Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 2 Progresivní pružiny-rozdíl ?#21 22.08.2016 22:25:07
Re: Progresivní pružiny-rozdíl ?Hugila: offline #22 22.08.2016 22:35:19
Re: Progresivní pružiny-rozdíl ?pospa5: mmm...pleteš offline #23 22.08.2016 22:52:36
Re: Progresivní pružiny-rozdíl ?on se může ten měkčí konec mačkat dřív ikdyž je nahoře Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline #24 23.08.2016 03:07:34
Re: Progresivní pružiny-rozdíl ?Pre hustejšie hore/dole je veľa áno a nie prečo... skúsim nájsť. mail, kde mi to popísali z YSS ale vyhralo hustejšie hore dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát) offline #25 23.08.2016 07:34:45
Re: Progresivní pružiny-rozdíl ?
Nepletes se , ale plati to, jen kdyz bude cela pruzina stejnyho prumeru. offline #26 23.08.2016 09:32:16
Re: Progresivní pružiny-rozdíl ?úplně jedno ;-) Kdo nepadá, nezrychluje ! :-)....Padá se z nedostatku rychlosti...Metal s Rockem vládnou světem, HipHop nechte dětem 8-) offline #27 23.08.2016 10:05:01
Re: Progresivní pružiny-rozdíl ?Od Wilbersů No, it does not matter technically, the spring will work correctly either offline #28 23.08.2016 10:12:07
Re: Progresivní pružiny-rozdíl ?Wilbers a Hugila mají stejnou teorii Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline #29 23.08.2016 11:45:57
Re: Progresivní pružiny-rozdíl ?motoline.cz: Hugila má pravdu v tom, že hustší konec bude nahoře a pospa má pravdu v tom, že hustší konec je měkkčí a v tom se zase plete hugila offline #30 23.08.2016 17:27:20
Re: Progresivní pružiny-rozdíl ?....hustší konec je tvrdší...logicky:)...kdyby byl měkčí, tak závity v hustším konci na sebe dosednou již víceméně pouze vahou motorky, to za prvé no a za druhé, kde by se vzal efekt zvýšeného přituhnutí u konce stlačení, když těch pár hustších závitů by bylo stlačeno již na začátku, a dále už by se pouze rovnoměrně stlačovali závity z řidší části, která je podstatně delší. offline #31 23.08.2016 19:41:17
Re: Progresivní pružiny-rozdíl ?Hugila: mysli si to, .... ale nikoho o tom radši nepřesvědčuj offline #32 23.08.2016 20:45:15
Re: Progresivní pružiny-rozdíl ?Hugila: offline #33 23.08.2016 20:57:30
Re: Progresivní pružiny-rozdíl ?tak se z toho nakonec vyvinul zajímavý spor Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc. offline #34 23.08.2016 21:21:20
Re: Progresivní pružiny-rozdíl ?pospa5: Vždyť si v tom popisu protiřečíš ... pružina bude fungovat stejně ať hustším nahoře nebo dole, pokud nebudeš řešit zanedbatelnou odchylku v tíze samotný pružiny, kdy hustší vynutí je těžší. Nahoře je proto, že ta těžší hmota je stále odpružená spodním řídším vinutím, ale když bude dole, tak je to už hmota, která není odpružená nebo jen málo ... jenže to ani dobrej pilot nepozná, proto bude úplně u prdele, jak tam bude, pokud není třeba z jedný části pružina kónická .... Do kol stejně rvete silný 1.5 kg těžký duše a nikdo to neřeší a to je třeba oproti mousse nebo tubliss poznat. To je jako řešit jestli je při novým řetězu zadní kolo víc vepředu a při vytahaným víc v zadu ..... a kdo to pozná?? offline #35 23.08.2016 22:30:00
Re: Progresivní pružiny-rozdíl ? Janek: offline #36 23.08.2016 22:40:11
Re: Progresivní pružiny-rozdíl ?Vezmite tužku pero vyberte pružinu natiahnite polovicu medzi prstami a potom ju celú stlačte a stlačí sa ta pôvôdná hustejšie navinutá... proste na základnej škole si ti asi každý vyskúšal dnešok je včerajší zajtrajšok!!! lidi jsou kurvy, mrdej a kradou kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát) offline |