INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
konopnik36 napsal(a):No dobře teď už víme ze xfany umí hovno a že je kokot. A te tu o tom co je na TPi špatně a nejde prenastavit??????????????????????????
To ti rekne vratnej z ktm, ale tady nezjistis nic. Treba x mesicu od prodeje ani nikdo nevede, ze se nechaj menit pruzinky na privere jako na starym modelu...
Ono si staci vzpomenout na tuny stranek o ledeni exc 300, aby bylo jasno, jak ty karbce fungovaly v zakladu po koupi, aby to jelo tak, jak majitel chtel, aby to nezralo jak tank, woe byl jsem Rumunsku a ono to v 2000m/nm nejede, proc kazdej majitel exc 300 slinta po ladenym kolenu a koncovce a nejlip v inzerci do trojky max...a tech kecu v roce 12 o tom, jak jsou ty motory osizeny a ze posledni poctivy prevodovky byly v 2001, .... Furt kecy dokola.
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
konopnik36 napsal(a):No dobře teď už víme ze xfany umí hovno a že je kokot. A te tu o tom co je na TPi špatně a nejde prenastavit??????????????????????????
Zeptej se těch co to Maj zadarmo a stejně to nejedou určitě ti to rádi vysvětlí
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
- 5 3
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Maj tam uz tpi tak to muzete prubnout: http://www.okruhari.cz/cs/offroadove-dny Taky si myslim ze to tpi pujde poladit jak mechanicky na privere jako u karburatoru tak elektronicky v ridici jednotce tpi .
Editoval Prochal11 (12.12.2017 09:00:12)
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Janek napsal(a):konopnik36 napsal(a):No dobře teď už víme ze xfany umí hovno a že je kokot. A te tu o tom co je na TPi špatně a nejde prenastavit??????????????????????????
To ti rekne vratnej z ktm, ale tady nezjistis nic. Treba x mesicu od prodeje ani nikdo nevede, ze se nechaj menit pruzinky na privere jako na starym modelu...
Ono si staci vzpomenout na tuny stranek o ledeni exc 300, aby bylo jasno, jak ty karbce fungovaly v zakladu po koupi, aby to jelo tak, jak majitel chtel, aby to nezralo jak tank, woe byl jsem Rumunsku a ono to v 2000m/nm nejede, proc kazdej majitel exc 300 slinta po ladenym kolenu a koncovce a nejlip v inzerci do trojky max...a tech kecu v roce 12 o tom, jak jsou ty motory osizeny a ze posledni poctivy prevodovky byly v 2001, .... Furt kecy dokola.
Pokud si to dobře pamatuju tak je to poprvé co nikdo ze špičky nejede novej model tak mi vysvětli proč když to jde všechno tak perfektně nastavit, naladit a je to tak dokonalý?
- PETARDAK
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1403
- Založená vlákna
- Místo: Nový Jičín
- Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
- Věk: 60
- 11 0
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
TPI můžeme, dle vkusu, chválit i hanit až do halelůja , že každá novinka má, větší či menší "dětské nemoci" je jasné... Ale jedno je nezvratné: Když kouknu min. 10let zpět, tak u KTM/HUSQ každou novinku a modernizaci, jedou tovární piloti, ať je to enduru, MX nebo SX, s předstihem půl roku až rok (např. aktuálně v US jedou už od září v SX modely 2019!) a TPI které je volně na trhu déle než rok, tovární piloti stále NEJEDOU!? Proč asi??? Mě z toho tedy jasně plyne, že to doladění a vychytání továrnou asi nebude až tak 100% ... a stejně tak je jasné, že vstřikování JE budoucnost ... teda hlavně pro ty, co mají na novou a zánovní motorku, už méně pro kluky s "hlubokou kapsou" co si kupují mnohaleté babči a pak, stejně jako dnes u nejstarších stříkaček 4T, mají řešit: výměnu čerpadla, vstřiku a jiných komponentů... ona motorka s letitým "vychozeným" karbcem, ňák jede a ňák jde seřídit, ale stříkačka s vychozeným čerpadlem a vstřikem je mrtvá ...aTPI má: dvě čerpadla, dva vstřiky na benzín a hromadu senzorů...
A slovy J.Cimrmana: Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat…
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Míra 89 napsal(a):Co sem pořád serete tovární jezdce..... ste banda šašku. Nikdo tady nic nejede a melete pořád dokola. Pokud tady tvrdíš že gasgas jede víc jak KTM(Od 2010 do 2017) tak se mohu snad jenom zasmát. A tvůj příspěvek mi připomíná keci jednoho pana co je prodává. A starej gasgas byl mrdka... snad aspoň tohle bude trochu fungovat a tim myslím treba po 3 letech užívání. Dal nehodlám vynakladat energii na fanatiky z GasGas klubu
Achjo, tohle téma snad navazuje na test endur 2018? Tak proč si myslíš, že mluvím o ktm od 2010-2017?
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
- 5 3
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
To bude jako u 4t rok pockaj az to dovyladi a pak to pojedou vsichni-spicka. Taky pockam neni kam chvatat
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
neznam nikoho kdo to ma zadarmo. mate to tu nekdo zadarmo?
takze spicka to nejede protoze to nefunguje nebo to ma jiny duvod?
Editoval konopnik36 (12.12.2017 09:55:57)
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
konopnik36 napsal(a):neznam bikoho kdo to ma zadarmo. mate to tu nekdo zadarmo?
takze spicka to nejede protoze to nefunguje nebo to ma jiny duvod?
Koukám že furt máš přístup konopnikovi na účet
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Prochal11 napsal(a):To bude jako u 4t rok pockaj az to dovyladi a pak to pojedou vsichni-spicka. Taky pockam neni kam chvatat
Přesně můj názor
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
roxteedy napsal(a):konopnik36 napsal(a):neznam bikoho kdo to ma zadarmo. mate to tu nekdo zadarmo?
takze spicka to nejede protoze to nefunguje nebo to ma jiny duvod?
Koukám že furt máš přístup konopnikovi na účet
kdo ma pristu na muj ucet?
- curcab
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 367
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 250 EXC
- Věk: 33
- 0 0
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
PETARDAK napsal(a):TPI můžeme, dle vkusu, chválit i hanit až do halelůja , že každá novinka má, větší či menší "dětské nemoci" je jasné... Ale jedno je nezvratné: Když kouknu min. 10let zpět, tak u KTM/HUSQ každou novinku a modernizaci, jedou tovární piloti, ať je to enduru, MX nebo SX, s předstihem půl roku až rok (např. aktuálně v US jedou už od září v SX modely 2019!) a TPI které je volně na trhu déle než rok, tovární piloti stále NEJEDOU!? Proč asi??? Mě z toho tedy jasně plyne, že to doladění a vychytání továrnou asi nebude až tak 100% ... a stejně tak je jasné, že vstřikování JE budoucnost ... teda hlavně pro ty, co mají na novou a zánovní motorku, už méně pro kluky s "hlubokou kapsou" co si kupují mnohaleté babči a pak, stejně jako dnes u nejstarších stříkaček 4T, mají řešit: výměnu čerpadla, vstřiku a jiných komponentů... ona motorka s letitým "vychozeným" karbcem, ňák jede a ňák jde seřídit, ale stříkačka s vychozeným čerpadlem a vstřikem je mrtvá ...aTPI má: dvě čerpadla, dva vstřiky na benzín a hromadu senzorů...
A slovy J.Cimrmana: Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat…
Vse co je vise napsane je ok, ale copak jsme nekdo tady tovarni jezdci? ja se na tom svezl a je to nebe a dudy oproti karbecu. Muj nazor je takovy ze to tovarni piloti nejedou krom jineho hlavne proto ze kdyby to nahodou kleklo, (Je to elektronika ze,) tak je ostuda a prodeje jdou rapidne dolu kdo by to riskoval? Nez spatna reklama lepsi zadna.A neverim ze by jarvis nezajel s tpi to same co na karbecu.... Jára ma pravdu.
i pád na držku je pohyb vpřed.
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
curcab napsal(a):PETARDAK napsal(a):TPI můžeme, dle vkusu, chválit i hanit až do halelůja , že každá novinka má, větší či menší "dětské nemoci" je jasné... Ale jedno je nezvratné: Když kouknu min. 10let zpět, tak u KTM/HUSQ každou novinku a modernizaci, jedou tovární piloti, ať je to enduru, MX nebo SX, s předstihem půl roku až rok (např. aktuálně v US jedou už od září v SX modely 2019!) a TPI které je volně na trhu déle než rok, tovární piloti stále NEJEDOU!? Proč asi??? Mě z toho tedy jasně plyne, že to doladění a vychytání továrnou asi nebude až tak 100% ... a stejně tak je jasné, že vstřikování JE budoucnost ... teda hlavně pro ty, co mají na novou a zánovní motorku, už méně pro kluky s "hlubokou kapsou" co si kupují mnohaleté babči a pak, stejně jako dnes u nejstarších stříkaček 4T, mají řešit: výměnu čerpadla, vstřiku a jiných komponentů... ona motorka s letitým "vychozeným" karbcem, ňák jede a ňák jde seřídit, ale stříkačka s vychozeným čerpadlem a vstřikem je mrtvá ...aTPI má: dvě čerpadla, dva vstřiky na benzín a hromadu senzorů...
A slovy J.Cimrmana: Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat…
Vse co je vise napsane je ok, ale copak jsme nekdo tady tovarni jezdci? ja se na tom svezl a je to nebe a dudy oproti karbecu. Muj nazor je takovy ze to tovarni piloti nejedou krom jineho hlavne proto ze kdyby to nahodou kleklo, (Je to elektronika ze,) tak je ostuda a prodeje jdou rapidne dolu kdo by to riskoval? Nez spatna reklama lepsi zadna.A neverim ze by jarvis nezajel s tpi to same co na karbecu.... Jára ma pravdu.
Nejsem tovární jezdec jen se mi na karburátoru jede líp než na tpi který podle mě ještě není vychytaný a nechci proto dát 250 za moto která mě bude sratve stylu dodo...
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
roxteedy napsal(a):Pokud si to dobře pamatuju tak je to poprvé co nikdo ze špičky nejede novej model tak mi vysvětli proč když to jde všechno tak perfektně nastavit, naladit a je to tak dokonalý?
Odpovim ti stejne, jako odpovidas ty jinym
roxteedy napsal(a):Zeptej se těch co to Maj zadarmo a stejně to nejedou určitě ti to rádi vysvětlí
A ted si odpovez za sebe, co by se stalo, kdybys megawatt jel na tpi a nemusel hodinu koukat na motorku s prazdnou nadrzi a zaseklym plovakovym ventilem ....a ono se ti stane klidne znovu.
Moc si toho nepamatujes, protoze se jiste stalo x krat, ze tovarnici nejeli vzdy novy model a jeste x mesicu pred ofiko distribuci .... A hlavne se podivej, kolik desetileti byl prechod z karburatoru na karburator. Jaky bylo riziko prejit z Keihinu na Keihin? A co se stalo za trabl se spotrebou a nejen s ni, kdyz prechazeli z Keihinu na Mikuni, kolik mesicu se cekalo na sadu pro snizeni spotreby. Kdo tu vi na 100%, ze tovarnici jeli karbec Mikuni a ne Keihin hned od zacatku modelu 17? Vite prd. Hold prechod na vstrik u 2t je asi vetsi sousto, nez si mohli ukousnout i s vyvojovym tymem, ktery maj. V HQ v ramci jejich testovani (info od vratnyho) stavi 400 ks moto na testy, ktery se nasledne rozebiraji... + dalsi kousky jdou k vybranym dealerum. Myslim, ze to neni malo. Bohuzel uz par let zpatky probiha vyvoj vyhradne pomoci vzorecku, 3D programu, teoretickych vypoctu a pocitacovych simulaci, nez v realu. Verim, ze tpi jim v pocitacovy simulaci maka na "100%". Real je horsi a to, jaky data a moznosti nastaveni maji ted, nebyly v zacatku prodeje a vymyslelo se ta az s realnym provozem... a tezko si nekdo dovoli naskocit na prelomovy model v zaveru sezony. Urcite je pro KTM snazsi omluvit nasazeni starsiho modelu nez vysvetlovat, proc Jarvis nevyhral zavody na new HQ Ty jezdci jedou na hranici zakonu a asi ani oni si nelajznout sednout na neco, co nemaj 100% najety, vyzkouseny. Jen v PC to vypada, ze jedou jakoby nic, ale je to o detailech, kterych si ani nevsimnem. Vzdyt i do ted meli moznost si trasy hard enduro zavodu trenovat dopredu pred zavodem - proc asi?
Editoval Janek (12.12.2017 11:40:34)
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
PETARDAK napsal(a):TPI můžeme, dle vkusu, chválit i hanit až do halelůja , že každá novinka má, větší či menší "dětské nemoci" je jasné... Ale jedno je nezvratné: Když kouknu min. 10let zpět, tak u KTM/HUSQ každou novinku a modernizaci, jedou tovární piloti, ať je to enduru, MX nebo SX, s předstihem půl roku až rok (např. aktuálně v US jedou už od září v SX modely 2019!) a TPI které je volně na trhu déle než rok, tovární piloti stále NEJEDOU!? Proč asi??? Mě z toho tedy jasně plyne, že to doladění a vychytání továrnou asi nebude až tak 100% ... a stejně tak je jasné, že vstřikování JE budoucnost ... teda hlavně pro ty, co mají na novou a zánovní motorku, už méně pro kluky s "hlubokou kapsou" co si kupují mnohaleté babči a pak, stejně jako dnes u nejstarších stříkaček 4T, mají řešit: výměnu čerpadla, vstřiku a jiných komponentů... ona motorka s letitým "vychozeným" karbcem, ňák jede a ňák jde seřídit, ale stříkačka s vychozeným čerpadlem a vstřikem je mrtvá ...aTPI má: dvě čerpadla, dva vstřiky na benzín a hromadu senzorů...
A slovy J.Cimrmana: Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat…
Je tam hromada senzoru a vseho kolenm ale to maj i jine stroje a jak to frci, zakopenej pes je jinde proc to nejde 30 lidi na teto planete. Ale to jsem chtel vedet od mistniho kluka co o tom pise a ma z doslechu. Ladej uz v Italii model 20 a na par drobnosti je to stejny a nebude to o moc do budoucna jine, par zmen barva ramu vraceni zpet k xplor 17, palivove mapy a i tak pro "ne" a pilota z horni dolni je to proste nevyhovujici a stejne to pristi sezonu pojedou, nic jineho nezbehjva. Nejni to ale tim ze se to zadira nebo ma nejake propady nestartuje v 5st. a jine bachorky od pohadkare A je to pritom jen o moznostech nastaveni nejde vs jde kdykoliv do jakekoliv zeme a vysky levou zadni.
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Je to o názoru člověka na to TPI za mě bych si to ted nekoupil ... Pokusného kralika dělat nemusim, počkam až to lepe vychytaji..Kluci kolem mě co jezdi zavody zhaněli 17 ale 18 nikdo nechtel , taky zajimavé. Ja jsem si kupoval motorku právě pro tu okamžitou reakci na plyn a divokost toho dvoutaktu.. Z toho co jsem četl ted o těch 18 tak mě to neoslovilo vubec..Že to hobikovi bude vyhovovat a podobne blaboly. Že to je hodne gumove, proboha ja nechci nic hodneho gumoveho to at si strčí do prdele něco gumového za ty peníze.. Myslim si že 17 jsou dost vychytane a na 18 se bude muset počkat.
Editoval Scorpion27 (12.12.2017 12:34:29)
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Scorpion27 napsal(a):Je to o názoru člověka na to TPI za mě bych si to ted nekoupil ... Pokusného kralika dělat nemusim, počkam až to lepe vychytaji..Kluci kolem mě co jezdi zavody zhaněli 17 ale 18 nikdo nechtel , taky zajimavé. Ja jsem si kupoval motorku právě pro tu okamžitou reakci na plyn a divokost toho dvoutaktu.. Z toho co jsem četl ted o těch 18 tak mě to neoslovilo vubec..Že to hobikovi bude vyhovovat a podobne blaboly. Že to je hodne gumove, proboha ja nechci nic hodneho gumoveho to at si strčí do prdele něco gumového za ty peníze.. Myslim si že 17 jsou dost vychytane a na 18 se bude muset počkat.
To se da pochopit, ale chce se to svezt. Ja treba vidim kluka, co taky jezdil 2t - starsi, potom nova 13 berg a 16 hq 300 - tvrdil to samy, ze si pocka, az se to vychyta... Nakonec koupil hq 250i a kdyz ho na tom vidis, tak neprehlidnes tu novou radost z jezdeni, kterou ma a hlavne jak to i s jeho cca 100-110 kg bez vystroje leti do vyjezdu, o kterych se da fakt rict, ze je to vyjezd . Kdyz uz jsme si 3 lidi okolo rikali, ze tohle fakt dneska neklapne, tak jsme meli nakonec jen otevrenou hubu a nevericne koukali a ze uz clovek v lese videl lecos. Jede to jako svine v origo nastaveni motoru a kdo tvrdi, ze ne, tak proste lze. Natoz 300, ta musi jet jeste lip hlavne od spodu pod max otackama.
A taky se drzis toho, co si myslis a nemas x mesicu kecy jako mistr "kluci rikalu" Nejdriv schani tpi 300, mele o kamosich a krasnych nabidkach, potom o 30% marzich a nakonec se proflakne, ze by ho tpi stalo 250 .
roxteedy napsal(a):Nejsem tovární jezdec jen se mi na karburátoru jede líp než na tpi který podle mě ještě není vychytaný a nechci proto dát 250 za moto která mě bude sratve stylu dodo...
Jenze on to zas nejak okeca, treba jako ukaz mi, kde jsem to psal a kdyz mu to ukazes, tak ti vysvetli, ze tomu nerozumis a jeho prispevky tajne editujes
|