Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Suzuki Dr350S rok 1995 a mikuni TM36-31

#1 22.07.2016 15:06:33

Suzuki Dr350S rok 1995 a mikuni TM36-31


Ahojte, citam na fore, ale nejako som nenasiel takyto problem.
Nahradil som origo karburator BST33, karburatorom Mikuni tm36-31 s akcel.pumpickou.
Moto startuje, akceleruje OK ,ale iba do pol- tristvrte plynu.Potom ako keby sa dusila, nema vykon.Ked jej pomaly pridavam, vytocim ju do max. otaciek bezproblemov. Akonahle zakcelerujem na doraz, zadusi sa.
Taktiez sa mi zda ,ze moto ma ako keby nepravidelny chod na volnobeh.Srubu bohatosti mam nastavenu na 2,5 otaciek.Ked snou krutim , ako keby nereagovala, snad pred uplnym priskrtenim tochu poklesnu otacky.
Karburator bol uplne vycisteny, rozobrany, ale tento problem bol aj pred cistenim karbeca.
Este jednu vec som zistil, ak by som dal systic na moto, scipne. Studene v terajsom case tocim bez sytica.So syticom to vobec nechytne.
Ako sa vlastne u tohoto typu nastavuje hladina?, nejako som to nenasiel.
Na origo karburator BST33 slape moto OK.
Vdaka za pomoc

 offline 

 

#2 23.07.2016 10:22:32

S4ne
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 448
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300, HBG FE 350
Věk: 28
0 0

Re: Suzuki Dr350S rok 1995 a mikuni TM36-31


Zdravim, ja ked som mal DR mal som tiez problem s karburatorom, mohol som s nim laborovat kolko som chcel...az raz som sa nastval, kupil komplet sadu na pretesnenie karburatora...a cuduj sa svete motorka chytala na brnk a sla krasne v celom spektre otacok... Skusil by som najprv toto, predsalen su to stare karburatory a mnohe o-kruzky to uz mozu mat za sebou.

 offline 

 

#3 23.07.2016 13:44:56

Re: Suzuki Dr350S rok 1995 a mikuni TM36-31


servis:
Podľa mňa máš problém v okruhu akceleračnej pumpičky.   Má to striekať tak aby prúd len tesne minul otvárajúcu sa klapku. Nie skôr a nie neskôr. Dôležitá je aj trvanie vstreku a množstvo vstreknuteho paliva. Skontroluj cely mechanizmus.

 offline 

 

#4 23.07.2016 16:33:03

Re: Suzuki Dr350S rok 1995 a mikuni TM36-31


Ahojte.
Akceleracna pumpicka sa nastavuje, pociatok, koniec striekania.
Mam to nastavene tak akurat ako sa otvara klapka do cca polovice plynu. Dyza je nastavena, presne do stredu klapky, striekat tam strieka , to som vyskual. Idem este polaborovat s ihlom, uvidime.
Co sa tyka startu ,ak najdem spravne polohu, toci na na kop, ci studene , teple, samozrejme teraz bez sytica.
Oproti origo karbecu , urcite je to od pociatku zivsie, akceleracna pumpicka urcite k tomu prispieva, no horsie, ze to vedne pri konci.

 offline 

 

#5 23.07.2016 17:39:51

Re: Suzuki Dr350S rok 1995 a mikuni TM36-31


Skús nastaviť aby ti vstrek skončil skorej a dával viacej paliva - trval kratšie. Mne robilo tiež niečo podobne keď som zamenil karbec na mojej motorke (DR-Z). Keď som riadne pridal tak sa ako keby na chviľu priduisila a až potom akcelerovala Najciteľnejšie to bolo na päťke (to ma išlo prehodiť cez riaditka tongue). Dal som tam karbec z YZ-F 450 ktorý mal trvanie vstreku cca z 2.5 sekundy. Laboroval som s tym skrátil dĺžku vstreku cca na 1 sekundu. Teraz to ide parádne vystreli ihneď na ktorýkoľvek kvalt.

PS: Neviem ake možnosti nastavenia má Mikuni (membrána AP, vymeniteľná leak jet) ja som sa babral s FCR kom

 offline 

 

#6 26.07.2016 09:54:08

Re: Suzuki Dr350S rok 1995 a mikuni TM36-31


Ahojte.
Tak som to trosku ladil, no vstrek, mam nastaveny tesne ako sa otvori klapka a hned to tam strieka a trva cca do polovice otvorenia.Skusal som nastavit aj aby to trvalo do maxima ale vysledok bol, ze to slo este horsie.
Hladinu som tiez este kontroloval, mam to tak ako je na foto, ked to jemne primacknem tie plavaky cez gulicku, tak su vo vodorovnej polohe s prirubou.
Co sa tyka ihli, neviem to tesnenie , gumicka ma byt pod segerkou?, alebo potom na segerke a ta zavlacka co drzi ihlu ju primackne?Mam to tak ako je nafotke, ihla 3-ti zarez zhora
Hlavnu dyzu mam 135., srub bohatosti nastaveny na 2 a pol otacky.
Vysledok je asi taky, ze moto akoby sla trochu lepsie za plynom, ale ako keby bublala a prskala, vo vyfuku je pocut ako keby take strelanie, pripada mi ako keby bola strasne bohata zmes, volnobeh zle drzi, resp.ako keby vypadaval, ked je studenejsia ide Ok so spustenou srubou volnobehu , ked sa zohreje , musim to trochu pristelovat, lebo potom uz scipava a tiez je dost velka zotrvacnost odozvy plynu z maxima do minima, ako keby to nedokazalo zregulovat a nieco tam drzalo motorku vo vyssich otackach. Pritom ovladanie plynu mam dvojlankove, lanka nedrhnu a je vidiet , ze klapka je zavreta.

Vdaka za pomoc


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5465_hladina1.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5465_hladina2.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5465_hladina3.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5465_ihla_osadenie.jpg
http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5465_karburator1.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5465_karburator1.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/5465_karburator2.jpg

 offline 

 

#7 26.07.2016 12:21:39

Re: Suzuki Dr350S rok 1995 a mikuni TM36-31


No ak ti striela do vyfuku ako z guľometu tak máš chudobnú zmes nie bohatú. Ak si občas uprdne tak je to v poriadku. Aké trysky potrebuješ na svoju motorku si si hádam vygooglil..... ja som na rýchlo v googli našiel že dávaju 127.5 na DRku. 130 majú XRky 400vky.
Ak ti zostávajú visieť po ubratí otáčky tak zvýš voľnobeh a dolaď otáčky do normálu pomocou šroubu bohatosti zmesi. Pomaličky pridávaj a dolaďuj až to bude v cajku. Rob to na zohriatom motore.

 offline 

 

#8 26.07.2016 13:26:47

Re: Suzuki Dr350S rok 1995 a mikuni TM36-31


Vdaka za pomoc
Skusim zohnat tu 127,5 dyzu, teraz mam 135.
Na orginale BSM33 je tiez 135 a stym slape motorka OK.
Nemenia sa tam este aj nejake vzdusniky?, nech to naraz objednam.

 offline 

 

#9 27.07.2016 11:16:28

Re: Suzuki Dr350S rok 1995 a mikuni TM36-31


Ahojte , nemate z vas niekto volnobeznu 15 a hlavnu 125, 127 dyzu, nejako to nemozem zohnat.
Pripadne poradte z coho tam pasuje a kde sa da u nas na SK zohnat.

 offline 

 

#10 03.08.2016 22:38:41

Re: Suzuki Dr350S rok 1995 a mikuni TM36-31


Ahojte, tak sa mi akosi podarilo zladit, co sa tyka volnobehu, ale ten maximum je stale ....., pozrite video, snad niekoho nieco napadne.

https://youtu.be/OWnN8f3PdlE

Dyzy som zatial nezohnal, takze to ide na 135 a volnobeh 17,5.Ihla druhy zarez zhora.
Vzdusnik je 2,5 otacky, ale ako keby ani nereagoval, az ked ho celkom zatiahnem , trochu sa znizia otacky moto.
Skusal som ihlu aj na  treti zarez zhora, akoze ju viac zodvihnut, pridvihnut ,
dat trochu viac hladinu,  mozno ze to trochu pomohlo, ale nie moc, stale to nieje ono.
Jaro

 offline 

 

#11 14.08.2016 20:28:06

Hanss41
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 15
Založená vlákna
Místo: Stříbro
Motorka: Manet Tatran, Dr 350SHC, WR 450f
Věk: 31
Tel: polorozbitej
Web
0 0

Re: Suzuki Dr350S rok 1995 a mikuni TM36-31


Zdary taky mam úplně stejnej problém vytočím DRko max do 8 tis. kar. TM 36 akorát mam hl. trysku 137,5  jelikož na 135 bílá svíce a přehřívala se, jinak chytá hned, po výbrusu na 400 stovku a jehlu mam úplně nahoře (segrovka nejníž) zkusim ještě  trochu poladit jehlu a hl trysku na 140.


.... strach můžeš mít ale nesmíš se bát!....

 offline 

 

#12 15.08.2016 22:57:26

Re: Suzuki Dr350S rok 1995 a mikuni TM36-31


Ahoj.
Tak ja som vyskusal uz asi vsetky varianty s ihlou a stale to nepomaha.
Dyzi zatial nemam, ale mne zase asi treba mensiu, teraz tam mam 135.
Aky mas presne typ karburatora?, skadial si zohnal hlavne trysky?
Mne to pripada ako keby sa tym pridanim odrazu zahltila, moc benzinu.
Sviecku, farbu zatial neriesim, skusal to iba ako sa hovori na STOLE, v terene to nieje jazdene, nakolko mam problem so zadnym kolesom a nemam ho zatial poskladane.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů