Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Nechat si udělat repas podvozku není marné!

#621 19.05.2016 21:02:21

CruZz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 180
Založená vlákna
Místo: Liberec
1 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Joraell napsal(a):

kesy:

u každeho gufera drží břit kromě pružinky i tlak zevnitř.

Gufero ale primárně těsní olej, brání vniknutí vody a bordelu. Pokud by někdo vymyslel vidli, vyrobenou jak psal ze srandy janek, tak je blázen.

navíc:
Hřídelové těsnicí kroužky (gufera) jsou dotykové těsnicí prvky určené pro utěsnění otáčejících se hřídelů a dalších strojních součástí. Gufero svou funkcí zabezpečuje těsným oddělení prostředí s malým tlakovým spádem. Stupeň utěsnění závisí na provozních podmínkách těsněné součásti a požadavcích na životnost gufera.

Editoval CruZz (19.05.2016 21:03:18)

 offline 

 

#622 19.05.2016 21:05:31

CruZz
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 180
Založená vlákna
Místo: Liberec
1 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Janek:

Díky za zajímavej článek. Já to nechci, a doufám že to nikdy mít nebudu ( to je díky bohu téměř jistota :-D )

 offline 

 

#623 19.05.2016 22:10:42

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Ono hlavne furt resite gufera a ony to tak uplne gufera nejsou. Spis manzety kdyz uz chcete chytracit..

 offline 

 

#624 19.05.2016 22:17:37

Joraell
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1141
Založená vlákna
Motorka: Husky TC 250
Věk: 34
3 7

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


CruZz:

A proč mi tohle píšeš ? smile Já napsal že čím větší tlak je zevnitř tím více je břit gufera přitlačován na styčnou plochu a těsní.  Je mi jasné, že těsní olej a ne vzduch.


Nekrmte toho Trolla !

 offline 

 

#625 20.05.2016 11:46:37

Bahnak1991
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 71
Založená vlákna
Motorka: Ktm exc 250
Věk: 25
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Tak se taky podělím o mou zkušenost s Farynem. Na minulou sezonu jsem koupil novou moto s 4Cs tlumiči a po pár jízdách se mi vidle nezdáli na kořenech přední kolo uskakovalo nedrželo směr a celkově byla motorka neklidná. Po doporučení jsem poslal vidle a centrál Farynovi řekl jsem mu co to dělá bavili jsme se co jezdím. Faryn vidle odladil a najednou motorka začala poslouchat držela stopu krásně padala do zatáček. Po odjetí cca 50 Mth mi Faryn poslal olej na výměnu. Teď po odjetí 100 mth jsem poslal vidle a centrál opět Farynovi na kompletní repas do týdne byli vidle zpět a proběhne ostrý test za týden na dovolený v Rumunsku. Takže za mě díky Faryne   ano  ano 


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/4198_20160519_180222.jpg

 offline 

 

#626 25.05.2016 07:23:47

WoxmenRX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Motorka: Červená 350
Věk: 23
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Ahoj. Dal by mi někdo prosím rychlou radu jak trošku poladit přední vidle Sachs na Betě 350? Má najeto zatím asi 30mth tak repas zatím nezvažuju a ani na to nemám prašule. V lese se mi zdají vidle ok, ale jak se dostanu na tvrdej, suchej podklad kde jsou boule, hupy zkrátka bordel tak mi to mlátí tvdě do rukou a nejsem schopnej držet směr a musím na tom hodně bojovat abych to udržel ve stopě... Tlumiče jsou pro mě španělská vesnice. Nahoře odskok, dole komprese. Dal by se naklikat nějakej kompromis mezi lesem tzn pomalejší jízdou a trošku rychlejší jízdou třeba pro CC trať bez zásahu do vnitřku? Moc děkuju  smile 


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/2127_zakladni.png http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/2127_zakladni_b.png http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/2127_zakladni_bd.png


Rada od zkušenějšího je k nezaplacení.

 offline 

 

#627 25.05.2016 07:33:38

Joraell
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1141
Založená vlákna
Motorka: Husky TC 250
Věk: 34
3 7

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Jedna rychlovka.


http://s33.postimg.org/6g7vv4syn/suspension_infographic1_1.jpg
image upload no registration

Editoval Joraell (25.05.2016 07:36:38)


Nekrmte toho Trolla !

 offline 

 

#628 25.05.2016 07:43:31

mart
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1193
Založená vlákna
Motorka: WR400F, exTT600R
Věk: 5X
3 1

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Joraell:

pěkně po lopatě ano 


modrá je dobrá ;-)

 offline 

 

#629 25.05.2016 07:48:56

Joraell
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1141
Založená vlákna
Motorka: Husky TC 250
Věk: 34
3 7

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


mart:

No hlavně by si někteří měli přečíst to dole "Important" U některých převládá to, že když se vše povolí tak je to idoš gaučing big_smile


Nekrmte toho Trolla !

 offline 

 

#630 25.05.2016 08:01:17

bobkuuu
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1287
Založená vlákna
Místo: Lysá pod Makytou, Púchov
Motorka: 690
Věk: 35
Tel: +421904249455
1 2

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


free sag a rider sag je v každom návode inak  a1 


dnešok je včerajší zajtrajšok!!!
lidi jsou kurvy, mrdej a kradou
kéž by aspoň jednou za rok dorazila blbců sběrna (Kabát)

 offline 

 

#631 25.05.2016 08:28:11

Barney.m
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 130
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: DR 350
Věk: '93
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


bobkuuu napsal(a):

free sag a rider sag je v každom návode inak  a1 

Pokud nemáš cross s 300 mm zdvihu, je lepší si to napočítat.  smile http://racetech.com/page/id/30#3

Např. Race sag XT660Z Ténéré: 200 mm zdvih vzadu x 30 % = 60 mm.  ano 

Editoval Barney.m (25.05.2016 08:29:38)

 offline 

 

#632 25.05.2016 09:51:50

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


mart napsal(a):

Joraell:

pěkně po lopatě ano 

Kdyz je to pekne po lopate, jak to ma Woxmen naklikat?
Jinak Sachs pouzivaji spickovy vyrobci mmj. AJP zadni central a tam to maka jak na enduro tak mx a je jedno, kolik vazis ano 
Beta asi pouziva nejakou rozpoctovou verzi  ne 
Kdyz to tluce, zkusil bych prvne 4 kliky na utlumu a zkouset.

 offline 

 

#633 25.05.2016 10:21:59

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Barney.m napsal(a):

bobkuuu napsal(a):

free sag a rider sag je v každom návode inak  a1 

Pokud nemáš cross s 300 mm zdvihu, je lepší si to napočítat.  smile http://racetech.com/page/id/30#3

Např. Race sag XT660Z Ténéré: 200 mm zdvih vzadu x 30 % = 60 mm.  ano 

Stejně si to chce nastavit podle stylu ježdění. 30% na TT600 je v terénu i na pěkné silnici ok. Ale na rozbitý okresky a dojíždění do práce mám nastaveno 40% a je to perfektní gauč  smile.

 offline 

 

#634 25.05.2016 10:35:42

mart
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1193
Založená vlákna
Motorka: WR400F, exTT600R
Věk: 5X
3 1

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Janek napsal(a):

mart napsal(a):

Joraell:

pěkně po lopatě ano 

Kdyz je to pekne po lopate, jak to ma Woxmen naklikat?
Jinak Sachs pouzivaji spickovy vyrobci mmj. AJP zadni central a tam to maka jak na enduro tak mx a je jedno, kolik vazis ano 
Beta asi pouziva nejakou rozpoctovou verzi  ne 
Kdyz to tluce, zkusil bych prvne 4 kliky na utlumu a zkouset.

po lopatě základní pricipy  tongue 
ýnsaj dans ej ot  a17 


modrá je dobrá ;-)

 offline 

 

#635 25.05.2016 18:56:40

Faryn
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 390
Založená vlákna
Místo: Rožnov:Pr
Motorka: Gas Gas 450FSR
Věk: 35
Tel: 608713226
Web
3 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


WoxmenRX napsal(a):

Ahoj. Dal by mi někdo prosím rychlou radu jak trošku poladit přední vidle Sachs na Betě 350? Má najeto zatím asi 30mth tak repas zatím nezvažuju a ani na to nemám prašule. V lese se mi zdají vidle ok, ale jak se dostanu na tvrdej, suchej podklad kde jsou boule, hupy zkrátka bordel tak mi to mlátí tvdě do rukou a nejsem schopnej držet směr a musím na tom hodně bojovat abych to udržel ve stopě... Tlumiče jsou pro mě španělská vesnice. Nahoře odskok, dole komprese. Dal by se naklikat nějakej kompromis mezi lesem tzn pomalejší jízdou a trošku rychlejší jízdou třeba pro CC trať bez zásahu do vnitřku? Moc děkuju  smile 


http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … kladni.png http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … adni_b.png http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … dni_bd.png

Jednu jsem dělal.
Upravil se zdvih na 300mm dodal pružiny upravil vnitřky.
Vše se zlepsilo a největší zadrhel je zadnu tlumič.
Ten tě limituje ze všeho nejvic.
Tahle motorka je urcěna na kochačku.
Aby si nemusel pešky lol 


Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě.

 offline 

 

#636 25.05.2016 19:03:43

Faryn
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 390
Založená vlákna
Místo: Rožnov:Pr
Motorka: Gas Gas 450FSR
Věk: 35
Tel: 608713226
Web
3 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Janek:

Beta ma v predu klasicke tlumicě
AJP ma proti tomu TOP Factory podvozek lol  lol  lol 


Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě.

 offline 

 

#637 27.05.2016 08:25:41

WoxmenRX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Motorka: Červená 350
Věk: 23
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


Hmm to jsem netušil, že má Beta až tak špatný tlumiče. WP to hold není  smile Kluci závoďáci co taky jezdí Bety od nás mají přestavený vnitřky a to teda funguje jinak už jen při chycení a propružení... V lese se tlumiče chovají dobře, s tím si myslím, že problém nemám ale jak se jede rychlejší trasa po rozbitém, díry, kořeny tak mi to utíká a tluče. Mám zkusit ten útlum? 4 kliky přidat nebo ubrat? Jsem v tomhle fakt lama tak sorry  big_smile Zadní tlumič taky musím odladit... Ten "free sag, rider sag" mám nějakej divokej


Rada od zkušenějšího je k nezaplacení.

 offline 

 

#638 27.05.2016 09:20:14

WoxmenRX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 568
Založená vlákna
Motorka: Červená 350
Věk: 23
0 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


sirr: V prvé řadě děkuji za obsáhlou odpověď  ano Na skocích na MX trati jdou tlumiče na doraz samozřejmě všechny a kolo mi líže blatník. Mám taky s výstrojí přes 100kg to je na seriové tlumiče hodně proto jsem hned na začátku psal že bez zásahu. Můj případ je tenhle: 

"- pokud to znamená, že tlumiče nejdou do dorazu - ale rozhazuje ti to ruce (zatináš ruce, ale nemůžeš to udržet) = je to moc tvrdý
(pak bys měl oboje (COM i REB) povolovat do -, nebo to může znamenat hodně oleje,tvrdé pružiny,...)" Podotknu, že tlumiče jsou v sérii tzn nenastavovány a ještě neproběhl servis mají najeto cca33mth (motorka je nová)  smile Řekl bych že tenhle jev se projevuje v polovině až 3/4 stlačení tlumiče 

Nejlíp mi z toho vychází zkusit naklikat to co jsi mi popsal v druhém bodě, jezdit, ladit, zkoušet a šetřit na servis u Faryna  big_smile 
Děkuji  smile  ano 

Editoval WoxmenRX (27.05.2016 09:22:34)


Rada od zkušenějšího je k nezaplacení.

 offline 

 

#639 27.05.2016 11:43:05

Faryn
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 390
Založená vlákna
Místo: Rožnov:Pr
Motorka: Gas Gas 450FSR
Věk: 35
Tel: 608713226
Web
3 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


WoxmenRX:

Neber to osobně!
Ale ta motorka je určena na kochacku.
A nechtějí od ní víc.
Kluk co jsem mu ji dělal.
Koupil ladak +karbec se šprycku.
Nakonec přední tlumiče prodal kolegovi.
Koupil.jiné prevaril ram pripasoval nějaký zadní tlumič.
Myslím s DR ka

A poenta bezúdržbové motorky je pryč.
Já to mmyslim v dobrém.


Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě.

 offline 

 

#640 27.05.2016 11:50:57

Faryn
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 390
Založená vlákna
Místo: Rožnov:Pr
Motorka: Gas Gas 450FSR
Věk: 35
Tel: 608713226
Web
3 0

Re: Nechat si udělat repas podvozku není marné!


sirr:

V zadu je nerozebiratelny tlumič
Nastavis je předpětí pružiny.
Možná by tam vlezl s nějakého pita a šel by nastavovat.


Kdo nikdy nezávodil stál celý život v řadě.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů