INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
moto pro juniora
- Rajko
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 117
- Založená vlákna
- Motorka: XR 400R
- Věk: dostatečný
- Tel: mám
0 0
Re: moto pro juniora
Tak už jsem konečně něco koupil - Honda MTX 50, je nádherná a pomalu by si zasloužila spíš muzeum než začínajícího puberťáka Má však jednu docela podstatnou vadu - teda dvě, ale to že nemá papíry, zase až tak moc nevadí Když na ní sednu já se svým metrákem a něco, tak mám problém se na rovině rozjet tak, aby tam šla dát 4ka a ani na jedničku se tomu nechce moc rozjíždět, prostě je to líný jako prase a to tak, že i pionýr je proti ní svižnej vraník. Koukal jsem po netu co by mohlo být příčinou a nejspíš se bude opět jednat o nějakou úchylárnu se seškrcením výkonu, tak jak to mají v oblibě Němečtí soudruzi. Momentálně je na ní karburátor s hodně malým difuzorem cca 12mm a stejně tak malá je i příruba sání ( na youtubu jsem koukal, že tam mají karburátory s cca 18 - 20mm difuzorem), na klapky jsem ještě nekoukal. Nemáte někdo zkušenosti s tímhle omezením výkonu a jak nejsnadněji jí vrátit původní sílu? Co ještě bude všechno seškrcený? Výfuk, CDIčko, někde se prý dávalo i těsnění mezi válec a kartér s malými průchody pro sací kanály. Budu rád za každou zkušenost hlavně s tímhle modelem.
- srsen600
- Pokročilý

- Fotogalerie
- Příspěvky: 100
- Založená vlákna
- Motorka: Gas Gas EC250 Cami-R
- Věk: 28
- Tel: 732857376
0 0
Re: moto pro juniora
Rajko:cenovka 8-9tis? Je nádherná,jak byla daleko přes půl republiky ne?Je z sbasaru či bazos.cz ....Ta by i stála za to dát na veterány.... El. funguje, tacho-otáčkoměr,blinkry,kontrolky...
Gas Gas EC250 R (Raketa :-) - tlumiče marzocchi,sachs / brzdy komplet nissin a podsedadlák , řidítka , chladiče z EC 300 2T .
Re: moto pro juniora
Rajko napsal(a):Tak už jsem konečně něco koupil - Honda MTX 50, je nádherná a pomalu by si zasloužila spíš muzeum než začínajícího puberťáka Má však jednu docela podstatnou vadu - teda dvě, ale to že nemá papíry, zase až tak moc nevadí Když na ní sednu já se svým metrákem a něco, tak mám problém se na rovině rozjet tak, aby tam šla dát 4ka a ani na jedničku se tomu nechce moc rozjíždět, prostě je to líný jako prase a to tak, že i pionýr je proti ní svižnej vraník. Koukal jsem po netu co by mohlo být příčinou a nejspíš se bude opět jednat o nějakou úchylárnu se seškrcením výkonu, tak jak to mají v oblibě Němečtí soudruzi. Momentálně je na ní karburátor s hodně malým difuzorem cca 12mm a stejně tak malá je i příruba sání ( na youtubu jsem koukal, že tam mají karburátory s cca 18 - 20mm difuzorem), na klapky jsem ještě nekoukal. Nemáte někdo zkušenosti s tímhle omezením výkonu a jak nejsnadněji jí vrátit původní sílu? Co ještě bude všechno seškrcený? Výfuk, CDIčko, někde se prý dávalo i těsnění mezi válec a kartér s malými průchody pro sací kanály. Budu rád za každou zkušenost hlavně s tímhle modelem.
http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 100701.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 100742.jpg
Podívej se taky na píst, má to ještě nějaký kompres? U těchle malých kubatůr to může klamat. A hlavně to nijak neupravuj! Takhle to má hodnotu!
Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.
- MotoDriver
- Bahnomil

- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
13 0
Re: moto pro juniora
Rajko napsal(a):Tak už jsem konečně něco koupil - Honda MTX 50, je nádherná a pomalu by si zasloužila spíš muzeum než začínajícího puberťáka Má však jednu docela podstatnou vadu - teda dvě, ale to že nemá papíry, zase až tak moc nevadí Když na ní sednu já se svým metrákem a něco, tak mám problém se na rovině rozjet tak, aby tam šla dát 4ka a ani na jedničku se tomu nechce moc rozjíždět, prostě je to líný jako prase a to tak, že i pionýr je proti ní svižnej vraník. Koukal jsem po netu co by mohlo být příčinou a nejspíš se bude opět jednat o nějakou úchylárnu se seškrcením výkonu, tak jak to mají v oblibě Němečtí soudruzi. Momentálně je na ní karburátor s hodně malým difuzorem cca 12mm a stejně tak malá je i příruba sání ( na youtubu jsem koukal, že tam mají karburátory s cca 18 - 20mm difuzorem), na klapky jsem ještě nekoukal. Nemáte někdo zkušenosti s tímhle omezením výkonu a jak nejsnadněji jí vrátit původní sílu? Co ještě bude všechno seškrcený? Výfuk, CDIčko, někde se prý dávalo i těsnění mezi válec a kartér s malými průchody pro sací kanály. Budu rád za každou zkušenost hlavně s tímhle modelem.
http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 100701.jpg http://www.offmoto.com/domains/offmoto. … 100742.jpg
Velmi pěknej strojek. Pokud bych dělal nějaký úpravy,tak jenom takový aby to šlo dát jednoduše do původního stavu. Jinak dávám odkaz,kde jsou popsaný motory ( měl by tam bejt i ten tvůj ),kde jsou popsaný i typy karbeců,nějaký ůpravy. Je to sice k mopedům,ale mohlo by to pomoci. V druhým odkaze ( je z toho prvního odkazu ) je popis jak byly tyto motory omezeny pro evropu.Prostudduj ty stránky důkladně,snad to pomůže.
http://www.mb5web.com/forum/index.php?topic=43.0
https://sites.google.com/site/mb5supersite/
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
- Rajko
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 117
- Založená vlákna
- Motorka: XR 400R
- Věk: dostatečný
- Tel: mám
0 0
Re: moto pro juniora
Tak nejdřív díky moc za odpovědi. Stála 10.000,- koupil jsem jí přes Bazoš a byl jsem pro ní v Liberci. Elektrika, tachometr a otáčkoměr všechno to funguje jen musím zapojit zadní světlo - byl tam původně jinej blatník. Tunit jinak než na původní stav a původní výkon rozhodně nehodlám (taky to mám rád tyhle starý poctivý stroje) Kompresi jsem zatím neměřil, ale motorka chytá na první prošlápnutí tak si nemyslím že by byl až takový problém s vůlema. Teď když koukám na ten druhý odkaz od MotoDrivera tak je víc než jisté, že je výkon omezen tím karburátorem a ještě píšou průměrem potrubí výfuku. Hodnoty přesně odpovídají. Motor na volnoběh točí max 7000 otáček, ale na silnici se přes 6000 otáček nedostane. Rychlosti to má také jen 4 oproti Americké verzi a maximálka je taky shodná, já z toho víc jak 45Km/h nedostal. Takže i kdybych udělal novej výbrus (kvůli kompresi) a nechal všechny restrikce na svém místě, tak z toho trhač nebude. No ale co s tím? Já bych chtěl, aby to jelo jako ta Americká verze, napadá mě koupit z Bazoše osmdesátkovej motor (vzít z něj karburátor, přírubu sání, válec a píst) a opatrně rozpárat výfuk.
Editoval Rajko (15.03.2016 13:28:26)
- MotoDriver
- Bahnomil

- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
13 0
Re: moto pro juniora
Rajko:
Na tom prvním odkaze je info o motorech a podle všeho tam 80kovej válec nedáš,tipuju že tam bude jiná klika,ojnice. Píšou že tam pasuje válec z CR80+nějaký ůpravy. Zkusil bych jenom karburátor jak jsou popsaný v tom prvním odkaze. Ve výfuku bude spíš jenom nějakej restriktor na kraji kolena u válce .
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
Re: moto pro juniora
Rajko : Zkus třeba i zavolat někomu, kdo na tom chvíli drandil..vlastnil to...jestli neporadí.
http://motorky.bazos.cz/inzerat/5723565 … MTX-80.php
Nebo si najít někoho, kdo to má v profilu na motorkářích. Lidi zatím ještě nejsou úplné arogantní hovada a kolikrát rádi pomůžou. Tohle je takovej ten typ stroje, ve kterém se stejně každý nějak vrtal, takže by to mohlo padnout na úrodnou půdu.
- MotoDriver
- Bahnomil

- Fotogalerie
- Příspěvky: 1792
- Založená vlákna
- Místo: Mechov
- Motorka: 250f
- Věk: 40 a víc
- Tel: mám
13 0
Re: moto pro juniora
Rajko:
Sundej lauf z válce,mrkni do něj a uvidíš jestli tam něco je,kdyžtak drátem jestli dál v koleně něco není. Ten karbec bych zkusil sehnat tu 16ku co dávali USákům a mělo by to být poznat a nemělo to dělat žádnou neplechu. Když to přirovnám s podobným motorem Fraco Morini S5GS,tam je situace motor 5ti kanál v základu karb DellOrto 14 cca 4,5 hp ,ten samej motor karb Mikuni 16 cca 6hp , Mikuni 18 cca 9hp ,Mikuni 20 cca 10,5 hp u těch motorů s karb Mikuno je výfuk stejnej.
Je to barva, kterou mám prostě rád Modrá je dobrá, už je to tak.
- Rajko
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 117
- Založená vlákna
- Motorka: XR 400R
- Věk: dostatečný
- Tel: mám
0 0
Re: moto pro juniora
Tak jsem koukal na ty motorkáře a s MTX50 tam není nikdo. S MT80 tam jsou asi tři a ty už dlouho nejsou aktivní a tuším že toho moc neřešili. Ale koukal jsem i na Ebay a Němci používají 18mm karburátory pro MTX50 jako tuningové a protože se mi dneska povedlo koupit kompletní ( byl zadřenej ale za supr peníze) motor z MTX80 zkusím tam dát ten 18mm. Do vejfuku kouknu doufám, že jestli to mělo nějakou restrikci, tak nebude hluboko, protože někde jsem zahlédl, že ty výfuky jsou stejné pro 50 i 80. Ještě by bylo zajímavé jestli by se nedala přeházet i převodovka. Přeci jen 6 rychlostí oproti 4 je docela lákavé. Na ebayi jsem viděl válec s kulisama, kterej má být stejnej pro 50tku i 80tku. Ale to už je možná moc velký zásah do fungujícího motoru nejdřív to zkusím jen s tím karbecem a výfukem.
- Rajko
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 117
- Založená vlákna
- Motorka: XR 400R
- Věk: dostatečný
- Tel: mám
0 0
Re: moto pro juniora
Koštěbuch:
No je pravda, že vůbec netušim co to obnasi jen jsem viděl jak vypadá rozložená ta 80 na prvocinitele a zase mi to tak složité nepřišlo. Ale jestli rikas že je to peklo tak na to sere pes a vymenim jen ten karbec a pak se uvidí co dal.
- Koštěbuch
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 334
- Založená vlákna
- Místo: přerov
- Motorka: Gas Gas 515 FSE
- Věk: 28
0 3
Re: moto pro juniora
no to právě bylo z toho příspěvku vidět... jednoduše víc rychlostí ví koleček jinačí uložení... samozřejmě to de ale musel by si rozpárat kartery a upravit je dle té 80, nebo prostě jiný pekla je to capina...
|