INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Janek napsal(a):Strejda-GC napsal(a):Marker1 napsal(a):nevím proč :-D , ale včera na MS Superenduro jel Alfredo Gomez na TE300i s karburátorem, jak se ta začali motat novináři, tak to z obou stran zamaskovali :-D.
Moment, to jde udělat jak, aby to fungovalo? Ten motor není upraven pro vstřik?
Když jde (obecně řečeno) na karbecovou moto dodělat vstřikování, šlo by určitě na moto se vstřikováním dát karbec. Ale klidně to moto může mít poskládaný z čehokoliv z regálu
Stejný výkřiky jako má východočeský Jarvis, drtič kolen a střelec všech střelců, byly i o vstřikování u 4T, že je to nesmysl, nespolehlivý ... taky se to nepovedlo na první dobrou .... a dnes je to standard. Chce to nebejt zastydlej v karburaci a v řečech, že rok 04 jako top
KTM je asi jediný výrobce současných soutěžáků, který si tuhle cestu může dovolit vyšlapat .... tak je dobrý držet palce, ať se to povede Za mě měli udělat verzi bez autamat přimazávání jako má i Beta, tím by se to trochu zjednodušilo, zlehčilo ... a praktický efekt stejný.
Tak určitě až to bude mít vychytané mouchy bude to super.. Zatím je to jen předražený krám pro bohaté zblble z reklamy... Dokud na tom ale nepojedou jezdci fabriky nevěřím tomu
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
gsxrm napsal(a):Janek napsal(a):Strejda-GC napsal(a): Moment, to jde udělat jak, aby to fungovalo? Ten motor není upraven pro vstřik?
Když jde (obecně řečeno) na karbecovou moto dodělat vstřikování, šlo by určitě na moto se vstřikováním dát karbec. Ale klidně to moto může mít poskládaný z čehokoliv z regálu
Stejný výkřiky jako má východočeský Jarvis, drtič kolen a střelec všech střelců, byly i o vstřikování u 4T, že je to nesmysl, nespolehlivý ... taky se to nepovedlo na první dobrou .... a dnes je to standard. Chce to nebejt zastydlej v karburaci a v řečech, že rok 04 jako top
KTM je asi jediný výrobce současných soutěžáků, který si tuhle cestu může dovolit vyšlapat .... tak je dobrý držet palce, ať se to povede Za mě měli udělat verzi bez autamat přimazávání jako má i Beta, tím by se to trochu zjednodušilo, zlehčilo ... a praktický efekt stejný.
Tak určitě až to bude mít vychytané mouchy bude to super.. Zatím je to jen předražený krám pro bohaté zblble z reklamy... Dokud na tom ale nepojedou jezdci fabriky nevěřím tomu
Jezdci z fabriky nic nevědí ty nemají to správné info z první ruky jako Janek a Xfany ty mají totiž lidi všude...
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
roxteedy napsal(a):gsxrm napsal(a):Janek napsal(a): Když jde (obecně řečeno) na karbecovou moto dodělat vstřikování, šlo by určitě na moto se vstřikováním dát karbec. Ale klidně to moto může mít poskládaný z čehokoliv z regálu
Stejný výkřiky jako má východočeský Jarvis, drtič kolen a střelec všech střelců, byly i o vstřikování u 4T, že je to nesmysl, nespolehlivý ... taky se to nepovedlo na první dobrou .... a dnes je to standard. Chce to nebejt zastydlej v karburaci a v řečech, že rok 04 jako top
KTM je asi jediný výrobce současných soutěžáků, který si tuhle cestu může dovolit vyšlapat .... tak je dobrý držet palce, ať se to povede Za mě měli udělat verzi bez autamat přimazávání jako má i Beta, tím by se to trochu zjednodušilo, zlehčilo ... a praktický efekt stejný.
Tak určitě až to bude mít vychytané mouchy bude to super.. Zatím je to jen předražený krám pro bohaté zblble z reklamy... Dokud na tom ale nepojedou jezdci fabriky nevěřím tomu
Jezdci z fabriky nic nevědí ty nemají to správné info z první ruky jako Janek a Xfany ty mají totiž lidi všude...
- Marek Prokš
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 193
- Založená vlákna
- Místo: Vítkov
- Motorka: Sherco 300 SE, Sherco 300 SEF
- Věk: 36
- Tel: jo mám
- 0 0
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Janek: Jedná technická KTM si to TPI nevybrala že by chtěla ,ale musela, taky to dokládala dokud to šlo. Zase na druhou stranu než budou muset mít vstřik i ostatní tak už to třeba budou mít vychytané.
Dole to musíš rozkuřit!
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Marek Prokš: jakto že to musela mít? vždyť všechny ostatni splňujou euro i s karburatorem .
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
FidoExc: Přesně,KTM nic nemusela,chtěli být první,ale úplně jim to nevyšlo,první možná jsou,ale to je tak vše. Beta,GasGas,Sherco,TM mají E4 i s karbecem.
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
tak jak už tu někdo zmínil,..na motor se vstřikováním jde dát zpětně karbec, což je zřejmé...třeba Sherco má už motor (válec) připravený na vstřik ale asi to nemají ještě vychytané tak vyčkávaj,.. jinak taky věřím že to vychytaj do budoucna,..u 4T se vstřikem si možeš ležet s motorkou na zádech, a stejně vždycky chytne na drb,...tedka v tomto počasí mě vstřikování trošku chybí,..chvilku -5 pak zas +10, do karbecu nelezu pač mi to nastavení co tam mám celou sezonu vyhovuje a vzhledem k nezkušenosti do toho radši nerýpu,....stejně nemám k tomu sadu trysek, ale jak je pod nulou tak už se to za studena celkem dusí,...
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
MotoDriver napsal(a):FidoExc: Přesně,KTM nic nemusela,chtěli být první,ale úplně jim to nevyšlo,první možná jsou,ale to je tak vše. Beta,GasGas,Sherco,TM mají E4 i s karbecem.
Asi tak. Ale marketingově to využili na jedničku.
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Marker1 napsal(a):MotoDriver napsal(a):FidoExc: Přesně,KTM nic nemusela,chtěli být první,ale úplně jim to nevyšlo,první možná jsou,ale to je tak vše. Beta,GasGas,Sherco,TM mají E4 i s karbecem.
Asi tak. Ale marketingově to využili na jedničku.
Tak co se marketingu týká strčí KTM všechny do kapsy neuvěřitelným způsobem už několik let a navíc když spoustu lidí jsou ovce a když už si koupí něco co je na hovno tak to aspoň chválí aby nebyli za idioty a další ovce (který pak dělaj jaký jsou odborníci s infem z první ruky na forech jako je tohle i když v reálu seděj na moto obráceně) to rozšiřujou dál jako zaručený info a další ovce který jim věřej si to koupěj to se to pak prodává samo
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
roxteedy napsal(a):Marker1 napsal(a):MotoDriver napsal(a):FidoExc: Přesně,KTM nic nemusela,chtěli být první,ale úplně jim to nevyšlo,první možná jsou,ale to je tak vše. Beta,GasGas,Sherco,TM mají E4 i s karbecem.
Asi tak. Ale marketingově to využili na jedničku.
Tak co se marketingu týká strčí KTM všechny do kapsy neuvěřitelným způsobem už několik let a navíc když spoustu lidí jsou ovce a když už si koupí něco co je na hovno tak to aspoň chválí aby nebyli za idioty a další ovce (který pak dělaj jaký jsou odborníci s infem z první ruky na forech jako je tohle i když v reálu seděj na moto obráceně) to rozšiřujou dál jako zaručený info a další ovce který jim věřej si to koupěj to se to pak prodává samo :l ÚOol:
No Tvle na tom něco bude takže na tom sedím dobře
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
gsxrm napsal(a):roxteedy napsal(a):Marker1 napsal(a):Asi tak. Ale marketingově to využili na jedničku.
Tak co se marketingu týká strčí KTM všechny do kapsy neuvěřitelným způsobem už několik let a navíc když spoustu lidí jsou ovce a když už si koupí něco co je na hovno tak to aspoň chválí aby nebyli za idioty a další ovce (který pak dělaj jaký jsou odborníci s infem z první ruky na forech jako je tohle i když v reálu seděj na moto obráceně) to rozšiřujou dál jako zaručený info a další ovce který jim věřej si to koupěj to se to pak prodává samo :l ÚOol:
No Tvle na tom něco bude takže na tom sedím dobře
nemůžu soudit já tomu vůbec nerozumím ale že je třeba Janek na moto fakt tragikomickej (stejně jako tady) i v porovnání s jízdními dovednostmi místních pisálků to pozná i někdo kdo na motorce nikdy neseděl
Editoval roxteedy (11.12.2017 15:57:16)
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Co nefunguje na Tpi a musi se vychytat. Krome praskajicich nadobek na youtube jsem nic nenasel.
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
Tristan napsal(a):Co nefunguje na Tpi a musi se vychytat. Krome praskajicich nadobek na youtube jsem nic nenasel.
proč nejede Jarvis, Walker a spol na TPI ale na karbcích když "jenom" praskají nádobky?
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
roxteedy napsal(a):Tristan napsal(a):Co nefunguje na Tpi a musi se vychytat. Krome praskajicich nadobek na youtube jsem nic nenasel.
proč nejede Jarvis, Walker a spol na TPI ale na karbcích když "jenom" praskají nádobky?
z testu jsem pochopil, že je to málo vzteklý pro střelce...
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- Tristan
- malý Velký BOJOVNÍK°°°°
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3353
- Založená vlákna
- Místo: North Tristan Kingdom
- Motorka: KTM EXC 250 06
- Věk: 25.0
- Tel: černý
- 17 0
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
To vim ale nevim proc to nekoupit. Ale nejsem jarvis ani walker takze nejaky plynulejsi nastup vykonu co jim vadi mi muze pomoct protoze nikdy jako oni nepojedu a ani jako mladej cypros nepojedu.
Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...
- koll
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 907
- Založená vlákna
- Motorka: 300 exc 2017
- Věk: 29
- 5 2
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
roxteedy:
Treba proto ze je to taková změna ve výkonu a jeho průběhu a ovladatelnosti že se jim nevyplatí riskovat? Kdyz jde v závodě o každou vteřinu a spoustu peněz tak se jim moc nedivím. Taky sem zatim postrehnul jenom ty praskajici nadobky a to že je mozny nastartovat motor pozadu, ale tomu nevěřím že by se mohlo stat bez nějakých zásahu uživatele.
- Marek Prokš
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 193
- Založená vlákna
- Místo: Vítkov
- Motorka: Sherco 300 SE, Sherco 300 SEF
- Věk: 36
- Tel: jo mám
- 0 0
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
FidoExc: Kvůli nějakým kvótám, které jsou závislé na velikosti produkce.
Dole to musíš rozkuřit!
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
třeba je to TPI vhodné hlavně pro slabší jezdce kterých je v průměru víc než střelců, a zaplatí jim ten vývoj,... hlavně do budoucna až ekosráči řeknou že 2T musí splňovat EURO5, budou ostatní mít trošku problém,...stejně je to vše jen obcházení zákonů,...chtěl bych vidět kdo jezdí ze sériovým kolenem které má katalizátor jinak ohledně toho TPI tak bych řek že hobíkovi je to jedno a závodník si tam naladí karbec,...já třeba mám na mé EXC250 2014 karbec Mikuni z 2017,..jednoduše proto že borec byl závodník a nechtěl se zbavovat Keihina na který je zvyklí a přesně ví co a jak,..
Editoval Rischwon (11.12.2017 16:54:54)
- roxteedy
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1626
- Založená vlákna
- Motorka: ta nejlepší...
- Věk: 300
- Tel: mobilní
- 10 0
Re: Velký test šesti dvoutaktních endur 300 ccm
To jsou ale všechno jen dohady a já třeba mám na 2t rád právě to jak je divoký proti endurovy 4t a nikde jsem nenašel ofiko vyjádření že tpi nejedou protože je to "línejší" než karbec a koupit si moto za 250 která nedělá to co od ní pozadujes a je to dodelej si sám je podle mě postavený na hlavu
Editoval roxteedy (11.12.2017 17:33:07)
|