Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 Motard z Bety rr430#1 03.07.2017 11:35:10
Motard z Bety rr430Čau chlapi, offline #2 03.07.2017 17:56:56
Re: Motard z Bety rr430Osobně bych řekl, že 160 bude už spíš na ježdění rovně, tedy po silnici. Někam na blbnutí bych volil 150 a myslím, že by stačila i 140, bude to obratnější. Mě se vždycky líbil Dunlop Mutant http://www.pneumoto.cz/cs/dunlop-150-60 … 658-8.html , na DRZ mám Diablo Rosso (ale ve 140) http://www.pneumoto.cz/cs/pirelli-150-6 … -1913.html . RR 430 bude ale samozřejmě víc od rány než DRZ offline #3 03.07.2017 21:40:13
Re: Motard z Bety rr430Sliky 160,165 někdy i 170 je na SM naprosto v pohodě, jde o to, jakej má ta guma profil. offline #4 03.07.2017 22:02:52
Re: Motard z Bety rr430jees: Editoval Petrinisko (03.07.2017 22:07:36) offline #5 04.07.2017 09:23:13
Re: Motard z Bety rr430Petrinisko: Z toho jak jsi psal "Chtěl bych dát" jsem soudil, že ráfky ještě nemáš a můžou být tedy i jiného rozměru. Osobně bych moc širokou gumu nedával, i když se nějaká s vysokým profilem najde, za chvíli se to sjede a už to nebude jako za nova. Třeba ta Diablo Rosso, když nazuju novou, mám pocit, že v každé zatáčce padám na zem, ale za chvíli se ojede a už je pak dost stabilní, kdybych si dal širší a chtěl zachovat tu labilitu, přezouval bych (na silnici) snad každých 1500km offline #6 04.07.2017 12:37:49
Re: Motard z Bety rr430jees: Editoval Petrinisko (04.07.2017 13:15:25) offline #7 04.07.2017 14:06:41
Re: Motard z Bety rr430co se dá nazout na jaký ráfek netuším, já mám 140 gumu na ráfku 4.50 offline #8 04.07.2017 14:57:59
Re: Motard z Bety rr430Petrinisko: offline #9 04.07.2017 17:15:45
Re: Motard z Bety rr430Petrinisko: offline #10 04.07.2017 21:17:04
Re: Motard z Bety rr430150 na ráfek 4.5 půjde, ale jestli ta 160, to by chtělo spíš skonzultovat někde v pneuservisu offline #11 04.07.2017 21:23:25
Re: Motard z Bety rr430Tak asi dam na vás a zvolim 4.5'' se 150 pneu offline #12 04.07.2017 22:07:45
Re: Motard z Bety rr430když vezmu brzdu ze silniční motorky a z endura, tak bych zkusil nějakou cenově rozumnou silniční brzdu, ta enduro je samozřejmě o dost slabší a má trochu pomalou odezvu. Taky ale bude otázka pérování, nemá cenu mít MotoGP brzdy a podvozek endura. Kdyby měl člověk předělat kola, brzdy, podvozek, tak může rovnou koupit jetého motarda, nebude to dražší a bude mít dvě moto na střídání offline #13 04.07.2017 22:58:16
Re: Motard z Bety rr430jees: offline #14 05.07.2017 10:48:07
Re: Motard z Bety rr430Petrinisko: tak bych brzdu nechal a zkusil dát větší kotouč s adaptérem třmenu a třeba jiné destičky. Převod bych nechal, vyzkoušel a pak nějak experimentoval, třeba na motořetězy.cz můžeš objednat jakoukoliv rozetu, kolečko i řetěz offline #15 05.07.2017 11:15:31
Re: Motard z Bety rr430jees: offline #16 05.07.2017 11:36:43
Re: Motard z Bety rr430Petrinisko: buď a nebo nechat u někoho udělat. Někde na netu bude nějaká kalkulačka převodů, třeba budou vědět na těch motořetězech, ale říkám si, lepší nejdřív zkusit, než skončit po řadě dobrých rad s kufrem nepoužitelných rozet pod postelí offline #17 05.07.2017 11:37:31
Re: Motard z Bety rr430před časem sem stavěl CR250 na motardy. Teď mám XR650R. Rafek 4.5 je ideál na 150 i 160 gumu ale i na 4.25 se 160 vejde. Každá guma je jiná třeba pirelky jsou docela úzký a contišky mají rantl.. Další věc je jestli chce sportovní gumu, což je do vajíčka nebo touring která je pěkně kulatá a s motorkou nikam necestuje každopádně volit stejnej typ na predek i zadek... Editoval driftak (05.07.2017 12:18:35) offline |