INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
prosim o radu servisaky
prosim o radu servisaky
Vybiram si auto, proto prosim o rady servisaky, jak je na tom ta ci ona motorizace. Nazory jedna pani povidala ci mel jsem to rok, najel 6tkm a nic se mi neposralo prosim vynechte.
A) Honda 2,2ctdi 103kW B) Skoda 1,6 TDi 77kW C) Ford 2,2Tdci 129kW D) Ford 1,8 Tdci 92kW E) Opel 2,0 Cdti 96kW F) Opel 1,7 cdti 81kW
pokd muzete rict i neco k celkove koncepci znacky budu rad. auto bude max 6 let stare anajeto do 120tkm
predem diky moc
Re: prosim o radu servisaky
Re: prosim o radu servisaky
mikagen:
si pleteš fórum ne?!
Re: prosim o radu servisaky
Re: prosim o radu servisaky
@ Strejda-GC - proc? Požádat o pomoc při radě i když je to mimo off je také zakázané? Beru to od tebe jako vtip/rypnuti
@Janek Díky moc, přesně tebe jsem tipoval na Fordy Bohužel Ford je nejlevnější "nejmladší" troufal by jsi si, kdybych realizoval Forda v rozumnrm dostřelu jako rádce?
- Felipe
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 284
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC
- Věk: 3+
- Tel: služební a zvoní
3 0
Re: prosim o radu servisaky
Ta Škoda není v úvodu špatná volba ale ta 1.6TDI už je krok vedle (hodně se řeší palivová soustava okolo 120 až 150tkm). Ale jinak 2,0 TDI CR je v poho. A když je to spojené s DSG, tak je to úplně paráda
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
0 1
Re: prosim o radu servisaky
Já ti neporadím, já sem fanda na Volva s benzínovým turbem.Ale ten pětihrnek v dehtu co dávali do V70 samá chvála
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
- Bohouš
- začátečník
- Fotogalerie
- Příspěvky: 22
- Založená vlákna
- Motorka: tt600, yzf600, jawičky
- Věk: 41
0 0
Re: prosim o radu servisaky
Carlitos13: Už mam třetí volvo a max spokojenost, motor 2,5 tdi 5ti válec jak psal werdisko, spotřeba, výkon, bez udržby. Akorát to v seznamu mikagen nemá za mě snad jen ta honda, forda v naftě vůbec a ten opel snad jen insignia. Nejni to z mojí hlavy, ale servisáka u kterýho kupuju olej a tak.
- zachvat
- Bahňák

- Fotogalerie
- Příspěvky: 445
- Založená vlákna
- Místo: Jindř. Hradec
- Motorka: Husaberg Fe450
- Věk: 43
1 0
Re: prosim o radu servisaky
Z tohoto výběru asi fakt bude nejlepší Forďáckej starej 1.8TDCi, kterej je po stránce spolehlivosti celkem dobrej. Sice těžká litina, ale pokud vím, tak se nikdy nepojil s filtrem pevných částic, což je dle mne velká výhoda a o velkou starost méně.
- Vojtas
- Bahnomil

- Fotogalerie
- Příspěvky: 1319
- Založená vlákna
- Motorka: FE450
- Věk: 25
- Tel: NokiaN8
7 0
Re: prosim o radu servisaky
Hej tu mám (AGR - stary obtok turbo) a nemůžu na ní říct křivýho slova ... je to teda jedničková oct... namotáno skutečných 352 tisíc a spojka pořád první... ale už začíná podávat ruku... na motoru běžný servis... chip na 85kw v tom jezdí už 270tkm... takovej motor už neudělaj
Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!!
Re: prosim o radu servisaky
mikagen napsal(a):Vybiram si auto, proto prosim o rady servisaky, jak je na tom ta ci ona motorizace. Nazory jedna pani povidala ci mel jsem to rok, najel 6tkm a nic se mi neposralo prosim vynechte.
A) Honda 2,2ctdi 103kW B) Skoda 1,6 TDi 77kW C) Ford 2,2Tdci 129kW D) Ford 1,8 Tdci 92kW E) Opel 2,0 Cdti 96kW F) Opel 1,7 cdti 81kW
pokd muzete rict i neco k celkove koncepci znacky budu rad. auto bude max 6 let stare anajeto do 120tkm
predem diky moc
Hoši, jak to tu čtu, tak co člověk to jiný názor . V autech se hrabu od svých deseti a za mě Honda super auto i spolehlivý , ale dneska mít 2,2 obsah už je drahý špás. Škoda taky dobrý 77kw , jak psal Janek 66kw ještě lepší, ale dnes skoro nemožné ho sehnat. Mluvím samozřejmě o 1,9, 1,6 vynech. Ford v naftě jasný průser, jedině benzín to jsou držáky. Opel za posledních 5 let najel na novou politiku a ten diesel je jeden z nejlepších a spolehlivost taky ok, za mne bych bral tu 1,7. Ať si vybereš, co si vybereš stejně si to budeš chválit, ikdyž se to bude srát, protože to bude tvý
Editoval jopr (01.04.2016 14:43:18)
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
Re: prosim o radu servisaky
Vojtas napsal(a):Hej tu mám (AGR - stary obtok turbo) a nemůžu na ní říct křivýho slova ... je to teda jedničková oct... namotáno skutečných 352 tisíc a spojka pořád první... ale už začíná podávat ruku... na motoru běžný servis... chip na 85kw v tom jezdí už 270tkm... takovej motor už neudělaj
jeden z nejlepších motorů, ale kvůli emisím musel z kola ven, jak říkáš, takový motor už nikdo neudělá
Nad nikým se nepovyšuj, před nikým se neponižuj
- Vojtas
- Bahnomil

- Fotogalerie
- Příspěvky: 1319
- Založená vlákna
- Motorka: FE450
- Věk: 25
- Tel: NokiaN8
7 0
Re: prosim o radu servisaky
jopr: emise jsou taky jen jeden velkej podvod :-) emisí je pořád stejně, jenom se díky turbum zředují vzduchem, motor pracuje s ochuzenou směsí... ve zkratce... je to jako sraní s se zapnutým ventilátorem a bez :-D to hovno tam leží furt, jen díky tomu větráku tolik nesmrdí...
jinak 2,2 motor není drahej špáš... pokud teda myslíš náklady jako povinny atd... brácha na 2,8 platí míň než za zmíněnou 1,9 ...
Editoval Vojtas (01.04.2016 15:00:55)
Baseball, basketball and football... ....all require one ball... ...ENDURO REQUIRES TWO!!!
Re: prosim o radu servisaky
Mikagen :
Já se ti můžu vyjádřit z vlastní reálné zkušenosti jen k Fábce..Kámoš má asi rok to Mondeo co píšeš ...
Škodovka 1.6TDi (u mě teda 66kw) má najeto 230 000. Absolutně bez závad. Ve 210 000Km oprava převodovky (jedno ložisko-nerozsypalo se to nebo tak, ale hučelo to), jinak bez problémů. U každé ropy je samozřejmé aditivum a trošku něžnější zahřívání. Auto jako takové držák, výkon úplně dostačující je těch 66kw. Jezdil jsem i s 55kw a to už bylo teda hodně znát..Tu bych znova nechtěl. Podvozek poplatný třídě. Absurdně nízká spotřeba 5L. Šetrným stylem i méně. Mě osobně dost kecá palubák. Ukazuje XY a žere po dotankování tak o litr míň. Když to fakt ženu na krev jako dement, tak 6. Jedinou vadu to auto má...Chtělo by to 6. rychlostní stupeň.
Na 4 Fabiích jsem toho natočil už dost, dieselovou mám první, ale co chci říct je to, že se mi nikdy nestalo, že bych pro závadu nedojel na místo. Vlastně jsem nikdy neopravoval nic co by nebylo běžné...Pouze spotřebák.
Forda Mondeo MkII ve 2.2 Tdci má kámoš jako druhý majitel a ještě v čipu. Od novoty to jezdilo na jednu značku oleje atd...občas aditivum. Najeto lehce přes 300. Olej nebere. Hodně dálniční provoz, dovolené atd..Má to v nějaké ukrutné palbě, světlá kůže, obrovský středový displej (rádio, navi...) , větrané i vyhřívané sedačky atd... (klidně ti na něj dám tel. poví ti více = SZ). Běžné vady jako u jiných aut. Jedny dveře nezamykají, jedno okno nestahuje...žádné drámo.
My jsme měli doma MkII v 96kw a 2.0Tdci a to jelo jak debil ani olej to nežralo, spotřeba cca 6-6,5 ale chod motoru byl jednou takový, potom makový...Nevysralo se na tom nic, ale ve 180 šel preventivně z domu.
Editoval jirka87 (01.04.2016 15:17:18)
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
0 1
Re: prosim o radu servisaky
Když tak čtu, že stačí 66KW nebo 77KW v naftě... Já mám v turbobenzínu (1300kg kombi) 147 KW a zas až tak to nejede
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
Re: prosim o radu servisaky
Vojtas napsal(a):jopr: emise jsou taky jen jeden velkej podvod :-) emisí je pořád stejně, jenom se díky turbum zředují vzduchem, motor pracuje s ochuzenou směsí... ve zkratce...
To je docela blbost, turbo tlačí víc vzduchu/kyslíku a díky tomu roste teplota hoření ... zvyšuje se výkon ... snižuje se spotřeba ... ale roste podíl oxidů dusíku = vyšší emise. Současně ale klesá podíl pevných částic ve splodinách ... Proto se používá EGR, který ti do sání pouští část výfukových plynů, který jsou prostý o kyslík ... to vede k určitý regulaci NOx, ale zase roste podíl pevných částic, protože klesá teplota hoření, .... snižuje to výkon motoru .... Tohle je ten začarovaný kruh, kdy motor buď nemá výkon, produkuje víc pevných částic a má nižší emise NOx nebo motor má turbo, zaslepený EGR, jede s nižší spotřebou ... má málo pevných částic, ale vysoký NOx
Proto se jde cestou "zpracování" (nebo jak to nazvat) výfukových plynů - močovina nebo filtry pevných částic. U filtrů částic je další průser, že na jejich odstranění potřebuješ získat mraky tepelný energie a to zase jen spalováním nafty, kterým tvoříš NOx ...
Takže když ve zkratce, tak aspoň takhle
Re: prosim o radu servisaky
Díky všem za názory. Vím, že škoda s 66kW i 81kW je nejlepší (sám mám na dojíždění do práce když prší Octu 81kW), ale jak jsem psal, stri do 5-ti let a 100tkm neb chci být chvilku jen s běžným servsiem a auto musí bohužel vypadat.
Re: prosim o radu servisaky
Nova dacia se zarukou a za malo penez
|