Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018

#161 04.12.2016 17:04:42

pato77
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 147
Založená vlákna
Motorka: Exc 300
Věk: 99
0 0

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


Pochválim sa aj ja svojou kráskou  a2 


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5611_img_2721.jpg

 offline 

 

#162 04.12.2016 17:17:26

Hehe
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 381
Založená vlákna
Motorka: KTM 300 XC-W!
Věk: 24
0 1

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


pato77:

Luxus kolik stupnu? Mas natriskováno??

 offline 

 

#163 04.12.2016 17:29:09

pato77
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 147
Založená vlákna
Motorka: Exc 300
Věk: 99
0 0

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


Hehe:

Okolo 0-2 ,to neviem jeto ako séria nic som s tym nerobil

 offline 

 

#164 04.12.2016 19:58:57

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


Husqvarna TX300 (když se trochu poladí/vytuní)

čas 7:42 - možná se mi to zdá, ale že by tomu nějak extra fungoval podvozek ? předek dobrý, ale zadní kolo jak odskakuje ?


Editoval Strejda-GC (04.12.2016 20:01:44)

 offline 

 

#165 06.12.2016 06:56:27

curcab
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 367
Založená vlákna
Motorka: KTM 250 EXC
Věk: 33
0 0

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


V sobotu můj kolega na HQ 300 2017 v -6 st. a 900m.n.m, dojezdil, motorka zdechla a nechtěla chytnout. Karburátor MIKUNI je citlivější na nizké teploty. Mě na KTM 300 exc 2013. bez problémů. Natryskované obě cca. základ origo.
Teda připisujem to karburátoru , nevím kde jinde by mohla být chyba.


i pád na držku je pohyb vpřed.

 offline 

 

#166 06.12.2016 07:16:01

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


curcab:

Mi se to nezdá, že by se to takhle projevilo  nee1 
Díra v plynu nebo pokles výkonu jo, ale že by to jelo a najednou konec a to díky karburátoru?

 offline 

 

#167 06.12.2016 07:24:40

curcab
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 367
Založená vlákna
Motorka: KTM 250 EXC
Věk: 33
0 0

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


benzin tekl a svicka druha a nakonec se to podařilo na sytic startnout a na sitic odjel.

Strejda-GC napsal(a):

curcab:

Mi se to nezdá, že by se to takhle projevilo  nee1 
Díra v plynu nebo pokles výkonu jo, ale že by to jelo a najednou konec a to díky karburátoru?


i pád na držku je pohyb vpřed.

 offline 

 

#168 06.12.2016 07:38:34

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


curcab napsal(a):

benzin tekl a svicka druha a nakonec se to podařilo na sytic startnout a na sitic odjel.

Strejda-GC napsal(a):

curcab:

Mi se to nezdá, že by se to takhle projevilo  nee1 
Díra v plynu nebo pokles výkonu jo, ale že by to jelo a najednou konec a to díky karburátoru?

Jediné, logické: měl v benzínu, ve spodním vypoušťáku karbecu, kapku vody a ta mu zmrzla v hl.trysce... sytičová je výš....


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#169 06.12.2016 08:15:08

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


curcab:

Ja myslim ze v cele situaci vznikla zbytecna panika a spoustu teorii  lol Chudak kolega v depreesi  lol 
Petardak:asi to je nejpravdepodobnejsi. Takze by staciko odkalit karburator? A co kdyby mu zamrzly (ucpaly) prepadove hadicky od karburatoru?


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#170 06.12.2016 08:21:37

chalka
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2130
Založená vlákna
Místo: Vysočina
Motorka: WR450F
Web
7 0

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


PETARDAK napsal(a):

curcab napsal(a):

benzin tekl a svicka druha a nakonec se to podařilo na sytic startnout a na sitic odjel.

Strejda-GC napsal(a):

curcab:

Mi se to nezdá, že by se to takhle projevilo  nee1 
Díra v plynu nebo pokles výkonu jo, ale že by to jelo a najednou konec a to díky karburátoru?

Jediné, logické: měl v benzínu, ve spodním vypoušťáku karbecu, kapku vody a ta mu zmrzla v hl.trysce... sytičová je výš....

big_smile to snad ne big_smile

 offline 

 

#171 06.12.2016 08:33:12

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


chalka napsal(a):

PETARDAK napsal(a):

curcab napsal(a):

benzin tekl a svicka druha a nakonec se to podařilo na sytic startnout a na sitic odjel.

Jediné, logické: měl v benzínu, ve spodním vypoušťáku karbecu, kapku vody a ta mu zmrzla v hl.trysce... sytičová je výš....

big_smile to snad ne big_smile

 big_smile to snad jo big_smile  u karbeců, v mrazu, celkem běžná závada...   jinak i to co píše Tristan, je možné, konkrétně u exc300/17 jsou ty hadičky až nesmyslně dlouhé a taháš je v blátě (ve sněhu) já je ustřih těsně pod kývačkou, konce podélně nastřihnul a jako pojistku, ještě cvaknul díru cca 5-8cm od konce... na 2T to tak mívala HONDA

Ale, to se bavíme o "možnostech" a Curcab, nám jistě napíše, kde byl problém... ano 

edit.: když se v dávných dobách, jezdil seriál zimních motocrossů, nebo i dnes, u 2T při motoskijeringu, se běžně vytvářely krycí plechy, ať sálající teplo od válce ohřívá karbec tongue 

Editoval PETARDAK (06.12.2016 08:47:46)


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#172 06.12.2016 08:40:23

curcab
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 367
Založená vlákna
Motorka: KTM 250 EXC
Věk: 33
0 0

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


Kubo ty hadicky jsme kontrolovali a nic. A kolega je v pořátku, večer pili slivovici a ta je na dépresi nejlepsí lol 

Tristan napsal(a):

curcab:

Ja myslim ze v cele situaci vznikla zbytecna panika a spoustu teorii  lol Chudak kolega v depreesi  lol 
Petardak:asi to je nejpravdepodobnejsi. Takze by staciko odkalit karburator? A co kdyby mu zamrzly (ucpaly) prepadove hadicky od karburatoru?


i pád na držku je pohyb vpřed.

 offline 

 

#173 06.12.2016 08:53:23

curcab
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 367
Založená vlákna
Motorka: KTM 250 EXC
Věk: 33
0 0

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


PETARDAK napsal(a):

chalka napsal(a):

PETARDAK napsal(a):


Jediné, logické: měl v benzínu, ve spodním vypoušťáku karbecu, kapku vody a ta mu zmrzla v hl.trysce... sytičová je výš....

big_smile to snad ne big_smile

 big_smile to snad jo big_smile  u karbeců, v mrazu, celkem běžná závada...   jinak i to co píše Tristan, je možné, konkrétně u exc300/17 jsou ty hadičky až nesmyslně dlouhé a taháš je v blátě (ve sněhu) já je ustřih těsně pod kývačkou, konce podélně nastřihnul a jako pojistku, ještě cvaknul díru cca 5-8cm od konce... na 2T to tak mívala HONDA

Ale, to se bavíme o "možnostech" a Curcab, nám jistě napíše, kde byl problém... ano 

Jo večer u piva a slivovice jsme na problém přišli , chyba byla ve výběru motorky  lol  lol  lol (vůbec mu ji nezávidíme... tongue )
A o tom odkalení karbecu kolegovi řeknu .


i pád na držku je pohyb vpřed.

 offline 

 

#174 06.12.2016 10:14:55

GG300
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 252
Založená vlákna
Motorka: BXT 300
Věk: 55+
3 0

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


curcab: řekni mu to až se "odkalí" a ať tankuje pořádný benzín  smile 

 offline 

 

#175 06.12.2016 10:25:07

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


A nemohl mu praskniut valec to se bezne stava v zime  lol  to museli byt teorie na bazi telenoveky zase  lol 


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#176 06.12.2016 10:58:43

curcab
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 367
Založená vlákna
Motorka: KTM 250 EXC
Věk: 33
0 0

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


Tristan napsal(a):

A nemohl mu praskniut valec to se bezne stava v zime  lol  to museli byt teorie na bazi telenoveky zase  lol 

no jo stalo to za to...


i pád na držku je pohyb vpřed.

 offline 

 

#177 06.12.2016 11:02:47

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


curcab napsal(a):

V sobotu můj kolega na HQ 300 2017 v -6 st. a 900m.n.m, dojezdil, motorka zdechla a nechtěla chytnout. Karburátor MIKUNI je citlivější na nizké teploty. Mě na KTM 300 exc 2013. bez problémů. Natryskované obě cca. základ origo.
Teda připisujem to karburátoru , nevím kde jinde by mohla být chyba.

Měli jste možnost nějak porovnat, jestli je nějaký rozdíl ve spotřebě mezi keihin 300 a Mikuni 300?

 offline 

 

#178 06.12.2016 11:17:09

curcab
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 367
Založená vlákna
Motorka: KTM 250 EXC
Věk: 33
0 0

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


Janek napsal(a):

curcab napsal(a):

V sobotu můj kolega na HQ 300 2017 v -6 st. a 900m.n.m, dojezdil, motorka zdechla a nechtěla chytnout. Karburátor MIKUNI je citlivější na nizké teploty. Mě na KTM 300 exc 2013. bez problémů. Natryskované obě cca. základ origo.
Teda připisujem to karburátoru , nevím kde jinde by mohla být chyba.

Měli jste možnost nějak porovnat, jestli je nějaký rozdíl ve spotřebě mezi keihin 300 a Mikuni 300?

Je to takové na pi... porovnávat , protože kolega na HQ 300 víc bere za plyn , ale mikuni si papne asi víc.
Jezdíme spolu skoro každý víkend a vždy má po vyjížďce méně benzínu.


i pád na držku je pohyb vpřed.

 offline 

 

#179 06.12.2016 22:54:27

Filda
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1372
Založená vlákna
Místo: Chemička
Motorka: KTM 250 EXC TPI
3 0

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


Janek napsal(a):

curcab napsal(a):

V sobotu můj kolega na HQ 300 2017 v -6 st. a 900m.n.m, dojezdil, motorka zdechla a nechtěla chytnout. Karburátor MIKUNI je citlivější na nizké teploty. Mě na KTM 300 exc 2013. bez problémů. Natryskované obě cca. základ origo.
Teda připisujem to karburátoru , nevím kde jinde by mohla být chyba.

Měli jste možnost nějak porovnat, jestli je nějaký rozdíl ve spotřebě mezi keihin 300 a Mikuni 300?

Tohle bude složité porovnávat, nemůžeš srovnat dva jezdce s rozdílným karbcem, každý má úplně jiný styl jízdy, každý kroutí jinak,někdo padá méně, někdo více, někdo jede celý den co výjezd, to dá na první pokus, někdo se trápí.. tenhle to z dlouhých sjezdů zdechne, tenhle zase ne... Ale tohle nás asi trápit nemusí, od příštího roku by měly být stříkačky, to bude jiný level  ano 

Editoval Filda (06.12.2016 23:11:30)


Žádný kopec není tak velký, aby nešel vyjet.

 offline 

 

#180 07.12.2016 08:39:48

curcab
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 367
Založená vlákna
Motorka: KTM 250 EXC
Věk: 33
0 0

Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018


Filda napsal(a):

Janek napsal(a):

curcab napsal(a):

V sobotu můj kolega na HQ 300 2017 v -6 st. a 900m.n.m, dojezdil, motorka zdechla a nechtěla chytnout. Karburátor MIKUNI je citlivější na nizké teploty. Mě na KTM 300 exc 2013. bez problémů. Natryskované obě cca. základ origo.
Teda připisujem to karburátoru , nevím kde jinde by mohla být chyba.

Měli jste možnost nějak porovnat, jestli je nějaký rozdíl ve spotřebě mezi keihin 300 a Mikuni 300?

Tohle bude složité porovnávat, nemůžeš srovnat dva jezdce s rozdílným karbcem, každý má úplně jiný styl jízdy, každý kroutí jinak,někdo padá méně, někdo více, někdo jede celý den co výjezd, to dá na první pokus, někdo se trápí.. tenhle to z dlouhých sjezdů zdechne, tenhle zase ne... Ale tohle nás asi trápit nemusí, od příštího roku by měly být stříkačky, to bude jiný level  ano 

stříkačka bude ok ano , ale než se to vychytá....
Zajímalo by mě, kam se ten benzin, nebo mix benzínu bude stříkat, bude místo karbecu vstřikovač s difuzorem?nebo přímo na píst? nebo do klikové komory?nebo kam?
Jsem zvědavý jaké bude provedení.
Má to už nějaké enduro?


i pád na držku je pohyb vpřed.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů