Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

šlauch

#1 02.04.2016 22:27:35

motoline.cz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1428
Založená vlákna
Věk: 40
Tel: 724938355
10 1

šlauch


kluci, víte někdo, co má na práci ta pružinkou opletená hadice? Já to vidím prvně  ou1 


http://www.offmoto.com/domains/offmoto.com/uploads/thumbs/185_karbur.jpg


Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.

 offline 

 

#2 02.04.2016 22:58:15

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: šlauch


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#3 02.04.2016 23:15:39

motoline.cz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1428
Založená vlákna
Věk: 40
Tel: 724938355
10 1

Re: šlauch


takže je to tak, že když systém uzná za vhodné, že by bylo dobré ubrat, tak přes tu hadici upustí část podtlaku někam ven a tím pádem šoupátko klesne níž. Chápu to správně?


Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.

 offline 

 

#4 03.04.2016 09:19:42

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: šlauch


motoline.cz napsal(a):

takže je to tak, že když systém uzná za vhodné, že by bylo dobré ubrat, tak přes tu hadici upustí část podtlaku někam ven a tím pádem šoupátko klesne níž. Chápu to správně?

Podle nějaký evropský testovací směrnice se na dvojku a trojku měří myslím při 50km/h hluk projíždějící motorky. Asi simulace motorky v obci. Mám podobnou kokotinu na motorce taky, aby to tuhle normu splňovalo a nebylo to moc hlučný. Výsledek je, že na jedničku jede Advík normálně, ale na dvojku a trojku po zadním moc jezdit nechce. Na čtyřku už je zase všechno v normálu. Čekal jsem s odstraněním tohohle bazmeku až tam budu mít laďák, abych to kuchal zároveň se systémem sekundárního vzduchu hezky při jednom odstrojování motorky. Ale asi to už dlouho odkládat nevydržím. Jako chápu, že předchozí majitelé si toho možná u téhle motorky ani nevšimnuli, ale mě to sere docela dost  hmm 

Editoval NoEnd (03.04.2016 09:29:26)

 offline 

 

#5 03.04.2016 20:44:31

_zdenda_
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 14
Založená vlákna
Motorka: KTM 990 Adventure R
0 0

Re: šlauch


NoEnd: Jeslti máš 990, tak je vyřazení EPC o cvaknutí jednoho drátku od senzoru zařazeného stupně :-)

 offline 

 

#6 03.04.2016 22:47:33

Honza
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1010
Založená vlákna
Místo: v lese mezi Pv, Bk a Vy
Motorka: DRZ 400S (07')
Věk: 35
14 0

Re: šlauch


motoline.cz: No dle toho co sem vyčetl, tak první tři rychlosti. Dole na tom karbu je elektromag. ventil a ten spojuje skrz tu hadici prostor nad membránou s airboxem (ten je spojem další hadicí, nastrčená je na ten mosaznej nátrubek na spodu karburátoru a pak na airboxu viz. tvoje fotka). Některý verze DRZ pro USA a Austrálii, tenhle blbinec vůbec na karbu nemají. Z principu funkce to musí zpomalovat odezvu na plynovou rukujeť. Případně plnej plyn není plnej plyn, respektive škrtící klapka je otevřena naplno, ale šoupě nedosáhne max. zdvihu.
Jen pro doplnění: Ventil má jen dva stavy regulace, otevřený zavřený, žádný částečný otevření se nekoná.


Ono to bude mít něco spojenýho s tím jak říká NoEnd. Nějaký měření hluku při homologačních zkouškách. Něco podobnýho je u aut, ale tam to řeší el. plynem. Myslím, že se projíždí měřený úsek a na začátku se dá plný plyn (sešlápne pedál) jenže u auta člověk sice pedál mačká, ale škrtící klapkou hýbe ECU s nastavenou prodlevou. Tím pádem dosáhne "maxima hluku" v delší vzdálenosti od měřícího zařízení a zařízení nezaznamená tak velký akustický tlak=> ojebávka. smile 
Jestli někdo ví, jak to přesně je, tak ať doplní, tohle jsem někde vyčetl.

Editoval Honza (03.04.2016 22:49:52)


Neselhal jsem tisíckrát. Našel jsem tisíc způsobů, které nefungují.
T.A.Edison

 offline 

 

#7 04.04.2016 12:15:30

NoEnd
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2105
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: KTM lc8 ADV
Věk: 32
5 1

Re: šlauch


_zdenda_:

950. Tam to taky není složitý, ale jak jsem psal, chci vyhazet komplet EPC i SAS a dat vyfuk a svody 2-1 od RP tuningu nejlíp všechno hezky při jednom vrtání. Pak s tou motorkou budu spokojenej na 100%  ano 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů