INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
- Jardasonyx
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
- 0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
driftak:
Ahoj.Ja to koupil od jednoho člena z Motorkářů.To právě on koupil jako dotaženku.Měl ji rok.Pak chtěl vozit pohodlněji přítulkyni tak koupil Varadero.To zjistil že udělal chybu a koupil ji znovu :-) V tu dobu co jsem ji kupoval nic nebylo a tohle byla náhoda že ji prodával.Taky nebyla nejlacinejší ale ona už ani nebude nikdy laciná.Tenhle stroj se neprodává.Doteď na tom borci lítaj Dakar a Baju.Koukni třeba sem co je na přejímce za mašinu,je to z roku 2015,minuta 35:34
https://www.youtube.com/watch?v=EtgDuthxXWk
PS:jsem rád že se líbí
Co rána to metr!
- Jardasonyx
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
- 0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Kluci měl bych dotaz.Zkoušel jsem palbu na rovné polnacce,trosku je na ni sterk a nejak predek plave,nepatrně i zadek.Mam nahusteno P 1.75 Z 1.25 pneu Mitas EF 07 a EF 06.Mitas uvádi P a Z 0.93 až 1.2.Kurna ted nevím jestli jsem neměl koupit EF 08.Možná to je na tu 06ku tech 1.75 moc.Na kolik hustite pneu?
Co rána to metr!
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Jardasonyx:
Proč tam rveš tolik? Jezdil jsem předek kolem 0,7 - 0,8 a zadek 0,5 - 0,7. Po silnici teda jen přejezdy, jinak terén. Pokud jezdíš víc asfalt, měl sis koupit cestovní gumy. Na TTRku teď jezdím polodrapáky, polňačky, lesňačky i nějakej výjezd za sucha de, ale musí být sucho, jinak konec.
- Jardasonyx
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
- 0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
green.bear:
Čau no dik za za radu.Podhustím to.Na TTRku a WRku jsem měl to samí a žádný problém,jen si nepamatuju na kolik jsem to foukal už.A co děláš na TTrku?:-)Nebo je lepší než XRko?:-)
Co rána to metr!
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Jardasonyx:
XRko šlo pryč, protože jsem začal jezdit terén, na který nestačilo, těžká, jako každej dual, taky mě ničila absence startéru. Měl jsem i SM kola, kratší pojezdy dobrý, výkon luxus, trojkou z plynu záda, do města naprosto skvělá hračka, ale když jsem si dal výlet nad 100 km, uvibrovaný, ve vyšších rychlostech nestabilní.. Je to legenda, spolehlivej stroj, ale kromě prasení po městě na motardech v ničem neexcelovalo. TTR je v podstatě to samý, ale ještě o třídu horší, mám ho na ježdění pro rohlíky a kolem komína, kde mi to stačí, když chci jet blbnout, beru Berga. Jo a taky mě štvaly ceny dílů, za vodítko řetězu přes 2 litry, to prostě nejde, když na KTMku stojí 1/4. Tož tak. Ale tím XR nechci hanit, ve třídě dual sport je to jedna z nejlepších motorek. Díky zvedající se ceně XR a snižující se ceně KTM 690 Enduro si ale myslím, že časem bude KTM mnohem lepší volba.
- duso
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 619
- Založená vlákna
- Motorka: XR600 97
- Věk: 29
- 2 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
inak ako je na tom XR 650 s velkostou ramu ? Mám dlhé nohy a na 600R vypadám ako osa na bombone a zle sa citim na tom sedím na mieste spolujazdca, hold vyrastol som z toho asi budem musieť zvážiť ako ďalej, mám aj zodvyhnuté riaditka o 30mm a to je málo
- Jardasonyx
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
- 0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
duso:
Ahoj mam 185/90,stojim na spickach, riditka + 22mm a v poho.
Editoval Jardasonyx (23.08.2016 20:36:36)
Co rána to metr!
- Jardasonyx
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
- 0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Kluci tak mam po 30 km v terenu uklepany 3 odpruzeny blinkry z BMW GS.To se mi jeste nikdy nestalo.Nejradsi bych tam nedal zadny.Co tam mam dat za blinkry ktere vydrzi a budou k XRku sedet?
Co rána to metr!
- mart
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1193
- Založená vlákna
- Motorka: WR400F, exTT600R
- Věk: 5X
- 3 1
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
na exTTR byly dost odolný origo blinkry, navíc vzhledově docela decentní - myslím, že by k XRu docela pásly...
modrá je dobrá ;-)
- blejdamint
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 536
- Založená vlákna
- Motorka: Honda xr 650r
- Věk: 50
- 2 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Možná se to někomu může hodit:
XR650R Torque Specifikace XR650R 2000 až 2007
Obecné Servisní momenty
Chladicí kapalina vypouštěcí šroub 12 Nm (108 in-lbs) Šroub pro vypouštění oleje v rámci 25 Nm (18 ft-lbs) Šroub pro vypouštění oleje v klikové skříni 25 Nm (18 ft-lbs) Olejového filtru šrouby víka 12 Nm (108 in-lbs) Olej sítko displej k rámu 55 Nm (40 ft-lbs) Hadice přiléhající k olejové sítko obrazovku 40 Nm (29 ft-lbs) šroub oleje v klikové skříni sítko obrazovka 37 Nm (27 ft-lbs) Zapalovací svíčka 18 Nm (156 in-lbs) Ventil stavěcí šroub Pojistná matice 25 Nm (18 ft-lbs) Valve cover nastavení díra 12 Nm (1 08 in-lbs) Načasování cap díra 10 Nm (84 in-lbs) Kola momenty
Přední náprava 88 Nm (65 ft-lbs) Přední držák nápravy ořechy 12 Nm (108 in-lbs) Zadní náprava ořech 93 Nm (69 ft-lbs) paprsky kola 4,0 Nm (36 in-lbs) Vrchní zámek Pojistná matice 13 Nm (108 in-lbs) Řízení momenty
Vidlice upínací maticí Počáteční moment (ložiska sedadel) 20-30 Nm (14 až 22 ft-lbs) Konečné moment 8 Nm (69,5 in-lbs) Vidlice matice 98 Nm (72 ft-lbs) Řídítka držák šrouby 27 Nm (20 ft-lbs) Horní můstek vidlice šrouby 28 Nm (20 ft-lbs) Spodní můstek vidlice šrouby 33 Nm (24 ft-lbs) závěsné momenty
Vidlice cap-to-vidlice trubka ? Vidlice spodní čep 54 Nm (40 ft-lbs) Vidlice cap-to-klapkou tyče 15 Nm (132 in-lbs) Vidlice cap-to-vidlice trubka 30 Nm (22 ft-lbs) zadní tlumič horní upevňovací šroub 45 Nm (33 ft-lbs) Zadní tlumič nižší montážní šroub 45 Nm (33 ft-lbs) Shock rameno-to-swingarm 78 Nm (58 ft-lbs) Shock rameno-to-šok link 69 Nm (51 ft-lbs) Shock link-to-rámu 69 Nm (51 ft-lbs) Kyvná vidlice pivot šroub matice 108 Nm (80 ft-lbs) Kyvná vidlice pivot nastavovací matice Stage 1 12 Nm (108 in-lbs) Stage 2 Uvolněte dokud v žádném točivým momentem Fáze 3 7 Nm (5,1 in-lbs) Seřizovací matici pojistnou matici 64 Nm (47 ft-lbs) Rozvodovka (Řetězová) Momenty
Pastorek šrouby 12 Nm (108 in-lbs) Pastorky šrouby / matice 42 Nm (31 ft-lbs) Brzdové třmeny, disky a bubny momenty
přední třmen Třmenu šrouby 30 Nm (22 ft-lbs) Posuvník pin-to-třmenem 23 Nm (1 7 FT-lbs) Posuvník pin-to-třmenu 23 Nm (17 ft-lbs) Pad kolíky 18 Nm (1 56 in-lbs) Pad zástrčky 3 Nm (26 v -lbs) zadní třmen Allen hlava jezdce pin-to-třmenem 28 Nm (20 ft-lbs) Posuvník pin-to-konzole 13 Nm (1 20 v -lbs) Pad kolíky 18 Nm (1 56 v -lbs) Pad zástrčky 3 Nm (26 palců-liber) šrouby linka union brzdové 35 Nm (25 ft-lbs) Brzdový kotouč-to-wheel šrouby (nejsou opakovaně) 20 Nm (168 in-lbs) * Přední brzdová soustava upevňovací šrouby 10 Nm (84 in-lbs) Zadní master upevňovací šrouby válec 13 Nm (108 v -lbs) momenty motorů
montáž motoru uzávěry Plaketa ořechy 8mm 26 Nm (20 ft-lbs) 10mm 54 Nm (40 ft-lbs) Plaketa šroub (na zadní straně přenosu) 26 Nm (20 ft-lbs) Externí olejové hadice a šroub trubka Horní (u hlavy řízení) utáhněte Nižší (v dolní části rámu downtube) 37 Nm (27 ft-lbs) na motoru utáhněte Hlavy válců šrouby víka 6 mm šrouby 12 Nm (108 v -lbs) 8 mm šrouby 23 Nm (17 ft-lbs) Cam řetězová šrouby 20 Nm (14 ft-lbs) (2) Dekomprimační zvedák páka šroub 12 Nm (108 v -lbs) (2) Cam Napínák řetězu zvedáky šrouby (na zadní straně válce) 12 Nm (108 palců-liber) Cam řetězu šroub napínáku (za pravým krytem klikové skříně) 12 Nm (108 palců-liber) (2) hlavy válců matice (10 mm) 67 Nm (49 ft-lbs) (1) Válec-to-klikovou skříní šrouby 12 Nm (108 v -lbs) Kliková skříň šrouby víka (vpravo a vlevo) 12 Nm (108 in-lbs) páčku spojky okouna šrouby 10 Nm (84 in-lbs) Pružina spojky šrouby 12 Nm (108 v -lbs) spojky Pojistná matice 118 Nm (87 ft-lbs) (1) Setrvačník (alternátor rotor) šroubu 125 Nm (90 ft-lbs) (1) Primární hnací ozubené kolo locknut 118 Nm (87 ft-lbs) (1) Pastorek šrouby 12 Nm (108 in-lbs) Ozubeného ložiska set šroub deska 12 Nm (108 in-lbs) Olejové čerpadlo zátka deska šroub utáhněte šrouby plech olejové čerpadlo 12 Nm (108 v -lbs) Shift cam-to-shift drum šroubu 12 Nm (108 v -lbs) (2) Shift vačkové šroub Zarážka rameno 12 Nm (108 v -lbs) Posun pedálu svírací šroub Nespecifikováno Kickstarter šroub 26 Nm (20 ft-lbs) klikové skříně šrouby 12 Nm (108 in-lbs) Ozubeného ložiska držák šroub 12 Nm (108 v -lbs) (2) (1) naneste čistý motorový olej do závitu a hlavy (2) Použití non-trvalé závit zámek do šroubové závity Výfukové potrubí a Kalidla momenty
Výfukové potrubí-to-hlavy válců ořechy 18 Nm (156 in-lbs) Muffler upínací šrouby 20 Nm (168 in-lbs) Tlumič upevňovací šrouby 32 Nm (24 ft-lbs) Systémové momenty Zapalovací a elektrika
Alternátor šroub rotor 125 Nm (90 ft-lbs) * kryt rozvodového díra 84 in-lbs * Naneste čistý motorový olej pro šroubové závity a hlavy Rám a Karosářské momenty
Footpeg šroub / matice 54 Nm (40 ft-lbs) Kompaktní deska / bar Není dostupný sidestand Krok 1 Utáhnout šroub na 10 Nm (84 in-lbs) 2. krok Uvolněte šroub 1/8-turn 3. krok Utáhněte matici na 40 Nm (29 ft-lbs) Sidestand konzola-to-rámu šrouby 8 mm šroub 26 Nm (20 ft-lbs) 10 mm šroub 36 Nm (29 ft-lbs) Pomocný rám horní šroub 26 Nm (20 ft-lbs) nižší šrouby 42 Nm (31 ft-lbs)
Kdo chce hleda jak, kdo nechce hleda proc
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
blejdamint:
Paráda
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11376
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Jardasonyx:
Moc hezkej expediční stroj. Jak je tam velká nádrž? Na co to má sloužit? Celodenní výlety po RO hřebenech? To by byla pohodička!
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
- Jardasonyx
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
- 0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Raduz TT600r: Ahoj expedicni ani ne,nutim ji pracovat v lese a na crosove trati.:-) Nadrz ma 24l,ale tankuju jen deset kvuli tezisti..Ale original shanim taky.Ono to vypada jen ze je brutalne velka ale zase to tak zly neni,cekal jsem to horsi.:-)
Co rána to metr!
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Jardasonyx:
Teď sem řešil stejnou barvu a s každým ubraním vz.58 za prdelí. Stačilo vyšroubovat půl otáčky na směsi, svíčka krásná, postřelování minimální
- Jardasonyx
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
- 0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Kluci tak další problém. Takhle si v klídku instaluji led blinkry a že je zkusím.No tak skočím na to,kopnu, "svině" chytne a čumím jak puk pod předním kolem loužička. Ntvl absolutně nechápu.Přední vidle jsem udělal komplet,futra prox ani se to nehlo v nich,prachovky ALL Balls (NOKy nepasujou),gufera NOK-levá vidle teče po 200 km nechápu.Kdyby to jen rosilo ale ono kurňa teče jak z vodovodu :-)Olej Denicol 5w.Než jsem to složil min 100x jsem to pro jistou zkontroloval po sobě,hladina změřena na 100%.Ještě se mi to nestalo.Tak teď fakt nevím buďto výrobní vada NOK gufer (předtím tam byli ještě origoš gufera a prachovky-neteklo to,taky NOK)nebo chyba při montáži.Teď ale nevím co za gufera koupit jestli NOK nebo Ariete poněvadž z obouma jsem měl jen výborné zkušenosti.Teď fakt nevím čemu veřit :-)Naposledy co si pamatuju tak jsem byl na crosové trati a na roletách sem tomu dal napít :-).Že by moc oleje???Nenapadá někoho něco co by to mohlo způsobit?
Mimochodem nejsem si jist viskozitou oleje,né že by nebyl kvalitní používal jsem je ve všech mích motorkách ale předek se mi zdál při sériovém nastavení hodně tvrdej a byl takovej jako méně citlivej.Na šotolině při palbě ten předek plaval jak cíp.Nejdřív jsem myslel že mám přehuštěno ale nebyla to pravda.Pří max měkkém nastavení se to hodně změnilo k lepšímu ale i tak to špatně kopírovalo povrch.Green-bear psal něco že tam měl olej 2.5w.Má někdo poznatky z nastavením tlumičů do lesa občas cross trať,takovej kompromisek?:-)V manuálu píšou hladinu standart 120mm ale jinak lze měnit hladinu od 90 do 155.Tady borci píšou olej max 3w a hladina 110mm...
http://www.borynack.com/xr650r/forks.htm
Než to rozeberu z těžkým srdcem,kamenujte mně informacema :-)
Diky kluci
Editoval Jardasonyx (12.09.2016 11:48:16)
Co rána to metr!
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Jardasonyx:
Neteče ti to spodem, přes o-kroužek?
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
- Jardasonyx
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 341
- Založená vlákna
- Místo: Lomnice nad Popelkou
- Motorka: Honda XR 650 R
- Věk: 44
- 0 0
Re: Honda XR 650 R - tipy, triky, rady
Rozebíral tady někdo někdy přední tlumiče?Mám silonovou podložku mezi podložkou pružiny a vrchním víčkem.V katalogu náhradních dílů jsem nic podobného neviděl.Předpokládám že to v Dall Aře asík vyřešily takhle kvůli SMku po svém :-).Pokuď někdo tedy vidle rozebíral měli jste tam silonovou podložku????Poprvé mi to nějak nedošlo a neřešil jsem to.Proto to bude taky asi na předek tvrdé.No pružiny maj mít min dle ser. manuálu 496mm ja mám 500 mm.Mám ještě fora.:-)Kluci odepište skládám vidle podruhý diky. :-)
Co rána to metr!
|