Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

GAS GAS RANGER

#1 26.07.2018 07:22:34

GAS GAS RANGER


Na podzim by měl být dostupny nový GG Ranger 2019, předpokládaná cena cca 169900Kč,
mělo by se jednat o hobby enduro.....


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4622_gg1.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4622_gg2.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4622_gg3.jpg


Na vrchol nevedou zkratky...jen krev,pot a slzy !
Čím víc jsem starší,  tím víc ty zkratky hledám .... :-)

 offline 

 

#2 26.07.2018 10:00:14

vyhul05
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 261
Založená vlákna
Místo: Reci, Județul Covasna, Ru
Motorka: EC300
Věk: 27
0 0

Re: GAS GAS RANGER


Pro koho takový mašiny staví? Každej, kdo si koupí lehký enduro, kór dvoutakt, s ním chce přeci skotačit. Ušetřit pár tisíc a mít horší brzdy, slabší objímky vidlic a bůh ví co všechno, se mi nejeví jako kloudné...


Co neopravi izolacka, to neopravi nic!

 offline 

 

#3 26.07.2018 12:17:00

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: GAS GAS RANGER


vyhul05 napsal(a):

Pro koho takový mašiny staví? Každej, kdo si koupí lehký enduro, kór dvoutakt, s ním chce přeci skotačit. Ušetřit pár tisíc a mít horší brzdy, slabší objímky vidlic a bůh ví co všechno, se mi nejeví jako kloudné...

 a11  Prodejní čísla, např. FREERIDE, X-Trainer  hovoří jinak,... a i GG, si chce ukousnout z tohoto koláče...


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#4 26.07.2018 14:27:01

Re: GAS GAS RANGER


vyhul05: o jakých "objímkách vidlc " píšeš?

 offline 

 

#5 26.07.2018 16:25:42

kiwibibo
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1289
Založená vlákna
Motorka: KTM XC 300, Honda Dominator NX 650
Věk: 29
Web
15 10

Re: GAS GAS RANGER


Marker1:

okuliare, brýle, tripple clamps


exc.300.blogspot.com

Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing.

 offline 

 

#6 26.07.2018 21:25:17

Re: GAS GAS RANGER


kiwibibo:

ty tam vidíš nějaké jiné objímky vidlic než na racing verzi?

 offline 

 

#7 27.07.2018 00:15:54

kiwibibo
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1289
Založená vlákna
Motorka: KTM XC 300, Honda Dominator NX 650
Věk: 29
Web
15 10

Re: GAS GAS RANGER


Marker1:

Neskúmal som fotky detailne, len som čítal, čo sa v tých prvých dojmoch píše..


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/372_offfff.png


exc.300.blogspot.com

Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing.

 offline 

 

#8 27.07.2018 07:45:51

Re: GAS GAS RANGER


vyhul05:

Já to vidím právě naopak. Jako naprostý hobíček se mi jeví FREE 250 jako luxusní mašinka z lepším, mohutnější spodkem než ostrá a je malinká, hravá pro menší postavy luxus. Na trialový terén luxus a nepotřebuješ mít ostrou a přitom s těma ostrýma můžeš jet v klidu na vyjížďku, když se jede jen trialový a těžký terén.
To samé Xtrainer. asi lepší než FREE díky podvozku. Výkon ani jednomu nikdy chybět nebude (stále se bavím o těžkém až trialovém terénu) tam ty motorky mají dokonce navrch nad ostrýma bych řekl šplhají opravdu luxusně a ještě jsou menší lehčí, takže je s nima méně práce :-D
ovšem Gasík je mrtvej pro mnoho lidí a proto ten kdo si to koupí, tak musí mít nadosrmti a nebo počítat z propadem na ceně až 50% klidně. Proto bych si ho nekoupil a ani staršího.
u Xtrainer mě sere, jak má beta drahé díly. Plasty atd. Vše má o dost dražší než KTM. Blatník 1400,- a KTM 500,-? Kurva rozdíl (jen vlastní zkušenost)
FREE má nevýhodu, že taky nemají asi druhovýrobu (nevim jistě), ale taky na to budou drahé plasty atd. (na ostrou jich je přeci jen hromadu kde tu a jsou levnější) A FREE má jen slabší tlumiče, ale jinak je to super. Když byl nový FREE za 140 tis. tak se to vyplatilo koupit.
Až postaví KTM motorku jako je Xtrainer, tak si ji koupím. Menší o 10%, mohutný spodek, lehoučká a přitom ji nic nechybí a zvládne vše.

 offline 

 

#9 27.07.2018 13:44:14

green.bear
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 481
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300 22
3 0

Re: GAS GAS RANGER


Small:

Nevím, co si přesně představuješ pod pojmem těžký terén, ale kamarád, který jezdil Free 350 a teď přesedlal na EXC 450, najednou vyjede v pohodě kopce, který s Freeridem nevyjel ani jednou. Pochvaluje si, jak mu konečně nechybí výkon v místech, kde to na 1 nešlo a 2jka byla moc slabá. Jen poznamenám, že má najeto stovky mth, předtím vlastnil i "velká" ostrá endura. Free koupil, bo je prcek a dobře z něj dosáhne. Teď padá na krátkou nohu.

Měl jsem možnost zkusit Free 250 2T i 350 4T a musím říct, že pochopím jezdce malé postavy, který je ochoten si moto koupit, protože z normální nedosáhne na zem, případně nějakého ultramrdala, který si neumí ani stoupnout do stupaček a jen se veze, ale jinak na hard ježdění s pořádnými výjezdy nestíhají ani podvozkově, ani motorově. Samozřejmě, pokud má jezdec techniku a umí, vyjede s tím kde co, na trial krásně lehká, ale považuji tuhle řadu za vyloženě hobby bez nějakých velkých jezdeckých ambicí. Xtrainer u nás nikdo nemá, ale EXC 300 mi nijak splašená nepřišla, nový TPI už vůbec ne, klidně bych jí se svýma 95 kilama vzal i jako první moto, spodek a střed to má krásně mírnej. A až se člověk vyjezdí a třeba budou vyšší ambice, nemusí řešit prodej/nákup, na kterým prodělá ranec, když koupí funglovku.

 offline 

 

#10 27.07.2018 23:41:02

Re: GAS GAS RANGER


vyhul05, green.bear, atd....
Jsou lidi co nemaji zavodni ambice, nebavi je litat po polnackach rychlosti 100km/hod, vyjezdy zdolavat vykonem... Je to proste odpoved Gase na to ze KTM skoncila s vyrobou 2T FREE.
A jen tak mimochodem 2T Free ma nejgenialneji vyresene koleno. X-Trainer ani tenhle Gas se na tohle zatim nechytaji.

 offline 

 

#11 28.07.2018 09:31:24

Re: GAS GAS RANGER


green.bear:

Právě, že já se nebavim o terénu, kde jedeš na výkon nějaký ukrutný kopec, ale šplhání v ukrutným kopci kde si hážeš motorku přes zadní kolo sem a tam a šplháš nahoru. Ale jak dobře zmiňuješ kdo umí, tak vyjede cokoli a vim, že FREE to dokáže. Nebavim se o 4T FREE. 2T FREE je opravdu dokonalý i jak zmiňuje Kick, že má luxusně schované koleno a to kurva dobře vyřešené. Xtrainer ten to má upe napiču :-D Skrátka FREE dokáže jet v klidu Romaniacs, když se teď dívám, jak Bolton zahodil svou motorku dolů ze skály v lese, tak FREE má v tomhle oproti ostré jasně nahoru a už jenom tím, že je lehčí a menší, tak by ho ten Bolton udržel v rukách, ale ostrá ho převážila neudržel ji, když se postaví na zadní 3kilo, tak je taky vyšší než FREE a to je taky rozdíl když ji potřebuješ takhle udržet, když se ti postaví v takovém krkolomném  výjezdu. Ale zase známá a jasná rovnice 100 lidí=100 chutí... ano 

 offline 

 

#12 28.07.2018 15:23:14

Re: GAS GAS RANGER


Small napsal(a):

green.bear:

Právě, že já se nebavim o terénu, kde jedeš na výkon nějaký ukrutný kopec, ale šplhání v ukrutným kopci kde si hážeš motorku přes zadní kolo sem a tam a šplháš nahoru. Ale jak dobře zmiňuješ kdo umí, tak vyjede cokoli a vim, že FREE to dokáže. Nebavim se o 4T FREE. 2T FREE je opravdu dokonalý i jak zmiňuje Kick, že má luxusně schované koleno a to kurva dobře vyřešené. Xtrainer ten to má upe napiču :-D Skrátka FREE dokáže jet v klidu Romaniacs, když se teď dívám, jak Bolton zahodil svou motorku dolů ze skály v lese, tak FREE má v tomhle oproti ostré jasně nahoru a už jenom tím, že je lehčí a menší, tak by ho ten Bolton udržel v rukách, ale ostrá ho převážila neudržel ji, když se postaví na zadní 3kilo, tak je taky vyšší než FREE a to je taky rozdíl když ji potřebuješ takhle udržet, když se ti postaví v takovém krkolomném  výjezdu. Ale zase známá a jasná rovnice 100 lidí=100 chutí... ano 

Doufám, že si to Bolton přečte a zamyslí se ano  ano  ... to je fakt masakr lol 

 offline 

 

#13 28.07.2018 17:59:15

Re: GAS GAS RANGER


Janek napsal(a):

Small napsal(a):

green.bear:

Právě, že já se nebavim o terénu, kde jedeš na výkon nějaký ukrutný kopec, ale šplhání v ukrutným kopci kde si hážeš motorku přes zadní kolo sem a tam a šplháš nahoru. Ale jak dobře zmiňuješ kdo umí, tak vyjede cokoli a vim, že FREE to dokáže. Nebavim se o 4T FREE. 2T FREE je opravdu dokonalý i jak zmiňuje Kick, že má luxusně schované koleno a to kurva dobře vyřešené. Xtrainer ten to má upe napiču :-D Skrátka FREE dokáže jet v klidu Romaniacs, když se teď dívám, jak Bolton zahodil svou motorku dolů ze skály v lese, tak FREE má v tomhle oproti ostré jasně nahoru a už jenom tím, že je lehčí a menší, tak by ho ten Bolton udržel v rukách, ale ostrá ho převážila neudržel ji, když se postaví na zadní 3kilo, tak je taky vyšší než FREE a to je taky rozdíl když ji potřebuješ takhle udržet, když se ti postaví v takovém krkolomném  výjezdu. Ale zase známá a jasná rovnice 100 lidí=100 chutí... ano 

Doufám, že si to Bolton přečte a zamyslí se ano  ano  ... to je fakt masakr lol 

 ano  ano  ano  big_smile 

 offline 

 

#14 28.07.2018 22:04:53

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: GAS GAS RANGER


No je tu spousta lidi co by vysvetlila spicce co a jak  a1  Nejvetsi prdel je ze tyhle motky jsou perfektne  hrave v těžkém  terenu ale celodenni enduro je v konecnem dusledku peklo. Zkusil jsem si to tak vim o cem mluvim. Mit ji na svezeni hodku po praci za barakem tak je ro topka. Ježdění ve skupine s dospelyma motkama je masochismus bez ohledu na to ze v potoku nebo ve skale si to clovek lehce haze sem a tam.. ujet 80-100 km endura tak jste vyskakani ze vypadavaji plomby . Prostě i ta hmota se k necemu hodi. Ani trial ani enduro...
PS: vykon mi nikdy nechybel a1 

 offline 

 

#15 29.07.2018 07:35:07

Re: GAS GAS RANGER


Jarynn:

A z čeho je ten člověk vyskákanej oproti klasické ostré? Pokud jedu z ostrýma trialový terén, tak jedu to samé a sám jsi napsal, že jsou hravé v těžkým terénu, tak jak se to podepíše v konečném důsledku jako když jsou hravější než ostrá v uvozovkách? Taky je zase jasné, že 70 kg člověk na to může říkat něco jinčího než 90 kg člověk, že jo. 100 lidí=100 chutí.
Toho Boltona jsem dal jako příklad a zase jste se toho chytli. Ale logicky, když si sednete na simáka, tak ho zaprvé můžete držet pod krkem tudíž ve velkých uvozovkách výkonu dost na dané kopce a za druhé si s ním budete hrát jako s hračkou, protože si ho vodíte mezi nohama= to samé jako to o čem se tu bavíme. Když si potom vezmete ostrou, tak za prvé plynu bude povětšinou radši míně než více skrátka nebudeme zbytečně topit, protože nás to může překvapit ten výkon a za druhé v každém druhém případě bude kratší noha než by člověk potřeboval. už jen to, že člověk dosáhne jen špičkou je na hovno co si budeme povídat. Takže kdyby jela špička na tomhle, tak ty krkolomné výjezdy jede s větší lehkostí, ale samozřejmě se to nestane, protože na cokoli jinčího to má slabý podvozek to víme. Ale já stále píšu jen o těžkém terénu.

E: Kdo tady komu radí? Sem uváděl jen příklad. o čem se tu chcete bavit? rozpytvat něčí vyjížďku co a jak dělal špatně? To by bylo pytvání kažďičkýho metru. Skrátka se sleduje špička, tak se píše o ní a nikdo nenapsal, že jim radí... Když na to všichni čumíme, tak je logické, že budeme uvádět příklady na nich.

Editoval Small (29.07.2018 07:37:29)

 offline 

 

#16 29.07.2018 09:19:59

Re: GAS GAS RANGER


Jarynn napsal(a):

Mit ji na svezeni hodku po praci za barakem tak je to topka

To jsi vystihl pekne vyk!
Nekdy se ta hodina protahne na 2-3, ale prijedu domu utahanej z jezdeni, ne utahanej z tahani motorky odnekud. Stroje tehle velikosti a vykonu jsou pro urcitou skupinu lidi zajimave. Vetsinou je ale oceni az ti vyjezdenejsi, co vedi co chteji. Nekdo kdo honi km na celodenni vyjizdce a nebo ma zavodni ambice - rychleji - vys - dal - atd.... bude na ni asi zklaman. 

 offline 

 

#17 29.07.2018 12:32:37

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: GAS GAS RANGER


kick-start:

No vis ja totiz presne to citil. Kdyz to bylo par hodin tak parada,cim tezsi,trialovejsi nebo nevim jak to napsat tim vetsi zabava. Nelituju ani minuty z tech cca 300mth co jsem na obou free dohromady najel.Pruser byly celodenni nebo tydenni akce. Jsem si furt rikal ze uz jsem fakt stary chuj kdyz se vcetne prejezdu najelo treba 100km a kluci uvazovali ze jeste neco dame a ja jsem byl vyklepany jak startka. Ta hmota tomu chybi ,mensi zdvihy a celkove stavba ramu na to priste neni,motka je utrepana a neklidna... mam druhy rok trikilo a je to uplne jinde. Ne ze bych se neunavil,jsem dobiry taky ale tak nejak jinak. Celkove mi to docvaklo kdyz jsme meli udelane video z ua a kamarad mi rikal ze je skoda ze nam na jedné kamere nejde stabilizace . Kamera byla jen jedna stejna ,jenze jedny zabwry byly z free a druhe z exc. EXC me zase naucilo podvadet sam sebe,na fre jsem nesednul skoro nikdy pac v sede na tom neslo jet,na EXC posedavam casto i do vyjezdu pac to odpusti a jde jet i tak.

 offline 

 

#18 29.07.2018 12:34:31

Re: GAS GAS RANGER


Small:
Benzínový free byl vlastně takový nechtěný produkt, protože to měl být E koncept, který od začátku nešel tak, jak bylo plánovaný,
Z toho ktm vytěžila maximum - marketing no 1 - a vytvořila novou kategorii. Ne, že by v té době nebyly motorky podobnýho typu viz. např Ossa explorer s motorem +250 2t, vstřikováním a kolenem umě schovaným .... Bohužel jiná evropská fabrika než KTM nemá potenciál z toho udělat "božský" stroj.
Potom přišla Beta řekněme s posunem v konstrukci a přiblížení se víc k reálnýmu použití v lese pro opravdový hobíky ano .
Další počin Montesa 4ride, ....
Z koláče se teď snaží ukousnout i GG, ale bohužel u nich je to jen pokračování v trendu = nula vývoj a poskládáme z toho, co dá sklad, co nám vymyslí a dodá někdo jiný nebo z toho, co dodá číňan. A prodejem snad trochu snížíme letošní ztrátu ...

Myslím, že výrobní náklady na free a podobný stroje nejsou o nic moc níž, než náklady na ostrou.
U Bety je vidět celkem jasně, když loni v létě prodávali X za stejný peníze jako RR300 a letos jde sehnat RR 250 levněji než X ...
Sice se tyhle stroje prodávají jako že cíleně vyrobený a konstruovaný na specifický potřeby zákazníků, ale je to blbost.
Pokud jde o poctivý enduro ježdění, univerzálností v terénu tyhle stroje nebudou nikdy lepší, než poctivý ostrý enduro.
Pokud jde o specifický podmínky, tak najdeš určitě místa, kde tyhle polo***ky ano  vedou. A potom je potřeba zjistit reálný poměr těch vhodnějších podmínek a potom třeba tom, jestli by nebylo lepší mít doma trialku na trial a enduro na enduro, kde uplatním zkušenosti z trialky ... - je vidět, že tahle koncepce funguje dlouhodobě na světový úrovni a nic lepšího zatím nikdo nevymyslel.
Krom toho si myslím, že hobík tyhle poloendura dostane na limity dřív než profík jednoduše proto, že neumí. V tomhle ohledu je ostrá daleko lepší a odpustí víc chyb.

Krom toho, kdo je menší a má trabl s krátkou nohou, ať si koupí RR betu ano  ano , která má sedlo jen o 15 mm výš, než freeride wink 

Každopádně ať si jezdí každý za svoje na svým, hlavně když je z toho radost ano  ano  ano 

Je možný někdy přijet a zkusit vaše krkolomnosti na ostrým endurku popř. nemáš odkazy na nějaký video? klidně sz ano 

 offline 

 

#20 02.08.2018 09:33:23

Re: GAS GAS RANGER


Marker1:

drsný test lehkého endurka určeného do těžkého terénu  wink  Tohle video natočí kdokoli třeba i na chéru...

myslim, že by to mělo vypadat spíš takhle to testování celkově.
http://www.youtube.com/watch?v=n2eUucG4 … B90CD55F05

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů