INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Yamaha T7
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Yamaha T7
Yamaha Motor 16 hod · Présentation dynamique du concept bike #Yamaha T7 par notre ambassadeur Stéphane Peterhansel !
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
Re: Yamaha T7
V Yamaze jsou asi na hlavu, to je mastodont, to opravdu nemohla udělat pro T7 adekvátní motor.
- Stanďour
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 533
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
- 3 0
Re: Yamaha T7
Kome napsal(a):V Yamaze jsou asi na hlavu, to je mastodont, to opravdu nemohla udělat pro T7 adekvátní motor.
To si stěžuj na lampárně, vlastně v Bruselu (Euro IV). Já se na novou tenerku těšim.
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
- bolux
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 141
- Založená vlákna
- Motorka: tt 600s , kle 500
- Věk: 26
- 1 0
Re: Yamaha T7
podle mě nová tenerka bude mít s konceptem pramálo společnýho co se vzhledu týče, ale pokud to bude vážit pod 200 kg tak to bude fajn mašina
a všimněte si jak má vysoko víko spojky, sem zvědavej jak to bude s těžištěm
Editoval bolux (21.06.2017 14:24:34)
Re: Yamaha T7
Není k tomu nic. Ale Tracer 700 váží 196kg a min to nebude.
Editoval Kome (21.06.2017 14:27:36)
- Stanďour
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 533
- Založená vlákna
- Místo: Plzeň
- Motorka: LC4, ex XT600Z
- Věk: 40+
- Tel: komurkowy
- 3 0
Re: Yamaha T7
Výšku má slušnou (světlost), s tou váhou mam taky obavy, aby to nakonec neukázalo 200+ Základní MT07 se uvádí 179 Kg pohotovostní hmotnost. Tak uvidíme k čemu to bude blíž. Jináč duo 690 / 701 mají taky hezky podvěšený ingoty a řeší se to šusplechem.
Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady!
Re: Yamaha T7
podle mně udělají něco stejně těžkého nebo lehčího jako předchozí Tenérka, ale s výkonem o 30 koní vyšším a vypadá to krutě, za mně prosím ponechat design konceptu:) jsem zvědavý na cenovku, pokud je MT-07 poměrně lidová motorka tak by jim to mohlo vydržet nové Tenerky...
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: Yamaha T7
Nějak celý koncept nechápu.. Motor to může být vcelku schopný, ale kompaktní moc není a v enduru? Úzká lavice na cestování moc nebude, takže z toho asi ani nebude hltač kilometrů (XTZ750), a prát se někde v terénu s hmotností 180+ Nějak nechápu výhodu 2V v enduro provedení, už i Aprilia s RVX to pochopila...
zajímalo by mě porovnání dnešních dakarských 1V 450 a XTZ, XRV, či Elefantů při Dakaru (ať už pouštním či maratonském v jižní americe) ať už v rychlostech, ovladatelnosti, průjezdem terénu atd.
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: Yamaha T7
Slow napsal(a):Nějak celý koncept nechápu.. Motor to může být vcelku schopný, ale kompaktní moc není a v enduru? Úzká lavice na cestování moc nebude, takže z toho asi ani nebude hltač kilometrů (XTZ750), a prát se někde v terénu s hmotností 180+ Nějak nechápu výhodu 2V v enduro provedení, už i Aprilia s RVX to pochopila...
zajímalo by mě porovnání dnešních dakarských 1V 450 a XTZ, XRV, či Elefantů při Dakaru (ať už pouštním či maratonském v jižní americe) ať už v rychlostech, ovladatelnosti, průjezdem terénu atd.
Sem si jistej že současná tovární rally KTM 450 je rychlejší, ovladatelnější a má lepší průjezdnost terenem než XTZ a XRV před 30 lety, ale co z toho plyne?
Re: Yamaha T7
SethX napsal(a):Slow napsal(a):Nějak celý koncept nechápu.. Motor to může být vcelku schopný, ale kompaktní moc není a v enduru? Úzká lavice na cestování moc nebude, takže z toho asi ani nebude hltač kilometrů (XTZ750), a prát se někde v terénu s hmotností 180+ Nějak nechápu výhodu 2V v enduro provedení, už i Aprilia s RVX to pochopila...
zajímalo by mě porovnání dnešních dakarských 1V 450 a XTZ, XRV, či Elefantů při Dakaru (ať už pouštním či maratonském v jižní americe) ať už v rychlostech, ovladatelnosti, průjezdem terénu atd.
Sem si jistej že současná tovární rally KTM 450 je rychlejší, ovladatelnější a má lepší průjezdnost terenem než XTZ a XRV před 30 lety, ale co z toho plyne?
Myslíš, že rychlejsi než xtz/yze 750, 850? To určitě ne. Důvod snizeni objemu byl prave kvuli snizeni rychlosti, výkonu. Ty velky dvouvaly litaly jak hovado . Byly to speciály a ne zadny seriovy xtz .....
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: Yamaha T7
Janek napsal(a):SethX napsal(a):Slow napsal(a):Nějak celý koncept nechápu.. Motor to může být vcelku schopný, ale kompaktní moc není a v enduru? Úzká lavice na cestování moc nebude, takže z toho asi ani nebude hltač kilometrů (XTZ750), a prát se někde v terénu s hmotností 180+ Nějak nechápu výhodu 2V v enduro provedení, už i Aprilia s RVX to pochopila...
zajímalo by mě porovnání dnešních dakarských 1V 450 a XTZ, XRV, či Elefantů při Dakaru (ať už pouštním či maratonském v jižní americe) ať už v rychlostech, ovladatelnosti, průjezdem terénu atd.
Sem si jistej že současná tovární rally KTM 450 je rychlejší, ovladatelnější a má lepší průjezdnost terenem než XTZ a XRV před 30 lety, ale co z toho plyne?
Myslíš, že rychlejsi než xtz/yze 750, 850? To určitě ne. Důvod snizeni objemu byl prave kvuli snizeni rychlosti, výkonu. Ty velky dvouvaly litaly jak hovado . Byly to speciály a ne zadny seriovy xtz .....
To je pravda, ale tohle snížení přišlo až po nástupu LC8. Myslim, že na dnešních 450 dosahujou větších rychlostí v terenu, než tenkrát velký tovární speciály Hondy a Yamahy, ale hlavně díky podvozku.
Re: Yamaha T7
obávám se, že za cenu speciálu z obrázku koupíš ty T7 3-4...
Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je.
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: Yamaha T7
Janek:
jasně, ale v době vzniku vycházely seriové 2V z továrních speciálů (XRV, XTZ, stejně jako před ní Tenere, Djebel, Tengai atd) Kawasaki použila stejný koncept řadového dvouválu pro celou paletu svých motocyklů GPZ500, ER5, KLE500, EN500, sice asi to nebyly bestsellery, ale byly to motorky pro normální lidi.
Suza to skusila s V2 z SV... a byl z toho zase cesťák..
Yamaha dělala taky ofuky s XTZ 1200, zahalenou do hávu Dakaru a jak to nakonec dopadlo a kde jí je konec.. Podle mě to bude s T7 hoodně podobný.. Udělejte obstojného duala s 1V 450-600 po vzoru KTM ať je tu alternativa..
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
Re: Yamaha T7
SethX: Píšou top speed yze 750 185 km/hod 850 musela jít přes dvě kila .... 450 se můžu jít zahrabat Ber taky v potaz, že v té době nebyl max výkon prioritou ...
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: Yamaha T7
Janek napsal(a):SethX: Píšou top speed yze 750 185 km/hod 850 musela jít přes dvě kila .... 450 se můžu jít zahrabat Ber taky v potaz, že v té době nebyl max výkon prioritou ...
Jojo koukal sem po tom, protože mě zajímalo jak rychle jim to mohlo tenkrát letět, ale hádám, že ta maximálka je změřená na silnici, nedovedu si představit že by na tej motorce tenkrát s tim podvozkem letěl 190 někde po šotolině. Jestli jo tak to byli hrozný hovada
Edit: hod to prosím pak někam do kecárny nebo do dakaru, at to tu klukum nezasíráme díky
Editoval SethX (22.06.2017 23:24:12)
Re: Yamaha T7
Tak dnešní tovární 450 jak KTM tak Honda jedou 190 to už zase není do 200 tak daleko.
|