Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMASuzuki DRZ 400 E, S, SM#481 02.03.2018 12:00:43
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMKodiak: díky za info. Ptal jsem se proto, že jsem trochu uvažoval o výměně za 690 SMC, tak abych měl nějakou představu na kolik by vyšlo šlechtění DRZ proti koupi nové, i když ta už bude celkové asi dál než DRZka offline #482 02.03.2018 12:38:06
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMjees: Financne to smysl asi nemá. Jedine pokud samotný bastlení je tvoje hobby a pokud chces mit spolehlivej a dobrej dual sport. (dual porovnavam s motorkama xt600, xrv750). 690 smc je jina kategorie, pokud bych uvazoval o nahrade DRZ, pak krok nahoru je Yamaha WR450F, v tvem pripad motard. Ale nesmis zapomenout na servis a spolehlivost. To prvni je minimalni, to druhy je obrovsky. offline #483 02.03.2018 13:14:17
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMYamaha motarda neprodává a předělávat to z endura by bylo dražší, než předělat tu DRZ a otázka je jak se zapsáním do TP. To spíš buď předělat tu DRZ, to by bylo s cenou motorky tak kolem 100 K, nebo tu KTM/Husqvarna, to bude tak 10 K v €, ta má mít údajně na příští rok trochu předělaný motor na nižší zdvih. Chci to na kratší jízdy po silnici, tak se mi ten větší obsah hodí, i když na DRZ jsem dal taky 500km v kuse a šlo to offline #484 04.03.2018 10:51:20
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMNemáte někdo servisní manuál v angličtině, aby se z něj daly vykopírovat věci a hodit to do překladače? offline #485 04.03.2018 10:57:27
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMJirkaGS: na motorkářích je návod myslím i v češtině Editoval jees (04.03.2018 11:04:35) offline #486 04.03.2018 13:27:46
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMV češtině tam je Návod k obskuze, já hledám Servisní manuál offline #487 04.03.2018 13:36:03
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMJirkaGS: je tam tabulka pravidelného servisu, výměna oleje a chladící kapalina, nic jiného na drz potřebovat nebudeš, pokud se budeš řídit tím návodem k údržbě, leda by sis chtěl přes zimu z nudy přehazovat písty (ventily po 24.tis km je lepší nechat udělat v servisu, dát za to jednou za 5 nebo 8let tisíc korun je lepší, než to pytlíkovat doma) offline #488 04.03.2018 14:36:35
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Je to CLYMER, ale povedal by som, že je ešte lepší než originál: https://uloz.to/!9YOV9PWkuhJR/suzuki-dr-z400-00-06-pdf Editoval martin935 (04.03.2018 14:40:00) offline #489 04.03.2018 19:48:09
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMJirkaGS: Servisni intervaly jsou i v navodu k pouziti. offline #490 04.03.2018 21:18:04
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMJá měním olej.filtr vždy s olejem, starý nenechávám. Ložiska kol na SM jsem měnil někdy kolem 20.tis km, v terénu to bude asi míň. Brzdovka vydrží klidně 3 roky, na dráze to bude možná jinak. Svíčka je, myslím, po 12.tis km, já to dělám po ca 10. Ložiska v krku jenom kontroluju, zatím drží. Řetěz jsem měnil po 20.tis km, ještě by něco vydržel, ale už jsem měl nový, mazal jsem co 300-500km. Ventily jsem nedělal, to jsem nechal servisu, i když dřív jsem si to dělal na osobáku sám (Škoda). Že jsou servismani často k ničemu je pravda, zajímavé je, že když jim to člověk řekne a doloží špatně provedenou opravou, nemají pro tento názor ani tak pochopení. offline #491 04.03.2018 22:24:52
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMVětšinu tohoto už mám z manuálu nastudovanou, krom větších zásahů do motoru si většinu servisu na motorkách dělám sám a skoro všade se snažím používat momenťák a jet podle manuálu, ale angličtinou moc nevládnu tak se ten translátor hodí offline #492 05.03.2018 06:03:57
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMNa ten Clymer pozor. Na advrider sem cetl ze si lidi stezovali ze jsou tam chyby napr. v hodnotach momentu. Na druhou stranu se da chapat, ze v takovym.objemu textu zaradi tiskarskej sotek. Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison offline #493 05.03.2018 08:45:44
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMJirkaGS: SZ offline #494 22.03.2018 20:48:09
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMNebyla by tu dobrá duše, ktará by mi vyfotila na drz 400S kolem roku výroby 2007 jak má uchycené startovací relé. Editoval JirkaGS (22.03.2018 20:53:04) offline #495 24.03.2018 17:42:23
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMNa kouknutí na to jak je uchycené to startovací rélé stačí sundat sedačku, to je vyšroubovat jen dva šroubky, na které se ptám v druké časti příspěvku výše offline #496 24.03.2018 18:08:29
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMsedačka jsou jen ty dva šroubky + 2 běžné podložky offline #497 04.04.2018 20:34:03
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMoffline #498 06.04.2018 21:35:55
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMDnes jsem kontroloval ventily a podle "otlaků" na šroubech ventil deklu se tam už někdo hrabal a to má motorka na tachometru jen cca 12 000km, interval je 24 000km a mám dva ventily na hranici tolerance. Editoval JirkaGS (06.04.2018 21:40:00) offline #499 06.04.2018 22:03:54
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMJirkaGS: to tesneni vypada jako aftermarket. Utahovaci moment je s citem. Myslim ze to ani v namualu neni. Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují. T.A.Edison offline #500 09.04.2018 21:59:58
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SMJirkaGS: Tesneni pod valcem neni origo. Uz podle obrazku ti chybi PAIR ventil, takze to nekdo vylepsoval, otazka je, jestli k lepsimu. Jestli to startuje a jezdi, nesahej na to. Co se tyka puvodniho stavu, celkem se neda moc cekat, ze DR-Z pod 80 tisic Kč bude v original konfiguraci. Tady cena odpovida stavu dost presne. Ty ventily bych cekal nekde kolem 30 tisic. Lepsi zprava je, ze ti to v řádech jednotek sedí:-). Některý mašiny se stáčej o 100 tisíc. Editoval Kodiak (09.04.2018 22:02:03) offline |