Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

#1 23.05.2018 18:55:34

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


HONDA představila, mezi modely 2019(zatím jen v US hmm ) nový duál-sport CRF450L tak se nechme překvapit, zda ji "zhomologují" i pro EU???


Specifikace
Typ motoru: 449.7cc  čtyřtaktní motor
Ventil: Unicam® OHC, čtyřválcový
Vrtání x zdvih: 96,0 mm x 62,1 mm
Kompresní poměr: 12,0: 1
Indukce: programovaný systém vstřikování paliva (PGM-FI); 46 mm vrtání škrtící klapky
Zapalování: Plně tranzistorové
Startér: Tlačítkový elektrický spouštěč
Přenos: 6-rychlostní zpomalení s konstantním okem; manuál
Spojka: vícenásobná mokrá (6 pružin)
Konečný pohon: uzavřený řetězec # 520
Přední odpružení: 49 mm plně nastavitelná otočná teleskopická vidlicová vidlica Showa s vidlicí
Zadní odpružení: systém Pro-Link; plně nastavitelný Showa jediný šok
Přední brzda: dvojpístková třmenová hydraulika; jediný 260mm disk
Zadní brzda: hydraulický třmen s 1 pístem; jeden 240mm disk
Přední pneumatika: Dunlop Geomax AT81 80 / 100-21 w / trubka
Zadní pneumatika: Dunlop Geomax AT81 120 / 80-18 w / tube
Rake (úhelník): 28 ° 20 '
Trasa: 116 mm (4.6 in.)
Délka: 85,9 palců.
Šířka: 32,6 in.
Výška: 50,0 palců.
Světlá výška: 12,4 palců
Výška sedáku: 37,1 palce.
Rozvor: 58,9 palce.
Kapacita paliva: 2,01 gal.
Červená barva
Cílová cena: 10.399 USD
* Pohotovostní hmotnost: 289 liber.
Dostupnost: září


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4863_max_crf450l_22_of_46_48226.jpg


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#2 23.05.2018 19:06:41

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Další fotky:


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4863_small_crf450l_7_of_46_998066.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4863_small_crf450l_23_of_46_855953.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4863_small_crf450l_25_of_46_523662_1.jpg


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#3 23.05.2018 20:20:16

seznam
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 634
Založená vlákna
Motorka: WR250F
Věk: to nestojí za řeč
Tel: 0609 jsem celý vlhký
0 0

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Čau, super zpráva jen pro mě pozdě  a8

Po zkušenostech s crf250l bude parádní!


jez do polosyta, pij do vybuleňa..

 offline 

 

#4 23.05.2018 20:28:12

bolux
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: tt 600s , kle 500
Věk: 26
1 0

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


no jestli bude i rally tak super  smile 

 offline 

 

#5 23.05.2018 22:11:22

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


No konečně někdo. Až to pochopí i Yamaha z WRR, tak to  bude boom na kterej hodně hobíků čeká, ale tohle je dobrý začátek  ano 

 offline 

 

#6 23.05.2018 22:44:24

Stanďour
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 533
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: LC4, ex XT600Z
Věk: 40+
Tel: komurkowy
3 0

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


no kéž by to homologovali i u nás v kocourkově. Hned běžim prodat tenere a rozbít prasátko smile
Líbí se mi, i když to pružení nevim nevim - vpředu vidlicová vidlice s vidlicí a vzadu jeden šok  ou2 
 lol  lol  lol 


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#7 23.05.2018 22:54:41

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Stanďour: klídek, to je "můj" překlad o strejdy gůůůgla a1 ...já tam spíš vidím, moc kvalitních komponentu a vzhledem k US ceně, i když se dočkáme EU homologace , bojím se že cena bude vostrá a5 


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#8 24.05.2018 05:57:10

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ja jsem velmi rad, ze to ma 6q. Konecne. Treba si toho vsimnou i u Yamahy smile 


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#9 24.05.2018 06:34:46

Waikiki
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 115
Založená vlákna
Místo: Chomutov
0 0

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Chlapi, vždyť to má 289 liber a11 

 offline 

 

#10 24.05.2018 10:57:40

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jestli je to zamýšlené jako dualsport, pak je to dobrý počin, "cena" by mohla být pro EU trh rozumnější (CRF250L je cca 130 ano , tak 450 by mohla být tak 160 ano )


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#11 24.05.2018 11:04:17

kiwibibo
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1289
Založená vlákna
Motorka: KTM XC 300, Honda Dominator NX 650
Věk: 29
Web
15 10

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Waikiki: 131 kg je veľa?? Mne to príde ok. Skôr tá nádrž mohla byť väčšia (2 galóny = 7,6 litra)...


exc.300.blogspot.com

Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing.

 offline 

 

#12 24.05.2018 11:08:33

Wenca24
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 468
Založená vlákna
Místo: Jeseník
Motorka: Transalp, Konopnice
0 0

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Slow:
To určitě ne... neni to od startu rozpočtovka jako 250ka...spíš  to vypadá jako lehce zcivilněná ostrá... na tom odkazu je cena v USD 10-11 tis..takže tady to bude tak 250+ počítám... hmm 

sirr: XR650L jsem obdivoval na výstavě v roce 2008 v Torontu..už tehdy to byla "stará" motorka, ale moc se mi líbila..velká škoda, že se to sem nevozilo...

 offline 

 

#13 24.05.2018 11:29:07

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kiwibibo napsal(a):

Waikiki: 131 kg je veľa?? Mne to príde ok. Skôr tá nádrž mohla byť väčšia (2 galóny = 7,6 litra)...

Nevím proč, ale Honďácká stříkačka na CRF450, fakt neuvěřitelně nežere vyk!  a to ani v modu, totálně odladěného motoru a map u závodního SM...


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#14 24.05.2018 12:57:59

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


pozor ceny v USA jsou vždy bez DPH, protože každý stát má jinou sazbu DPH, navíc ceny tam bývají nižší, v EU je povinné ABS, v USA to není, takže cena u nás odhadem 12 tisíc Euro + DPH  a8 

hmotnost stroje a plně nastavitelný podvozek  ano 
malá nádrž a chybějící štít  ne 

počkejme na rallye verzi, která bude určitě následovat, ale bojím se té cenofky, to bude ranec  ou2 


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#15 25.05.2018 07:56:54

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jaky bude rozdil mezi timhle strojem a DR-Z 400? 200.000,- KC, vstrikovani, ABS a hromady kramu kvuli Euro4 ktere se stejne 1/2 majitelu bude snazit odmontovat.
Kdyby na XR400 ktere se vyrabi se starterem (pro trhy mimo EU) naroubovali vstrikovani a dalsi ty povinne nesmysly pro splneni Euro4, postavily i verzi s motardama (jako maji FMX z XR) byl by to prodejni hit jako ma ted Yamaha s MT-07. Tahle CRF-L v Evrope zadne prodejni rekordy trhat nebude.

 offline 

 

#16 25.05.2018 08:08:19

Palo7
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 527
Založená vlákna
Místo: Hustopeče
Motorka: KTM 690 Enduro
Věk: 41
4 1

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


někde se psalo že to bude mít kvůli homologaci 18kW a servis prý po 1.000km ?  a11 

 offline 

 

#17 25.05.2018 08:19:54

Sameček
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 19
Založená vlákna
Motorka: CRF 450X
Věk: 24
0 0

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


http://www.advpulse.com/adv-bikes/2019- … announced/

Příde mi to, jako těžší Xko s šestikvaltem. A moc civilnější mi to nepříde, když to má intervaly 1000 km, což má podle manuálu i Xko při nezávodění.

 offline 

 

#18 25.05.2018 08:54:19

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


kick-start napsal(a):

Jaky bude rozdil mezi timhle strojem a DR-Z 400? 200.000,- KC, vstrikovani, ABS a hromady kramu kvuli Euro4 ktere se stejne 1/2 majitelu bude snazit odmontovat.
Kdyby na XR400 ktere se vyrabi se starterem (pro trhy mimo EU) naroubovali vstrikovani a dalsi ty povinne nesmysly pro splneni Euro4, postavily i verzi s motardama (jako maji FMX z XR) byl by to prodejni hit jako ma ted Yamaha s MT-07. Tahle CRF-L v Evrope zadne prodejni rekordy trhat nebude.

Vývoj by měl jít dopředu a ne 30 let zpět  a1 

 offline 

 

#19 25.05.2018 14:07:42

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


sirr: měl jsem FMX 650 a tento motor neprošel už  tehdy Euro 3 a tento model byl prý z tohoto důvodu stažen z trhu (možná by stačilo vyměnit karbec za vstřikování), spíše výrobce očekával že zájem o tyto stroje bude daleko vyšší než nakonec byl a FMX se pak vyprodávaly za cenu okolo 120 tis, což kdo tehdy koupil neprohloupil :-) motor, původem z Dominatora a Hondy XL byl i tak doplněn o různé vyfikundace na sníženi emisí a výkon díky tomu nebyl nic moc, já osobně jsem si otevřel výfuky, odstranil vstřikování vzduchu a do karbecu namontoval Dyno jet sadu na zvýšení výkonu, trochu to pomohlo, ale výkon se i tak pořád nepřiblížil starému Dominatoru. Podvozek byl na motarda docela fajn, vpředu USD a vzadu prolink, oba bez možnosti nastavení. Úzké ne moc pohodlné sedlo a docela malá nádrž (cca 10 l) , škoda že nevyráběli i verzi enduro s koly 21/18 možná by byl větší zájem.

Tak nevím zda podobnou Hondu CRF 450L je čeká v Evropě úspěšná budoucnost  a8  a je vůbec jisté že půjde i na evropský trh??

Editoval offroaderTE (25.05.2018 14:55:45)


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#20 25.05.2018 14:09:37

Re: HONDA CRF450L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Upřesním info ohledně nové CRF 450 L

Je to model globální, Amerika, Evropa...

Není potřeba se strachovat, zda ji budou homologovat pro EU, protože je pro EU homologována, a primární bylo, aby tento model splňoval emisní normu EU4  wink  ano 


Konečně je tu po letech "tupé" kvalitní hobby enduro pro EVROPU - PRO NÁS i v ČR !!!!!



Toto bude pro řadu hobíků dostatečný stroj na offroad výlety.


Cenu bych zatím neřešil, USA v dolarech vs přepočet pro EU. Nějak to dopadne  ano 



Kdo neumí anglicky nebo se mu to nechce luštit, stačí navštívit oficiální české stránky honda.cz a stáhněte si tam tiskovou zprávu ohledně nového modelu CRF 450 L.

V tiskové zprávě jasně píšou toto wink  lehce výcuc.....   ano 




HONDA CRF450L, modelový rok 2019

Datum vydání: 23. května 2018

Nový model: Na základě motokrosového stroje CRF450R vznikl nový víceúčelový motocykl způsobilý pro provoz na veřejných komunikacích, jenž se vyznačuje robustním a lehkým rámem navrženým s důrazem na maximální přilnavost a je poháněn silným motorem disponujícím dobře využitelným výkonem již od nízkých otáček. Odolné, kvalitní díly a dlouhé servisní intervaly přispívají k bezstarostné jízdě po celou dobu vlastnictví stroje.





Informace o modelu

Cesta od čistě závodního stroje k verzi způsobilé pro provoz na veřejných komunikacích u CRF450L vyžadovala mnoho změn. Pro získání způsobilosti musel motor splňovat emisní normu EURO4, zatímco z hlediska dlouhé životnosti a použitelnosti bylo zapotřebí věnovat značnou pozornost dostupnému výkonu a jeho charakteru.

Stále se jedná o CRF450R; je však tišší, a to jak mechanicky od podvozku a motoru, tak díky novému výfuku. Mapy vstřikování paliva a zapalování nyní řídí O2 lambda senzor; pro lepší jízdní vlastnosti se snížil kompresní poměr a vzrostla hmotnost klikového hřídele. Převodovka je šestistupňová – pro delší silniční úseky – a 18palcové zadní kolo je nově opatřeno silentbloky unašeče.

Plasty byly převzaty přímo z CRF450R, veškeré osvětlení je tvořeno LED diodami, přičemž zejména přední světlomet se vyznačuje silným pronikavým světlem. Zvětšená titanová nádrž je zárukou dostatečného dojezdu a součástí standardní výbavy CRF450L jsou všechny prvky nezbytné pro provoz na veřejných komunikacích – jako jsou ukazatel rychlosti či klakson.


A ted chutovka pro nás hobíky co nechceme ostrá endura ale právě ta tupá endura s velkým nájezdem KM.

Motor

•    Vychází z CRF450R, první velká servisní prohlídka ve 32 000 km
•    Plní emisní normu EURO4 a je vybaven elektrickým startérem
•    Větší setrvačná hmota klikového hřídele zlepšuje jízdní vlastnosti a trakci
•    6stupňová převodovka

Zatímco u podvozku byla přeměna z motokrosového speciálu CRF450R na víceúčelový stroj poměrně přímá, motor o objemu 449 cm3 vyžadoval od konstruktérů společnosti Honda více pozornosti. Požadavků bylo několik: nutnost splnění emisní normy EURO4 a hlukových předpisů, požadavky na použitelnost širokou škálou jezdců v mnoha různých situacích na silnici i v terénu.

Maximální výkon činí 18,4 kW a točivý moment dosahuje maximální hodnoty 32 Nm. Z pohledu rekreačního jezdce jsou důležité zejména spolehlivost motoru a délka servisních intervalů. Zde kvalita výroby i konstrukční řešení použitá u CRF450L skutečně vyčnívají; stroj může ujet 32 000 km mezi velkými servisními prohlídkami, přičemž výměna oleje, olejového a vzduchového filtru se provádí každých 1 000 km.

atd atd atd ano 



CRF 450 L je primárně pro hobby jezdce, něco jako bylo Suzuki DRZ400S, ale toto CRF 450 L bude jediný svého druhu v této šílené době, kdy tupá použitelná endura vymřela (nepočítám SWM a čínské jebky parodie na CRF apod).


A pro ty línější z vás přikládám ke stažení tiskovou zprávu pro ČR ohledně nového modelu CRF 450 L ano 


Už jsem skoro chtěl to ojebaný CRF 250 L model 2018 s tím, že do toho narvu prachy do nutných úprav podvozku atd.


Teď je to vyřešené, CRF 450 L je přesně ušité pro mě a1 Počkáme až se drobek nasytí trh, vyblázní(září v prodeji), a příští rok si uděláme radost ??????????????? ano 

Editoval CRF450L (25.05.2018 14:11:56)

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů