Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm

#301 12.12.2017 23:52:44

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1461
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 39
Tel: 774154754
5 3

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


cimo2T:

Konečně praxe a ne je tlachy  ano 


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#302 13.12.2017 06:59:14

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


cimo2T:

Sdílím tvůj názor. Jel jsem na EXC 300 18 v lese pár lehčích výjezdů a traverzů a ta motorka je pro hobíka famózní. Jak píšeš. Je klidnější, neutrhává se tolik a dá se na 2T dost podtočit a nechá si to líbit, karbec by dávno zdechl, takže do lesa fakt pecka. Ovšem srovnávám pouze se svojí stařičkou 09kou.

 offline 

 

#303 13.12.2017 07:04:22

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1626
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


A hlavně to má taky výhodu že to umí jet dozadu to je hodně důležitá funkce pro někoho kdo na tom sedí obráceně  ano  dokonale technicky vyresenej stroj...

Editoval roxteedy (13.12.2017 07:05:59)

 offline 

 

#304 13.12.2017 07:28:55

Carel
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1173
Založená vlákna
Místo: moje Jižní čéchy
Motorka: Exc 250/19
Věk:
5 1

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


roxteedy:

Hele já proti tobě v zásadě nic moc nemám, ale nemusíš tu srát pořád to samý dokola. Už to všichni četli.

Já se chvilku povozil na 17 HSQ a líbilo se mi. Je fakt že proti 16 karbecu to vespod není tak výbušný, ale to pro mě je spíš výhoda. Přijde mi to prostě podobnější 4t. Byla to ale série, takže ještě nebylo nějaký ladění map a přívěry. Jezdí tady obě takže si mám možnost ozkoušet obě rychle zasebou. Je to ale spíš povození, nechci to klukům dolámat že jo :-)

Editoval Carel (13.12.2017 07:29:47)


... hop, přes potok ...

 offline 

 

#305 13.12.2017 08:25:38

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Carel:

Ale ty jsi nedojel drapak  usch  Takže nemůžeš mít názor  tull 

 offline 

 

#306 13.12.2017 08:47:57

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Míra 89:

Pořád ten drapák  lol  Nepřijde mi to jako dobrý závod pro měření sil/výkonů. Je to otázka jestli to pojedeš na vostrý lokty nebo na gentlemans. Když pojedeš lokty, tak budeš každýmu skákat na záda a šermovat se stupačkama, každý druhý na tebe bude nadávat, ale zajedeš dobrý výsledek. Když pojedeš na gentlemans, tak si necháš metřík na rozjezd a ono ti tam vždycky skočí vostrý lokty, takže zajedeš hovno výsledek. A o tom by závod být podle mě neměl. gp  heh2  Buďto míně závodníků a nebo průjezdnější terén. Jako čekat v závodě, tak stejně jako na vyjížďce s tím rozdílem, že v závodě čekám pod CP než vytahají lidi nahoru a na vyjížďce čekám nahoře než zbytek vyjede, tak to je fakt závod teda... big_smile  Měli by tam pořídit pod takové CP i pořadové lístky, jak to maj na úřadech při přepisu, aby se tam lidi nervali kdo byl před kým, kdo kdy přijel atd. lol 
Tímto nechci nějak hanit Drapák. Je to jen můj názor a je mi jasné, že pokud to chce Venda udělat extrémní a aby se to zaplatilo, tak to jinak nejde. Ale... to musí člověka bavit prostě... (stát ty fronty a nechat si na sebe srát bahno a šutry od poláků) heh2 

 offline 

 

#307 13.12.2017 09:13:35

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Small:

Máš úplnou pravdu.  Je to echt šaškárna

 offline 

 

#308 13.12.2017 10:12:43

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Small napsal(a):

Míra 89:

Pořád ten drapák  lol  Nepřijde mi to jako dobrý závod pro měření sil/výkonů. Je to otázka jestli to pojedeš na vostrý lokty nebo na gentlemans. Když pojedeš lokty, tak budeš každýmu skákat na záda a šermovat se stupačkama, každý druhý na tebe bude nadávat, ale zajedeš dobrý výsledek. Když pojedeš na gentlemans, tak si necháš metřík na rozjezd a ono ti tam vždycky skočí vostrý lokty, takže zajedeš hovno výsledek. A o tom by závod být podle mě neměl. gp  heh2  Buďto míně závodníků a nebo průjezdnější terén. Jako čekat v závodě, tak stejně jako na vyjížďce s tím rozdílem, že v závodě čekám pod CP než vytahají lidi nahoru a na vyjížďce čekám nahoře než zbytek vyjede, tak to je fakt závod teda... big_smile  Měli by tam pořídit pod takové CP i pořadové lístky, jak to maj na úřadech při přepisu, aby se tam lidi nervali kdo byl před kým, kdo kdy přijel atd. lol 
Tímto nechci nějak hanit Drapák. Je to jen můj názor a je mi jasné, že pokud to chce Venda udělat extrémní a aby se to zaplatilo, tak to jinak nejde. Ale... to musí člověka bavit prostě... (stát ty fronty a nechat si na sebe srát bahno a šutry od poláků) heh2 

 ano 

 offline 

 

#309 13.12.2017 10:14:19

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Pár lidí tu píše o dolaďování map na KTM/HQ ... podle mě ta možnost tady není, a neznám nikoho kdo by to nějak upravený měl.

 offline 

 

#310 13.12.2017 10:25:28

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Marker1:

Pokud zvládneš polštinu, tak něco málo je tady

Mimo téma - rozesmálo mě ve videu, jak se baví o diagnostice a že jde vyjet hodnoty kolik hodin/minut byla motorka používaná v režimu plný - střední - malý plyn smile


 offline 

 

#311 13.12.2017 10:30:05

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


OK, to je jasný, když slyším Polštinu tak se mi ježej chlupy :-D . Ale měnit palivový mapy nejdou. jestli už někdo dělá nějakou předřazenou jednotku ( GET, RapidBike, Komandýr atd. ) jsem taky nezaznamenal. Asi to je otázka času.

 offline 

 

#312 13.12.2017 10:57:08

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Marker1:

vznesl jsem dotaz tady na náš servis KTM, tak uvidíme smile
(samotného mě to zajímá, protože už minule jsem se bavil na to téma, že u nové motorky, je jedno jestli EFi nebo TPi se musí před předáním majiteli přehrát mapa a sundat ty homo věci...)

Jinak, jsem se ptal ještě jednoho servisáka a bylo mi řečeno, že to jde jen přes ofiko servis - online soft a že po přehrátí mapy se loučíš se zárukou na cokoliv na moto   big_smile 

Edit: možná by mohl do tohoto tématu vnést světlo PETARDAK?  cool 

Editoval Strejda-GC (13.12.2017 10:58:48)

 offline 

 

#313 13.12.2017 11:44:36

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Strejda-GC: o mapách TPI vím, prd sad zatím jsem to neřešil, neb proti TPI mám, notnou osobní averzi a8 ....
Origo dianostikou, mapy přehrát jdou, ale jen "dodané" továrnou, jako upgrade... je otázka času, než to někdo správně "hekne"...
Roky jsem přímo vytvářel, ladil a přehrával mapy pro CRF, tam jsem měl předražený, orig hárd i soft od HRC, dneska si občas hraju s DUCATI a řešil to svazek za pár dolarů z ebay a soft stažený z netu... o "ladění" TPI je světově určitě velký zájem a určitě už se to někde "peče"... je něco jiného jen přehrát mapy, které mi někdo pošle (nebo stáhnu) a něco jiného mapy vytvářet... ale jinak je to +/- totéž jako měnit trysky/hýbat s jehlou/a ladit předstih tongue pro to továrna běžně neuvolňuje a ruší záruky, je snadné to ochudit a zadřít ... já su stará škola a obecně se s elektronikou nemám moc rád, "vím co - nevím jak" tongue  a hlavně na začátku, vždy potřebuju šikovného IT spolupracovníka...
  Různé předřadníky (výše zmíněné) jsou dost polovičaté a v off i hodně zranitelné/poruchové řešení...

Editoval PETARDAK (13.12.2017 12:00:03)


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#314 13.12.2017 11:59:45

cimo2T
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 365
Založená vlákna
Motorka: HSQ TE 300
Věk: 28
2 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


mapy do tpi ako ako napr. akrapovic, hard, soft . . .  zatial neexistuju volal som priamo do husqvarny a ci budu mi povedat nevedeli

 offline 

 

#315 13.12.2017 12:11:41

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


cimo2T napsal(a):

mapy do tpi ako ako napr. akrapovic, hard, soft . . .  zatial neexistuju volal som priamo do husqvarny a ci budu mi povedat nevedeli

To je to co píšu výš, někdo ti poradí: "máš Akrapa, dej tam trysku 165" ale pořád to zdaleka není optimum, jako když to doladíš přesně ke stavu tvého motoru....


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#316 13.12.2017 12:19:23

cimo2T
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 365
Založená vlákna
Motorka: HSQ TE 300
Věk: 28
2 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


PETARDAK napsal(a):

cimo2T napsal(a):

mapy do tpi ako ako napr. akrapovic, hard, soft . . .  zatial neexistuju volal som priamo do husqvarny a ci budu mi povedat nevedeli

To je to co píšu výš, někdo ti poradí: "máš Akrapa, dej tam trysku 165" ale pořád to zdaleka není optimum, jako když to doladíš přesně ke stavu tvého motoru....

jasne to co pises je ok ja som len narazal nato ze ked niekomu nevyhovuje ako to ide (ze je to gumove ...) tak si to zatial urcite nepoladi mapami

 offline 

 

#317 13.12.2017 13:46:12

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Tak u nás v KTM je to tak, že vyloženě ladit mapy nejdou, všechno funguje jen formou aktualizace nastavení mapy - tzn. že první modely mají jiné mapy než ty, které jdou z linky teď, což pro majitele není problém zajet do KTM a nechat na počkání přehrát - vše se děje přes diagnostiku, jako v tom polském videu smile
Aktuální stav je takový, že noví majitelé jsou spokojeni s projevem motoru bez malých závad, které se projevovaly u prvních modelů  ano 

Řekl bych, že  je to úspěšnější přechod než u 4T, kde se na začátku ucpávaly vstřiky, rozpouštěly nádrže, odcházela čidla a čerpadla smile

 offline 

 

#318 13.12.2017 14:09:03

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


takže jen software  ano 
top naštelovanej předstih na pincku nebo čz 175 oil master musela  po cuknuti dotadu chtit nadrc a couvat!!! lol  lol  lol 

 offline 

 

#319 13.12.2017 16:50:55

chalka
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2130
Založená vlákna
Místo: Vysočina
Motorka: WR450F
Web
7 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


konopnik36:

Derbi Senda 50 po roztlačení dozadu jela dopředu, záhada...

 offline 

 

#320 13.12.2017 16:54:18

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


tak jestli tohle nejede tak už nic:) ale řekl bych, že když se to splaší tak by měla moje předchozí 350 F co dělat... No a jinak je všechno jinak, než jsem se učil, vraťte mi dva takty:)))


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů