Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Výběr Endura

#81 25.01.2018 13:28:55

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: Výběr Endura


Tady sem našel dva grafy jen pro názornost


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/1488_12_450_yam.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/1488_149437-11_yz250_mod.jpg

 offline 

 

#82 25.01.2018 13:41:24

Fireman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 504
Založená vlákna
Místo: J.Č.
Motorka: KTM 525 exc
Věk: 32
Tel: 150
8 0

Re: Výběr Endura


Janek napsal(a):

Fireman:
dvoutakt má dvojnásobný počet pracovních cyklů už od volnoběnu než 4t .... a pokud je tu někdo, kdo jezdí na volnoběh, je něco špatně ano2  ano2  lol 
Skutěčnost je taková, že v PRINCIPU "litrový výkon" a točivý moment je u 2t vyšší než u 4t ....Kdo to rozporuje, je demagog

No nevim jestli si četl co jsem psal nahoře   a21  . uplně to tak nevypadá. Jen jsem poukazoval na to kde srovnáváš k.m. podle otáček.
Na základě principů má 2T motor dvojnásobný počet pracovních cyklů, než 4t motor. Díky konstrukci a horšímu plnění a vyplachování .... nemá ale dvojnásobný výkon, ale dejme tomu o cca 30% až 50% (ilustrační číslo) ano. . No a když ti napíšu že čtyřtakt startuje na dvojnásobných otáčkách , což maže tvůj rozdíl v pracvních ciklech . Napíšeš něco o ježdění na volnoběh a demagozích. Pořád se bavíme o ježdění v nízkých otáčkách ne max. Nmetrech

Editoval Fireman (25.01.2018 13:45:08)


Co shoří neshnije

 offline 

 

#83 25.01.2018 13:56:27

Re: Výběr Endura


Moje ubohá podlost:)))
Janku i kdybys tam dal vepřový koleno tak to nebude mít spodek 4 taktu:)))
Připadá mi to jak ta blond Němka co se nechává upravit na černošku:)


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#84 25.01.2018 14:30:11

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: Výběr Endura


Ja bych to.tu jen trosicku narusil. Vedel bych o.slusne ktm 250 4t  03?motor udelany faktury k.tomu s doklady mozna i.fotky ale cena lehce pres 50 tak pokud by byl zajem a probihalo by to kultrurneji nez toe vlakno tak muzu za pomoci Jaryna zprostredkovat. Co Jardo?

Editoval Tristan (25.01.2018 14:30:56)


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#85 25.01.2018 14:31:58

Re: Výběr Endura


Fireman:
Moc tomu nerozumim,  protoze podle tve teorie by musel 4 t dosahovat max.  vykon pri cca dvojnasobku otacek nez 2 t a to neni pravda.  Hodnoty max vykonu budou u cca stejnych otacek jak 4t tak 2t. Rozhodne rozdil nebude bezne dvojnasobny i kdyz v pohode muze byt i trojnasobny... jestli si rozumime.
Krom toho je zase o naladeni motoru.  Jedna 450 muze mit max vykon pri 5000 a druha pri 12500 ... ot.

 offline 

 

#86 25.01.2018 15:08:49

BOLDA
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 205
Založená vlákna
Místo: Bučovice
Motorka: KTM EXC 250
2 0

Re: Výběr Endura


Běžte už s těma kecama do hajzlu. Nikoho to tady nezajímá a díky vám se tu skoro žádné téma nedá číst. a31 

Editoval BOLDA (25.01.2018 15:09:27)

 offline 

 

#87 25.01.2018 15:09:11

Fireman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 504
Založená vlákna
Místo: J.Č.
Motorka: KTM 525 exc
Věk: 32
Tel: 150
8 0

Re: Výběr Endura


Janek napsal(a):

Fireman:
Moc tomu nerozumim,  protoze podle tve teorie by musel 4 t dosahovat max.  vykon pri cca dvojnasobku otacek nez 2 t a to neni pravda.  Hodnoty max vykonu budou u cca stejnych otacek jak 4t tak 2t. Rozhodne rozdil nebude bezne dvojnasobny i kdyz v pohode muze byt i trojnasobny... jestli si rozumime.
Krom toho je zase o naladeni motoru.  Jedna 450 muze mit max vykon pri 5000 a druha pri 12500 ... ot.

Zase sis z toho vzal co chceš  smile Psal jsem jen o počátečních otáčkách které jsou u čtyřtaktu dvojnásobné . Proto se chová v "nízkých" tak hezky a jede. To že konstrukcí a principem do max . dostanou +- ve stejných otáčkách , o tom ne.  A opět , už od počátku se bavíme o Nm. u velkého č.t. vs menšího 2t. v nízkých otáčkách které jsou pro každý motor jiný protože č.t. startuje na dvojnásobku .


Co shoří neshnije

 offline 

 

#88 25.01.2018 15:15:17

Fireman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 504
Založená vlákna
Místo: J.Č.
Motorka: KTM 525 exc
Věk: 32
Tel: 150
8 0

Re: Výběr Endura


BOLDA napsal(a):

Běžte už s těma kecama do hajzlu. Nikoho to tady nezajímá a díky vám se tu skoro žádné téma nedá číst. a31 

Tak to nečti. prostě jen debatujeme a třeba se někam dobereme. Nemám potřebu zasírat , hádat se nebo někomu nadávat .  Moderátor nás může klidně někam přehodit.


Co shoří neshnije

 offline 

 

#89 25.01.2018 15:58:24

Re: Výběr Endura


Připadá mi to jako téma poměrně k věci...


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#90 25.01.2018 16:49:03

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Výběr Endura


Tristan napsal(a):

Ja bych to.tu jen trosicku narusil. Vedel bych o.slusne ktm 250 4t  03?motor udelany faktury k.tomu s doklady mozna i.fotky ale cena lehce pres 50 tak pokud by byl zajem a probihalo by to kultrurneji nez toe vlakno tak muzu za pomoci Jaryna zprostredkovat. Co Jardo?

JJ ale je to 2005

 offline 

 

#91 25.01.2018 18:31:44

Re: Výběr Endura


Janek napsal(a):

Fireman:
Moc tomu nerozumim

A tímhle přiznáním bych tu diskusi možná ukončil lol  lol  lol 


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#92 25.01.2018 23:05:04

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1626
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Výběr Endura


Tak to čumím  ano  zítra zkusím pohledat jak je to na enduro moto

 offline 

 

#93 26.01.2018 00:29:40

Re: Výběr Endura


Fireman napsal(a):

.....  A opět , už od počátku se bavíme o Nm. u velkého č.t. vs menšího 2t. v nízkých otáčkách které jsou pro každý motor jiný protože č.t. startuje na dvojnásobku .

Vim,  ze to myslis vecne ano , ale ja odpovidal na pitomost,  ze "

Miguel napsal(a):

No prave. 450 a 500 nejvíce setrvačné hmoty, výkonu už od nízkých otáček atd... jestli dole  nejede 450 pak už nic.

Ty aspon rozumis tomu,  ze 450 4t nema tolik vykonu od nizkych otacek a chapes rozdil mezi tocivym momentem a vykonem.... a taky mezi obsahem a objemem.....
Ale stejne velky dvoutakt bude z principu silnejsi ....a to co to krutaku,  tak i do vykonu. 
Jak daval Seth grafy z brzdy... to je ten duvod,  proc napriklad v enduru jezdi 250 2t a 4t do 450 v jedne kategorii E2. 
A potom mas dalsi rovinu,  proc napriklad DR 350 jede jinak nez EXC 350 i kdyz maji stejny objem motoru.
Dalsi rovina muze byt EXC/HQ 300 a Beta 300RR. Oba motory stejny objem,  stejny vrtani a zdvih,  v pripade karburace stejny karbec,  ale Beta podle vsech,  co se na obou moto svezli, je "dole" realne silnejsi nez KTM. 
Ale to uz jsme v rovine nastaveni/naladeni ....ale nejsme v rovine principu,  o kterych byla rec.
Ze jsem rekl,  ze karburatorova endurova 450 do 5-6000 neni zadny divoch se omlouvam,  je to totiz vec nazoru a mel bych do prispevku doplnit "podle meho nazoru neni endurova 450 do 5-6000 ot.  zadny divoch".
Tak nejak mi prijde,  zes na 2t snad nikdy nejel ....

 offline 

 

#94 26.01.2018 01:07:10

Raduz TT600r
.....starosta.....
Fotogalerie
Příspěvky: 11376
Založená vlákna
Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
Motorka: NÁMAHA
Tel: 723 151 102
Web

Re: Výběr Endura


snad "stručné vysvětlení výkonu a toč.momentu:

TOČIVÝ MOMENT motoru, též nazývaný kroutící moment, vyjadřuje velikost síly působící na páku a je měřen v Newtonmetrech (Nm). Newton je jednotka síly pojmenovaná po Isaacu Newtonovi. Točivý moment je součin působící síly a délky ramene páky. Pro zvýšení točivého momentu můžeme použít dvě cesty: buď zvýšení síly působící na páku, anebo prodloužení délky ramene páky, popř. kombinaci obou těchto způsobů. Prodloužením délky ramene páky dojde ke zvětšení zdvihu pístu a tím pádem ke zvýšení točivého momentu. Jenže vyšší zdvih s sebou přináší i snížení objemové účinnosti přímo úměrně na zvyšujících se otáčkách, větší setrvačnou sílu a větší tření ve válcích. U vysokoobjemových motorů s dlouhým zdvihem pístů se snižuje schopnost dosahování vyšších otáček, které jsou potřeba k dosažení vyššího výkonu (kW/PS). Zvyšuje se setrvačná síla, a tím pádem jakákoliv změna otáček motoru, ať jejich zvýšení či snížení zabere více času, který hraje v náš neprospěch. Slyšeli jste někdy zvuk motorů vozů Formule 1? Kraťoučký zdvih pístů = téměř nulová setrvačná síla. Požadavek na změnu otáček motoru se děje okamžitě a po vypnutí zapalování motoru nastane okamžitě ticho. Tento zvuk by se dal přirovnat k zabití letící mouchy. Bzzzzzzzzz. Bum! A ticho. Žádná setrvačná síla jako u motorů sériové produkce. Trošku obrazotvornosti: představte si obrovská vrata na třista let starém hradě. Vrata jsou vysoká pět metrů a váží stovky kilogramů. Zpravidla jsou zavěšená na panty, jak jsme tomu zvyklí u dveří doma. Když do takových vrat zatlačíte na opačné straně než jsou panty (dlouhé rameno páky), většinou s nimi pohnete (malá síla). Ale když se budete snažit s vraty pohnout zatlačením co možná nejblíže u jejich pantů (krátké rameno páky) zjistíte, že musíte vynaložit daleko větší sílu, aby se vůbec pohnula. Vysoký točivý moment nemusí znamenat nic bez výkonu! Protože výkon je míra vykonané práce, je jasné, že bez práce není výkon. Ukažme si to na příkladu: na vrata budete tlačit u jejich pantů vší silou kterou máte. Zavoláte si na pomoc ještě strejčka, který vyhrává oblastní hospodské soutěže v páce a prý by porazil i Rockyho. Takže už vší silou tlačíte dva. A vrata nic …. Přidá se ještě babička. To už tlačíte tři. Pozor pořád však nemáte žádný výkon! A tu vrata se dají do pohybu. V tu chvíli už na pohybování s nimi stačíte sám. A máte výkon...

VÝKON Definice výkonu je míra vykonané práce. Výkon = práce/čas = síla x vzdálenost/čas Jednotkou výkonu jsou Watty, popř. kiloWatty, pojmenované po Jamesi Wattovi. Watt je definován jako síla potřebná pro vykonání práce odpovídající jednomu Joulu za sekundu. V automobilovém průmyslu se výkon uvádí spíše v koňských silách (HP – horse power, PS – pferde starke) než v kW. Vztah mezi kW a PS je následující: 1kW=1.35962HP a 1HP=746W=0.746kW. Zjednodušeně řečeno, 1 kůň rozsvítí 7 stowatových a 1 padesátiwatovou žárovku.


Charakteristika a průběh těchto veličin v závislosti na otáčkách motoru dodává ve výsledku "gumovost" nebo naopak "kousavost" motoru, případně nějakou variaci...


Řiť, ať jedeš lip    tel.: 723151102, 587571224

 offline 

 

#95 26.01.2018 06:59:40

Re: Výběr Endura


Dvoutaktní Motor (2T)



Dvoutaktní i Čtyřtaktní Motory se skladaji z dvou bloků motoru k sobe spojených, kde je ukryta převodovka (u motokrosových motocyklů 2 hřídele a plno ozubených kol), a kliková hřídel. Na jednom konci převodovky vidíte řetězové kolečko a druhý konec převodovky je vyveden na spojkový koš. Spojka slouží k "odpojení" srdce motoru (o kterém se zmíním za chvíli) od převodovky. Spojkový koš je ve styku s primárním kolem primárního převodu, které už je částí klikové hřídele. Na ojnici klikové hřídele je nasazen píst který běhá ve válci (srdce motoru). V hlave válce je zabudovaná svíčka, která zajistí správně načasovaný výbuch za pomoci zapalování, které je nasazeno na klikovou hřídel (z druhé strany než je spojka), kde vyrábí proud a dává impulzy, kdy má svíčka hodit jiskru (v závislosti na poloze pístu). Výbuchy ve válci přenáší sílu přes klikovou hřidel na primární převod. 2T motor je krmen stejně jako 4T karburátorem, ale s rozdílem, že u 2T je připravena směs benzínu (+oleje) a vzduchu vpravena (u nových motocyklů) přes klapky do sacího kanálu válce, kde je pohyby a tlaky pístu směs vytlačována nad píst pod hlavu, kde následně vybuchuje. Pro lepší výkon je na začátku výfukového potrubí zabudován "regulátor výfukových plynů" - přívěra, která se otevírá s rostoucími otáčkami. U dvoutaktních motorů je pak velmi důležitý výfuk a sebemenši deformace výfuku se projeví na výkonu.
Stručněji řečeno: 2T je zážehový motor, který pracuje na dvě doby, a to je:
1. sání a komprese - Píst se pohybuje od dolní úvratě směrem k horní úvrati. V klikové skříni vzniká podtlak a tím se nasaje do klikové skříně zápalná směs. Během pohybu pístu nahoru se uzavírá výfukový a přepouštěcí kanál. Směs v prostoru nad pístem (byla připravena dříve během druhé fáze) se stlačuje, nastává komprese a pod pístem probíhá důsledkem podtlaku sání.

2. expanze a výfuk - Těsně před horní úvratí přeskočí jiskra, nastává zážeh a expanze. Expanzí je píst tlačen z horní úvratě do úvratě dolní. Spodní hrana pístu uzavírá sací kanál. Směs v klikové skříni se pohybem pístu stlačuje. Při dalším pohybu pístu otevírá pravá horní hrana pístu výfukový kanál a vzápětí na to otevírá horní hrana pístu i přepouštěcí kanál a stlačená směs začne vytlačovat zbytky zplodin a dostává se do prostoru nad píst.


Dvoudobý motor má nejvyšší výkon až ve vysokých otáčkách, což je třeba u krosového motocyklu s kubaturou 85ccm okolo 12000 otáček za minutu. U 125ccm je to cca při 11500 otáčkách a u 250ccm už při 8000. Pravdou je, že čím menší je obsah válce, tím víc musí točit motor otáček, aby dosáhl určitého výkonu. Čím vyšší obsah válce, tím méně se motor vytáčí a to znamená, že tak i déle vydrží, protože se méně opotřebovává.


Čtyřtaktní Motor (4T)
U 4T motorů jde směs (bez oleje) z karburátoru do hlavy válce, kde se přes sací ventily vpustí do válce, směs exploduje a následně se výfukové plyny vypustí výfukovými ventily do vyfuku. Do čtyřtaktních motorů se nemusí přimíchávat olej do benzínu, protože si jej bere do klikové skříne odkud je píst s válcem mazán zevnitř. 4T motor je složitejsi v podstatě o hlavu válce. Z klikové hřídele je "veden" rozvodový řetěz, ktery pohání vačkové hřídele, a ty regulují pohyb ventilů ve správný moment.
Stručněji řečeno: 4T je zážehový motor, který pracuje na čtyři doby, a to je:
1. sání - Píst se pohybuje směrem do DÚ (dolní úvrať), přes sací ventil je nasávána pohonná směs.

2. komprese - Píst se pohybuje směrem do HÚ (horní úvrať). Oba ventily jsou uzavřené. Nasátá směs zmenšuje svůj objem, zvětšuje tlak a teplotu. Těsně před horní úvratí je směs zapálena elektrickou jiskrou.

3. expanze - Oba ventily jsou uzavřené. Směs paliva a vzduchu zapálená elektrickou jiskrou shoří. V pracovním prostoru válce se prudce zvýší teplota i tlak vzniklých plynů. Ty expandují a během pohybu pístu směrem dolů konají práci.

4. výfuk - Píst se pohybuje směrem do HÚ (Horní úvrať). Výfukový ventil je otevřený. Spaliny z pracovního prostoru válce jsou vytlačovány do výfukového potrubí.


Čtyřtaktní motor se nemusí tolik vytáčet jako motor Dvoutaktní. Má plynulý nástup výkonu a to už od nízkých otáček, má i větší kroutící moment v nízkých otáčkách, ale nevýhoda je, že pokud se motor vytočí na maximum, už ho to nijak nezrychlí. Čili na maximálních otáčkách má Dvoutaktní motor stejného obsahu větší výkon jako motor čtyřtaktní. Když srovnáme motor Dvoutaktní a Čtyřtaktní v nízkých otáčkách, pak má zase čtyřtaktní motor hodně navrch.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#96 26.01.2018 07:03:12

Re: Výběr Endura


Janek napsal(a):

Fireman napsal(a):

.....  A opět , už od počátku se bavíme o Nm. u velkého č.t. vs menšího 2t. v nízkých otáčkách které jsou pro každý motor jiný protože č.t. startuje na dvojnásobku .

Vim,  ze to myslis vecne ano , ale ja odpovidal na pitomost,  ze "

Miguel napsal(a):

No prave. 450 a 500 nejvíce setrvačné hmoty, výkonu už od nízkých otáček atd... jestli dole  nejede 450 pak už nic.

Ty aspon rozumis tomu,  ze 450 4t nema tolik vykonu od nizkych otacek a chapes rozdil mezi tocivym momentem a vykonem.... a taky mezi obsahem a objemem.....
Ale stejne velky dvoutakt bude z principu silnejsi ....a to co to krutaku,  tak i do vykonu. 
Jak daval Seth grafy z brzdy... to je ten duvod,  proc napriklad v enduru jezdi 250 2t a 4t do 450 v jedne kategorii E2. 
A potom mas dalsi rovinu,  proc napriklad DR 350 jede jinak nez EXC 350 i kdyz maji stejny objem motoru.
Dalsi rovina muze byt EXC/HQ 300 a Beta 300RR. Oba motory stejny objem,  stejny vrtani a zdvih,  v pripade karburace stejny karbec,  ale Beta podle vsech,  co se na obou moto svezli, je "dole" realne silnejsi nez KTM. 
Ale to uz jsme v rovine nastaveni/naladeni ....ale nejsme v rovine principu,  o kterych byla rec.
Ze jsem rekl,  ze karburatorova endurova 450 do 5-6000 neni zadny divoch se omlouvam,  je to totiz vec nazoru a mel bych do prispevku doplnit "podle meho nazoru neni endurova 450 do 5-6000 ot.  zadny divoch".
Tak nejak mi prijde,  zes na 2t snad nikdy nejel ....

Nejel. Jezdím na dvoutaktu se stříkačkou a prý to není tak divoké, jako karbec. Co je podstatné, že dole je to určitě slabší než předchozí 350 4T. Výjezdy, které jsem rutinně dával v písku mi teď dělají problém. Na druhou stranu to tak netahá za ruce.


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#97 26.01.2018 09:38:38

Fireman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 504
Založená vlákna
Místo: J.Č.
Motorka: KTM 525 exc
Věk: 32
Tel: 150
8 0

Re: Výběr Endura


Janek napsal(a):

Fireman napsal(a):

.....  A opět , už od počátku se bavíme o Nm. u velkého č.t. vs menšího 2t. v nízkých otáčkách které jsou pro každý motor jiný protože č.t. startuje na dvojnásobku .

Vim,  ze to myslis vecne ano , ale ja odpovidal na pitomost,  ze "

Miguel napsal(a):

No prave. 450 a 500 nejvíce setrvačné hmoty, výkonu už od nízkých otáček atd... jestli dole  nejede 450 pak už nic.

Ty aspon rozumis tomu,  ze 450 4t nema tolik vykonu od nizkych otacek a chapes rozdil mezi tocivym momentem a vykonem.... a taky mezi obsahem a objemem.....
Ale stejne velky dvoutakt bude z principu silnejsi ....a to co to krutaku,  tak i do vykonu. 
Jak daval Seth grafy z brzdy... to je ten duvod,  proc napriklad v enduru jezdi 250 2t a 4t do 450 v jedne kategorii E2. 
A potom mas dalsi rovinu,  proc napriklad DR 350 jede jinak nez EXC 350 i kdyz maji stejny objem motoru.
Dalsi rovina muze byt EXC/HQ 300 a Beta 300RR. Oba motory stejny objem,  stejny vrtani a zdvih,  v pripade karburace stejny karbec,  ale Beta podle vsech,  co se na obou moto svezli, je "dole" realne silnejsi nez KTM. 
Ale to uz jsme v rovine nastaveni/naladeni ....ale nejsme v rovine principu,  o kterych byla rec.
Ze jsem rekl,  ze karburatorova endurova 450 do 5-6000 neni zadny divoch se omlouvam,  je to totiz vec nazoru a mel bych do prispevku doplnit "podle meho nazoru neni endurova 450 do 5-6000 ot.  zadny divoch".
Tak nejak mi prijde,  zes na 2t snad nikdy nejel ....

Jen jsem aplikoval tvůj rozbor motorů z počátku diskuze. A ono to vyšlo trochu jinak než bys chtěl.


Co shoří neshnije

 offline 

 

#98 26.01.2018 10:07:19

Re: Výběr Endura


Fireman:

Nevim,  co na co jsi aplikoval. Uz jsem psal,  ze tvymu projevu nerozumim. Pises o nejakym startu vykonu na dvojnasobnych otackach oproti 2t, coz je nesmysl ...  Podivej se na grafy z brzdy,  ktery tu jsou a predstav si,  jak by asi vypadal graf 450 2t motoru.

Psals,  ze 4t se chova v "nizkych" otackach  tak hezky a jede....
Do kdy jsou u tebe "nizke" otacky? Ciselna hodnota.
Ja tuhle myslenku totiz taky vyjadril a tys psal,  ze to neni pravda.
Jede hezky je pro me jako kdyz napisu zadny divoch,  nic moc dramatickyho se nedeje.... a k tomu jsem uvedl 5-6 ot.

 offline 

 

#99 26.01.2018 10:52:18

Re: Výběr Endura


Ty grafy mě překvapily, od začátku k maximu je rozdíl prakticky jen v průběhu křivky, hodnoty podobné, čekal bych, že to bude jinak. Potom od maxima dál už je ten rozdíl znatelný podle očekávání

 offline 

 

#100 26.01.2018 11:34:25

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1626
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Výběr Endura


jees:

No ono taky může dělat dost rozdíl že ta 250 je upravená lepší by bylo aby byli obě sériový ale i tak mě to překvapilo

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů