Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAYamaha T7#161 28.06.2018 07:59:42
Re: Yamaha T7sirr: Editoval green.bear (28.06.2018 08:13:58) offline #162 28.06.2018 08:30:53
Re: Yamaha T7green.bear: offline #163 28.06.2018 10:56:50
Re: Yamaha T7Sirr: offline #164 28.06.2018 11:37:36
Re: Yamaha T7green.bear: asi jsi tu 690ku neměl pořádně naladěnou nebo fakt nevím, vloni jsem po dlouhém rozhodování a čekání co kdejaká fabrika naslibovala a co nakonec vyplivne pořídil HQ 701. Mám doma v garáži TE310 a TA 650, chtěl jsem něco na Adventure jezdění. něco lehčího než TA a pohodlnějšího a hlavně s větší nádrží než TE310. Požadavek byl motka na ježdění po Balkánu, tzn. přesuny po asfaltu a pak drcení šotolin. Motorka mě překvapila hned v několika rovinách...výkon jaxviňa (otevřené sání a výfuk GPR), na 4ku jde plynem na zadní (a když to ani nechceš ) . Neskutečný podvozek, nevlní se, v terénu jako přibitá. Můžu říct že na ní i v těžším terénu vyjedu skoro to co na TE310. Je zážitek si na ní zadriftovat, ten příhradový rám nebo jak se jmenuje je úžasně pevný a motka dělá přesně to co se po ní chce. Ta váha cca o 40 kg navíc oproti TE310 není vůbec poznat a to jsem ji tahal z bažiny!!! Je úžasně vyvážená, vodím si ji doma v rukách po dvoře a je jako laňka :-) Je pravdou že má díru mezi 1kou a 2kou. Buď musím letět na dvojku a spojkovat a když už na to v korytě potoka nebo na větvích nemám koule musím výrazně zpomalit a dát za jedna... dá se na to zvyknout. Do předu jsem dal kolečko o zub menší a zlepšilo se to, ta díra mezi kvalty tam samo furt je. Trochu zklamání je jet z motkou na silnici, dost mi to kopalo do řidítek a jízda byla jako na velbloudu, bylo to předním haltrem, po vyvážení předního kola se jízda výrazně zklidnila. Přidal jsem kapotáž, přední přídavnou nádrž, rally stupačky, šusplech a jiné vyfikundace. Příští týden mě čeká ostrá zkouška motky v Transylvánských alpách, tak pak podáme s Petarďákem report. Nevím zda je tak nebetyčný rozdíl mezi KTM 690 a HQ 701, ale nemyslím si to. Editoval offroaderTE (28.06.2018 11:54:47) Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #165 28.06.2018 13:09:22
Re: Yamaha T7offroaderTE: offline #166 28.06.2018 13:46:04
Re: Yamaha T7green.bear: no nesedla ti prostě, mne ano, na mne osobně jede až moc, ale jak jsem vyndal restriktor z laufu a dal tam molitanový filtr do airboxu, oceňuju hlavně to jak motka krásně kráčí odspodu, motor se nezahlcuje a furt jede. Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #167 29.06.2018 08:53:08
Re: Yamaha T7V dnesni dobe stazene EURO-normou se normalniho endura uz tezkoo dockame. (Leda ze by vyvynuli special pro Cinu jako Skodovka ktera tam stale prodava auta s atmosferickymi 1.6MPI a nam cpe TSI-turba) Tem co chteji 2V na cestovani nezbude nic jineho nez zakoupit neco ze starsi osvecene produkce podle vlastni preference vzduch-voda, radovy-V-cko, atd....., zgeneralkovat (dokud jsou jeste sehnatelne nove dily) a podvozek predelat podle svych predstav. offline #168 29.06.2018 15:08:54
Re: Yamaha T7tady píšou něco o 2V KTM https://www.motorkari.cz/clanky/moto-no … 39463.html offline #169 05.07.2018 11:30:12
Re: Yamaha T7
nejsi jediný, kdo to řešil, tohle by mělo pomoct Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #170 24.10.2018 14:04:46
Re: Yamaha T7Taky se těším. Snad to nebude zklamání jako Honda. Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady! offline #171 06.11.2018 08:30:22
offline #172 06.11.2018 08:31:44
Re: Yamaha T7Jsem zvědav na ceny v Cr,jako 8,5 usd je za mé Teda super cena Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc offline #173 06.11.2018 09:22:36
Re: Yamaha T7T700 - 205kg plná Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady! offline #174 06.11.2018 18:39:53
Re: Yamaha T7Ale bez paliva ako 660 mala mať 208,5 a váha ukázala hmotnosť prázdnej cca 204kg + 24l benálu dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát) offline #175 06.11.2018 20:06:30
Re: Yamaha T7V článku na m.cz píšou včetně plné nádrže. Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady! offline #176 07.11.2018 07:35:56
Re: Yamaha T7offline #177 07.11.2018 08:32:50
Re: Yamaha T7
F800GS před deseti lety nemusela mít ABS a další elektroniku. Když to z KTMky vytaháš, dostaneš se níž. Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #178 07.11.2018 10:01:36
Re: Yamaha T7takto nějak to vidím taky. Může přesvědčit jen příznivou cenou offline #179 07.11.2018 10:19:31
Re: Yamaha T7Miguel: o kolik se může snížit hmotnost demontáží ABS .. o 3-4 Kg ??? Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-) offline #180 07.11.2018 12:55:59
Re: Yamaha T7Mezi první F800GS a tou z posledního roku výroby je rozdíl v hmotnosti 7 kg... nejspíš toho bude víc než jen ABS... Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline |