Sdílím tvůj názor. Jel jsem na EXC 300 18 v lese pár lehčích výjezdů a traverzů a ta motorka je pro hobíka famózní. Jak píšeš. Je klidnější, neutrhává se tolik a dá se na 2T dost podtočit a nechá si to líbit, karbec by dávno zdechl, takže do lesa fakt pecka. Ovšem srovnávám pouze se svojí stařičkou 09kou.
Hele já proti tobě v zásadě nic moc nemám, ale nemusíš tu srát pořád to samý dokola. Už to všichni četli.
Já se chvilku povozil na 17 HSQ a líbilo se mi. Je fakt že proti 16 karbecu to vespod není tak výbušný, ale to pro mě je spíš výhoda. Přijde mi to prostě podobnější 4t. Byla to ale série, takže ještě nebylo nějaký ladění map a přívěry. Jezdí tady obě takže si mám možnost ozkoušet obě rychle zasebou. Je to ale spíš povození, nechci to klukům dolámat že jo :-)
Pořád ten drapák Nepřijde mi to jako dobrý závod pro měření sil/výkonů. Je to otázka jestli to pojedeš na vostrý lokty nebo na gentlemans. Když pojedeš lokty, tak budeš každýmu skákat na záda a šermovat se stupačkama, každý druhý na tebe bude nadávat, ale zajedeš dobrý výsledek. Když pojedeš na gentlemans, tak si necháš metřík na rozjezd a ono ti tam vždycky skočí vostrý lokty, takže zajedeš hovno výsledek. A o tom by závod být podle mě neměl. Buďto míně závodníků a nebo průjezdnější terén. Jako čekat v závodě, tak stejně jako na vyjížďce s tím rozdílem, že v závodě čekám pod CP než vytahají lidi nahoru a na vyjížďce čekám nahoře než zbytek vyjede, tak to je fakt závod teda... Měli by tam pořídit pod takové CP i pořadové lístky, jak to maj na úřadech při přepisu, aby se tam lidi nervali kdo byl před kým, kdo kdy přijel atd. Tímto nechci nějak hanit Drapák. Je to jen můj názor a je mi jasné, že pokud to chce Venda udělat extrémní a aby se to zaplatilo, tak to jinak nejde. Ale... to musí člověka bavit prostě... (stát ty fronty a nechat si na sebe srát bahno a šutry od poláků)
Pořád ten drapák Nepřijde mi to jako dobrý závod pro měření sil/výkonů. Je to otázka jestli to pojedeš na vostrý lokty nebo na gentlemans. Když pojedeš lokty, tak budeš každýmu skákat na záda a šermovat se stupačkama, každý druhý na tebe bude nadávat, ale zajedeš dobrý výsledek. Když pojedeš na gentlemans, tak si necháš metřík na rozjezd a ono ti tam vždycky skočí vostrý lokty, takže zajedeš hovno výsledek. A o tom by závod být podle mě neměl. Buďto míně závodníků a nebo průjezdnější terén. Jako čekat v závodě, tak stejně jako na vyjížďce s tím rozdílem, že v závodě čekám pod CP než vytahají lidi nahoru a na vyjížďce čekám nahoře než zbytek vyjede, tak to je fakt závod teda... Měli by tam pořídit pod takové CP i pořadové lístky, jak to maj na úřadech při přepisu, aby se tam lidi nervali kdo byl před kým, kdo kdy přijel atd. Tímto nechci nějak hanit Drapák. Je to jen můj názor a je mi jasné, že pokud to chce Venda udělat extrémní a aby se to zaplatilo, tak to jinak nejde. Ale... to musí člověka bavit prostě... (stát ty fronty a nechat si na sebe srát bahno a šutry od poláků)
Mimo téma - rozesmálo mě ve videu, jak se baví o diagnostice a že jde vyjet hodnoty kolik hodin/minut byla motorka používaná v režimu plný - střední - malý plyn
OK, to je jasný, když slyším Polštinu tak se mi ježej chlupy :-D . Ale měnit palivový mapy nejdou. jestli už někdo dělá nějakou předřazenou jednotku ( GET, RapidBike, Komandýr atd. ) jsem taky nezaznamenal. Asi to je otázka času.
vznesl jsem dotaz tady na náš servis KTM, tak uvidíme (samotného mě to zajímá, protože už minule jsem se bavil na to téma, že u nové motorky, je jedno jestli EFi nebo TPi se musí před předáním majiteli přehrát mapa a sundat ty homo věci...)
Jinak, jsem se ptal ještě jednoho servisáka a bylo mi řečeno, že to jde jen přes ofiko servis - online soft a že po přehrátí mapy se loučíš se zárukou na cokoliv na moto
Edit: možná by mohl do tohoto tématu vnést světlo PETARDAK?
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
110
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Strejda-GC: o mapách TPI vím, prd zatím jsem to neřešil, neb proti TPI mám, notnou osobní averzi .... Origo dianostikou, mapy přehrát jdou, ale jen "dodané" továrnou, jako upgrade... je otázka času, než to někdo správně "hekne"... Roky jsem přímo vytvářel, ladil a přehrával mapy pro CRF, tam jsem měl předražený, orig hárd i soft od HRC, dneska si občas hraju s DUCATI a řešil to svazek za pár dolarů z ebay a soft stažený z netu... o "ladění" TPI je světově určitě velký zájem a určitě už se to někde "peče"... je něco jiného jen přehrát mapy, které mi někdo pošle (nebo stáhnu) a něco jiného mapy vytvářet... ale jinak je to +/- totéž jako měnit trysky/hýbat s jehlou/a ladit předstih pro to továrna běžně neuvolňuje a ruší záruky, je snadné to ochudit a zadřít ... já su stará škola a obecně se s elektronikou nemám moc rád, "vím co - nevím jak" a hlavně na začátku, vždy potřebuju šikovného IT spolupracovníka... Různé předřadníky (výše zmíněné) jsou dost polovičaté a v off i hodně zranitelné/poruchové řešení...
Editoval PETARDAK (13.12.2017 12:00:03)
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
110
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
cimo2T napsal(a):
mapy do tpi ako ako napr. akrapovic, hard, soft . . . zatial neexistuju volal som priamo do husqvarny a ci budu mi povedat nevedeli
To je to co píšu výš, někdo ti poradí: "máš Akrapa, dej tam trysku 165" ale pořád to zdaleka není optimum, jako když to doladíš přesně ke stavu tvého motoru....
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
mapy do tpi ako ako napr. akrapovic, hard, soft . . . zatial neexistuju volal som priamo do husqvarny a ci budu mi povedat nevedeli
To je to co píšu výš, někdo ti poradí: "máš Akrapa, dej tam trysku 165" ale pořád to zdaleka není optimum, jako když to doladíš přesně ke stavu tvého motoru....
jasne to co pises je ok ja som len narazal nato ze ked niekomu nevyhovuje ako to ide (ze je to gumove ...) tak si to zatial urcite nepoladi mapami
Tak u nás v KTM je to tak, že vyloženě ladit mapy nejdou, všechno funguje jen formou aktualizace nastavení mapy - tzn. že první modely mají jiné mapy než ty, které jdou z linky teď, což pro majitele není problém zajet do KTM a nechat na počkání přehrát - vše se děje přes diagnostiku, jako v tom polském videu Aktuální stav je takový, že noví majitelé jsou spokojeni s projevem motoru bez malých závad, které se projevovaly u prvních modelů
Řekl bych, že je to úspěšnější přechod než u 4T, kde se na začátku ucpávaly vstřiky, rozpouštěly nádrže, odcházela čidla a čerpadla
tak jestli tohle nejede tak už nic:) ale řekl bych, že když se to splaší tak by měla moje předchozí 350 F co dělat... No a jinak je všechno jinak, než jsem se učil, vraťte mi dva takty:)))
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.