Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm

#221 12.12.2017 06:58:23

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm

 offline 

 

#222 12.12.2017 07:11:56

Hoždy jitrnice :D
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 595
Založená vlákna
Motorka: Ktm 350 SD, TM 144 EN
Věk: 32 +
Tel: s pavoukem
1 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


To je zase neverendingstory jako kráva  a21 

 offline 

 

#223 12.12.2017 07:50:57

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


konopnik36 napsal(a):

No dobře teď už víme ze xfany umí hovno a že je kokot. A te tu o tom co je na TPi špatně a nejde prenastavit??????????????????????????

To ti rekne vratnej z ktm,  ale tady nezjistis nic.  Treba x mesicu od prodeje ani nikdo nevede, ze se nechaj menit pruzinky na privere jako na starym modelu...

Ono si staci vzpomenout na tuny stranek o ledeni exc 300, aby bylo jasno,  jak ty karbce fungovaly v zakladu po koupi, aby to jelo tak,  jak majitel chtel,  aby to nezralo jak tank, woe byl jsem Rumunsku a ono to v 2000m/nm nejede, proc kazdej majitel exc 300 slinta po ladenym kolenu a koncovce a nejlip v inzerci do trojky max...a tech kecu v roce 12 o tom,  jak jsou ty motory osizeny a ze posledni poctivy prevodovky byly v 2001, .... Furt kecy dokola.

 offline 

 

#224 12.12.2017 08:54:09

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1626
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


konopnik36 napsal(a):

No dobře teď už víme ze xfany umí hovno a že je kokot. A te tu o tom co je na TPi špatně a nejde prenastavit??????????????????????????

Zeptej se těch co to Maj zadarmo a stejně to nejedou určitě ti to rádi vysvětlí  wink 

 offline 

 

#225 12.12.2017 08:57:38

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1461
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 39
Tel: 774154754
5 3

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Maj tam uz tpi tak to muzete prubnout:
  http://www.okruhari.cz/cs/offroadove-dny
Taky si myslim ze to tpi pujde poladit jak mechanicky na privere jako u karburatoru tak elektronicky v ridici jednotce tpi .

Editoval Prochal11 (12.12.2017 09:00:12)


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#226 12.12.2017 09:01:25

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1626
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Janek napsal(a):

konopnik36 napsal(a):

No dobře teď už víme ze xfany umí hovno a že je kokot. A te tu o tom co je na TPi špatně a nejde prenastavit??????????????????????????

To ti rekne vratnej z ktm,  ale tady nezjistis nic.  Treba x mesicu od prodeje ani nikdo nevede, ze se nechaj menit pruzinky na privere jako na starym modelu...

Ono si staci vzpomenout na tuny stranek o ledeni exc 300, aby bylo jasno,  jak ty karbce fungovaly v zakladu po koupi, aby to jelo tak,  jak majitel chtel,  aby to nezralo jak tank, woe byl jsem Rumunsku a ono to v 2000m/nm nejede, proc kazdej majitel exc 300 slinta po ladenym kolenu a koncovce a nejlip v inzerci do trojky max...a tech kecu v roce 12 o tom,  jak jsou ty motory osizeny a ze posledni poctivy prevodovky byly v 2001, .... Furt kecy dokola.

Pokud si to dobře pamatuju tak je to poprvé co nikdo ze špičky nejede novej model tak mi vysvětli proč když to jde všechno tak perfektně nastavit, naladit a je to tak dokonalý?

 offline 

 

#227 12.12.2017 09:22:19

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


TPI můžeme, dle vkusu, chválit i hanit  až do halelůja roll , že každá novinka má, větší či menší "dětské nemoci" je jasné...
Ale jedno je nezvratné:
Když kouknu min. 10let zpět, tak u KTM/HUSQ každou novinku a modernizaci, jedou tovární piloti, ať je to enduru, MX nebo SX, s předstihem půl roku až rok (např. aktuálně v US jedou už od září v SX modely 2019!) a TPI které je volně na trhu déle než rok, tovární piloti stále NEJEDOU!? Proč asi???
Mě z toho tedy jasně plyne, že to doladění a vychytání továrnou asi nebude až tak 100% a11 ... a stejně tak je jasné, že vstřikování JE budoucnost ano ... teda hlavně pro ty, co mají na novou a zánovní motorku, už méně pro kluky s  "hlubokou kapsou" co si kupují mnohaleté babči a pak, stejně jako dnes u nejstarších stříkaček 4T, mají řešit: výměnu čerpadla, vstřiku a jiných komponentů... ona motorka s letitým "vychozeným" karbcem, ňák jede a ňák jde seřídit, ale stříkačka s vychozeným čerpadlem a vstřikem je mrtvá ne ...aTPI má: dvě čerpadla, dva vstřiky na benzín a hromadu senzorů...

A slovy J.Cimrmana:
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat…


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#228 12.12.2017 09:25:44

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Míra 89 napsal(a):

Co sem pořád serete tovární jezdce..... ste banda šašku. Nikdo tady nic nejede a melete pořád dokola. Pokud tady tvrdíš že gasgas jede víc jak KTM(Od 2010 do 2017)  tak se mohu snad jenom zasmát.
A tvůj příspěvek mi připomíná keci jednoho pana co je prodává.  A starej gasgas byl mrdka... snad aspoň tohle bude trochu fungovat a tim myslím treba po 3 letech užívání.  Dal nehodlám vynakladat energii na fanatiky z GasGas klubu  usch 

Achjo, tohle téma snad navazuje na test endur 2018? Tak proč si myslíš, že mluvím o ktm od 2010-2017?

 offline 

 

#229 12.12.2017 09:26:30

Prochal11
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1461
Založená vlákna
Místo: Trhové Sviny
Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
Věk: 39
Tel: 774154754
5 3

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


To bude jako u 4t rok pockaj az to dovyladi a pak to pojedou vsichni-spicka.
Taky pockam neni kam chvatat  ano2 


Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)

 offline 

 

#230 12.12.2017 09:38:29

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


neznam nikoho kdo to ma zadarmo.
mate to tu nekdo zadarmo?

takze spicka to nejede protoze to nefunguje nebo to ma jiny duvod?

Editoval konopnik36 (12.12.2017 09:55:57)

 offline 

 

#231 12.12.2017 09:45:34

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1626
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


konopnik36 napsal(a):

neznam bikoho kdo to ma zadarmo.
mate to tu nekdo zadarmo?

takze spicka to nejede protoze to nefunguje nebo to ma jiny duvod?

Koukám že furt máš přístup konopnikovi na účet  lol 

 offline 

 

#232 12.12.2017 09:46:52

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1626
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Prochal11 napsal(a):

To bude jako u 4t rok pockaj az to dovyladi a pak to pojedou vsichni-spicka.
Taky pockam neni kam chvatat  ano2 

Přesně můj názor    ano 

 offline 

 

#233 12.12.2017 09:57:25

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


roxteedy napsal(a):

konopnik36 napsal(a):

neznam bikoho kdo to ma zadarmo.
mate to tu nekdo zadarmo?

takze spicka to nejede protoze to nefunguje nebo to ma jiny duvod?

Koukám že furt máš přístup konopnikovi na účet  lol 

kdo ma pristu na muj ucet?

 offline 

 

#234 12.12.2017 10:30:50

curcab
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 367
Založená vlákna
Motorka: KTM 250 EXC
Věk: 33
0 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


PETARDAK napsal(a):

TPI můžeme, dle vkusu, chválit i hanit  až do halelůja roll , že každá novinka má, větší či menší "dětské nemoci" je jasné...
Ale jedno je nezvratné:
Když kouknu min. 10let zpět, tak u KTM/HUSQ každou novinku a modernizaci, jedou tovární piloti, ať je to enduru, MX nebo SX, s předstihem půl roku až rok (např. aktuálně v US jedou už od září v SX modely 2019!) a TPI které je volně na trhu déle než rok, tovární piloti stále NEJEDOU!? Proč asi???
Mě z toho tedy jasně plyne, že to doladění a vychytání továrnou asi nebude až tak 100% a11 ... a stejně tak je jasné, že vstřikování JE budoucnost ano ... teda hlavně pro ty, co mají na novou a zánovní motorku, už méně pro kluky s  "hlubokou kapsou" co si kupují mnohaleté babči a pak, stejně jako dnes u nejstarších stříkaček 4T, mají řešit: výměnu čerpadla, vstřiku a jiných komponentů... ona motorka s letitým "vychozeným" karbcem, ňák jede a ňák jde seřídit, ale stříkačka s vychozeným čerpadlem a vstřikem je mrtvá ne ...aTPI má: dvě čerpadla, dva vstřiky na benzín a hromadu senzorů...

A slovy J.Cimrmana:
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat…

Vse co je vise napsane je ok,  ale copak jsme nekdo tady tovarni jezdci? ja se na tom svezl a je to nebe a dudy oproti karbecu. Muj nazor je takovy ze to tovarni piloti nejedou krom jineho hlavne proto ze kdyby to nahodou kleklo, (Je to elektronika ze,) tak je ostuda a prodeje jdou rapidne dolu kdo by to riskoval? Nez spatna reklama lepsi zadna.A neverim ze by jarvis nezajel s tpi to same co na karbecu....
Jára ma pravdu.


i pád na držku je pohyb vpřed.

 offline 

 

#235 12.12.2017 10:55:40

roxteedy
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1626
Založená vlákna
Motorka: ta nejlepší...
Věk: 300
Tel: mobilní
10 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


curcab napsal(a):

PETARDAK napsal(a):

TPI můžeme, dle vkusu, chválit i hanit  až do halelůja roll , že každá novinka má, větší či menší "dětské nemoci" je jasné...
Ale jedno je nezvratné:
Když kouknu min. 10let zpět, tak u KTM/HUSQ každou novinku a modernizaci, jedou tovární piloti, ať je to enduru, MX nebo SX, s předstihem půl roku až rok (např. aktuálně v US jedou už od září v SX modely 2019!) a TPI které je volně na trhu déle než rok, tovární piloti stále NEJEDOU!? Proč asi???
Mě z toho tedy jasně plyne, že to doladění a vychytání továrnou asi nebude až tak 100% a11 ... a stejně tak je jasné, že vstřikování JE budoucnost ano ... teda hlavně pro ty, co mají na novou a zánovní motorku, už méně pro kluky s  "hlubokou kapsou" co si kupují mnohaleté babči a pak, stejně jako dnes u nejstarších stříkaček 4T, mají řešit: výměnu čerpadla, vstřiku a jiných komponentů... ona motorka s letitým "vychozeným" karbcem, ňák jede a ňák jde seřídit, ale stříkačka s vychozeným čerpadlem a vstřikem je mrtvá ne ...aTPI má: dvě čerpadla, dva vstřiky na benzín a hromadu senzorů...

A slovy J.Cimrmana:
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat…

Vse co je vise napsane je ok,  ale copak jsme nekdo tady tovarni jezdci? ja se na tom svezl a je to nebe a dudy oproti karbecu. Muj nazor je takovy ze to tovarni piloti nejedou krom jineho hlavne proto ze kdyby to nahodou kleklo, (Je to elektronika ze,) tak je ostuda a prodeje jdou rapidne dolu kdo by to riskoval? Nez spatna reklama lepsi zadna.A neverim ze by jarvis nezajel s tpi to same co na karbecu....
Jára ma pravdu.

Nejsem tovární jezdec jen se mi na karburátoru jede líp než na tpi který podle mě ještě není vychytaný a nechci proto dát 250 za moto která mě bude sratve stylu dodo...

 offline 

 

#236 12.12.2017 10:58:41

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


roxteedy napsal(a):

Pokud si to dobře pamatuju tak je to poprvé co nikdo ze špičky nejede novej model tak mi vysvětli proč když to jde všechno tak perfektně nastavit, naladit a je to tak dokonalý?

Odpovim ti stejne,  jako odpovidas ty jinym ano  ano 

roxteedy napsal(a):

Zeptej se těch co to Maj zadarmo a stejně to nejedou určitě ti to rádi vysvětlí  wink 

A ted si odpovez za sebe,  co by se stalo,  kdybys megawatt jel na tpi a nemusel hodinu koukat na motorku s prazdnou nadrzi a zaseklym plovakovym ventilem ....a ono se ti stane klidne znovu.

Moc si toho nepamatujes,  protoze se jiste stalo x krat,  ze tovarnici nejeli vzdy novy model a jeste x mesicu pred ofiko distribuci ....  A hlavne se podivej,  kolik desetileti byl prechod z karburatoru na karburator.  Jaky bylo riziko prejit z Keihinu na Keihin?  A co se stalo za trabl se spotrebou a nejen s ni,  kdyz prechazeli z Keihinu na Mikuni, kolik mesicu se cekalo na sadu pro snizeni spotreby.
Kdo tu vi na 100%, ze tovarnici jeli karbec Mikuni a ne Keihin hned od zacatku modelu 17? Vite prd.
Hold prechod na vstrik u 2t je asi vetsi sousto, nez si mohli ukousnout i s vyvojovym tymem,  ktery maj. V HQ v ramci jejich testovani (info od vratnyho) stavi 400 ks moto na testy, ktery se nasledne rozebiraji... + dalsi kousky jdou k vybranym dealerum.  Myslim,  ze to neni malo.  Bohuzel uz par let zpatky probiha vyvoj vyhradne pomoci vzorecku, 3D programu, teoretickych vypoctu a pocitacovych simulaci, nez v realu. Verim,  ze tpi jim v pocitacovy simulaci maka na "100%". Real je horsi a to,  jaky data a moznosti nastaveni maji ted,  nebyly v zacatku prodeje a vymyslelo se ta az s realnym provozem... a tezko si nekdo dovoli naskocit na prelomovy model v zaveru sezony.  Urcite je pro KTM snazsi omluvit nasazeni starsiho modelu nez vysvetlovat,
proc Jarvis nevyhral zavody na new HQ Ty jezdci jedou na hranici zakonu a asi ani oni si nelajznout sednout na neco,  co nemaj 100% najety, vyzkouseny.  Jen v PC to vypada,  ze jedou jakoby nic,  ale je to o detailech,  kterych si ani nevsimnem.  Vzdyt i do ted meli moznost si trasy hard enduro zavodu trenovat dopredu pred zavodem - proc asi?

Editoval Janek (12.12.2017 11:40:34)

 offline 

 

#237 12.12.2017 11:09:23

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


PETARDAK napsal(a):

TPI můžeme, dle vkusu, chválit i hanit  až do halelůja roll , že každá novinka má, větší či menší "dětské nemoci" je jasné...
Ale jedno je nezvratné:
Když kouknu min. 10let zpět, tak u KTM/HUSQ každou novinku a modernizaci, jedou tovární piloti, ať je to enduru, MX nebo SX, s předstihem půl roku až rok (např. aktuálně v US jedou už od září v SX modely 2019!) a TPI které je volně na trhu déle než rok, tovární piloti stále NEJEDOU!? Proč asi???
Mě z toho tedy jasně plyne, že to doladění a vychytání továrnou asi nebude až tak 100% a11 ... a stejně tak je jasné, že vstřikování JE budoucnost ano ... teda hlavně pro ty, co mají na novou a zánovní motorku, už méně pro kluky s  "hlubokou kapsou" co si kupují mnohaleté babči a pak, stejně jako dnes u nejstarších stříkaček 4T, mají řešit: výměnu čerpadla, vstřiku a jiných komponentů... ona motorka s letitým "vychozeným" karbcem, ňák jede a ňák jde seřídit, ale stříkačka s vychozeným čerpadlem a vstřikem je mrtvá ne ...aTPI má: dvě čerpadla, dva vstřiky na benzín a hromadu senzorů...

A slovy J.Cimrmana:
Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat…

Je tam hromada senzoru a vseho kolenm ale to maj i jine stroje a jak to frci, zakopenej pes je jinde proc to nejde 30 lidi na teto planete. Ale to jsem chtel vedet od mistniho kluka co o tom pise a ma z doslechu.
Ladej uz v Italii model 20 a na par drobnosti je to stejny a nebude to o moc do budoucna jine, par zmen barva ramu vraceni zpet k xplor 17, palivove mapy a i tak pro "ne" a pilota z horni dolni je to proste nevyhovujici a stejne to pristi sezonu pojedou, nic jineho nezbehjva. Nejni to ale tim ze se to zadira nebo ma nejake propady nestartuje v 5st. a jine bachorky od pohadkare ano A je to pritom jen o moznostech nastaveni nejde vs jde kdykoliv do jakekoliv zeme a vysky levou zadni.

 offline 

 

#238 12.12.2017 12:33:09

Scorpion27
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 63
Založená vlákna
Motorka: TPI 300
Věk: 39
0 0

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Je to o názoru člověka na to TPI za mě bych si to ted nekoupil ... Pokusného kralika dělat nemusim, počkam až to lepe vychytaji..Kluci kolem mě co jezdi zavody zhaněli 17 ale 18 nikdo nechtel , taky zajimavé.  Ja jsem si kupoval motorku právě pro tu okamžitou reakci na plyn  a divokost toho dvoutaktu.. Z toho co jsem četl ted o těch 18 tak mě to neoslovilo vubec..Že to hobikovi bude vyhovovat a podobne blaboly. Že to je hodne gumove, proboha ja nechci nic hodneho gumoveho to at si strčí do prdele něco gumového za ty peníze.. a1 Myslim si že 17 jsou dost vychytane a na 18 se bude muset počkat. ou1 

Editoval Scorpion27 (12.12.2017 12:34:29)

 offline 

 

#239 12.12.2017 13:56:41

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Scorpion27 napsal(a):

Je to o názoru člověka na to TPI za mě bych si to ted nekoupil ... Pokusného kralika dělat nemusim, počkam až to lepe vychytaji..Kluci kolem mě co jezdi zavody zhaněli 17 ale 18 nikdo nechtel , taky zajimavé.  Ja jsem si kupoval motorku právě pro tu okamžitou reakci na plyn  a divokost toho dvoutaktu.. Z toho co jsem četl ted o těch 18 tak mě to neoslovilo vubec..Že to hobikovi bude vyhovovat a podobne blaboly. Že to je hodne gumove, proboha ja nechci nic hodneho gumoveho to at si strčí do prdele něco gumového za ty peníze.. a1 Myslim si že 17 jsou dost vychytane a na 18 se bude muset počkat. ou1 

Nazor je nazor, vcetne toho nazoru ze na tom nekdo jel, nebo to dokonce vlastni a jezdis s nima pozorujes koukas to je nazor. Ne ze si to koupi jen pitomej zbohatlik co je zblblej reklamou a oveckama kolem...to je je "nazor"  lol 
Na prd nazor jen domenka a nejake to v sobe chlacholeni ze jako ne....a vlastne proc ne nejede to tak jako karbec chapu pro me to tedy nejni prekvapko ze to nejni stejny lol  Ale roxtedy na tom nejel a ani to nevida ve svem okoli to sem si jistej.
Jel jsi na tom aspon ty nebo to az tak prehnane gumove vis ze sve zkusenosti ze jsi tam nasral plyn a rekl jsi si tvl to je jak 4t china to je guma ze tohle ja nechci protoze potrebuju kroutak na vyskok 2m skaly bam a hop....z mista upati kopec jak krava a nasrat tam plyn a nic.....tvl zlatej karbec z roku 12 ano 
Taky kdyz mas les daleko a jezdis po louce 40km tam a zpet tak tam to taky nebude vono....kazdej jezdi jinak neco pro sebe nekdo pro ostatni...nekdo tvrdi jak trenuje ale vis ze ne ze je mrtvej stejne jako plno kluku a streli si tam tu nedeli ano 
Jede to jinak je to TPI to se nepru, jen se tu smeju buranovy co siri bludy o zadreni a jinych poruchah na ktere nedokaze odpovedet a dat neco do placu krom toho ze on je strelec a on  dokaze posoudit moto na ktere nejel!

 offline 

 

#240 12.12.2017 15:08:53

Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm


Scorpion27 napsal(a):

Je to o názoru člověka na to TPI za mě bych si to ted nekoupil ... Pokusného kralika dělat nemusim, počkam až to lepe vychytaji..Kluci kolem mě co jezdi zavody zhaněli 17 ale 18 nikdo nechtel , taky zajimavé.  Ja jsem si kupoval motorku právě pro tu okamžitou reakci na plyn  a divokost toho dvoutaktu.. Z toho co jsem četl ted o těch 18 tak mě to neoslovilo vubec..Že to hobikovi bude vyhovovat a podobne blaboly. Že to je hodne gumove, proboha ja nechci nic hodneho gumoveho to at si strčí do prdele něco gumového za ty peníze.. a1 Myslim si že 17 jsou dost vychytane a na 18 se bude muset počkat. ou1 

 ano To se da pochopit,  ale chce se to svezt.  Ja treba vidim kluka,  co taky jezdil 2t - starsi,  potom nova 13 berg a 16 hq 300 - tvrdil to samy,  ze si pocka, az se to vychyta... Nakonec koupil hq 250i a kdyz ho na tom vidis,  tak neprehlidnes tu novou radost z jezdeni,  kterou ma a hlavne jak to i s jeho cca 100-110 kg bez vystroje leti do vyjezdu, o kterych se da fakt rict,  ze je to vyjezd  ano . Kdyz uz jsme si 3 lidi okolo rikali,  ze tohle fakt dneska neklapne,  tak jsme meli nakonec jen otevrenou hubu a nevericne koukali a ze uz clovek v lese videl lecos.
Jede to jako svine v origo nastaveni motoru a kdo tvrdi,  ze ne,  tak proste lze. Natoz 300, ta musi jet jeste lip hlavne od spodu pod max otackama.

A taky se drzis toho,  co si myslis a nemas x mesicu kecy jako mistr "kluci rikalu"
Nejdriv schani tpi 300, mele o kamosich a krasnych nabidkach,  potom o 30% marzich a nakonec se proflakne,  ze by ho tpi stalo 250  lol  lol .

roxteedy napsal(a):

Nejsem tovární jezdec jen se mi na karburátoru jede líp než na tpi který podle mě ještě není vychytaný a nechci proto dát 250 za moto která mě bude sratve stylu dodo...

Jenze on to zas nejak okeca,  treba jako ukaz mi,  kde jsem to psal a kdyz mu to ukazes,  tak ti vysvetli,  ze tomu nerozumis a jeho prispevky tajne editujes  lol 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů