Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (115)
Srazy (69)
Výlety (110)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Dotaz na gumy na Hondu Dominator NX 650

#61 13.04.2018 07:53:12

Re: Dotaz na gumy na Hondu Dominator NX 650


RadoTP:

Máte nekdo prosim zkusenost s gumou Bridgestone TW301 90/90 R21 54S DOT 2012 zajímají mně jízdní vlastnosti. Díky

 offline 

 

#62 13.04.2018 15:02:16

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1153
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KTM950ADV, KX250 89', YZ250
Věk: 34
5 0

Re: Dotaz na gumy na Hondu Dominator NX 650


dominator napsal(a):

RadoTP:

Máte nekdo prosim zkusenost s gumou Bridgestone TW301 90/90 R21 54S DOT 2012 zajímají mně jízdní vlastnosti. Díky

Zkušenost nemám, ale jestli jezdíš půl na půl silnice/teren tak si tuhle archivní gumu na předek nedávej. Až ti někde uchčije předek díky tomu, že už je tvrdá tak pak zjistíš, že těch ušetřených pár korun za to nestálo.

 offline 

 

#63 14.04.2018 10:52:08

Re: Dotaz na gumy na Hondu Dominator NX 650


Dominatore, prakticky nemáš šanci nejít někoho, kdo jezdí stejnou pneu a navíc 6 let starou funglovku. A i kdyby, pořád je to subjektivní hodnocení. Jestli je možnost ji vrátit, vrátil bych jí. Jestli ne, tak jí obuj a uvidíš sám smile.

 offline 

 

#64 19.04.2018 15:39:57

Re: Dotaz na gumy na Hondu Dominator NX 650


RadoTP:
Zdar co značí na nové gumě zelená čárka a nad ní žluté kolečko?

 offline 

 

#65 20.04.2018 09:06:10

Re: Dotaz na gumy na Hondu Dominator NX 650


dominator:

To netuším, ale určitě to někde vygooglíš.

 offline 

 

#66 20.04.2018 10:57:11

Toman
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 68
Založená vlákna
Místo: Tišnovsko
Motorka: KTM 500 exc-f
Věk: 36+
0 0

Re: Dotaz na gumy na Hondu Dominator NX 650


dominator:
pan google říka:

"Dobrý den,

žlutý puntík z pravidla označuje nejlehčí místo na pneumatice. V tomto bodě by měl být montován ventil ( doporučuje se ), ale vše také závisí od stavu disku.
Červený puntík - každá pneumatika má nízký a vysoký bod v kolísání při otáčení. Rozdíl mezi nimi se nazývá radiální "run out". Pomocí počítačové analýzy výrobce objevuje různá "zakolísaní" v určitých otáčkách. V místě, kde byl bod kolísání nejvyšší, se udělá červená tečka.
Jelikož disky nejsou také 100% kruhové, mohou mít na sobě vyznačeny ať už zářezem či důlkem nejnižší bod kolísání. Pak vzniká idea, že při instalaci se umístí nejvyšší bod k nejnižšímu a dojde tak k vyvážení radiálního házení.
Bavíme se však o hodnotách podobným několika násobku šířky lidského vlasu a pro běžná zařízení, která jsou v pneuservisech jsou tyto hodnoty neměřitelné.
Důležité je správně pneumatiky vyvážit
Jaroslav Šlachta; www.rajpneu.cz "

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů