Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAHonda XR 600 problémy#141 20.09.2016 14:02:45
Re: Honda XR 600 problémyduso: tak to mi nedela. Jen kdyz se to polozi na zem coz je celkem normalni ze v teto poloze plovak neplni svou funkci, nate e tam benzin ktery pak musi vytect prepadem. Me trosku mystifikoval puvodni majitel jeste z doby kde tam mel spatny jehlovy ventil ktery opravdu benzin propoustel jek rikas ty a chcalo mu to i kdyz ji mel postavenou a mel nejake finty jak to zastavit. Pak ale koupil ventil novy a uz to bylo v pohode jenze ja dosel k zaveru ze se tam neco zasekava a kdybych s tim neco nedelal tak mi vtece pres karbec cela nadrz. Ale nakonec zjistuju ze by nadrz nevytekla jen vytika prebytek benzinu. Takze cela tadle moje fake akce kolem karbose byla zbytecna ale zase jsem se naucil jak ho rozebirat jak funguje a dozvedel jsem se co se v nem deje hold prvni motorka no offline #142 03.03.2017 20:01:47
Re: Honda XR 600 problémyAhoj, offline #143 11.04.2018 13:00:44
Re: Honda XR 600 problémyTak a je to tady zase Karbec!!!! začlo to poslední dva týdny kde mi zničeho nic začal chcát z přepadu benzín... udělalo to asi 6x za 2 týdny ježdění do práce. Takže minulý vikend jsem ho 5x rozebral a složil. Všechno bylo OK ale před posledním složením mi to už nedalo a zkusil jsem jak uzavírá jehlový ventil plovák tak, že jsem foukal do hadičky od benzínu a přitom jsem zavíral plovák. Všechnu fungovalo parádně a když jsem to složil tak....... SUCHO! odjeto asi 250 KM a ani kapka z přepadu. Proč to chcalo? NETUŠÍÍÍM!. Asi jen proto abych měl co řešit. A když si nejvíc užívám jak mi to zase krásně jezdí tak od pondělka mi po asi 30-40 minutách jízdy zůstavají vysoke otáčky po vyspojkování/volnoběhu. RÁNO, většinou dojedu v pohodě do práce a začně to dělat až třeba po 30ti kilometrech a vysoké otáčky většinou do 1-2s nakonec spadnou ale ODPOLEDNE? po asi 20ti minutách jízdy to začne být mazec a otáčky ve volnoběhu neklesnou a hučí to pořád a pořád až domů. Takže odpoledne je to už nesnesitelné. Ráno je to celkem v pohodě ikdyž by to dělat nemělo. Volnoběh je OK, bohatost je nastavená už dlouho a nehýbalo se s tím, hladina je OK. Dneska se podívám v jakém stavu je vzduchový ventil karboše ale nevím jestli to může dělat on. Když zaklapnu heft tak lanko normálně chodí a slyším jak klepne až na dno v karboši ten válec co se tam vysouvá takže tím to taky nebude Ráno pak zase jedu do práce a je to v pohodě až tak ke konci jízdy to začne trošičku blbnout ale nic hrozného. Nevím jestli to není teplotou? rano je chladněji, odpoledne je už teplo. Ale proč by to dělalo netuším offline #144 11.04.2018 13:17:22
Re: Honda XR 600 problémyJako kdyby ti to po zahřátí motoru začalo někde přisávat vzduch Nezadržujte prdy, ty pak přechází po páteři do mozku a odtud vychází posrané nápady! offline #145 11.04.2018 13:28:38
Re: Honda XR 600 problémyStanďour: offline #146 11.04.2018 14:25:47
Re: Honda XR 600 problémyoffline #147 08.05.2018 18:03:03
Re: Honda XR 600 problémyZdar, dnes jsem chtěl udělat běžnou údržbu na moji XR600. Vzduchový filtr byl pěkně zalepenej, tak jsem ho vyndal... dam tam druhej cistej. Chci nastartovat a ouha... moto vůbec nechytla, ani náznak. Tak jsem tam dal zpět ten zabordelenej filtr a chytla hned. Směs je serizena dle návodu... Nesetkal jste se s tím někdo? offline #148 08.05.2018 22:25:49
Re: Honda XR 600 problémyFunguje ti sytic? Ucpany filtr nepropusti tolik vzduchu tak to chytne snaž. Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-) offline |