V sobotu můj kolega na HQ 300 2017 v -6 st. a 900m.n.m, dojezdil, motorka zdechla a nechtěla chytnout. Karburátor MIKUNI je citlivější na nizké teploty. Mě na KTM 300 exc 2013. bez problémů. Natryskované obě cca. základ origo. Teda připisujem to karburátoru , nevím kde jinde by mohla být chyba.
Ja myslim ze v cele situaci vznikla zbytecna panika a spoustu teorii Chudak kolega v depreesi Petardak:asi to je nejpravdepodobnejsi. Takze by staciko odkalit karburator? A co kdyby mu zamrzly (ucpaly) prepadove hadicky od karburatoru?
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
110
Re: KTM EXC 2017 + HQ FE, TE 2017 i 2018
chalka napsal(a):
PETARDAK napsal(a):
curcab napsal(a):
benzin tekl a svicka druha a nakonec se to podařilo na sytic startnout a na sitic odjel.
Jediné, logické: měl v benzínu, ve spodním vypoušťáku karbecu, kapku vody a ta mu zmrzla v hl.trysce... sytičová je výš....
to snad ne
to snad jo u karbeců, v mrazu, celkem běžná závada... jinak i to co píše Tristan, je možné, konkrétně u exc300/17 jsou ty hadičky až nesmyslně dlouhé a taháš je v blátě (ve sněhu) já je ustřih těsně pod kývačkou, konce podélně nastřihnul a jako pojistku, ještě cvaknul díru cca 5-8cm od konce... na 2T to tak mívala HONDA
Ale, to se bavíme o "možnostech" a Curcab, nám jistě napíše, kde byl problém...
edit.: když se v dávných dobách, jezdil seriál zimních motocrossů, nebo i dnes, u 2T při motoskijeringu, se běžně vytvářely krycí plechy, ať sálající teplo od válce ohřívá karbec
Editoval PETARDAK (06.12.2016 08:47:46)
Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...
Kubo ty hadicky jsme kontrolovali a nic. A kolega je v pořátku, večer pili slivovici a ta je na dépresi nejlepsí
Tristan napsal(a):
curcab:
Ja myslim ze v cele situaci vznikla zbytecna panika a spoustu teorii Chudak kolega v depreesi Petardak:asi to je nejpravdepodobnejsi. Takze by staciko odkalit karburator? A co kdyby mu zamrzly (ucpaly) prepadove hadicky od karburatoru?
Jediné, logické: měl v benzínu, ve spodním vypoušťáku karbecu, kapku vody a ta mu zmrzla v hl.trysce... sytičová je výš....
to snad ne
to snad jo u karbeců, v mrazu, celkem běžná závada... jinak i to co píše Tristan, je možné, konkrétně u exc300/17 jsou ty hadičky až nesmyslně dlouhé a taháš je v blátě (ve sněhu) já je ustřih těsně pod kývačkou, konce podélně nastřihnul a jako pojistku, ještě cvaknul díru cca 5-8cm od konce... na 2T to tak mívala HONDA
Ale, to se bavíme o "možnostech" a Curcab, nám jistě napíše, kde byl problém...
Jo večer u piva a slivovice jsme na problém přišli , chyba byla ve výběru motorky (vůbec mu ji nezávidíme... ) A o tom odkalení karbecu kolegovi řeknu .
V sobotu můj kolega na HQ 300 2017 v -6 st. a 900m.n.m, dojezdil, motorka zdechla a nechtěla chytnout. Karburátor MIKUNI je citlivější na nizké teploty. Mě na KTM 300 exc 2013. bez problémů. Natryskované obě cca. základ origo. Teda připisujem to karburátoru , nevím kde jinde by mohla být chyba.
Měli jste možnost nějak porovnat, jestli je nějaký rozdíl ve spotřebě mezi keihin 300 a Mikuni 300?
V sobotu můj kolega na HQ 300 2017 v -6 st. a 900m.n.m, dojezdil, motorka zdechla a nechtěla chytnout. Karburátor MIKUNI je citlivější na nizké teploty. Mě na KTM 300 exc 2013. bez problémů. Natryskované obě cca. základ origo. Teda připisujem to karburátoru , nevím kde jinde by mohla být chyba.
Měli jste možnost nějak porovnat, jestli je nějaký rozdíl ve spotřebě mezi keihin 300 a Mikuni 300?
Je to takové na pi... porovnávat , protože kolega na HQ 300 víc bere za plyn , ale mikuni si papne asi víc. Jezdíme spolu skoro každý víkend a vždy má po vyjížďce méně benzínu.
V sobotu můj kolega na HQ 300 2017 v -6 st. a 900m.n.m, dojezdil, motorka zdechla a nechtěla chytnout. Karburátor MIKUNI je citlivější na nizké teploty. Mě na KTM 300 exc 2013. bez problémů. Natryskované obě cca. základ origo. Teda připisujem to karburátoru , nevím kde jinde by mohla být chyba.
Měli jste možnost nějak porovnat, jestli je nějaký rozdíl ve spotřebě mezi keihin 300 a Mikuni 300?
Tohle bude složité porovnávat, nemůžeš srovnat dva jezdce s rozdílným karbcem, každý má úplně jiný styl jízdy, každý kroutí jinak,někdo padá méně, někdo více, někdo jede celý den co výjezd, to dá na první pokus, někdo se trápí.. tenhle to z dlouhých sjezdů zdechne, tenhle zase ne... Ale tohle nás asi trápit nemusí, od příštího roku by měly být stříkačky, to bude jiný level
V sobotu můj kolega na HQ 300 2017 v -6 st. a 900m.n.m, dojezdil, motorka zdechla a nechtěla chytnout. Karburátor MIKUNI je citlivější na nizké teploty. Mě na KTM 300 exc 2013. bez problémů. Natryskované obě cca. základ origo. Teda připisujem to karburátoru , nevím kde jinde by mohla být chyba.
Měli jste možnost nějak porovnat, jestli je nějaký rozdíl ve spotřebě mezi keihin 300 a Mikuni 300?
Tohle bude složité porovnávat, nemůžeš srovnat dva jezdce s rozdílným karbcem, každý má úplně jiný styl jízdy, každý kroutí jinak,někdo padá méně, někdo více, někdo jede celý den co výjezd, to dá na první pokus, někdo se trápí.. tenhle to z dlouhých sjezdů zdechne, tenhle zase ne... Ale tohle nás asi trápit nemusí, od příštího roku by měly být stříkačky, to bude jiný level
stříkačka bude ok , ale než se to vychytá.... Zajímalo by mě, kam se ten benzin, nebo mix benzínu bude stříkat, bude místo karbecu vstřikovač s difuzorem?nebo přímo na píst? nebo do klikové komory?nebo kam? Jsem zvědavý jaké bude provedení. Má to už nějaké enduro?