INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Výběr Endura
Re: Výběr Endura
roxteedy: to mě taky napadlo, ale přesto se divím
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: Výběr Endura
Janek napsal(a):Fireman:
Nevim, co na co jsi aplikoval. Uz jsem psal, ze tvymu projevu nerozumim. Pises o nejakym startu vykonu na dvojnasobnych otackach oproti 2t, coz je nesmysl ... Podivej se na grafy z brzdy, ktery tu jsou a predstav si, jak by asi vypadal graf 450 2t motoru.
Psals, ze 4t se chova v "nizkych" otackach tak hezky a jede.... Do kdy jsou u tebe "nizke" otacky? Ciselna hodnota. Ja tuhle myslenku totiz taky vyjadril a tys psal, ze to neni pravda. Jede hezky je pro me jako kdyz napisu zadny divoch, nic moc dramatickyho se nedeje.... a k tomu jsem uvedl 5-6 ot.
Ok necháme toho .Nechci tu zase kopírovat a vkládat. Asi si nerozumíme a nebo nechceme. Moje myšlenka je taková- Pokud přivedu ve výjezdu třeba jezdeckou chybou oba motory lehce nad hranici volnoběhu. 250 2t to neudýchá dříve než 450 4t .
Co shoří neshnije
Re: Výběr Endura
Fireman napsal(a):Janek napsal(a):Fireman:
Nevim, co na co jsi aplikoval. Uz jsem psal, ze tvymu projevu nerozumim. Pises o nejakym startu vykonu na dvojnasobnych otackach oproti 2t, coz je nesmysl ... Podivej se na grafy z brzdy, ktery tu jsou a predstav si, jak by asi vypadal graf 450 2t motoru.
Psals, ze 4t se chova v "nizkych" otackach tak hezky a jede.... Do kdy jsou u tebe "nizke" otacky? Ciselna hodnota. Ja tuhle myslenku totiz taky vyjadril a tys psal, ze to neni pravda. Jede hezky je pro me jako kdyz napisu zadny divoch, nic moc dramatickyho se nedeje.... a k tomu jsem uvedl 5-6 ot.
Ok necháme toho .Nechci tu zase kopírovat a vkládat. Asi si nerozumíme a nebo nechceme. Moje myšlenka je taková- Pokud přivedu ve výjezdu třeba jezdeckou chybou oba motory lehce nad hranici volnoběhu. 250 2t to neudýchá dříve než 450 4t .
neprocital sem to cely ale jestli jsem pochopil tak se tu lidi hadaji co je vykonejsi jestli 2 t nebo 4t.....
proc se tu srovnava 2502t a 4504t proc se tedy nesrovnava stejna kubatura? třeba 2502t a 250 4t....řekl bych že silnější je snad 2t nebo se pletu???? pokud bych byl firemane v tom vyjezdu na na 500cr 2t na hranici volnobehu a na 500 exc na hranici rozdycha to prece líp 2t......
mozna sem se zapojil do pekelné diskuze jen sem to zbezne procetl ale prijde mi divny srovnávat rozdilny kubatury
Re: Výběr Endura
O čem se tu bavíme... ze čtyřtakt jede odspoda nahoru lineárně zatímco dvoutakt se nahore splasi? Červeně zvyrazneno...
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
Re: Výběr Endura
Miguel napsal(a):O čem se tu bavíme... ze čtyřtakt jede odspoda nahoru lineárně zatímco dvoutakt se nahore splasi? Červeně zvyrazneno...
jasne že se splasí ale to snad jen kvůli privere pokud by tam privera tak jede taky linearne ale to bych kecal jestli to tak opravdu je...........ja myslel že se tu hada co je silnějšího.....
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: Výběr Endura
Filip - SANDOKAAN napsal(a):Fireman napsal(a):Janek napsal(a):Fireman:
Nevim, co na co jsi aplikoval. Uz jsem psal, ze tvymu projevu nerozumim. Pises o nejakym startu vykonu na dvojnasobnych otackach oproti 2t, coz je nesmysl ... Podivej se na grafy z brzdy, ktery tu jsou a predstav si, jak by asi vypadal graf 450 2t motoru.
Psals, ze 4t se chova v "nizkych" otackach tak hezky a jede.... Do kdy jsou u tebe "nizke" otacky? Ciselna hodnota. Ja tuhle myslenku totiz taky vyjadril a tys psal, ze to neni pravda. Jede hezky je pro me jako kdyz napisu zadny divoch, nic moc dramatickyho se nedeje.... a k tomu jsem uvedl 5-6 ot.
Ok necháme toho .Nechci tu zase kopírovat a vkládat. Asi si nerozumíme a nebo nechceme. Moje myšlenka je taková- Pokud přivedu ve výjezdu třeba jezdeckou chybou oba motory lehce nad hranici volnoběhu. 250 2t to neudýchá dříve než 450 4t .
neprocital sem to cely ale jestli jsem pochopil tak se tu lidi hadaji co je vykonejsi jestli 2 t nebo 4t.....
proc se tu srovnava 2502t a 4504t proc se tedy nesrovnava stejna kubatura? třeba 2502t a 250 4t....řekl bych že silnější je snad 2t nebo se pletu???? pokud bych byl firemane v tom vyjezdu na na 500cr 2t na hranici volnobehu a na 500 exc na hranici rozdycha to prece líp 2t......
mozna sem se zapojil do pekelné diskuze jen sem to zbezne procetl ale prijde mi divny srovnávat rozdilny kubatury
No to je ono, musíš se začíst od začátku. O stejných kubaturách to právě nebylo . S těmi pětikily souhlasím. Vše odstartovala taková nevinná větička :-)
Co shoří neshnije
Re: Výběr Endura
Fireman napsal(a):Ok necháme toho .Nechci tu zase kopírovat a vkládat. Asi si nerozumíme a nebo nechceme. Moje myšlenka je taková- Pokud přivedu ve výjezdu třeba jezdeckou chybou oba motory lehce nad hranici volnoběhu. 250 2t to neudýchá dříve než 450 4t .
Posledni otazka. Kdybys ve stejny situaci proti sobe postavil 450 2t vs 450 4t, jak by to hypoteticky dopadlo? 250 2t i 450 4t jsou zavodni motory a jsou tak naladeny. Vyrobce asi pocita s tim, ze moto je vybaveny spojkou ....a takovyhle chovani k motoru - doslova dotloukani do chcipnuti motor poskozuje a charakteristika je ladena pro zavodni pouziti. PrincIp to neporusuje.
Re: Výběr Endura
ok tak dal budu spát a pozorovat...cist se mi to nechce znovu
Re: Výběr Endura
Filip - SANDOKAAN napsal(a):proc se tu srovnava 2502t a 4504t proc se tedy nesrovnava stejna kubatura? třeba 2502t a 250 4t....řekl bych že silnější je snad 2t nebo se pletu???? pokud bych byl firemane v tom vyjezdu na na 500cr 2t na hranici volnobehu a na 500 exc na hranici rozdycha to prece líp 2t......
Proc se tu srovnavaji nestejny kubatury? Protoze je to pro nekoho vyhodnejsi.... Ale kdyz tu seth dal grafy, tak jen malokdo ma pokoru rict, ze je prekvapeny.... Jako vzdy je to vic pres emoce...
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: Výběr Endura
Janek napsal(a):Fireman napsal(a):Ok necháme toho .Nechci tu zase kopírovat a vkládat. Asi si nerozumíme a nebo nechceme. Moje myšlenka je taková- Pokud přivedu ve výjezdu třeba jezdeckou chybou oba motory lehce nad hranici volnoběhu. 250 2t to neudýchá dříve než 450 4t .
Posledni otazka. Kdybys ve stejny situaci proti sobe postavil 450 2t vs 450 4t, jak by to hypoteticky dopadlo? 250 2t i 450 4t jsou zavodni motory a jsou tak naladeny. Vyrobce asi pocita s tim, ze moto je vybaveny spojkou ....a takovyhle chovani k motoru - doslova dotloukani do chcipnuti motor poskozuje a charakteristika je ladena pro zavodni pouziti. PrincIp to neporusuje.
450 2t lépe. A zas jedeš svoji. Proto jsem psal jezdeckou chybou , ne že se tak má jezdit. A ty souhlasíš s moji myšlenkou ?
Co shoří neshnije
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: Výběr Endura
Janek napsal(a):Filip - SANDOKAAN napsal(a):proc se tu srovnava 2502t a 4504t proc se tedy nesrovnava stejna kubatura? třeba 2502t a 250 4t....řekl bych že silnější je snad 2t nebo se pletu???? pokud bych byl firemane v tom vyjezdu na na 500cr 2t na hranici volnobehu a na 500 exc na hranici rozdycha to prece líp 2t......
Proc se tu srovnavaji nestejny kubatury? Protoze je to pro nekoho vyhodnejsi.... Ale kdyz tu seth dal grafy, tak jen malokdo ma pokoru rict, ze je prekvapeny.... Jako vzdy je to vic pres emoce...
Už tě poznávám
Co shoří neshnije
Re: Výběr Endura
Fireman napsal(a):Janek napsal(a):Fireman napsal(a):Ok necháme toho .Nechci tu zase kopírovat a vkládat. Asi si nerozumíme a nebo nechceme. Moje myšlenka je taková- Pokud přivedu ve výjezdu třeba jezdeckou chybou oba motory lehce nad hranici volnoběhu. 250 2t to neudýchá dříve než 450 4t .
Posledni otazka. Kdybys ve stejny situaci proti sobe postavil 450 2t vs 450 4t, jak by to hypoteticky dopadlo? 250 2t i 450 4t jsou zavodni motory a jsou tak naladeny. Vyrobce asi pocita s tim, ze moto je vybaveny spojkou ....a takovyhle chovani k motoru - doslova dotloukani do chcipnuti motor poskozuje a charakteristika je ladena pro zavodni pouziti. PrincIp to neporusuje.
450 2t lépe. A zas jedeš svoji. Proto jsem psal jezdeckou chybou , ne že se tak má jezdit. A ty souhlasíš s moji myšlenkou ?
souhlasím s tím příkladem, ale nerozumím tomu, proč srovnáváš moto s rozdílem 200 ccm. A proč to pořád omílám? Protože kdybych to neomílal, tak si většina z toho vezme, že jsem řekl, že 4t je silnější a výkonnější, protože nepřemýšlí .... to je o těch emocích ... jé, on tu od začátku neměl pravdu a teď to přiznal ....
Re: Výběr Endura
Fireman:
Ty grafy jsou ale z mx motorů, u těch si myslím, že jde hlavně o výkon, jede se buď to plný nebo brzda, chtělo by to nějakou end. křivku. U toho zadušení motoru v min. otáčkách je také podstatná setrvačnost, např. 5ti kilová klika z 450 4t se nezastaví tak lehce jako 2 kilová z 250 2t, ( o 200 ani nemluvě, ta má spodek ze 125 ) dále váha roztočené spojky je také rozdílná a také magneto - rotor, 4t mívají ještě vyvažovací hřídele což je také další roztočená hmota. Proto si myslím, že když už je to na hranici chcípnutí tak 2t stačí málo a stojí. Většina těch motorů v 2t je už nějakých min. 10 let bez vývoje, sem těm se něco inovuje ale nic zásadního, žádní vývojový ing. , ohromné fin. prostředky valené do vývoje, jak je tomu u 4t. Už tak před 20 roky věděli, že to bude končit a tak se k tomu také stavěli, nehledě na to, jsou to všechno motory stavěné na MX plný nebo brzda, nějakými prvky jsou dolaďovány na enduro styl ale konstrukce byla navržena na MX
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: Výběr Endura
Janek napsal(a):Fireman napsal(a):Janek napsal(a): Posledni otazka. Kdybys ve stejny situaci proti sobe postavil 450 2t vs 450 4t, jak by to hypoteticky dopadlo? 250 2t i 450 4t jsou zavodni motory a jsou tak naladeny. Vyrobce asi pocita s tim, ze moto je vybaveny spojkou ....a takovyhle chovani k motoru - doslova dotloukani do chcipnuti motor poskozuje a charakteristika je ladena pro zavodni pouziti. PrincIp to neporusuje.
450 2t lépe. A zas jedeš svoji. Proto jsem psal jezdeckou chybou , ne že se tak má jezdit. A ty souhlasíš s moji myšlenkou ?
souhlasím s tím příkladem, ale nerozumím tomu, proč srovnáváš moto s rozdílem 200 ccm. A proč to pořád omílám? Protože kdybych to neomílal, tak si většina z toho vezme, že jsem řekl, že 4t je silnější a výkonnější, protože nepřemýšlí .... to je o těch emocích ... jé, on tu od začátku neměl pravdu a teď to přiznal ....
Od začátku nesrovnávám stejný objem. Tam by byla debata bezpředmětná. Vycházel jsem z nabídky 2t endur (oprava - 300 2t vs 450 4t)
Co shoří neshnije
Re: Výběr Endura
Fireman:
Ale v nabidce je i 250 4takt. Dobrali jsme se ale k necemu a jde to i bez hadani a urazeni Diky za to. Zitra budeme provadet testovani v realu
- Fireman
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 504
- Založená vlákna
- Místo: J.Č.
- Motorka: KTM 525 exc
- Věk: 32
- Tel: 150
- 8 0
Re: Výběr Endura
Janek napsal(a):Fireman:
Ale v nabidce je i 250 4takt. Dobrali jsme se ale k necemu a jde to i bez hadani a urazeni Diky za to. Zitra budeme provadet testovani v realu
Jak jsem psal je to debata . Byla to reakce , že 450 dole moc nejede. Jako že by bylo na trhu něco silnějšího co dole pojede lépe (kromě pětikil) . Bylo v tom hodně informací, více lidí a vzniklo tohle.
edit : Jen pro upřesnění . Přemýšlel jsme o důvodu napsání 250 a ne 300 . Příspěvek 57, tam jsem to vzal.
Editoval Fireman (26.01.2018 20:04:45)
Co shoří neshnije
Re: Výběr Endura
Fireman napsal(a):Janek napsal(a):Fireman:
Ale v nabidce je i 250 4takt. Dobrali jsme se ale k necemu a jde to i bez hadani a urazeni Diky za to. Zitra budeme provadet testovani v realu
Jak jsem psal je to debata . Byla to reakce , že 450 dole moc nejede. Jako že by bylo na trhu něco silnějšího co dole pojede lépe (kromě pětikil) . Bylo v tom hodně informací, více lidí a vzniklo tohle.
takže takto:
První moje tvrzení, že nic než 450 dole nepojede je samozřejmě pravdivé a nezpochybnitelné. Z toho co je na trhu. Pětikilo ve dvoutaktu /Honda CR500/ pravděpodobně pojede víc, i dole. Jen ji nepořídí za 40:)
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
Re: Výběr Endura
Miguel napsal(a):Fireman napsal(a):Janek napsal(a):Fireman:
Ale v nabidce je i 250 4takt. Dobrali jsme se ale k necemu a jde to i bez hadani a urazeni Diky za to. Zitra budeme provadet testovani v realu
Jak jsem psal je to debata . Byla to reakce , že 450 dole moc nejede. Jako že by bylo na trhu něco silnějšího co dole pojede lépe (kromě pětikil) . Bylo v tom hodně informací, více lidí a vzniklo tohle.
takže takto: http://articles.superhunky.com/images/a … esults.jpg První moje tvrzení, že nic než 450 dole nepojede je samozřejmě pravdivé a nezpochybnitelné. Z toho co je na trhu. Pětikilo ve dvoutaktu /Honda CR500/ pravděpodobně pojede víc, i dole. Jen ji nepořídí za 40:)
Co je prosim za motorku ta 450 2t a 450 4t, co je v grafu?
|