Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Měkká přední brzda i po odvzdušnění

#41 16.08.2013 15:51:55

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


Nemáte ještě někdo nějakej typ, jak to pořádně odvzdušnit..? Myslím že jsem někde četl, že někdo vzal třmen, odmontoval ho, dal ho výš než je nádobka a odvzdušňoval..Je to možný..? Díky smile

 offline 

 

#42 16.08.2013 19:10:36

MichalEXC
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 809
Založená vlákna
Motorka: 2T
Věk: 37
3 2

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


Za předpokladu, že je pumpa a třmen ok, nikde nic neteče, čili vše těsní, a žádná hadice není prasklá, a že jsme překontrolovali všechny spoje, zda jsou dotažené hadice, není žádná povolená, a celkově se ujistili, že je celá soustava utěsněná, a nemůže nám kapalina nikudy chcát, tak....jsem i v tomto případě měl problémy s odvzdušněním, a napíšu Ti svojí zkušenost s brzdou.
Když jsme jednoho krásnýho dne sedli na motorky, a jeli jsme na klasickou sranda projížďku ( ne, že by jsme jindy jezdili beze srandy, tak nebo tak jsme jen obyčejní mrdalové, co si často natlučou když někde spadnou při ztrátě rovnováhy ), vychutnával jsem jízdu na svojí naleštěnej kátě, a netušíc, že za chvíli oba prožijeme náš prozatím best off pád, jsem si užíval v plný parádě krásnej den a kochal se přírodou a jízdou. Než jsme vůbec vjeli na louku, máme u nás u bytovek potok, který je cca 300 metrů od bytovek, a to je při vyjížďce naše první endůro vložka. První jako vždy jel masér na naleštěný KLX650, já druhej, třetí Jára na TE610. Když masér kontroloval kudy sjet do potoka, zda je terén, který se určitě za 3 dny od poslední projížďky nezměnil, v pořádku, a může tam sjet jako vždy, já, asi s pomocí ruky boží, jsem přes spojku spíše nechtěně zvednul káťu na zadek, a ukázkově s přizvednutým předním kolem jebnul moto do potoka. S dopadem na obě kola jsem přejel potok, a tak trochu s údivem, ale profesionálně ledovým klidem, aby nikdo nepoznal, že jsem překvapil sám sebe,  jsem si říkal tak vole, tohle jsi nechtěl, ale od teď to budeš dělat pořád. Následovalo mnoho km až na místo, kde čekal doposud nezdolaný výjezd, ze kterého mám, a budu mít respekt.
V lese kde protékal potok jsme sjeli poměrně pohodovou strání dolů, samozřejmě za plnohodnotného smyku zadního kola, třeštíc oči jak sovy, a strachu z pádu do potoka, kterým stráň končila. 10 metrů podél potoka, zatáčka vpravo, ve který musí člověk vzít za plyn, obtočit se kolem stromu v tu chvíli s již předním kolem ve výjezdu, a vyjet první část tohodle dvojáka, na jehož vrcholu prvního hrbu musíte minout strom, který fakt neuhne ( máme to vyzkoušené ), a zhruba na metru a půl si srovnat moto, a vrhnout se druhou část, která končí cca 1.5 metru kolmou stěnou. Aniž by masér kdykoliv předtím zkoušel tenhle výjezd vyjet, vyjel jej. V tu chvíli jsem zase nechápal já, ani Jára, a myslím že masér skrýval stejný údiv, jako já v potoce. Samozřejmě jsem shodil zábrany a odstrčil onen respekt, a s domněnkou, že to je hračka, když to vyjel na první pokus masér se svým dinosaurem, jsem vletěl do zatáčky kterou výjezd začíná. Kátě jsem patřičně naložil, a na vrcholu trefil onen strom, který mě přesvědčil o tom, že jsem jen člověk, a stromy svým, ačkoliv obrovským ramenem díky chrániči, nezdolám. Pád byl nevyhnutelný, a zatímco káťa pokračovala v jízdě ( daleko beze mě nedojela ) já zůstal vedle stromu, a skutálel se z onoho prvního hrbu. Ostudu jsem zazdil několika nadávkama typu: proč se do toho seru když umim hovno, sebral se a vylez pro motorku. Překontroloval její stav, a sjel zase dolů. Ihned poté masér prověřil stejný strom, v domění, že ho možná sundá, protože je přeci jen o 35kg těžší, a tudíž na něj má větší šanci. Když jsme sebrali jeho KLX, rozhodl jsem se tomu prokletýmu výjezdu pomstít, a tak jako snížil sebevědomí on mě, já musel to jeho totálně zlikvidovat. Moc se nerozmýšlející jsem vletěl opět do zatáčky, a hravě překonal první krpál, proč jsem neposlech mé druhé já, křičející na mě: nemáš rychlost debile, to nevím, nicméně jsem vletěl do druhé části výjezdu, a uvědomujíc si zhruba v první třetině, že jsem jednoznačně v prdeli, vzal jsem za plyn, a .... motorka se zvedla na zadní, a jela. Lituji, že nebyla kamera ( flákala se někde na dně Jardovo picího vaku ) , a nikdo to nezaznamenal.  Na rozhodující horní hraně výjezdu, na které bylo zadní kolo, stačilo udělat dvě věci. 1. buď moto pustit a nechat ji výjezd dokončit v single modu, a nebo za 2. pustit plyn,a přenést váhu na předek, čímž bych snad náklon rapidně zmenšil, a překlopil se přes osudnou mez. Místo toho jsem si však užil zhruba 2 vteřinový let vzduchem, přičemž jsem sledoval káťu, jak dělá něco jako backflip, avšak s poněkud velkým náklonem vlevo, a zadním kolem stále na hraně. Náraz jsme pocítili řekl bych oba dva ve stejný moment. Já dopadl na záda na výjezd, v kotrmelcích jej sjel dolů, a káťa ze strachu z velkého převýšení zkušeně zakotvila o smrk po své levici. 
Jelikož byla vzhůru kolama, ve dvou jsme ji nemohli dostat ven z výjezdu. Řidítka se zaklínily o strom, a motorka se ne a ne pustit. Nakonec jsme ji přemluvili, dostali dolů, a zhodnotili můj kaskadérský kousek. Po ujištění, že není nic zlomený, a jsem ready, jsem šel zčíhnout káťu.
Vychcaná kapalina signalizovala průser. Nakonec jsem zjistil, že se pouze povolila hadice u brzdové páčky, a kapalina vychcala ven. Takže jsem se rozhodl to zabalit, a pro tentokrát v jízdě nepokračovat. Ovšem masér měl jiný názor, a tak jsme utáhly hadici, a začali pátrat po něčem, čím nasát kapalinu ze spojky. Tehdy jsem zjistil, že jsem přehlédl nápis na víčku spojky, který hlásal sem nalej pouze minerální olej,  a že brzdovka nemá ve spojce co dělat, že pucky který jsem v nádržce našel byly zřejmě příčinou zhoršení vystavování spojky, a že Motul DOT 5.1 je sice asi dobrá kapalina, ale s minerálním olejem kamarádit nebude, a vydávat se za něj taky nemůže. S náhradní cca 15cm gumovou hadičkou na benzín jsme začali vysávat kapalinu z masérovo brzdy. Pochutnali jsme si na ní oba, jelikož hadička byla z černé neprůhledné gumy, a to, že je plná kapaliny a můžu jí vesele přelít k sobě, jsme zjišťovali až podle chuti. HODINU jsme povolovali, mačkali, běhali, nasávali kapalinu od maséra ze spojky, brzdy, z Járovo TEčka to samé, a pokoušeli se tu mrchu odvzdušnit. Neúspěšně. Kapalina téměř netekla ani když jsem namačkal asi 20x, rychle či pomalu, a tak jsem říkal fajn, jedu dom. Ještě jsem vyzkoušel jestli nebrzdí alespoň trochu. A, ano. Trochu brzdila, a tak jsme po cígo pauze vyrazili dál s tím, že se nepojede žádná střelba. A stalo se mě to, že po cca 20 minutách jízdy začala brzda jít absolutně do tvrda, a brzdila jako předtím. Čím to je nevím. Buď se jízdou vytřásla nějaká bublinka, a nebo nevím. Každopádně jsem měl zcela prázdnou nádobku, a brzda fungovala na 100%. Jelikož v ní ale byla směs  kapaliny, plivanců a bordelu z víčka od petflašky, do který jsme zachytávali částečně kapalinu, co vytekla z odvzdušňováku, doma jsem ji vylil, a nalil novou. A nastal naprosto stejný problém jako v lese. Dvě hodiny jsem mačkal, povolil, mačkal, povolil, mačkal, povolil, a myslel jsem že s tím už šlehnu. Protekly snad čtyři nádobky, než brzda začala slibovat, a než se mě jí povedlo odvzdušnit. Jestli je na to nějaký fígl nevím, ale příště ji rozhodně zkusím plnit stříkačkou od spodu, a tlačit kapalinu nahoru.

Takže jestli jde brzda pořád do měkka, tak za 1. zkus nechat protéct alespoň 3 až 4 nádobky jako já, stylem namačkat ( stačí 5x a mačkej/pouštěj pomalu ), a zkus to aplikovat dokud nepromačkáš tyhle 4 nádobky, a nebo se zkus jet projet. Tedy pokud to alespoň trochu brzdí. Mohla by si stejně jako u mě sednout a začít brzdit.

Držím palce  ano  ano 

Za chyby se omlouvám, už jsem měl bejt hodinu u grilu a chlastat, takže na kontrolu kašlu.....


Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.

 offline 

 

#43 16.08.2013 21:04:41

Bitrin
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 825
Založená vlákna
Místo: Pole,louky,dům-S.Morava
Motorka: SHERCO 510i; Suzuki Kingquad 700; Jawa 250
Věk: 24
Tel: Nokia
6 0

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


MichalEXC:

Ty blázne kdo ty eseje má číst  a1  a1 .


Ride to live and live to ride!:-)
(Jezdím,abych žil a žiju,abych jezdil)

 offline 

 

#44 16.08.2013 21:23:27

Bitrin
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 825
Založená vlákna
Místo: Pole,louky,dům-S.Morava
Motorka: SHERCO 510i; Suzuki Kingquad 700; Jawa 250
Věk: 24
Tel: Nokia
6 0

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


MichalEXC:

Tak jsem si početl :-).
Nečetl jsem celé vlákno tak se možná budu opakovat.Jinak nechápu jak ti může protéct 3 nádobky a brzda je měkká to bych bral jako tak že v pumpě je pořád vzduch a nepumpuje na 100% a to mi nikdo nevymluví, protože jsem na tohle dělal zkoužky a co tam na mně připravovali a vše jsem zvládl.No abych to nezakecal.Já pokud je brzda totálně prázdná tak si natlačím kapalinu první do pupmy a to tak že povolím hadici co je hned na pumpě přišroubovaná a zrovna tá co jsi říkal že se ti myslím povolila tím pádem.Tohle opakuji do té doby než dostanu kapalinu do celé hadice a to poznám tak že si povolím hadici zase dole na třmenu podotýkám nešahám vůbec na odvdušňovací šroub.Vžy musíš ale hadici znova dotáhnout jak pouštíš páčku pumpy.Když tohle uděláš garantuji ti že nemůžeš mít problém, opravdu!!!No pak to ztuhne a odvzdušňuji běžným způsobem.Jinak upřímně?Takové jakési podtlakovky a vysávačky jsou uplně na kokot.Když třeba odvzdušňujem ve škole na BMW K1200R který má posilovač brzd a 3 okruhy to je palba je tam 8 odvzdušňováků to je potom panečku:-).A nesmí se tam používat nic jen mačkání páčky.Tak že se to bude zdát nemožné ale už jsem tak pomáhal plno kutilům kteří se srali s odvzušněním a !!NIKDY!! jsem neměl problém.


Ride to live and live to ride!:-)
(Jezdím,abych žil a žiju,abych jezdil)

 offline 

 

#45 17.08.2013 19:10:36

georgiss
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 147
Založená vlákna
Motorka: cr25,gg25,tiger9,p924
0 0

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


Pepan258:

jestli je brzdova pumpa a brzdovej trmen ok, tak potom uz je to pouze o tom odvzdusneni...

sam sem si prosel potizema u brzd na ruznejch motkach /silnice, endu, cross, trialy/

lestli vyse vypsane funguje, tak potom opravdu vydrzet a jen mackat a upoustet... a kolikrat sem myslel, ze to neni uz mozny-trva to dlouho, ale je, vydrzet.. a brzdy mam vzdy jak beton

 offline 

 

#46 28.08.2013 16:46:06

Kepec
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 195
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: GasGas EC 300
Věk: 25
0 0

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


Ahoj, mám podobný problém.

Měkla mi brzdová páčka na KTM 625, tak jsem udělal repas pumpy a odvzdušnil takhle to fungovalo asi 2 vyjížďky a zase je páčka měkká. Může být problém v třmenu? Ten jsem ještě rozdělaný neměl.

 offline 

 

#47 09.06.2017 22:45:19

KXMAJO
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 69
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 350, EX- Beta RR 250,EXC 300,exc 250,exc 200,kx 250,kx 125,xl 600
Věk: 32
0 0

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


Zdravim panove,
prosim o radu.
Pred cca mesiacom som menil predne platnicky a teraz mi motorka zacala horsie brzdit,sem tam uplne makka packa,niekedy zasa brzdi lepsie ale packa ide moc nizko.Zhodil som strmen dolu a zistil som ze platnicky su zodrate na totalku.Ked teraz stlacam naprazdno brzdovu packu(pri zhodenom strmeni) tak jeden piestik sa pekne vysuva a druhy skoro vobec.Vo zveraku som piestik precistil a premazal,nepomohlo.Cim to moze byt ze ten druhy nechce vysunut?Ked ten dobry piestik stlacim vo zveraku tak ten zly ide sam pekne vysunut ale obidva nejdu.Moze byt zla pumpa?Ci samotny piestik?Lebo ten ked skusam jednotlivo,ide pekne vysunut.A stalo sa mi uz parkrat predtym ze ked som zhadzoval predne koleso a mal stlacene piestiky tak po nahodeni kolesa tom som musel aj 5 min stlacat packu aby bol pedal tvrdy.
Vdaka za rady.

 offline 

 

#48 10.06.2017 02:14:01

koll
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 907
Založená vlákna
Motorka: 300 exc 2017
Věk: 29
5 2

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


KXMAJO:

Bordel, voda, vzduch.. taky sem mel podobný problémy. Napřed (po koupi) byla predni brzda jako jed, stacilo jedním prstem vzít za packu a už se zastavovalo kolo, časem bylo potřeba vic síly a páčka šla blíž k riditku až skoro přestala brzdit uplne. Dal sem novou kapalinu, nový desky a novej kotouč a skoro porad to bylo stejný, nez sem vsechno včetně hadice odpojil nechal vykapat profoukal, složil naplnil !řádně odvzdušnil! a dal nový tesneni (hlavně měděný kroužky) a dal kvalitnější kapalinu. Že se naprázdno pístky nevytlačujou stejně bych nebral jako důkaz čehokoliv  !!! 

Editoval koll (10.06.2017 02:15:13)

 offline 

 

#49 10.06.2017 09:30:59

WoxmenRX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Motorka: Červená 350
Věk: 23
0 0

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


Kompletně všechno rozeber a vyčisti jak třmen tak pumpu popřípadě výměn všechny  těsnění. Teď jsem to řešil u Jawy všechno bylo totálně zadělaný "bahnem" z brzdovky  heh2 


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/2127_img_5379.jpg


Rada od zkušenějšího je k nezaplacení.

 offline 

 

#50 10.06.2017 23:06:14

KXMAJO
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 69
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 350, EX- Beta RR 250,EXC 300,exc 250,exc 200,kx 250,kx 125,xl 600
Věk: 32
0 0

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


Dobre,skusim to rozobrat a vycistit.Mne to pride ako keby tam nebol tlak a preto nechce vysunut ten druhy valcek,ci?Nevyzera ze by bol pridrety,chodi lahko.Vymenim zajtra brzdovu kvapalinu a odvzdusnim to.Ak to nepomoze tak co dalej?Moze byt chyba v pumpe?Ako sa prejavuje zla pumpa?Ako sa vybera pumpa z riaditok a co tam skontrolovat?Nikdy som to zatial nerobil.

 offline 

 

#51 11.06.2017 23:19:13

KXMAJO
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 69
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 350, EX- Beta RR 250,EXC 300,exc 250,exc 200,kx 250,kx 125,xl 600
Věk: 32
0 0

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


Tak som to dnes pozeral a strmen som rozobral a premazal-piestiky som zatial nevyberal,idu lahko a netecu.Vymenil som kvapalinu a odvzdusnil to z vrchu a na spodok som si dal priesvitnu hadicku,az kym nesla cista kvapalina bez bubliniek.Vsimol som si,ze pri kazdom stlaceni packy mi vychadzaju spat do nadrzky bublinky.Co to znamena,ze je tam furt vzduch?Na packe mam ten stelovaci srobik,naco to vlastne sluzi?A mam ho mat pritiahnuty alebo povoleny pri odvzdusnovani?Lebo ked ho mam priiahnuty je packa celkom tvrda,ked ho povolim tak je makka a ide packa nadoraz.
Vdaka za kazdu cennu radu.

 offline 

 

#52 12.06.2017 08:49:00

WoxmenRX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Motorka: Červená 350
Věk: 23
0 0

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


KXMAJO:

Zkus namačkat brzdu, drž a povol šroub na hadici u pumpy (dej si okolo hadr). Několikrát opakuj a jestli to bude pořád stejné rozebral bych pumpu a pokračoval tak jak jsem už psal. Ten samý problém byl i u té Jawy.


Rada od zkušenějšího je k nezaplacení.

 offline 

 

#53 12.06.2017 09:22:05

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


KXMAJO napsal(a):

Tak som to dnes pozeral a strmen som rozobral a premazal-piestiky som zatial nevyberal,idu lahko a netecu.Vymenil som kvapalinu a odvzdusnil to z vrchu a na spodok som si dal priesvitnu hadicku,az kym nesla cista kvapalina bez bubliniek.Vsimol som si,ze pri kazdom stlaceni packy mi vychadzaju spat do nadrzky bublinky.Co to znamena,ze je tam furt vzduch?Na packe mam ten stelovaci srobik,naco to vlastne sluzi?A mam ho mat pritiahnuty alebo povoleny pri odvzdusnovani?Lebo ked ho mam priiahnuty je packa celkom tvrda,ked ho povolim tak je makka a ide packa nadoraz.
Vdaka za kazdu cennu radu.

Tím šroubkem šteluješ vůli páčky, pokud mluvíme o stejném. Vždycky když ho přitáhneš tak bude brzda tvrdší. To že se ti vysouvá jeden pístek dříve vůbec nevadí, jakmile se dotkne desky, ten druhý ho doběhne.V podstatě jde vždy jeden lehčeji a druhý více z tuha ale nemusí to být tak markantní.Tlak se šíří všemi směry -prostě fyzikální zákony.
Jestli máš dlouhý chod páčky tak mrkni co dělají pístky když pustíš brzdu, jestli se nevracejí dál od desky. Můžeš mít i přicpanou nasávací dírku na pumpě...

 offline 

 

#54 12.06.2017 09:28:22

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


Stelovaci sroubek na pacce je na nasteveni vule packy. Min. vule je takova, aby mezi pistkem a tim, co na pistek tlaci, byla mezera. Jak velka je na tobe, ale musi tam byt - packa se pri zmacknuti musi nejdriv hybnout bez toho, aby se dotkla pistku v pumpe.

Pistky ve trmenu jsi mel vyndat, protoze za nima je nejvetsi humus a muzou tam byt mini kapicky vody (zvodnatela brzdovka)
Pistky jdou potom hur zpet - davas je pres hranu, tak pozor.
Odvzdusnouj to radsi ze spodu pres odvzdusnovak trmenu.
1. Vse vycistit vc. odvzdusnovaku
2. Vypustit komplet brzdovku, vymackat packou ...proste vypraznit, vicko z pumpy nechas oddelany.
3. Strikacka aspon 60 ml - koupis v lekarne, hadicka nejlip nova neztvrdla. Nasadit na strikacku, spoj musi byt tesny.
4. Naplnit strikacku nejlip tak, ze i hadicka bude plna bez vzduchu
5. Nasadit naplnenou strikacku na odvzdusnovak. Muzes pres konce dat ty nejslebsi stahovaci pasky. Na strikacce byva konusovy natrubek a rado to sjizdi.
6. Povolis odvzdusnovak (mel bys ho uz mit povoleny od vypousteni. Staci tak na 2 zavity povoleny, a s citem budes tlacit strikackou do trmenu. Dulezity je nepovolit tlak pri mackani! az do doby, nez se ti naplni nahore nadobka u pumpy.
7. Porad lehce tlacis na strikacku a rychle dotahnout odvzdusnovak. Kdyz budes mit fest nasazenou hadicku, bude se ti s nim tocit i hadicka, tak s tim pocitej. Lepsi to delat ve dvou lidech s tim, ze alespon jeden ma predstavu o tom, co a jak delat a druhy neni uplny idiot.
8. Pokud udelas vse bez chyby, je to na prvni dobrou odvzdusneny a trada.

Je jeste jeden zpusob, jak lehce zavzdusnenou brzdu odvzdusnit pres noc bez prace, ale to neni z me hlavy a tak to nebudu trousit. Treba se nekdo o sud prida. Je tu spousta lidi, co tu chteji radit a pomahat. Treba ajp-fans. Studuje vysokou, chytrej ...chce to tu zlepsovat. Nebo zkus clena metro ...dam ti klidne tipy i na dalsi, co chtej radit ...

Pokud mas oba pistky volne ve trmenu a pri zmacknuti packy se ti jeden vysouva, musi se zakonite po vyrovnani rozdilu "odporu" ( snsd rozumis, co myslim) vysunout i druhy pistek, protoze tlak se siri vsemi smery. Leda bys mel k tomu druhemu pistku ucpany kanalek ve trmenu - pokud tam je. Ale pokud ti jde z odvzdusnovaku, ktery je az nahore na trmenu, kapalina, tak bys nic ucpanyho mit nemel.
Spis mi prijde, ze delas neco, cemu nerozumis nebo ....

Zkus nejaky videa na tube, na strankach louis.de byvalo taky par navodu jak na servis ....
Edit: Jaryn byl rychlejsi

 offline 

 

#55 13.06.2017 09:01:10

kiwibibo
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1289
Založená vlákna
Motorka: KTM XC 300, Honda Dominator NX 650
Věk: 29
Web
15 10

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


Janek napsal(a):

......... Lepsi to delat ve dvou lidech s tim, ze alespon jeden ma predstavu o tom, co a jak delat a druhy neni uplny idiot...............

big_smile To je základ  usch 

Cez noc stiahni zdrhovačkou páčku brzdy úplne až k riadidlám, uvidíš ako ti z toho ráno stvrdne  lol 


exc.300.blogspot.com

Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing.

 offline 

 

#56 15.06.2017 22:10:43

KXMAJO
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 69
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 350, EX- Beta RR 250,EXC 300,exc 250,exc 200,kx 250,kx 125,xl 600
Věk: 32
0 0

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


Cez vikend sa nato pozrem.
To janek:

Praveze som si uz robil na aute komplet brzdy vratane repasu strmena a mam v tom celkom jasno ale tak na motorke som to nerobil a radsej sa spytam ako nieco do-j-ebat.
Inak nasiel som si malu slzicku kvapaliny pod holendrom pri nadrzke,tak rovno pomenim všetky podlozky.
kiwibibo:
Ok,cital som uz o tom.Aky to ma vyznam,resp. preco tak stvrdne packa?

 offline 

 

#57 15.06.2017 22:20:29

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


KXMAJO napsal(a):

Cez vikend sa nato pozrem.

Ok,cital som uz o tom.Aky to ma vyznam,resp. preco tak stvrdne packa?

p
Otevre se cesta a vzduch utece ...pekne probubla nahoru ... ano 

 offline 

 

#58 15.06.2017 22:28:14

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


Janek napsal(a):

KXMAJO napsal(a):

Cez vikend sa nato pozrem.

Ok,cital som uz o tom.Aky to ma vyznam,resp. preco tak stvrdne packa?

p
Otevre se cesta a vzduch utece ...pekne probubla nahoru ... ano 

Skoro.. wink 

 offline 

 

#59 17.06.2017 20:55:27

KXMAJO
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 69
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 350, EX- Beta RR 250,EXC 300,exc 250,exc 200,kx 250,kx 125,xl 600
Věk: 32
0 0

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


Tak som dnes vymenil vsetky medene podlozky a vybral valceky von a vsetko precistil.Nahodil nove platnicky a odvzdusnil som to zospodu a packa tvrda a brzdi to,vyzera ze sa oprava podarila.
Tak vdaka.

 offline 

 

#60 02.02.2019 17:19:04

KXMAJO
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 69
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 350, EX- Beta RR 250,EXC 300,exc 250,exc 200,kx 250,kx 125,xl 600
Věk: 32
0 0

Re: Měkká přední brzda i po odvzdušnění


Nazdaarek,
zase mam problém s prednou brzdou ale na ďalšej moto-exc 300.
Páčka bola mäkká tak som všetko rozobral, prečistil a vyfukal.
Vôbec mi to nejde spodkom ovzdusnit.
Zobral som striekačku, hadičku, povolím odvzdusnovak a ide to fakt ťažko pretlačiť do nádobky. Najviac sa mi podarilo pre tlačiť trosku kvapaliny do nadobky do štvrť a ďalej to nepretlacim, čo to môže spôsobovať, čo mám ešte pozrieť?
Nadobku som mal dole a tiež som to prečistíl.
Jedine co som nepozeral je pumpa na vrchu.
Príp. ma napadlo, treba mať strmen vo vyššej polohe oproti packe?? To som neskúšal.  Čakal som ze to pôjde pekne pretlačiť až po vrch a skoro som zlomil striekačku co som tak tlačil, tu mam veľkú 150ml.

Dskujem za každú radu.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů