Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Suzuki DRZ 400 E, S, SM

#481 02.03.2018 12:00:43

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Kodiak: díky za info. Ptal jsem se proto, že jsem trochu uvažoval o výměně za 690 SMC, tak abych měl nějakou představu na kolik by vyšlo šlechtění DRZ proti koupi nové, i když ta už bude celkové asi dál než DRZka

 offline 

 

#482 02.03.2018 12:38:06

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


jees: Financne to smysl asi nemá. Jedine pokud samotný bastlení je tvoje hobby a pokud chces mit spolehlivej a dobrej dual sport. (dual porovnavam s motorkama xt600, xrv750). 690 smc je jina kategorie, pokud bych uvazoval o nahrade DRZ, pak krok nahoru je Yamaha WR450F, v tvem pripad motard. Ale nesmis zapomenout na servis a spolehlivost. To prvni je minimalni, to druhy je obrovsky.

 offline 

 

#483 02.03.2018 13:14:17

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Yamaha motarda neprodává a předělávat to z endura by bylo dražší, než předělat tu DRZ a otázka je jak se zapsáním do TP. To spíš buď předělat tu DRZ, to by bylo s cenou motorky tak kolem 100 K, nebo tu KTM/Husqvarna, to bude tak 10 K v €, ta má mít údajně na příští rok trochu předělaný motor na nižší zdvih. Chci to na kratší jízdy po silnici, tak se mi ten větší obsah hodí, i když na DRZ jsem dal taky 500km v kuse a šlo to

 offline 

 

#484 04.03.2018 10:51:20

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Nemáte někdo servisní manuál v angličtině, aby se z něj daly vykopírovat věci a hodit to do překladače?
Všechny co jsem našel tak jsou upravený tak, že z nich se nic kopírovat nedá a jazykově moc vybavený nejsem tak by se pomoc překladače občas hodila.

 offline 

 

#485 04.03.2018 10:57:27

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


JirkaGS: na motorkářích je návod myslím i v češtině

http://www.motorkari.cz/motokatalog/?ac … Id%5D=2726

Editoval jees (04.03.2018 11:04:35)

 offline 

 

#486 04.03.2018 13:27:46

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


V češtině tam je Návod k obskuze, já hledám Servisní manuál  wink 

 offline 

 

#487 04.03.2018 13:36:03

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


JirkaGS: je tam tabulka pravidelného servisu, výměna oleje a chladící kapalina, nic jiného na drz potřebovat nebudeš, pokud se budeš řídit tím návodem k údržbě, leda by sis chtěl přes zimu z nudy přehazovat písty (ventily po 24.tis km je lepší nechat udělat v servisu, dát za to jednou za 5 nebo 8let tisíc korun je lepší, než to pytlíkovat doma)

 offline 

 

#488 04.03.2018 14:36:35

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


JirkaGS napsal(a):

Nemáte někdo servisní manuál v angličtině, aby se z něj daly vykopírovat věci a hodit to do překladače?
Všechny co jsem našel tak jsou upravený tak, že z nich se nic kopírovat nedá a jazykově moc vybavený nejsem tak by se pomoc překladače občas hodila.

Je to CLYMER, ale povedal by som, že je ešte lepší než originál: https://uloz.to/!9YOV9PWkuhJR/suzuki-dr-z400-00-06-pdf

Editoval martin935 (04.03.2018 14:40:00)

 offline 

 

#489 04.03.2018 19:48:09

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


JirkaGS: Servisni intervaly jsou i v navodu k pouziti.
Nic jinyho pro zacatek delat nemusis. Pokud chces, zkus youtube, to je dobrej zacatek.
Na rozdil od kolegy si ale myslim, ze servis, vcetne ventilu musis umet sam. Nejde o penize. Obecne uroven manualni zrucnosti klesa. Mam spatnou zkusenost jak s motorkou tak dokonce se servisem sluzebni Skodovky v autorizaku. Pred par lety mi servisak pred odjezdem do Albanie nastavil malou vuli na vahadlech ventilu u Afriky. Motorka v horku chcipala a on porad neco koktal o spatnym benzinu. Paradoxne ho baworaci chvalej, ze prej skvelej pristup a chovani. .. Jo to jo, mluvit umel. Dobre vybirat servis a i tak musis vedet o co jde, protoze dost casto je to fakt bída. Rutinni operace zvladaji, to asi jo, trouble troubleshooting jen nekde. Do servisu ma cenu davat specialni ukony, jako treba zmerit tlaky ve valcich nebo tlak olejovyho cerpadla. I tak na to neni kazdej vybavenej.
Na Drzounovi kazdej rok nebo 6 tisic olej. Kdyz je natunenej, tak je lepsi po 3
Olejovej filtr se meni cca kazdou druhou vymenu oleje
Kazdej rok chladici a brzdova kapalina. Ja delam jednou za 2 roky
Jednou za 2-3 roky namazat loziska v krku. Tam to je bida, je to potreba hlidat.
Kazdejch cca 15 tisic km novej vzduchac.
Kazdej rok novou svici. Lepsi obycejnou a castejc menit nez iridium.
Retez mas tak na 10 tisic max. Kup si merku retezu na motoretezy.cz a vis na cem jses.
Kazdej rok loziska v kolech. Strc do nej prst a kdyz se toci a netece z nej rez, vydrzi dalsi rok
Kontroluj vyplet a spice at mas ve voku jak maj bejt nasponovany. Mekkej vyplet vede postupne k prasknuti rafku. Casto ve svaru tim jak kolo pruzi. Kdyz rafek kopnes, zkus utahnout spici at si vyzkousis, ze rafek na motorce se centrovat neda. U novyho vypletu se to dela momentakem, u staryho podle voka a nikdy se nesnaz kopnutej rafek srovnat vypletem. Kdyz uz setris, tak kladivem.
Ventily po 24 tisicich. Jsou tam podlozky. Bud si koupis novy, nebo si ty stavajici nechas od nekoho zbrousit na tenci (postupne se dava tenci a tenci)
Bacha na kontakty na baterce.
Pak uz jen full gas.

 offline 

 

#490 04.03.2018 21:18:04

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Já měním olej.filtr vždy s olejem, starý nenechávám. Ložiska kol na SM jsem měnil někdy kolem 20.tis km, v terénu to bude asi míň. Brzdovka vydrží klidně 3 roky, na dráze to bude možná jinak. Svíčka je, myslím, po 12.tis km, já to dělám po ca 10. Ložiska v krku jenom kontroluju, zatím drží. Řetěz jsem měnil po 20.tis km, ještě by něco vydržel, ale už jsem měl nový, mazal jsem co 300-500km. Ventily jsem nedělal, to jsem nechal servisu, i když dřív jsem si to dělal na osobáku sám (Škoda). Že jsou servismani často k ničemu je pravda, zajímavé je, že když jim to člověk řekne a doloží špatně provedenou opravou, nemají pro tento názor ani tak pochopení.

 offline 

 

#491 04.03.2018 22:24:52

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Většinu tohoto už mám z manuálu nastudovanou, krom větších zásahů do motoru si většinu servisu na motorkách dělám sám a skoro všade se snažím používat momenťák a jet podle manuálu, ale angličtinou moc nevládnu tak se ten translátor hodí  wink 
Martin 935 dík za ten manuál.
Kodiak, co to bylo za servisáka (mám taky Bawo) tak ať se když vím komu vyhnout....(klidně i do sz) dík.

 offline 

 

#492 05.03.2018 06:03:57

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Na ten Clymer pozor. Na advrider sem cetl ze si lidi stezovali ze jsou tam chyby napr. v hodnotach momentu.  Na druhou stranu se  da chapat, ze v takovym.objemu textu zaradi tiskarskej sotek.


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#493 05.03.2018 08:45:44

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


JirkaGS: SZ

 offline 

 

#494 22.03.2018 20:48:09

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Nebyla by tu dobrá duše, ktará by mi vyfotila na drz 400S kolem roku výroby 2007 jak má uchycené startovací relé.
http://www.partsdepot.cz/originalni-dil … 00S/55553/
Některý z předchozích majitelů ztratil držáček a tak ho uchytil jen na drc pásku tak to chci předělat na origo, ale proti Partsdepot já mám relé natočeno těmi gumovými "oušky" na držáček vodorovně v pozici jedno je dole druhé nahoře a podle délky kabelů se nezdá, že by mělo být jinak.

Druhá otázka, šrouby co drží nahoře boční plasty a sedačku č. 5 na Partsdepot nemají žádné podložky ani ty vymezovací podložky jako je č. 8, ale díra v plastu je velká, že šroub prolézá skrz, má tam být nějaká podložka?
http://www.partsdepot.cz/originalni-dil … 00S/55587/
nebo jako je spodní šroub bočních plastů č. 4+5
http://www.partsdepot.cz/originalni-dil … 00S/55555/
Jak to máte vy?

Editoval JirkaGS (22.03.2018 20:53:04)

 offline 

 

#495 24.03.2018 17:42:23

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Na kouknutí na to jak je uchycené to startovací rélé stačí sundat sedačku, to je vyšroubovat jen dva šroubky, na které se ptám v druké časti příspěvku výše wink 

 offline 

 

#496 24.03.2018 18:08:29

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


sedačka jsou jen ty dva šroubky + 2 běžné podložky

 offline 

 

#497 04.04.2018 20:34:03

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Zdar, prodám kryty na motor Suzuki DR-Z 400, jsou nové, nepoužité. Zakoupil jsem je ale nakonec nenamontoval, vydal jsem se jinou cestou. Pc byla 2000kč, nechám za 1700kč, poštu platím... Platba předem na účet, mám špatné zkušenosti.


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5506_imag0280.jpg

 offline 

 

#498 06.04.2018 21:35:55

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


Dnes jsem kontroloval ventily a podle "otlaků" na šroubech ventil deklu se tam už někdo hrabal a to má motorka na tachometru jen cca 12 000km, interval je 24 000km a mám dva ventily na hranici tolerance.
Dále mě zarazilo vyčuhující těsnění mezi karterem a válcem(zelené). Je to takto originál nebo se někdo hrabal i tam mám tam čekat nějaké překvapení?
A jáký je utahovací moment toho velkého šroubu (krytky) ve víku zapalování?


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5295_20180406_185903.jpg

Editoval JirkaGS (06.04.2018 21:40:00)

 offline 

 

#499 06.04.2018 22:03:54

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


JirkaGS: to tesneni vypada jako aftermarket. Utahovaci moment je s citem. Myslim ze to ani v namualu neni.


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#500 09.04.2018 21:59:58

Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM


JirkaGS: Tesneni pod valcem neni origo. Uz podle obrazku ti chybi PAIR ventil, takze to nekdo vylepsoval, otazka je, jestli k lepsimu. Jestli to startuje a jezdi, nesahej na to. Co se tyka puvodniho stavu, celkem se neda moc cekat, ze DR-Z pod 80 tisic Kč bude v original konfiguraci. Tady cena odpovida stavu dost presne. Ty ventily bych cekal nekde kolem 30 tisic. Lepsi zprava je, ze ti to v řádech jednotek sedí:-). Některý mašiny se stáčej o 100 tisíc.
Tu revizni zatku utahuj tak, ze si vemes L imbus, strcis ho delsi stranou do zatky a utahujes levou rukou za ten kratsi vajgl. Jestli to bude sáknout, utažení to nevyresi a potrebujes novej O-krouzek.

Editoval Kodiak (09.04.2018 22:02:03)

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů