Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (110)
Srazy (68)
Výlety (105)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

AJP PR7

#21 16.05.2017 20:55:17

Palo7
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 342
Založená vlákna
Místo: Hustopeče
Motorka: CRF250L
Věk: 37
2 0

Re: AJP PR7


fandím tomu hlavně proto, protože doufám, že to probere nějaké další výrobce  ano A narovinu říkám, že kdyby to byla nějaká Honda, Yama, Suza, Kawa, tak i za tu cenu už ji asi mám doma. Ale AJP, KTM a dalším úplně s tou spolehlivostí a vychytaností  nevěřím  hmm 
Joprovi se dá jen závidět, že má odvahu zkusit nevyzkoušené a zatím si to užívá a jezdí a hlavně ho to strašně baví  ano  

 offline 

 

#22 16.05.2017 21:11:41

haus1
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 205
Založená vlákna
Místo: kousek od MB
Motorka: 690EnduroR ; EXC 450 Six Days ; XRV 750 RD07
0 0

Re: AJP PR7


PR7 je fakt zajimava motorka, jsem moc rad ze jsem se na ni mohl svezt. Tak jeste jednou diky Joprovi ;-)

A co se tyce te 690, hul bych nad ni po tak kratke jizde nelamal. To clovek pozna spise rozdily nez to co mu bude nebo nebude dlouhodobe vyhovovat. Kor kdyz mela v tech extra srack.. pneu s cca 5mm vzorku a to co ti nesedlo bylo mozna jenom pro tebe nezvykle/jine uzivatelske nastaveni. Trojuhelnik stupacky / sedlo / riditka je prekvapive u obouch motorek vyrazne jinej.

Kazdopadne jizda na te PR7 ve me zanechala fakt dojem. Vybornej dojem !!

 offline 

 

#23 16.05.2017 21:38:11

jopr
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 954
Založená vlákna
Místo: Kladno
Motorka: Á JÉÉ PAŠTIKA
Věk: 41
3 0

Re: AJP PR7


AJP FANS CZ:

Sedlo mi nepadá a to jezdím skoro pořád ve stupačkách, ale možná jste ho měli špatně nasazené, když jsem ho sundal poprvé a znovu zaklapl (říkal jsem si, jé to  jde snadno), pak jsem si všiml uprostřed větší mezery (nelícovalo to), drželo to, ale říkal jsem si kurva takhle to nebylo, musí se to jakoby zezadu zasunout dopředu a né z výšky, chvíli mi to trvalo, než jsem na to přišel.
Obtisk nemám a to už jsem šel i na dorazy. Už mám dávno špunty c19 a vzadu xt754 červenou a super, na těch origo to za mokra klouzalo, jako prase.
Prochal11: nejel, nemůžu sloužit
Haus 1: jo jasně,  že po pár km nemůžu hodnotit, ale byl to pro mě opravdu rozdíl sednout na 690. Ergonomie, řídítka, stupačky vůbec mi to nesedlo,  ale jak si říkal, vše by se dalo určitě nastavit ano 
Další krocan to jistí a zase se můžeš svézt,  ale příště pořádnou pneu  lol 


Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj

 offline 

 

#24 17.05.2017 14:29:50

Re: AJP PR7


Strejda-GC napsal(a):

sirr:

Můžu vědět čím si tahle motorka zaslouží diskuzi, když ji má akorát jopr?
Vést tady diskuzi ve stylu "je to lepší než KTM" nebo "má to budoucnost" považuji za ztrátu času.

Asi mas pravdu. Kdyz jsem tu cetl, ze Jopr ma PR7, tak jsem neveril. V pameti jsem mel nedavny reci o tom, jak 250 PR5 bohate staci k nauceni a vic motoru do terenu je zbytecny, jak ho chytlo hard enduro a jak do toho pujde ... No a najednou ctu, jak PR7 ma lepsi oodvozek jak extreme High level od AJP, jak ho chytla velka a jak se snazi stacit klukum na motokrosech.
Usmal jsem se pri predstave, jak na tube videl video Tobbyho vodiciho rallyovku ...a rekl si, ze to vypada podobne, jako jezdi on na PR7  wink .
Ale hele, kdyz neplanovane prijel az pred barak a nabidl svezeni, delal jsem nejdriv jako ze nechci, ale chtel jsem a za chvilku byla moto z kary dole.
Na prvni pohled mi zarazilo, kolik odstinu a povrchu hlinikovych dilu je na motorce. Nejhorsi byl asi pravy dekl motoru, ktery vypada vizualne jako po najezdu 100000 km a z toho x zim v soli, a to myslim, neprehanim ....jako z jinyho motoru. Na oko celkove pusobi tenhle multihlinik jev rusive - al ram hruby sedy, kyvka jina, motor jiny ....
Nevzhledny adapter predni brzdy a kotouc 300 mm bude do terenu dost na rane.
Dal me trklo sedlo. Ma pekny detail jako cerveny sev, ale na boku moc plochy k protrzeni a tvar spodni casti je divny. Na sezeni pohodlny, ve stupackach neprekazi a predni cast je docela uzka.
Umisteni lambdy a hlavne vedeni kabelu je vylozene odflaknuty - nepobiram.
Celkove se provedeni PR7 libi vic jak u PR5, kokpit a predni cast je vcelku jednoducha. Plasty a nadrz - Acerbis, zajimala by me cenovka jak dilu kokpitu tak nadrze. Meli by mit k dispozici nejaky karbonovy kryty spodnich hran nadrze, protoze jedno svezeni po asfaltu a bude probrousena. Celkove nadrz pusobi mekkce a asi nebude ani problem s uchycenim vyfukovy koncovky k nadrzi, protoze pri padu se to podda.
Chladice jsou dva a kazdy ma svuj ventilator, coz je dobre.
Nejak nebyl vic cas kouknout pod sukni, asi by se naslo vic chyb. Bez pochyb to pusobi jako usity horkou jehlou, ale je videt i snaha. Hold dan za maly rozpocet na vyvoj, testovani, dotazeni detailu.
Prvni rozjeti s obavama, protoze je velky nezvyk, kdyz nevidis predni kolo. Taky clovek ceka, ze to bude tezkopadny, neochotny ......
Ale ty vole, kdyz se pohne, je to fakt prekvapeni. Uplne automaticky jdes do stupacek, nepremyslis, jestli se ti chce nebo ne. Ze nevidim predni kolo mi najednou nevadi, protoze je perfektne ovladatelna, staci zatlacit do stupacky a jde krasne lehce do zatacky a to i v pesine v lese mezi stromy, jen prislapnes a bez prodlevy jedes cik cak  ano . Vic problemu mi dela manipulace pri otaceni pred barakem v pomaly richlosti, ale kdybych nebyl na pozemku sousedky, zkusil bych ji hned otocit kolem nohy.
Podvozek je mnamozni. Nic jsem neklikal, jen sednul a jel. Vjel jsem do lesa na korenovou pesinu s mensimi vymoly a cekal problem ..... ale nic, jak zehlicka  ano 
Lesni cesta rozbredla od dlouhych destu ... koukam na tacho a je tam 65. Kdyz jsem mel na bergoji tacho, jezdil jsem tam do 60.
Kolecko cca 10 min koncim po asfaltu. Zkousim co je v motoru a prichazi velky zklamani. Motor nahore nejede, zvuk z koncovky Doma nic moc, spis tichy ...prisel mi takovy "plechovy"
Uz chapu, k cemu je tam tablet, na ceste to totiz bude velka nuda.
120 je na tacho vcelku rychle, prijemna rychlost. Nesleduju krom rychlomeru nic jinyho. Predni brzda brzdi paradne a zadni taky. Hlavne v terenu me prekvapuje jeji ucinnost.
Jopr me vyhnal na kolecko jeste jednou a uzivam si to moc. Proste v lese je jako doma, lehkost rizeni je zabavna, je moc znat nadrz pod sedlem. Je v ni ledva par litriku, coz pridava hravosti.
Jak se zmeni ovladani s plnou si netroufam odhadovat. Tentokrat neobjizdim jeden takovy zmrdecek vyjezd s hupem dole a nahore tak 60st prudky vse jilovy. Na bergu to mam za mokra 50/50 a ono je hodne mokro a jil rozbredly ... no co, Jopr rekl vyzkousej si ji, tak je to na nej  lol . Upe v pohode, 754 se zakousla i pres tu jilovou brecku a byl jsem nahore nez bys rekl svec. V tu chvili jsem byl fakt odvarenej.
Na lesni ceste mam uz poetickych 69 a ta svine jede tak lehce a jiste az se bojim, co by bylo "priste". Limituje me me vnimani rychlosti nez rychlost realna. Umim si predstavit, ze motor bude v terenu hodnejsi. Kdo zacina, bude mit honku. Reakci na otoceni plynem je to asi jako lehka 450, ale preci jen tady se hejbe vic hmoty.
Motku vracim s radosti, protoze se dostava sakra rychle pod kuzi  ano . Je dobra a ne ze ne. Emoce jsou jinde nez pri jezdeni na lehky, musi se to vyzkouset.
Je tu opravdovy dual, po kterym dost lidi prahne, co zvladne hodne lehce i tezky teren a presun po ose nebude utrpeni.

Jestli 690, 701, SWM..... nebo PR7? To je na kazdym. Jen pozor, aby volba nebyla na zaklade strachu.
Pro 
- jizdni vlastnosti - v terenu obvzlast
- ochrana motoru
- alternativa k produkci KTM
- kokpit v zakladu

Proti
- absence volby map by mela byt v zakladu  vyk! 
- neni verze enduro s jednoduchou maskou. To by se mi libilo + moznost dokoupit rally kit jako stavebnici ....
- cena v zakladu
- dealerska sit

Nedivim se Pepovi, ze se jezdi lip jak na PR5, jen si ji mohl jeste rok nechat a poradne zamortizovat a ucit se na ni. S touhle to muze byt drazsi sranda, az pojde na klade k zemi  lol 
Za sebe jsem cekal o motorky min.

Tak si ji Pepo, ty vole, uzivej  wink  a doufam ze se tema nezvrhne v serii reklamaci a jak si Prochy pro motorku vzdy ochotne prijede a zdarma pri tom promaze prepacko ....

 offline 

 

#25 17.05.2017 14:59:02

AJP FANS CZ
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 319
Založená vlákna
Motorka: AJP PR5 2015, AJP PR5 2016
Věk: Stáří v nedohlednu
Web
1 2

Re: AJP PR7


Mohl by Pepa prosím udělat pár zdařilejších fotek těch hliníkových povrchů a hodit je sem? Dík  smile  ano 


Alles ist Frage der Technik
http://www.youtube.com/ajpfanscz

 offline 

 

#26 17.05.2017 15:00:39

bobkuuu
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 950
Založená vlákna
Místo: 6 km od hraníc ČR Lysá, Púchov
Motorka: babetta 207+225, ČZ 250 t.513, TTR 600 2004, XT660Z Tenere
Věk: 32
Tel: +421904249455
1 1

Re: AJP PR7


Hmotnost plně natankovaného motocyklu je 165 kilogramů

koľko to natankuje a čo ya to chcú?


dnešok je včerajší zajtrajšok!!!
lidi jsou kurvy, mrdej a kradou
kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)

 offline 

 

#27 17.05.2017 15:21:40

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 932
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KTM950ADV, KX450F, KX250 89', KX250 90'
Věk: 33
2 0

Re: AJP PR7


Tak ty víka je asi jediný co na tom motoru dělaji ne? Ty povrchy jsou tim že nemaj všechny formy opískovaný na stejnej dezen, na leštění nebyly už prachy  smile 

 offline 

 

#28 17.05.2017 15:34:32

jopr
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 954
Založená vlákna
Místo: Kladno
Motorka: Á JÉÉ PAŠTIKA
Věk: 41
3 0

Re: AJP PR7


Janek:

 ano dík, užiju si jí neboj smile 
K tomu motoru na silnici, že zklamání: po výměně spojky pozoruji taky rozdíl, s tou první to jelo, jak z praku 150, 160.  S novou 130, sice na drapakach, ale pocitově fakt horší, tak nevím,  jestli to souvisí se spojkou.
K těm odstínům hliníku  lol : na enduroškole dostala dost zabrat a asi třikrát zůstala kolama nahoru a  vytekl olej, který se zapekl na vařicím motoru.
Kluci v Plzni jen kroutili hlavou, nad chudinkou zuboženou.
Bobkuuu: kluci chtěj znát asi skutečnou hmotnost, oni se dost liší od udávané skoro u všech značek. Jinak nádrž je na 17 litrů a stojí 278 k + 1000Eu ten lepší komplet výfuk.
Ajpfans: vyfotím  ano 


Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj

 offline 

 

#29 17.05.2017 15:54:34

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 7674
Založená vlákna
29 20

Re: AJP PR7


Janek:

Paradoxně největší info o motorce děláš ty a ne majitel...je to o spoustě let za řídítkama nebo o hlavě?
Čtu tady doporučení na výztuhy, minule tu byl boj, že výztuhy ne...

 offline 

 

#30 17.05.2017 18:42:30

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 7674
Založená vlákna
29 20

Re: AJP PR7


A díky za další červené palce  ne  a1 

 offline 

 

#31 17.05.2017 19:13:29

bobkuuu
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 950
Založená vlákna
Místo: 6 km od hraníc ČR Lysá, Púchov
Motorka: babetta 207+225, ČZ 250 t.513, TTR 600 2004, XT660Z Tenere
Věk: 32
Tel: +421904249455
1 1

Re: AJP PR7


jopr: ja som teraz po troch rokoch prišiel na to, že Tenera nemá 208,5 natankovaná ako písali ale prázdna  ne  čiže +24l paliva ale cez víkend ide preččč  ano 


dnešok je včerajší zajtrajšok!!!
lidi jsou kurvy, mrdej a kradou
kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)

 offline 

 

#32 17.05.2017 21:51:52

Re: AJP PR7


bobkuuu napsal(a):

jopr: ja som teraz po troch rokoch prišiel na to, že Tenera nemá 208,5 natankovaná ako písali ale prázdna  ne  čiže +24l paliva ale cez víkend ide preččč  ano 

To si děláš prdel:)

 offline 

 

#33 18.05.2017 12:53:01

Re: AJP PR7


Strejda-GC napsal(a):

Janek:

Paradoxně největší info o motorce děláš ty a ne majitel...je to o spoustě let za řídítkama nebo o hlavě?
Čtu tady doporučení na výztuhy, minule tu byl boj, že výztuhy ne...

Spíš bych řekl, že je to o motorce.
Když jsem sednul z KLX na Berga, říkal jsem si, co je to za peklo motorku a trvalo víc jak 60 - 100 mth, než jsem si zvykl.
Přesto jsem obhajoval, jak je to skvělá motorka a nesmyslně se tu "hádal" do krve. V jednom ohledu je fakt skvělá - nárazuvzdorná a lepší nenajdeš ano . Ale když se svezeš na novějších strojích, snad každá je v jízdních vlastnostech lepší a to včetně AJP:ano: .
PR7 má v sobě geny PR5 a přitom má motor + 600 a na svoje zařazení slušnou váhu. a jke to nová motorka. Jen sebevrah by do dnešního konkurenčního světa poslal špatnou motorku.
Zkus se svézt a jsem si jistý, že řekneš wau. Jasně, když k tomu dáš další +/-, tak už to takový wau nebude, ale je fakt dobře, že taková motorka na trhu je.
Většinou vycházíme z porovnání a kdo se někdy svezl na KLR, XT, TT, DR, ..... tak tohle musí jednoznačně přivítat.
Trabl je, že my jsme ještě pořád naučený vybírat motorku podle toho, kolik dá mth na píst. Starý WR dá podle dobových záznamů  lol + 800 a proto je to dobrý enduro a etalon. Na bergu mám teď asi 600 a furt jede, tak je to poctivý enduro ano  lol  lol 
Jenže mě už spíš zajímá, jak se na který motorce jede, jaký má jízdní vlastnosti a kdybych měl love, koupím klidně motorku, která potřebuje GO po každých 150 mth .... ale kurva ať se mi na ní dobře jede ano  ano 
I u PR7 budeme spíš hodnotit poměr cena x užitní hodnota, místo poměru motorka x radost z jízdy.
Viděl jsem 690, kterou majitel byl z nespolehlivosti nucený komplet překopat na karbecovou verzi - jezdil rallly závody .... pár lidí nedojelo závody, protože to začlo kvokat. Podvozek 690 na prvních ročnících byl dost špatný, o motorech a trablech se spotřebou oleje čteš i u nových moto ....
Teď je tu 1. rok PR7 a opravdu si zaslouží dobu hájení a musíme dát čas na doladění případných much až masařek wink .
A uvidíme za pár let, jestli ano nebo ne. Chtělo by to další ekonomicklou krizi a jestli AJP Factory přežije, tak dobrý ano  big_smile 

 offline 

 

#34 18.05.2017 14:06:24

sirr
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 752
Založená vlákna
Motorka: pár naleštěnejch býd
Věk: 33 let v Depu
1 0

Re: AJP PR7


Janek:
Celkem jsi to vystihl , vidim to podobne..ano 

Na PR5 mám jiný názor...(viz vlákno o něm..)
PR7 je celkem logicky postavenej bajk  ano , namě stále předraženej - ale to je věcí názoru.kolik kdo da..(většinou modely míň známejch značek mají lepší výbavu - než modely známých zn ve stejné třídě)
Měl jsem pár silnic hlavně na ježdění do práce, ale hrozně mi vadilo užívání pouze 1/2 roku a druhou půlku roku se musí prodat, nebo nechat hnít v garáži..
Ostre zavodni, jsou zase moc ostre jednoucelove....(pro deni uzivani nepouzitelne, nebo servisne moc drahe..)
Stroje jako 701,690 jsou z mého pohledu jediné univerzální stroje i na zimu na kterých se dá lítat denně do práce, dát Off roadek atd..motory delší intervaly výměn ano , dle dostupneho infa si myslim ze zvladnou ruzne souteze (CC, ...)
A hlavně 701 je moc pěkná  heart 
PR7 je novinka, proto mě zajímá, zdali se náko změnil postoj prodejce s katalogem ND, shodnost dílů , atd...
Jak se rozšíří prodej , obliba, nazory jinych dle svezeni... atd... ano 

Editoval sirr (18.05.2017 16:43:07)


Věřím že na vrchol nevedou zkratky, jen krev, pot a slzy !

 offline 

 

#35 18.05.2017 20:11:58

jopr
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 954
Založená vlákna
Místo: Kladno
Motorka: Á JÉÉ PAŠTIKA
Věk: 41
3 0

Re: AJP PR7


sirr:

ND na AJP normálně jsou na stránkách Streetmoto.
Názory jiných, no nevím, protože všem co jsem to půjčil byli nadšení, ale většina z nich jsem vůbec nechodí a nechtěj vědět jejich názor na offmoto. Zítra se přijede svézt kluk z Prahy a jsem dohodnutý s klukem z Chomutovska,  že tam přijedu pojezdit.
Schodnost dílů Pr7 s ostatními menšími Ajp bude minimální.


Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj

 offline 

 

#36 19.05.2017 14:57:14

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1117
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: HQ TE 310 I, TA 650
Věk: střední
6 0

Re: AJP PR7


to jsou teda šmejdi a podvodníci, já jsem kámošovi co měl "malou" Tenerku, říkal že je těžká jak prase, to už je lehčí můj Alp TA 650  a30  na jednoval 660 ccm je to děsivá váha  nee1 

ať žije AJP  tongue 

bobkuuu napsal(a):

jopr: ja som teraz po troch rokoch prišiel na to, že Tenera nemá 208,5 natankovaná ako písali ale prázdna  ne  čiže +24l paliva ale cez víkend ide preččč  ano 


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#37 26.05.2017 07:45:47

jopr
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 954
Založená vlákna
Místo: Kladno
Motorka: Á JÉÉ PAŠTIKA
Věk: 41
3 0

Re: AJP PR7


V pondělí jsem nafoukal pneu na 2,5 a jel to projet, kvůli tomu, jak se mi zdálo,  že to po výměně spojky jede míň. Tak jsem vytáhl 160 km/h na špalkách,  takže dobrý, spojka taky.
Nic méně,  jak se volalo do Portugalska, tak mi bylo doporučeno na mé víc hard ježdění dát o 2 zuby větší rozetu,  je na cestě.


Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj

 offline 

 

#38 26.05.2017 08:26:13

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1117
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: HQ TE 310 I, TA 650
Věk: střední
6 0

Re: AJP PR7


jopr:

musíš dávat origo ? nedělá se nic v náhradě?


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#39 26.05.2017 08:30:14

jopr
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 954
Založená vlákna
Místo: Kladno
Motorka: Á JÉÉ PAŠTIKA
Věk: 41
3 0

Re: AJP PR7


offroaderTE napsal(a):

jopr:

musíš dávat origo ? nedělá se nic v náhradě?

Jestli myslíš rozetu, tak nemám tušení, můžu se ti zeptat, ale já chci originál.


Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj

 offline 

 

#40 26.05.2017 09:07:36

kiwibibo
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1093
Založená vlákna
Motorka: KTM XC 300, Honda Dominator NX 650
Věk: 26
Web
15 10

Re: AJP PR7


Zdar, stroj pekný wink Rád by som sa zviezol na niečom takom wink Šiel si na PR7 už nejakú dlhšiu trasu? Aká je zhruba taká príjemná cestovná rýchlosť? Dík smile


http://s26.postimg.org/xh3usvkm1/ktm.png
exc.300.blogspot.com

Men do not quit playing because they grow old, they grow old because they quit playing.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů