INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
- nokia321
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 76
- Založená vlákna
- Motorka: docela dost
- Věk: 40
- Tel: mobilní
- 0 0
Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Dobrý den. Pročetl jsem co šlo ale konkrétní rady jsem nenašel proto zakládám toto téma. Chtěl bych poprosit o radu.
Popíšu oč jde. Jezdím na crf250L , jedná se o polní cesty, louky, lesní cesty, někdy nějaký výjezd ale žádný extrém + přejezdy po silnici. Vyjížďka, kolečko na čištění hlavy tak cca 50 -80km.
Bohužel CRF je mi slabá. Stroje typu XT660 motor dobrý , ale pro mě málo do terénu. Měl jsem KTM 690 chvíli, ale moc vibrovala, po kousku mi brněly zápěstí. Rozhodl jsem se pro ostrou, protože pokud to má být lehká a výkonná moto jinak to nejde.
Počítám s tím, že pokud jezdím normálním stylem , zaberu za to tak 5x za vyjížďku, jinak si jedu normálním tempem , tak i ostrá verze musí něco vydržet.
V užším výběru skončila BETA RR 400, nebo 450(případně novější 430,atd) , KTM 350 nebo 450 - vše rok cca 2012 - 2016.
Měl by někdo nějaké rady tipy co zvolit, čemu se vyhnout.
Děkuji
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Vibrace snížíš volbou vhodných řídítek nebo odpružený klemy. Na to, co píšeš, zvaž klidně i 501, jestli to chceš na pohodový ježdění, tak 450+, 350 využiješ spíš v technickým terénu ... Nejlíp je se svézt, jestli jsi cíťa a na 690 ti vadily vibrace, můžeš mít podobný trabl i na jiných moto ... a potom zvážit možnost servisování ... tvý parametry, třeba na Betě se 190 cm budeš jako vosa, protože je nižší a nezapomeň na Husaberga do 14 a Husqvarnu
Editoval Janek (12.11.2017 10:00:46)
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
nokia321:
kolik máš na to peněz ? protože ročníky 12 až 16 - to může být 120 až 180 jednoznačně 450, jestli jsi z Valašska tak Betu, jinak KTM
- nokia321
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 76
- Založená vlákna
- Motorka: docela dost
- Věk: 40
- Tel: mobilní
- 0 0
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Peníze počítám tak do 130tis, kdyby bylo něco osvědčeného dalo by se i víc.
Ruce mi brněli celkem fest v zápěstí. Musel jsem často protřepávat. Při srovnání s 250 to bylo mnohem horší, zřejmě také záleželo na stylu jízdy (počtu otáček).
Největší podíl jízdy je na zpevněných v létě prašných cestách, pak lesní cesty a silnice. Poznávání všech nových cest co se najdou v okolí .
Editoval nokia321 (04.11.2017 20:29:33)
- mart
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1193
- Založená vlákna
- Motorka: WR400F, exTT600R
- Věk: 5X
- 3 1
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
nokia321 napsal(a):Největší podíl jízdy je na zpevněných v létě prašných cestách, pak lesní cesty a silnice. Poznávání všech nových cest co se najdou v okolí .
Pokud budou převládat zmíněné povrchy, tak ideál jsi už asi vlastnil - právě tu 690...
Nepřemýšlel jsi třeba o yamaze wr250r?
http://www.motorkari.cz/motokatalog/yam … -250r.html
modrá je dobrá ;-)
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Proč neuvažuješ o DR 650 SE nebo DR-Z 400? Všechny ostrý motorky vibrujou, jsou naladěný tak aby jely a tomu odpovídá servis. Pokud nechceš závodit, nebo jezdit fakt prasárny a chceš zůstat u těch prašnejch cest, tak to DR bude ideál. Navíc na tom nenecháš ruce při servisu a při takovým užívání se i daleko líp svezeš. WR 250 R nebude o moc lepší než CRF250L, ne?
Editoval David89 (27.10.2017 09:45:02)
- seznam
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 634
- Založená vlákna
- Motorka: WR250F
- Věk: to nestojí za řeč
- Tel: 0609 jsem celý vlhký
- 0 0
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
jez do polosyta, pij do vybuleňa..
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
DRZ mu za chvíľu nebude stačiť výkonovo, plus nemá 6, takže na presuny nič moc...osobná skúsenosť. 690 až tak vybruje? 690 enduro R, je to môj favorit (teda 701 je favorit, ale tá je absolútne cenovo nedostupná) A čo tak wr450?
Editoval martin935 (27.10.2017 11:14:12)
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Pokial chce univerzal, ale skorej lahky-ostry, za mna wr450, .. Rozumny servis, a na to co popisuje prada na hobby jazdenie. Na vyjazdy, stromy a drtenie na trati je to ale podla mna pre hobby jazdca tazsie, neobratne a zbytocne silne. Zase dlhsie "polnackove presuny" sa celkom eate daju. Hobby myslim rekreacny jazdec, bez ambicii pretekat
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Na zpevněné cesty a silnice jsou gumy do terénu k ničemu. Lepší by asi bylo SM s nějakou terénnější pneu, třeba ta DRZ, popř. nějaká SWM? Brát na to ostrou motorku je zbytečné a drahé
Že by DRZ nebyla na přesuny je hloupost, na SM se dají objet celé Čechy za dva dny
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
přesně jak říká Indian,...WR450F je super stroj a držák, ale je těžší a celkem solidně tahá,...kámoš to má co by začátečník a moc se na tom nenaučil a jde vidět že ta sila je spíš na škodu,... já se na WR250R naučil mnohem víc,...jinak ty 350 jsou taky solidní,...třeba EXC350 moc neváží a jede to taky parádně,...mě osobně ale sedí víc 2T,..lehkost, obratnost a průběh výkonu mě sedí víc, ale na tvé spíše výletní využití bych to nebral,....a vůbec bych se nebál nějaké ostré 4T 250, sice se říká že sou víc namáhané,..ale při hobby ježdění po lesích bych to zas tak nebral,...váha super a po CRF250L to bude pocitově znatelný skok,.. a jak už tu někdo zmiňoval WR250R - mám ji stále doma,...výkon s ladákem dá se říct že stačil,..podvozek taky super,..ale ta váha, to je průser, nedej bože ji párkrát tahat někde z výjedu,..tak sily jdou rychle pryč,...ted jak zvedám něco málo nad 100kg, připadám si jak s kolem,....ale na celodenní výlety cestou necestou je to WRR dle mého názoru naprosto ideální stroj,..
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Prave to, ked chce univerzal = kompromis.. 450 lebo dlhe presuny, kochacka, a lebo 250 vlastne ma.
sice je tazsia, neobratnejsia a zbytocne silna, ale pokial sa nebude chciet ubrat smerom trat, hard enduro, vyjazdy a cielene sa zlepsovat, cielene trenovat, za mna 450 nevadi a je to fakt len o zvyku. a nebude riesit veci typu ladak, a podobne, aby to islo, skorej opacne a sice je wr asi neobratnejsia ako ktm, hsw, crf, kxf .., o to je zase univerzalnejsia.
osobne som ale tiez po wr skoncil na 300 2t, zatial absolutne nelutujem. Je to fakt jak bicykel, no na nejaky nuteny 10km asfaltovy presun je to uz dost za hranou+ vibracie, privera, .. uz to nie je tak univerzalne, na svoje urcenie ale idealne !
Za mna ist na miesto kde sa jazdi, par strojov si pozicat, a potom rozmyslat na com jazdim a na com a aj s kym chcem/budem jazdit.
- nokia321
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 76
- Založená vlákna
- Motorka: docela dost
- Věk: 40
- Tel: mobilní
- 0 0
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Když to shrnu , CRF 250L mám a je to o tom si jí koupit a pak neustále řešit úpravy pro získání jednotlivých koníků navíc.
Samozřejmě že jsem řešil nedávno i WR250R, byl jsem se i na jedné svézt, ale ve finále jsem zjistil že vůbec od spod nejede, mé upravené crf jede rozhodně lépe a hlavně už se WR nedá solidní sehnat.
Drz400s jsem také před 10 lety měl, je to o něco lepší, možná kdyby se dala zánovní sehnat koupil bych jí. Mel jsem tenkrát bez úprav, kdyby se lehce poladila tak paráda. A nebo rovnou 400E ale ta kdysi byla pro jednoho a to jsem nechtěl. Teď když nejsou, tak by mi to nevadilo. Ale je to opět jako WR250R kde nic tu nic a jsou staré.
Pokud by byla varianta WR 450F , tak klidně. Ta jezdí po jakých motohodinách? Je mi jedno co to bude přizpůsobím se. Hlavně vědět, že mi to nějakou dobu vydrží Vše takové by bylo podvozkově a motorově lepší než 250L. Díky
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
nokia321: jj jakože WRR v seriovém stavu má spodek nula,...s ladákem se to zlepší o dost,..ale jak říkáš je to honění koníků navíc,..a pravda jak říkal indián,..to WR450F je opravdu univerzální a určí ti směr kterým se budeš udávat,...jinak na tom WR450F je servis po 10MTH, ale klidně můžeš při hobby ježdění měnit po 15MTH či 500km tak jak je v manuálu,..
Indian: ty přejezdy mě taky nebaví na tom 2T,..jak je přejezd delší než 10km beru už moto radši na vozík když je kde zaparkovat,...i proto že nejde jet na bubláka a kochat se přírodou tak jak jsem byl zvyklý na WRR,...tam prostě musíš mazat,..vono to pomalu ani nejde :-) kdybych měl jet s jinou bandou na celodenní výlet po krajině, kde si jako vložku dáme pár výjezdů,..jel bych radši s WRR
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Rischwon - presne..
nokia321 - ku tej WR, olej kludne 500-1000km/10-15hod/ , podla nalady a chuti, a zhruba toho ako si jazdil piest, ventily - ja som mal r.2006 a tam to bolo bezproblemove, 8tis. km/200hod? / a v motore som nebol a verim, ze ani novy majitel nebude tak lahko, vo vseobecnosti su na nete reporty, ako boli ludia schopny najazdit aj 20tis. km na jeden piest, len doladenie ventilov, dokonca aj viacej.. , aj ked zas tolko by som uz neriskoval
Kazdopadne spolahlivost je len jedna strana mince, dost ide aj o podvozok, ovladatelnost, ergonomiu.. celkovy pocit z jazdy. // napr. wr tlmice do tusim 2012 nic moc..
Nekupujem si moto predsa pre to, ze je to drziak, ale pre pôzitok z jazdy..
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
Mohu ti nabídnout Husqvarnu 350 2017 cca 150tis kč bez dph s pár
- nokia321
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 76
- Založená vlákna
- Motorka: docela dost
- Věk: 40
- Tel: mobilní
- 0 0
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
A o jake WR450F se bavime. Libila by se mi napr 2012 je take drzak nebo to chce karbec napr 2008?
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
nokia321: Ja som mal poslednu ocelovu-2006.. A bol to super stroj.
Myslim, ze striekacka je len vyhoda. Ale priamu skusenost nemam. Mozno sa vyjadri niekto konkretny. Karbec urcite chce spociatku spravne natryskovat, ihlu atd, inak ok.
Kazdopadne, myslim ze drziaky by to mali byt vsetko..
Od nejakeho roku (tusim 12)zacali davat na wr 2komorove vidlice, tak treba bud kupovat od toho roku, alebo ratatvidlu s tym, ze bude treba dat vidlu naladit/ vymenit za 2komoru z crossu, tam davali od 2006, cenovo 150-200e, trocha sa menili podla modelov uchyty brzdy, ale da sa najst rovno pouzitelna/. Je to najlepsia investicia do wr na serioznejsie jazdenie
Editoval Indian (27.10.2017 16:27:23)
Re: Výběr ostrého endura 350-450 podle mých požadavků
jees napsal(a):Na zpevněné cesty a silnice jsou gumy do terénu k ničemu. Lepší by asi bylo SM s nějakou terénnější pneu, třeba ta DRZ, popř. nějaká SWM? Brát na to ostrou motorku je zbytečné a drahé
Že by DRZ nebyla na přesuny je hloupost, na SM se dají objet celé Čechy za dva dny
Jasné dá sa spraviť aj oveľa viac, ale povedzme si pravdu, nad 100km/h, je to už vyslovene trápenie, a o nejakom obiehaní nemôže byť reč, (mám tam štandardný prevod) Znesie to cestu, ale je to slabé, to je môj názor. A v teréne tie kg, naviac sú kurevsky cítiť, hlavne keď to položíš vo výjazde alebo zapadneš...
|