INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Yamaha T7
- Stanďour
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 533
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
- 3 0
Re: Yamaha T7
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
Re: Yamaha T7
Stanďour: Nebude nic, jen další prototyp... jsou to sráči, fuj...
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- Stanďour
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 533
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
- 3 0
Re: Yamaha T7
Je to dráma, jak u KTM, tak u Yamahy
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
- Stanďour
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 533
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
- 3 0
Re: Yamaha T7
offroaderTE:
25 let brandu Tenere Moje koza je r.v. 86 a hádejte jak se jmenuje, tak nevím .
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
Re: Yamaha T7
A potom ze to nejde Vzduchac, radovy dvouvalec, 35kw, max kroutak ve 4000tis.ot/min, strikacka zrejme splnujici EURO4. Agregat pro pro cenduro jak vysity. Jen to musi stvorit pricmoudlici aby ukazali Japoncom a Rakusakum ze to jde, kdyz se chce.
Re: Yamaha T7
kick-start: Ale kdo to tu koupi? U nás v Evropě se hraje na objem a výkon. Jak neni na motoru u cendura číslo 1200 a a vejš není to ono. To že pár jedinců by chtělo něco jiného je jim u prdele. Pro mě byla zatím cela Eicma zklamáním a bude zase rok čekat ,jestli něco nevyleze na 2019 .
- Stanďour
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 533
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
- 3 0
Re: Yamaha T7
Já jsem celkem rád, těch novinek nebo očekávaných novinek je po delší době dost - Yamaha, KTM, BMW, Triumph, MotoGuzzi, jenom aby to už bylo
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
Re: Yamaha T7
Kome:
Jak kdo to koupi??? Byt tento motor(s logem Yamaha) v ramu XT660Z Tenere tak jdou prodeje do tisicu kusu. K cemu je v terenu 55kw jako ma T7, nebo 49kw z jednobuchu Hq701? 35kw-2valec-vzduch te doveze na kraj sveta, komprese 9,5:1 znamena dlouhe servisni intervaly a najezd mnoha desitek tisic km do GO. Kolik myslis ze vydrzi Hq701 s prasackym vykonem 49kw a kopmpresi 12,7:1? Tuhle kompresi maji ostre WR-F a EXC-F a servisuji se jak casto??? Konzumni spolecnost a tahle doba tlaci vyvojare konstruovat motory jejichz parametry realne vyuzije malokdo. Na zivotnosti agregatu se zas tak moc nehledi. Jak veli konzum nasi doby spotrebovat do mrtva a zahodit. Ti kluci z Indie maji uvazovani posazene trosku jinde nez tady u nas v moderni-spotrebni Euro-pe. Tam se jeste porad premysli ve stylu, kdyz si koupim novou motorku tak mi vydrzi po cely muj zivot. Tak ted zkusili zkonstruovat agregat ktery vyhovi legislative u nas v Euro-pe.
Re: Yamaha T7
Kome napsal(a):....... To že pár jedinců by chtělo něco jiného je jim u prdele......
Konecne to nekdo pochopil Oni si umi spocitat, kolik by potrebovali prodat kusu, aby se jim investice vyplatila.... Se divim, kdyz vsichni vite, jaky moto je top slagr, ze nezalozite manufakturu a neudelate to. Komponenty nakoupite - tam tezko neco lepsiho vymyslite, ram vam z crmo posvaruje tigem kdejakej najmutej kolchoznik.... a uz jen zhomologovat. Kdyz to zvladne nejakej ind, cinan, ....tak s vasim potencialem znalosti to bude jedna basen
Vase narky porad dokola je uz slusna trapnost + tema ktm 790 to samy
Agregat royal Enf. jako vysity pro "c"enduro Jejich jednovalec vazi +50kg, tohle bude jeste tezsi krava .... Ty jejich moto jsou jen kola, motor, trubky, sedlo a nadrz... Nic navic nez musi byt a vaha 200 kg... a ted hodte jeste leseni pro rally kokpit, zvetseny nadrze pro + 25 litru, zdvihy 300mm, ram aby se nevlnil v zatezi 200 kg naklad .....a odtucnete to na 160kg
Potom pochopite, ze nejdrazsi na takovy motorce je to, co na ni neni - a to vysoka hmotnost....
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: Yamaha T7
Janek napsal(a):Kome napsal(a):....... To že pár jedinců by chtělo něco jiného je jim u prdele......
Konecne to nekdo pochopil Oni si umi spocitat, kolik by potrebovali prodat kusu, aby se jim investice vyplatila.... Se divim, kdyz vsichni vite, jaky moto je top slagr, ze nezalozite manufakturu a neudelate to. Komponenty nakoupite - tam tezko neco lepsiho vymyslite, ram vam z crmo posvaruje tigem kdejakej najmutej kolchoznik.... a uz jen zhomologovat. Kdyz to zvladne nejakej ind, cinan, ....tak s vasim potencialem znalosti to bude jedna basen
Vase narky porad dokola je uz slusna trapnost + tema ktm 790 to samy
Agregat royal Enf. jako vysity pro "c"enduro Jejich jednovalec vazi +50kg, tohle bude jeste tezsi krava .... Ty jejich moto jsou jen kola, motor, trubky, sedlo a nadrz... Nic navic nez musi byt a vaha 200 kg... a ted hodte jeste leseni pro rally kokpit, zvetseny nadrze pro + 25 litru, zdvihy 300mm, ram aby se nevlnil v zatezi 200 kg naklad .....a odtucnete to na 160kg
Potom pochopite, ze nejdrazsi na takovy motorce je to, co na ni neni - a to vysoka hmotnost....
Re: Yamaha T7
kick-start napsal(a):Kome:
Jak kdo to koupi??? Byt tento motor(s logem Yamaha) v ramu XT660Z Tenere tak jdou prodeje do tisicu kusu. K cemu je v terenu 55kw jako ma T7, nebo 49kw z jednobuchu Hq701? 35kw-2valec-vzduch te doveze na kraj sveta, komprese 9,5:1 znamena dlouhe servisni intervaly a najezd mnoha desitek tisic km do GO. Kolik myslis ze vydrzi Hq701 s prasackym vykonem 49kw a kopmpresi 12,7:1? Tuhle kompresi maji ostre WR-F a EXC-F a servisuji se jak casto??? Konzumni spolecnost a tahle doba tlaci vyvojare konstruovat motory jejichz parametry realne vyuzije malokdo. Na zivotnosti agregatu se zas tak moc nehledi. Jak veli konzum nasi doby spotrebovat do mrtva a zahodit. Ti kluci z Indie maji uvazovani posazene trosku jinde nez tady u nas v moderni-spotrebni Euro-pe. Tam se jeste porad premysli ve stylu, kdyz si koupim novou motorku tak mi vydrzi po cely muj zivot. Tak ted zkusili zkonstruovat agregat ktery vyhovi legislative u nas v Euro-pe.
Ale ten motor je kovadlina. Stejně jako ten v T7. Kawa ted vylezla s peknym dvouvalcem 400ccm s 45HP a je to poměrně lehký motor s tím by se dalo něco postavit do 180kg. Já jsem nenáročný, stačí mi 30-40hp ,slušná světlost, alespon 250mm zdvihy a nějaka ochrana před vetrem.
- bolux
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 141
- Založená vlákna
- Motorka: tt 600s , kle 500
- Věk: 26
- 1 0
Re: Yamaha T7
Kome:na tu kawu sem taky koukal, on už i ten Versys-X 300 má docela dobrej základ tak by to mohli trochu posunout do advenčr módu a mohli by se dostat zas na úroveň KLE
Re: Yamaha T7
bolux: jen ten motor má versys z ninji a nemá žádnej spodek. A ty tlumiče se 140mm zdvihu jsou poněkud silniční.
|