INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Diagnostika
- Zobák310
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 848
- Založená vlákna
- Místo: Jihlava
- Motorka: KTM 350
- Věk: 1989
- 5 0
Diagnostika
Diagnostika
Akce: |
|
Výrobce: |
|
|
|
Kraj: |
|
Model: |
|
Nové: |
|
Město: |
|
Rok: |
|
Cena: |
|
Web: |
|
E-mail: |
|
Telefon: |
|
Zdravim uplne mimo misu ale neni tu nekdo z mistnich co maji diagnostiku na koncern vw?ja o nikom nevim tak zkusim tady.idealne z vysociny co by byl ochotnej dojetk do jihlavy.nejede mi auticko pri jizde se rozblikalo zhaveni auto zheblo a uz nejde natocit.2.0 tdi 125 kw.zadax to nechci.diky
Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se.
Re: Diagnostika
Zobák310:
To není v Jihlavě servis. Diagnostiku ( zvlášť na vw) musí mít snad každý i menší servis (soukromník), aspoň na Kladně to tak je.
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
- Slow
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1662
- Založená vlákna
- Místo: East bohemia
- Motorka: Z minulého století :)
- Věk: 40+
- Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
- 3 0
Re: Diagnostika
jestli nikoho rychle neseženeš, doporučuji mrknout na nějaké VW/šhade forum, kabel byl tuším KKL (za 2kila), SW se da stáhnout na netu a mrknout na to sám, případně dotázat na foru... Diagnostika však není všespásná, a nespoléhal bcyh na ní na 100% bral to jen jako vodítko, může to být mechanická závada, atd.(upadlá kostra, zaoxidované konektory, nejde nafta (nevím jestli má podávací el. čerpadlo)), nebo jen ucpaný palivový filtr atd.. Radši se poptej po někom kdo v okolí VW dělá a má dobré refence, jinak se ti může stát, že budeš měnit díly a výsledek bude jen fůra utrcených peněz a nepojízdné auto..
třeba u CR motorů jak se začne vydírat pumpa tak zasere vstřiky a jen budeš řešit následek namísto příčiny..
"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"
„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: Diagnostika
Zobák310:
Jaký auto ( VW,Schade,Audi )r.v. a kod motoru máš ? V základu ty motory vypadají identický,ale jsou mezi něma rozdíly v rámci koncernu a jejich modelů.
Jinak zkus tady něco vyčíst,popř najít někoho z diag. poblíž.
http://dieselpower.cz/forum/
nebo
https://forum.skodahome.cz/
Zkopírováno z https://www.autorevue.cz/techto-20-moto … m/ch-52664
Volkswagen 2.0 TDI „Piezo-PD“ Kódy: BKP, BMR, BRD, BMN Výroba: 2004 až 2008 Nasazení: Audi A3 2.0 TDI/125 kW, Audi A4 B7 2.0 TDI/125 kW, Seat Altea/Leon/Toledo 2.0 TDI/125 kW, Škoda Octavia RS TDI (do 2008), Volkswagen Golf/Jetta 2.0 TDI-PD/125 kW, Volkswagen Passat 2.0 TDI-PD/103 a 125 kW, Volkswagen Touran 2.0 TDI-PD/125 kW Více na: https://www.autorevue.cz/techto-20-moto … m/ch-52664
Důvod: Šestnáctiventilové dvoulitry TDI-PD měly již samy o sobě hodně drahých vrtochů, takže úspěšně kličkovat mezi různými více či méně problematickými verzemi dokáží podle kódů motoru a jejich více či méně problematických ročníků jen opravdoví znalci koncernové techniky. Dvojnásobné „nedoporučení“ se však týká verzí vybavených nevyzpytatelným vstřikováním Piezo-PD. Trysky trpí na zakarbonování, piezojednotky se často zkratují a řídící modul pak v ochraně vyřadí celý vstřikovací systém z provozu, byť by jinak mohly být tři válce plně funkční. Upozornit je třeba také na „nekompatibilitu“ systémů PD s filtry DPF (u 125 kW vždy), na riziko selhání mazání u všech verzí s modulem vyvažovacích hřídelí (VW Passat, Audi) i vzácnou, leč existující možnost selhání rozvodů po vylomení šroubu vodící kladky. Více na: https://www.autorevue.cz/techto-20-moto … m/ch-52664
Editoval MotoDriver (12.06.2017 21:04:25)
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
- Zobák310
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 848
- Založená vlákna
- Místo: Jihlava
- Motorka: KTM 350
- Věk: 1989
- 5 0
Re: Diagnostika
Samozrejme ze tu maji servisi diagnostiku ale musel bych hlavne resit podval atd.pak prijedes do servisu a vyplaznes 1500 jen za napichnuti tak to resim jako vzdy vsechno co nejekonomicteji.nakonec mi to pred chvilkou napich bratranek ale pise mu to jen kody a u toho zavada neznama.podle strejcka gugla neco se vstrikama a dal sem zjistil ze to ve valnym pripade muze bejt ten kabel v oleji pod ventilovim vikem.jinak jedna se o leona fr tdi pd 125kw rok 08.ten svazek se da prej promerit tak to ted lakam ven.
Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se.
- Zobák310
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 848
- Založená vlákna
- Místo: Jihlava
- Motorka: KTM 350
- Věk: 1989
- 5 0
Re: Diagnostika
Proc cpat nekomu 3 litry jen za to ze ti to nabodne a treba sunda viko vymeni kabel plus material.
Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se.
- Zobák310
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 848
- Založená vlákna
- Místo: Jihlava
- Motorka: KTM 350
- Věk: 1989
- 5 0
Re: Diagnostika
MotoDriver:
Laboruju vzdycky jen se zavadou na dilech nesetrim.doufam ze to bude jen ten svazek kabelu jestli to budou vstriky tak to bude horsi.nejhorsi je ze si bez kompu dneska ani nevyseres jak u aut tak u motorek a ted to do toho padne i moje oblibeny 2t kdyz tam narvou strikacky.
Nejde o to zvítězit, ale zůčastnit se.
- MotoDriver
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
- 13 0
Re: Diagnostika
Zobák310:
Jo no ím novější stroj tím je to horší. Ještě rada k tomu motoru. Zkus zjistit jestli se na tvý auto vztahuje svolávací akce na vstřiky ( výměna ) je to už staršího data,ale co kdyby. Dle VIN v Seatu.
kód: 23J6 zapsaná v servisce v zadu, pokud ji ještě nemáš, tak v kufru u rezervy nalepený štítek
zdroj: https://seat-forum.cz/viewtopic.php?f=95&t=48905
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
- kornout
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1140
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 350 SXF + Freeride 250
- Věk: už veterán
- Tel: asi 100x deně :-(
- 1 0
Re: Diagnostika
PPD to je, nejspíš odešel vstřik, je ve zkratu. Shodíš výko ventilů a postupně po jednom zkoušíš odpojit. Až trefíš správnej, tak to chytne na 3 válce. Diagnostikou to poznám hned kterej to je. Tohle ty pieza dělaj normálně, ale ty vstřiky měnily u VW jeden čas bezplatně, ty špatný série. PS: ješe si nezapoměn zkouknout osičku k olejovýmu čerpadlu, to je taky dobrá bolest toho tvého motoru.
umím prd, ale strašně mě to baví
|