Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAAJP PR7#41 26.05.2017 12:42:05
Re: AJP PR7bobkuuu: Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj offline #42 26.05.2017 12:57:48
Re: AJP PR7
Takze tovarni jezdci jsou taky jelita, co neumi se spojkou, kdyz potrebujou vetsi rozetu? offline #43 26.05.2017 13:36:35
Re: AJP PR7jopr: exc.300.blogspot.com Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing. offline #44 26.05.2017 14:01:42
Re: AJP PR7Rozeta by měla jít z KTM EXC450 ,JTR 897 offline #45 26.05.2017 14:14:03
Re: AJP PR7kiwibibo: Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj offline #46 26.05.2017 14:17:11
Re: AJP PR7Janek: Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj offline #47 26.05.2017 21:01:31
Re: AJP PR7Takže předek 15 zubů a zadek 42 zubů. Označení na rozetě JTR 897 42, ještě je tam C49. Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj offline #48 26.05.2017 21:20:31
Re: AJP PR7Jak se můž dostal olej z motoru na rám? Mě už šly různý motorky pana/orel a nikdy se olej z motoru nikam jinam nedostal. offline #49 26.05.2017 21:23:16
Re: AJP PR7mira1150: offline #50 27.05.2017 06:04:08
Re: AJP PR7Tá pružina na brzdovej páke mohla byť okolo osy dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát) offline #51 27.05.2017 11:40:18
Re: AJP PR7bobkuuu: offline #52 27.05.2017 12:59:22
Re: AJP PR7
Ze by odvetrani motoru bylo volne ven je nesmysl. Std ti olej nemuze tect ven leda pres airbox ... nebo nejaky odlucovac - nevim, jak to ma ajp reseny. A i kdyby, motor mam oblity od oleje, ohraty je obcas tak, ze to az bubla .... ale kdyz to omeju, nic nepoznas. offline #53 27.05.2017 15:10:57
Re: AJP PR7K čemu je ten kabel co vede kolem olejový hadice na 3 obrázku. Co vede k zámku či co to je na rámu. Jinak odvětrávání (pokud jej moto má) je standardně u většiny motorek vedeno z eko důvodů do airboxu. Což je zase z motorovýho hlediska kdy motor má sát jen směs čistého vzduchu a paliva nesmysl. Řešením je jak psal Janek-externí nádržka. Jak to má AJP netuším. Rám od oleje ale normální není. offline #54 27.05.2017 16:22:03
Re: AJP PR7
897 je třeba i mém Bergu. Můžu ti dát 48 zubů, to už bys měl do terénu docela dobrý, ale asi by ti nedal řetěz,..... jinak je to rozeta pro většinu běžných KTM offline #55 27.05.2017 17:57:12
Re: AJP PR7jednoválec co jede 160 v pohodě a nevibruje, to je sen. Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline #56 27.05.2017 18:13:48
Re: AJP PR7
Furt jsem cekal jestli ro nekdo napise,pac kdybych to napsal ja tak jsem zaujaty jak vuci stroji tak Joprovi Ale treba to fakt moc nebusi, kdyz vezmu v potaz co udelal vyvazovak s dvoutaktnim motorem tak treba to nekdo bez vibraci udela. Jestli zrovna ajp tak by udelali díru do sveta. Dvouval je fajn, ale proste jednovalec ma sve kouzlo offline #57 27.05.2017 18:47:46
Re: AJP PR7TTR mi jelo 150 tachometrových s origo rozetou a řetěz. kolečkem, pryže Pirelli MT 21. Vibrovat to asi vibrovalo, už si nevybavuju, řadu let jezdím jen na jednoválcích, tak mi to ani nepřijde, beru to spíš jako vlastnost... Podle mě je ta 160 uvěřitelná, ale nejspíš nikoliv jako pohodlná cestovní... modrá je dobrá ;-) offline #58 27.05.2017 20:11:58
Re: AJP PR7mně se z jednoválců zdá velmi povedený ten Rotax co dávali do BMW 650GS. Pěkně to jelo a málo žralo, taky se kvůli tomu občas kouknu po nějakým X-challeng .... offline #59 27.05.2017 20:46:14
Re: AJP PR7Chlapi tak ale nespamujte to tema,je to přeci vyhradne o AJP,radeji zalozte nové vlakno, neco jako 'jaky nejlepsi jednoval na cestu ' nebo tak něco.. Editoval Jarynn (27.05.2017 20:46:59) offline #60 27.05.2017 20:51:12
Re: AJP PR7bude se to vydávat knižně? tak už držím hubu:) Teoreticky není mezi teorií a praxí žádný rozdíl. Prakticky tam ale rozdíl je. offline |