Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Yamaha T7

#1 21.06.2017 10:49:30

MotoDriver
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1792
Založená vlákna
Místo: Mechov
Motorka: 250f
Věk: 40 a víc
Tel: mám
13 0

Yamaha T7


Yamaha Motor
16 hod ·
Présentation dynamique du concept bike #Yamaha T7 par notre ambassadeur Stéphane Peterhansel !


Je to barva, kterou mám prostě rád
Modrá je dobrá, už je to tak.

 offline 

 

#2 21.06.2017 11:00:15

Re: Yamaha T7


V Yamaze jsou asi na hlavu, to je mastodont, to opravdu nemohla udělat pro T7 adekvátní motor.

 offline 

 

#3 21.06.2017 13:43:43

Stanďour
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 533
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: LC4, ex XT600Z
Věk: 40+
Tel: komurkowy
3 0

Re: Yamaha T7


Kome napsal(a):

V Yamaze jsou asi na hlavu, to je mastodont, to opravdu nemohla udělat pro T7 adekvátní motor.

To si stěžuj na lampárně, vlastně v Bruselu (Euro IV). Já se na novou tenerku těšim.


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#4 21.06.2017 14:02:34

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Yamaha T7


Stanďour: kolik to váží ? jsou už někde Tech údaje ?

http://www.advpulse.com/adv-bikes/yamaha-t7-first-test/



http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/1994_620_582306a1ed0e6.jpg

Editoval offroaderTE (21.06.2017 14:19:52)


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#5 21.06.2017 14:23:19

bolux
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 141
Založená vlákna
Motorka: tt 600s , kle 500
Věk: 26
1 0

Re: Yamaha T7


http://www.advpulse.com/wp-content/uploads/2016/04/Yamaha-tenere-700-xt700z.jpg podle mě nová tenerka bude mít s konceptem pramálo společnýho co se vzhledu týče, ale pokud to bude vážit pod 200 kg tak to bude fajn mašina

a všimněte si jak má vysoko víko spojky, sem zvědavej jak to bude s těžištěm

Editoval bolux (21.06.2017 14:24:34)

 offline 

 

#6 21.06.2017 14:26:41

Re: Yamaha T7


Není k tomu nic. Ale Tracer 700 váží 196kg a min to nebude.

Editoval Kome (21.06.2017 14:27:36)

 offline 

 

#7 21.06.2017 15:10:33

Stanďour
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 533
Založená vlákna
Místo: Plzeň
Motorka: LC4, ex XT600Z
Věk: 40+
Tel: komurkowy
3 0

Re: Yamaha T7


Výšku má slušnou (světlost), s tou váhou mam taky obavy, aby to nakonec neukázalo 200+
Základní MT07 se uvádí 179 Kg pohotovostní hmotnost. Tak uvidíme k čemu to bude blíž. Jináč duo 690 / 701 mají taky hezky podvěšený ingoty a řeší se to šusplechem.


Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!

 offline 

 

#8 21.06.2017 19:21:52

Palo7
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 527
Založená vlákna
Místo: Hustopeče
Motorka: KTM 690 Enduro
Věk: 41
4 1

Re: Yamaha T7


no jestli udělají něco co bude velké a těžké jako nová Afrika, ale s objemem a silou co měla stará Afrika, tak to pěkně poserou  hmm 
Ale já bych tím dost ušetříl, páč bych si to určitě nekoupil  big_smile 

 offline 

 

#9 21.06.2017 22:49:41

Re: Yamaha T7


podle mně udělají něco stejně těžkého nebo lehčího jako předchozí Tenérka, ale s výkonem o 30 koní vyššímsmile
a vypadá to krutě, za mně prosím ponechat design konceptu:)
jsem zvědavý na cenovku, pokud je MT-07 poměrně lidová motorka tak by jim to mohlo vydržet nové Tenerky...


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#10 22.06.2017 08:57:55

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: Yamaha T7


sirr napsal(a):

Ta motorka vypadá parádně a ten zvuk ... ano 
www.youtube.com/watch?v=bt1m4-MHqPI
Ani snad není reálný postavit, něco UNI...
Fakt super a moc se mi líbí ...  heart 

Ještě pár let vývoje a budou Japonci v cíli  a1  a1 

http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/1488_e38b6f95639f9d9d912f9a6415618ff9.jpg

 offline 

 

#11 22.06.2017 09:17:07

Re: Yamaha T7


SethX:

 lol  lol  lol  ano 

 offline 

 

#12 22.06.2017 11:39:20

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: Yamaha T7


Nějak celý koncept nechápu..
Motor to může být vcelku schopný, ale kompaktní moc není  a v enduru? key
Úzká lavice na cestování moc nebude, takže z toho asi ani nebude hltač kilometrů (XTZ750), a prát se někde v terénu s hmotností 180+ a30 
Nějak nechápu výhodu 2V v enduro provedení, už i Aprilia s RVX to pochopila...

zajímalo by mě porovnání dnešních dakarských 1V 450 a XTZ, XRV, či Elefantů při Dakaru (ať už pouštním či maratonském v jižní americe) ať už v rychlostech, ovladatelnosti, průjezdem terénu atd.


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#13 22.06.2017 11:58:42

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: Yamaha T7


Slow napsal(a):

Nějak celý koncept nechápu..
Motor to může být vcelku schopný, ale kompaktní moc není  a v enduru? key
Úzká lavice na cestování moc nebude, takže z toho asi ani nebude hltač kilometrů (XTZ750), a prát se někde v terénu s hmotností 180+ a30 
Nějak nechápu výhodu 2V v enduro provedení, už i Aprilia s RVX to pochopila...

zajímalo by mě porovnání dnešních dakarských 1V 450 a XTZ, XRV, či Elefantů při Dakaru (ať už pouštním či maratonském v jižní americe) ať už v rychlostech, ovladatelnosti, průjezdem terénu atd.

Sem si jistej že současná tovární rally KTM 450 je rychlejší, ovladatelnější a má lepší průjezdnost terenem než XTZ a XRV před 30 lety, ale co z toho plyne?  a1 

 offline 

 

#14 22.06.2017 14:33:03

Re: Yamaha T7


SethX napsal(a):

Slow napsal(a):

Nějak celý koncept nechápu..
Motor to může být vcelku schopný, ale kompaktní moc není  a v enduru? key
Úzká lavice na cestování moc nebude, takže z toho asi ani nebude hltač kilometrů (XTZ750), a prát se někde v terénu s hmotností 180+ a30 
Nějak nechápu výhodu 2V v enduro provedení, už i Aprilia s RVX to pochopila...

zajímalo by mě porovnání dnešních dakarských 1V 450 a XTZ, XRV, či Elefantů při Dakaru (ať už pouštním či maratonském v jižní americe) ať už v rychlostech, ovladatelnosti, průjezdem terénu atd.

Sem si jistej že současná tovární rally KTM 450 je rychlejší, ovladatelnější a má lepší průjezdnost terenem než XTZ a XRV před 30 lety, ale co z toho plyne?  a1 

Myslíš, že rychlejsi než xtz/yze 750, 850? To určitě ne. Důvod snizeni objemu byl prave kvuli snizeni rychlosti, výkonu. Ty velky dvouvaly litaly jak hovado  ano . Byly to speciály a ne zadny seriovy xtz .....

 offline 

 

#15 22.06.2017 14:57:00

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: Yamaha T7


Janek napsal(a):

SethX napsal(a):

Slow napsal(a):

Nějak celý koncept nechápu..
Motor to může být vcelku schopný, ale kompaktní moc není  a v enduru? key
Úzká lavice na cestování moc nebude, takže z toho asi ani nebude hltač kilometrů (XTZ750), a prát se někde v terénu s hmotností 180+ a30 
Nějak nechápu výhodu 2V v enduro provedení, už i Aprilia s RVX to pochopila...

zajímalo by mě porovnání dnešních dakarských 1V 450 a XTZ, XRV, či Elefantů při Dakaru (ať už pouštním či maratonském v jižní americe) ať už v rychlostech, ovladatelnosti, průjezdem terénu atd.

Sem si jistej že současná tovární rally KTM 450 je rychlejší, ovladatelnější a má lepší průjezdnost terenem než XTZ a XRV před 30 lety, ale co z toho plyne?  a1 

Myslíš, že rychlejsi než xtz/yze 750, 850? To určitě ne. Důvod snizeni objemu byl prave kvuli snizeni rychlosti, výkonu. Ty velky dvouvaly litaly jak hovado  ano . Byly to speciály a ne zadny seriovy xtz .....

To je pravda, ale tohle snížení přišlo až po nástupu LC8. Myslim, že na dnešních 450 dosahujou větších rychlostí v terenu, než tenkrát velký tovární speciály Hondy a Yamahy, ale hlavně díky podvozku.

 offline 

 

#16 22.06.2017 15:29:30

Re: Yamaha T7


SethX napsal(a):

sirr napsal(a):

Ta motorka vypadá parádně a ten zvuk ... ano 
www.youtube.com/watch?v=bt1m4-MHqPI
Ani snad není reálný postavit, něco UNI...
Fakt super a moc se mi líbí ...  heart 

Ještě pár let vývoje a budou Japonci v cíli  a1  a1 

http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 618ff9.jpg

obávám se, že za cenu speciálu z obrázku koupíš ty T7 3-4...


Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.

 offline 

 

#17 22.06.2017 17:42:19

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

Re: Yamaha T7


Janek:

jasně, ale v době vzniku vycházely seriové 2V z továrních speciálů (XRV, XTZ,  stejně jako před ní Tenere, Djebel, Tengai atd)
Kawasaki použila stejný koncept řadového dvouválu pro celou paletu svých motocyklů GPZ500, ER5, KLE500, EN500, sice asi to nebyly bestsellery, ale byly to motorky pro normální lidi.

Suza to skusila s V2 z SV... a byl z toho zase cesťák..

Yamaha dělala taky ofuky s XTZ 1200, zahalenou do hávu Dakaru a jak to nakonec dopadlo a kde jí je konec..
Podle mě to bude s T7 hoodně podobný..
Udělejte obstojného duala s 1V 450-600 po vzoru KTM ať je tu alternativa..


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#18 22.06.2017 23:09:09

Re: Yamaha T7


SethX:
Píšou top speed yze 750 185 km/hod
850 musela jít přes dvě kila ano .... 450 se můžu jít zahrabat lol 
Ber taky v potaz, že v té době nebyl max výkon prioritou ...

 offline 

 

#19 22.06.2017 23:22:55

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: Yamaha T7


Janek napsal(a):

SethX:
Píšou top speed yze 750 185 km/hod
850 musela jít přes dvě kila ano .... 450 se můžu jít zahrabat lol 
Ber taky v potaz, že v té době nebyl max výkon prioritou ...

Jojo koukal sem po tom, protože mě zajímalo jak rychle jim to mohlo tenkrát letět, ale hádám, že ta maximálka je změřená na silnici, nedovedu si představit že by na tej motorce tenkrát s tim podvozkem letěl 190 někde po šotolině. Jestli jo tak to byli hrozný hovada  a1

Edit: hod to prosím pak někam do kecárny nebo do dakaru, at to tu klukum nezasíráme  smile  díky 

Editoval SethX (22.06.2017 23:24:12)

 offline 

 

#20 23.06.2017 06:27:04

Re: Yamaha T7


Tak dnešní tovární 450 jak KTM tak Honda jedou 190 to už zase není do 200 tak daleko.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů