INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
AJP FANS CZ napsal(a):Janek: moje poslední reakce v této záležitosti na tebe, nechci tu zase nějaký vyhrocený situace a sáhodlouhý dohadování, takže, co ti jen chci říct a jak to cítím:
Evidentně ti chybí Hoždy a kdokoli jiný, s kým by ses mohl hádat. Nevím, na co si tu hraješ, snad si enbudeme nalhávat a je nám oběma naprosto jasný, že ty tvoje příspěvky jsou naprosto "upřímný" a plný ironie a o to víc je trapný, jak se to snažíš zahrát na vážnost. Proto se s tebou v této záležitosti nehodlám bavit a dělat tu pobavení širšímu publiku. Jednou jsem si tím prošel (z mladistvé naivity a neznalosti offmota a místních) a ne, nechci víc. Vím, že o takovou situaci stojíš, protože ti to dělá dobře být v pozornosti jiných, protože si nejspíš neseš nějaký mindrák z dětství/života a z tvého přispívání mi to i tak připadá. Je mi do toho prd, dokud se nezačneš otírat o mě. Jen tak si vzpomínám, že to jsi byl právě a hlavně ty (a pár dalších expertů, jmenovat nebudu, tu radost jim neudělám), kdo se tu hádal s JoPrem, Hoždym, Roxteedym, BabaEXC, Sirrem a jinými o úúúplný lejnech. A vlastně i mnou. Mně je jedno o čem to bylo, kvůli čemu. Jen vím, že co jste tady na sebe nakydali za exkrementy a co všechno jsi byl ochotnej napsat a jako moderátor vyšponoval situaci a kam až to nechat zajít, to byl masakr... A sranda je, že ne jednou. (P.S.: offmoto jako takové sleduju cca rok a půl, dříve jen sekci o AJP a za tak krátkou dobu tolik kauz, to jsi pašák ). Byly to takové offmoto žně - správce offmota musel být samozřejmě rád kvůli extrémní návštěvnosti. Lidi se sem chodili bavit, číst tu reality show, protože co se tu vyprodukovalo, to by zdravý člověk nevymyslel. A ty jsi všech těchto kauz společný prvek.
Takže si mel co chceš, budu reagovat jen na příspěvky k motu a ty tvoje rejpačky, dvojsmysly, ironie a jiné přednosti, kterými se pyšníš si nech od cesty. Je to pod úroveň (ne tvoji). Měj se pěkně a i když si to nevezmeš k srdci, mně to udělalo dobře, že jsem ti to upřímně řekl, jak to vidím a možná ne jen já
Tvoje potreba se ke me vyjadrovat, hodnotit, resit ...je az chorobna. A ja ze mam mindrak Stacilo to nechat byt, nevymyslet si bludy .... a nechovat se porad stejne ....zacnes mlet voloviny a VZDY tomu pote das nalepku - uz nebudu reagovat, muze za to janek ...bla bla hovinka okolo. Rozesiras vse a staci jen malo ironie vzhedem k ajp. Ale ono nejde o tu ironii, ale o to, ze se dotyka blabolu, co tu siris. To je ten problem - nejaky tvuj komplex, ze si z tebe asi nekdo delal moc srandu a ted, kdyz uz jsi velky chlap, to kazdymu takovymu natres. Takze neres me, ale koukni do zrcadla, chovas se furt stejne a naprosto predvidatelne. A to me bavi . Tak nebud moc upjaty a do sebe zahledeny. Ja jsem taky predvidatelny ...
Uz jsi dohledal, jak zesmesnuju, urazim ...ajp? Az zacnes, zjistis zajimavost - krom teba a jopra tu patrne nikdo nenapsal vic pozitivniho o ajp jako ja, tak vytahni ruku z nocniku.
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
AJP FANS CZ:
Volně staženo z internetu: Na těch druhých snadno vidíme jejich chyby a nedostatky. Sami nad sebou však nadhled nemáme. Zrcadlení pomáhá pojmenovat vlastnosti našeho ega, a to právě prostřednictvím toho druhého. Všimněte si, že lidé rádi mluví o těch druhých. Neuvědomují si však, že mluví jen a pouze o svých stinných stránkách. O vlastnostech, které na sobě nepřijímají, schovávají je před ostatními a nemají je rádi. Tyto vlastnosti na sobě obvykle ani nevidí. Jsou skryty v podvědomí, nechtějí být objeveny. Lidové rčení "podle sebe soudím tebe" nese v sobě veliký kus pravdy.....
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
AJP FANS CZ: pokud by byl nový motor za 20kkč, tak by to byl super kup, když pitbikový stojej od 6tis výše. Porovnej to s třeba s XT/TT kdy díly jako ojka 4, pístní sada 4, dvoukolečko do převodovky 4, sada těsnění 1,5 atd. takže pokud je solidní rám (AJP, SWM) tak motor bude spotřebák..
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- super-biker
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 55
- Založená vlákna
- Místo: Jihlava
- Motorka: AJP PR5 250 Enduro
- Věk: 30
- 0 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Ahoj, nevíte jaké ložisko je použito v přepákování na AJP? Jsou tam použita jehlová ložiska HK2020 2RS a potom tam je jedno kluzné sférické (naklápěcí), ke kterému se připojuje zadní tlumič, toto ložisko mám úplně KO s velkou vůlí a chci ho vyměnit. Nicméně katalog náhradních dílů AJP, to označuje jen jako "rod" a žádný popis či norma k tomu není (je zajímavé že HK2020 2RS tam je uvedeno). Ví někdo jaké ložisko to je? Po změření je nejvíce je podobné SKF GEH 12 C, vnější průměr 26, vnitřní 12, šířka 12, šířka naklápěcí části 16., Nechal si někdo kompletně měnit ložiska v přepáčku, co jste tam dali místo tohoto sférického, origo nebo nějaké normalizované?
číslo ložiska v katalogu AJP je: 00STS01A0079,(v jiném katalogu jsem našel i toto číslo: 00STS01A0074) název je rod
odkaz na katalog (zahraniční, australie - cena cca 582 Kč po přepočtu na czk) http://www.ajpaustralia.com.au/pr5/suspension-links
Editoval super-biker (17.06.2017 23:41:14)
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
super-biker:
Zavolej klukům do Plzně, ti řeknou.
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
super-biker:
GE12 PW /INA - 12x26x16/12
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Srovnání AJP PR5 vs SWM RS300R ,autor srovnání vlastnil AJP,teď má SWM Zdroj fcb: AJP Owners Club UK --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Danny Marsh Davies Brian Kilgour...... here is a post I did recently regarding both bikes 👍
I thought some of you chaps might like an up date on my experiences with my SWM RS300r over my ajp pr5 as some of you asked me to keep you posted on how I was getting on 👍
BUILD QUALITY
For build quality I would say both bikes are are pretty much on par with each other as both bikes are well screwed together and so far both bikes have proved very durable and solid and reliable ...if I had to choose I would say the SWM had the edge just slightly due to the finer detail in materials used .... just silly things like the wheel spacers nuts and bolts etc and the SWM looks and feels more solid and put together over the ajp when you ride it...but there's really not much in it to be honest.
SPEC LEVEL
The SWM comes out on top here for me with its following better standard spec a specially when you consider both bikes cost the same.
1. BREMBRO BRAKES....far more efficient brakes that pulls you up well.....far better for on road sections. I find they can be a little fierce for green laning but you do get use to it however the pr5 brakes are adequate
2. Hydraulic Magura clutch.... really nice compared to cable operated pr5 the hydraulic clutch is very light and smooth and makes changing gear a breeze
3. Mikuni fuel injection system.... to be fair I never had any problems with the ajp fuel injection system... however I did not have to buy a ejk fuel controller to stop a jerky throttle or erratic high and low revs on cold start up and stalling at low revs like with the pr5 ....the SWM RS300r works straight out the box with no problems
4. Kyb suspension.... well it seems you either love the pr5 Sachs suspension or not.... sadly I always struggled with the pr5 Sachs suspension although I did get it working quite well for me after fitting ohlins rear spring and race tech front springs both of a higher kg spring rate and a full suspension setup ..... however for me the kyb suspension works better straight out the box I have adjusted it slightly and it works great 👍
Power ??.... well power is not everything but for road sections between lanes the SWM RS300r is better but to be fair it is 37bhp compared to my pr5 that was 30bhp.
General road manners
SWM has far better road manners in terms of how it rides and feels and behaves on the road .... and keeps up with traffic with ease although my pr5 was acceptable 👍
TYRES ON TARMAC....Tyre choice on both bike were very similar from factory and are as good as each other in terms of road holding a specially when you consider they are knobbies on Enduro trail bikes.
TYRES OFF ROAD .... both great .... the SWM runs a 140 rear witch gives a nicer ride but the pr5 120 tyre was better in narrow ruts
WHITCH IS BETTER OFF ROAD .... well this is so difficult to answer as they both have there strengths
It really comes down to what terrain you most like to ride
For wide open track and bigger green lanes the SWM comes into its own and works very well and even does the tricky ruts and stodgy technical stuff well and seems to glide over the terrain nicely with ease.
The SWM on paper is lighter but feels a tad heavier probably due to the fuel tank up top but again you do get use to it and its not really a problem
The standing position on the SWM works well for me at 5ft 10" and I don't get back ache as the pr5 was lower to the bars stood up but I did over come this with some home made raisers
NOW THEN.... if your into tight wooded technical stuff and you like climbing the ajp comes into its own with its soft controllable linear power delivery with that single cam engine....also I found it easier to control when going very slow when you needed to when it came to negotiating very tricky ruts and terrain or tight sections.
The ajp feels lighter to ride and is less top heavy and feels more nimble...also the ajp is more slender and easier to flick and weight the pegs .... although the SWM is good
Also when you ride the pr5 you feel more involved and part of the bike .... the pr5 gives you great feed back all of the time.
The SWM riding off road does not give you so much feed back and you can at times feel just slightly detached from the bike but I'm being very picky to be fair.
The pr5 feels more like an old school Enduro bike to ride and is full of charm
ALSO SOME THINGS WORTH NOTING...... the plastics on the pr5 feel thicker and more durable... the plastics on my new SWM feel thinner and not so pliable but they seem ok
The side stand on the SWM is not as strong as the pr5 I could stand and get on the bike with that pr5 side stand If I wanted too
The SWM gearbox is a lot smoother and nicer to use AND I have no problems selecting neutral !! Un Like the pr5 ok just a silly thing really but could be annoying !!
The swm rs300r has a short ratio box this is fun off road ... but does become tiresome with on road riding ... however I have sorted this with a more suitable sprocket configuration and it's now ok 👍
The SWM seat is not as comfy and is taller than the pr5 but at 5ft 10" I manage ok but ideally would be taller 👍
So that's my thoughts and what I have found to date !! Not really an out right winner as both have there good and bad points !!
I was a little down on the SWM RS300r when I first tried the demo bike....but the more I ride it the more I like it and I feel more in tune with the bike.
So in conclusion.... if I had to pick one after all things considered I would pick the SWM RS300r for these reasons .... 1. Slightly better build quality overall 2. Better components fitted 3. More power / suits my terrain I ride 4. Better road manners 5. Service back up / spare parts good 6. U.K. Importers local to me
To be honest though I probably would not of gone in search of another bike had I been able to purchase a new pr5 with service back up and spare parts I probably would of just bought another pr5 but probably the extreme model 👍👍
I hope some of you found this of interest 😊
Here are some spec info and pics too
Editoval MotoDriver (24.06.2017 03:53:51)
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
- super-biker
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 55
- Založená vlákna
- Místo: Jihlava
- Motorka: AJP PR5 250 Enduro
- Věk: 30
- 0 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
kram:
díky, asi jsme ho nejak prehlidl v katalogu , nakonec jsme si objednal od Prochazky, ale je fajn vedet pripadnou nahradu
- super-biker
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 55
- Založená vlákna
- Místo: Jihlava
- Motorka: AJP PR5 250 Enduro
- Věk: 30
- 0 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Dnes proběhl menší servis na AJP, vyměněny 3x ložiska 6005 RS a 2x gufera 30x47x7 v zadním kole, mimo to jsme vyměnil i to sférické ložisko v přepáčku a vše hezky promazal tukem A00.
Příčina zrezlých ložisek v zadním kole byli vymezovací podložky z hliníku ve kterých byli vyřízlé drážky od gufer a voda a prach se pak mohla dostávat do ložisek. Nové vymezovací podložky jsem si nechal vysoustružit ze železa a hliníkové vyhodil, uvidím jak se to osvědčí. Jinak pro info přikládám výkres (rozměry v závorce jsou pro kratší ložisko), pouze průměr 25 mm je potřeba rozměrově dopasovat dle ložiska, aby tam šlo suvně, řekl bych že tam je tak 24,97 apod., ale nemám čím to změřit přesně. Třeba to někomu pomůže.
Editoval super-biker (01.07.2017 18:19:01)
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
A teď si představ. Kdyby měl normální motorku .... možná by z něho i něco bylo
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Dneska po půl roce svezení na PR5 (pr7 má v opravě výfuk) a velké zjištění, já jsem se snad jezdecky posunul . Musel jsem si po pár km posunout řídítka dopředu a chtělo by je zvednout o kousek, ale přizpůsobil jsem se. Spojka šla trochu ztuha (Pr7 hydraulika) a navíc tam chyběl ten vylepšovák co pomůže k lepšímu chodu. Ta lehkost proti Pr7 při přeskakování stromů atd. je fakt obrovská a ikdyž jsem teď jezdil po lese s klukama na Pr7 a dal jsem skoro všechno, tak už jí trápit nebudu. Měl jsem možnost za poslední měsíc vyzkoušet několik motorek a je pravda, že ten výkon a krouťák u Pr7 a Ktm 500, 530, 450 je proti PR5 brutální a vytáhne a pomůže do kopce i méně zdatné jezdce. To co jsem dřív neuměl a nevyjel teď s PR5 dám skoro úplně v poho, ale musí se opravdu držet pod krkem a spojkovat a držet rovnováha. Tu chybu, že jsem dřiv v kopci ubíral plyn s PR5 prostě nejde, proto mě fascinuje ta lehkost vyjeti krpálů na výkonnějších strojich. Hrozně mě to dnes bavilo a počkám si na namontování čipu na zvýšení výkonu a zlepšení průběhu motoru a znovu vyzkouším, abych zjistil ten rozdíl.
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
- luke21
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 419
- Založená vlákna
- Místo: Praha 5
- Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
- Věk: 37
- Tel: placatej
- 0 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
jopr:
cest pane, jen ze zvedavosti, zkousel jsi s PR7 ten spodni vyjezd na homolaku?
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
luke21 napsal(a):jopr:
cest pane, jen ze zvedavosti, zkousel jsi s PR7 ten spodni vyjezd na homolaku?
Čau, hele s Pr7 jsem byl na homoláku jednou, když jsem to měl chvíli a nebyly podmínky na to jezdit zespoda (po dešti velký koryta a tvrdý, jak beton), ale troufám si říct, že bych ho dal v poho, ten co jsme jezdili tenkrát spolu,
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
- luke21
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 419
- Založená vlákna
- Místo: Praha 5
- Motorka: boxxbike,xmax400,SH300, ex WR250R, XR400, DR650SE, XL600V, XT660XR, CBR600F, CB500, Jawa50
- Věk: 37
- Tel: placatej
- 0 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
jopr: ono dost zalezi v jakym je to zrovna stavu, ale jak to tam vyhrabes s obludou bych rad videl, aspon bych pak mel srovnani // kdyz jsem ale videl co vsecko vyjel hugila se starou omlacenou afrikou tak je mi obcas na nejakych vyjezdech co nedam hamba :-)
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
luke21:
No já občas čumim, co všechno vyškrábu na Pr7
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
jopr: Ahoj, ten svod máš takhle ohnutý ten origo, nebo ten od Domaracing? Já mám Doma, takže jestli je to ten origo, tak mám jeden navíc
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Matouch napsal(a):jopr: Ahoj, ten svod máš takhle ohnutý ten origo, nebo ten od Domaracing? Já mám Doma, takže jestli je to ten origo, tak mám jeden navíc
Čau, je to ta Doma. Jestli se to nepovede vyrovnat, za kolik by si mi dal ten origo, že bych ho tam dal provizorně, než bych vyřešil ten Doma. Příští víkend jedu s Pr7 jezdit. Dík
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Ahoj, vy co máte PR5, koupili by jste si ji znova, když už ji máte takhle dlouho? Zklamala vás v něčem? Co motor? Jak drží po dvou třech letech ježdění?
|