Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

KTM 250 EXC Racing 2003 , Keihin 3700A - bohatá směs

#1 24.05.2018 20:53:55

Leeeo
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 43
Založená vlákna
Místo: BK
Motorka: KTM 250 EXC Racing , ex Berg FE650 , XT600,CR250,XL600V,DR800,CBR600,CBR900,XJR1300,ZR7,RSV1000Mille
Tel: Samsung Note 9
0 0

KTM 250 EXC Racing 2003 , Keihin 3700A - bohatá směs


Ahoj,
měl bych dotaz na bohatost směsi.Přečetl jsem snad všechna vlákna tady,ale hodilo by se mi,kdyby měl někdo stejnou zkušenost,což jsem nenašel.
Motorku jsem koupil s tím,že je třeba poladit karbec,že strílí do výfuku.
Svíčka bílá  (očištěno) , po kontrole  přírub zjištěna popraskaná mezi karbcem a motorem (výměna za novou) a natržený airbox před karbcem (zalepeno,OK).
Filtr jsem vypral a naolejovat,karburator take vyčistil a zkontroloval (trysky dle manuálu,jehla byla mimo,dal jsem na 3 zářez od vrchu  dle man.)

Jelikož jsem nastavil vyšší volnoběh, tak nevím,zda sytič zafungoval nebo ne,ale moto chytla.Stáhnul jsem otáčky a sytič a chvili počkal,nez se trochu ohreje.
Pak jsem ujel asi kilometr,motor fungoval naprosto v pořádku,reakce na plyn,volnoběh,vše OK.Tak jsem to trochu protáhnul a v nízkých otáčkach to začalo chcípat,pořád jsem musel vrkat plynem a kdyý se to chytlo,tak to jelo. ALe když jsem vyřadil ,tak to chcíplo.
Svíce černá a mokrá , takže naopak moc bohatý.
Zkoušel jsem,zda bude nějaký rozdíl když otevřu sytič,ale motor se chová stejně.
Je možné,že je sytič někde "visí"? (když ho otevřu a zavřu,je slyšet že to cvaklo na doraz) , respektive dá se to nějak diagnostikovat?
A nebo je problém jinde?
(ventily OK , při čištění karbce jsem se sytičem nedělal nic)

Díky

 offline 

 

#2 24.05.2018 23:07:55

Nightfuckers
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 492
Založená vlákna
Motorka: Exc300
Věk: 905 Před n.l.
0 0

Re: KTM 250 EXC Racing 2003 , Keihin 3700A - bohatá směs


Leeeo:

Jaká je hladina,co uzaviraci kolik těsni? Plovaky nesaji benzín? Jo a příště piš exc-f když už zmiňuješ ventily.


Buď jedeš, nebo se jebeš

 offline 

 

#3 25.05.2018 08:37:50

Leeeo
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 43
Založená vlákna
Místo: BK
Motorka: KTM 250 EXC Racing , ex Berg FE650 , XT600,CR250,XL600V,DR800,CBR600,CBR900,XJR1300,ZR7,RSV1000Mille
Tel: Samsung Note 9
0 0

Re: KTM 250 EXC Racing 2003 , Keihin 3700A - bohatá směs


Nightfuckers:


dle oficiálních pramenů je onačení mojí moto 250 EXC Racing    (r.v. 2003 - 4takt)
Ozn. 250 EXC-F  se uvádí od roku výroby  2006
Kdybych napsal 250EXC-F r.v. 2003  tak první odpověd bude,že se v tom roce nedělala....

Ale zpátky k tématu , jehlový ventil těsní dobře.ALe je pravda.že hladinu jsem nezkoumal,když to před tím bylo zase moc chudé. (ještě doplním.že jehla byla na nejspodnějším záředu a i tak to bylo chudé)
Je fakt,že z poznatků u ostatních témat  by to mohla být hladina ,nebo sytič i když  fyzicky chodí správně.

Jen mi přijde divný,že  v základním nsatavení karbce je to tahle moc bohaté....

Editoval Leeeo (25.05.2018 08:39:54)

 offline 

 

#4 25.05.2018 10:53:49

Nightfuckers
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 492
Založená vlákna
Motorka: Exc300
Věk: 905 Před n.l.
0 0

Re: KTM 250 EXC Racing 2003 , Keihin 3700A - bohatá směs


Leeeo:

Ok sorry to máš pravdu s tím označením. K tomu základnímu nastaveni: ber jej jen jako odrazovy můstek nejde se jim řídit u vyjetych,vysoupanych dílů. Zvlášť u ktm které jsou nastavovany na bohatší směs. Pokud to moto nemáš od začátku jako první majitel tak se můžeš jen domnívat že vše v karbci a jiných částech motoru je ok a tak jak má být.


Buď jedeš, nebo se jebeš

 offline 

 

#5 25.05.2018 11:08:05

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: KTM 250 EXC Racing 2003 , Keihin 3700A - bohatá směs


Leeeo: u starších karbeců je nejčastější problém, že provozem máš "ošoupanou" jehlu a "vyšoupaný" komínek...(proto je doporučována preventivní výměna těchto dílů cca co 100mth) a to ti hlavně ve středních režimech, neúměrně obohacuje směs... v nouzi pomůže jehlu výrazně spustit = segerku nahoru wink 


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#6 25.05.2018 12:43:25

Leeeo
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 43
Založená vlákna
Místo: BK
Motorka: KTM 250 EXC Racing , ex Berg FE650 , XT600,CR250,XL600V,DR800,CBR600,CBR900,XJR1300,ZR7,RSV1000Mille
Tel: Samsung Note 9
0 0

Re: KTM 250 EXC Racing 2003 , Keihin 3700A - bohatá směs


Borci,tak jsem to opravil.
Sice su u toho uplna pi.a ,ale ja si to priznam.
20let se zivim jako servisak  a kdyz opravuju svoju motorku,tak nedotahnu trysku volnobehu (jak se vysroubovala,zacal motor tarokovat a ja to spojoval s ohrevem motoru)

Ted jsem to projel,cca 4 km a motor reaguje celkem dobre,volnobeh drzi. Akorat kdyz jedu 3/4 az plny plyn a pak uberu,tak si to lehce streli do vyfuku.ALe to simyslim ze me delaly vsechny jednovalce,co jsem kdy mel.

 offline 

 

#7 25.05.2018 12:44:27

Leeeo
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 43
Založená vlákna
Místo: BK
Motorka: KTM 250 EXC Racing , ex Berg FE650 , XT600,CR250,XL600V,DR800,CBR600,CBR900,XJR1300,ZR7,RSV1000Mille
Tel: Samsung Note 9
0 0

Re: KTM 250 EXC Racing 2003 , Keihin 3700A - bohatá směs


PETARDAK:

Vymenu  jehly a kominu jsem zvazoval a i to udelam,bo nevim co ma nalitano.
Ale prvne jsem chtel moto "nahrubu" zprovoznit,nez do toho zacnu investovat

 offline 

 

#8 29.05.2018 21:55:54

Leeeo
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 43
Založená vlákna
Místo: BK
Motorka: KTM 250 EXC Racing , ex Berg FE650 , XT600,CR250,XL600V,DR800,CBR600,CBR900,XJR1300,ZR7,RSV1000Mille
Tel: Samsung Note 9
0 0

Re: KTM 250 EXC Racing 2003 , Keihin 3700A - bohatá směs


Tak jsem dnes poridil foro svicky po sobotnim vyletu (30km asfalt - pul hodiny enduro vlozka na Svedech - 30km asfalt domu)

Co si o tom myslite? Za me OK


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6182_svice1.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/6182_svice2.jpg

 offline 

 

#9 29.05.2018 23:13:00

Re: KTM 250 EXC Racing 2003 , Keihin 3700A - bohatá směs


Leeeo:

Je jedno,  kolik a kde jsi cely den jezdil,  svicka bude "barevna" vzhedem k poslednimu rezimu motoru. Barva svicky je dost zavadejici ladeni karburatoru.
To strileni po ubrani muze delat i netesnost na vedeni vyfuku.
Koukam v mobilu na foto a prijde mi to chudy.
Jak ti poradil,  vymena jehly a domecku udela hodne  ano 

 offline 

 

#10 30.05.2018 07:04:14

Leeeo
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 43
Založená vlákna
Místo: BK
Motorka: KTM 250 EXC Racing , ex Berg FE650 , XT600,CR250,XL600V,DR800,CBR600,CBR900,XJR1300,ZR7,RSV1000Mille
Tel: Samsung Note 9
0 0

Re: KTM 250 EXC Racing 2003 , Keihin 3700A - bohatá směs


Janek:

To jse zapomel napsat,ze střílet už to nestřílí.
Jak se pořádně zaplavil a asi i  odvzdusnil karbec,tak je to pryč.
Takže teď  , co se týká jízdního projevu a reakce na plynu  je vše v pořádku.

Někdo tu psal, že u endura je cihla na svici téměř nemožná ( u Berga , co jsem měl ,to byla  dost větší divočina než teď mám  nastavenou Kačenu 😀)

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů