INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
- 0 1
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
AJP FANS CZ:
Jelikož na moto nebyl, jezdím bez něj, jelikož to byl čelní střet s šutrem jak korba od kolečka v chrastí (předpokládám že to bylo ono) tak by nepomohl ani plasťák pod motorem.
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
- pampalíny
- Pokročilý
- Fotogalerie
- Příspěvky: 94
- Založená vlákna
- Místo: jih čech
- Motorka: gasgas 300,exc 520,crf 450...
- Věk: plnoletej...cca 2x
- Tel: takový ten s klikou
- 0 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
zdravím,tak nějak mi to nedá a taky si přisadím k tématu ..a bude to něco o AJP PR5 z osobní zkušenosti cca 1 hod jízdy na předváděcím dnu loni v Č.B. ..jen popíšu moje dojmy z daných dvou moto,co jsem měl možnost vyzkoušet...třeba někomu pomůžu při výběru.. to co napíšu se opravdu týká zkoušeného kusu..
předně opravdu to není závodní motorka,není to na motokrosovou trať ani moc na enduro závody a pokud vím ani výrobce a ani prodejce to tak neprezentují...je to opravdu pro hobby jezdce,spíš začínající a nebo ty,co se chtějí jen tak svézt v terénu..
s tím jaké to je jsem vyrazil na místo konání,což byla místní menší motokrosová trať,dle mě ne moc vhodně zvolená pro toto moto,ale vedle byl ještě vytyčen menší okruh po lese.
motokrosová trať: po nějakém tom rychlém točení se šroubkama na útlumech to začalo v rámci možností(hobby endura) fungovat i na té trati,takže podvozkově to svezení na trati zvládalo,neměl jsem pocit,že by se to nějak kroutilo,bylo nestabilní,dělalo nepředvídatelné věci a pod...Podvozek nijak moc neprotestoval ani při chodu po dorazech,skoky,dopady to zvládalo taky docela slušně..samozřejmě s ohledem na zaměření motorky...podvozek pro mě docela pozitivním překvapením ..motor..20ps...s tím na trati zázrak nevymyslíš...ale (můj názor)docela silný spodek a střed...vršek trošku slabší ..lepší dřív odřadit než točit až k omezovači...pozas,ergonomie-vcelku standart,těžiště ok (jsem menší,170cm) neměl jsem nějaký zásadní problém...trošku horší tvarování ovládacích prvků,hlavně páčky měli nepříjemnou hranu(prý už měli vymyšlené jiné)..co si pamatuju trošku tvrdší řazení(mělo větší odpor),ale řadilo to bez problémů,nic nevypadávalo....brzdy vcelku zvládaly..při jízdě z toho nic nevyčnívalo,netrčelo...zkoušel jsem jak obyč tak extreme...za mě téměř nepostřehnutelný rozdíl mezi oběma..
kolečko po lese: kousek po louce,lesní cesta,lesní pěšina,taková menší roklička..tak tady bych řekl,že se moto našlo,relativně lehká,obratná,podvozek stíhal vcelku slušně, motor výkonu dostatečně...z mého pohledu hravá motorka ...předem říkám,že tu nebyly žádné prudké výjezdy ani vyloženě trialové úseky,ale takové to klasické svezení se po lese...tady za mě příjemné překvapení
a něco na závěr: mám rád motorky jako celek...s každou se dá užít kopec zábavy..nebudu řešit cenu...ani výdrž mota...díly atd..na něco jsem se ptal a zas tak velký problém jsem neviděl
pokud někdo hledá motorku na svezení bez závodních ambic,co si jí chce nějaký čas nechat,co zvládne i těžší terén,tj,nějaký ten sjezd,výjezd,potok a tak ,určitě by měl uvažovat i o této...z vlastní zkušenosti-tak nějak si marně vzpomínám,kdy jsem na své moto po lese potřeboval plný výkon..většinou jezdím do půl plynu(ale možná sem velká lama a jezdím jen čajárnu)...vcelku pravidelně jezdím do Rumunska a na to,co tam jezdíme by to bylo myslím vcelku fajn...relativně lehká(lehčí než moje ktm ),vcelku obratná a podvozek na danou kategorii slušný a motor příjemný...co mě trošku zarazilo,je víčko nádrže na konci sedačky,nejspíš po otevření může napadat bláto dovnitř(nezkoušel jsem ,jen dohad)
já byl docela příjemně překvapený AJPečkem-nesrovnával jsem s ostrou moto,věděl jsem na co se jdu podívat,nesrovnávám ani s jinou moto dané kategorie..a rozhodně bych si s touto moto nepřipadal na výletech(výjezdech) s partou méněcenný
to co jsem psal se týká opravdu jen těch dvou zkoušených kusů a hoďky poježdění na nich..obě dvě už měli tuším docela dost za sebou,žádné pazvuky jsem neslyšel,ta jedna měla myslím něco kolem 6000km a upřímně,zrovna moc jsem předváděčku taky nešetřil a to sem tam byl poslední,večer,takže za ten den toho asi i už dost zažily ..většinu jsem odjezdil na obyč verzi..extreme mi přišla skoro stejná
neprodávám toto moto a ani momentálně neuvažuji o koupi
kde sem...tam to ucpu...jako ten tampon
- Joraell
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1141
- Založená vlákna
- Motorka: Husky TC 250
- Věk: 34
- 3 7
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
No já tedy řeknu svůj nezaujatý názor, protože minulej rok byly tyto motorky k půjčení na ukončení sezóny v Habarticích a kdo chtěl, si na nich mohl zkusit motokrosovou trat i vedle takovej přírodní výletní okruh. Motor je teda slaboučký ve srovnání s ostrou motorkou pérování je také měkké, ale funguje dobře. Tím chci říct, že odpružení je na určení stroje (výletní enduro) velice dostačující, ergonomie a brzdy taky v pohodě. Nemám tušení kolik to stojí nové, ale jako náhrada za xr250 a podobý stroje pro lidi co něco takového hledají si myslím, že to není špatná volba.
Nekrmte toho Trolla !
- AJP FANS CZ
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 385
- Založená vlákna
- Motorka: AJP PR5 2015, AJP PR5 2016, Gas Gas TXT 280
- Věk: mladý
- Web
- 3 4
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
MotoDriver:
Něco na tom bude. Sám vidím, když jedu s partou lidí co mají YZ250 2T po lesích v našem okolí, hravě jim stačím. Pokud tedy na otevřené cestě nedají plnej :-D Ale v lese jde to hlavně o rovnováhu, spodní pásmo otáček, krouťák v dolních otáčkách a měkký chod spojky s jasnou dávkovatelností! Pokud ti jde spojka blbě a musíš to drtit více než 2 prsty, jsi v těžším terénu nahraný. Na mé PR5 jde krásně jedním prstem :-)
Jde hodně o to, jak se naučíš motorku poslouchat a dokážeš jí odhadnout. Právě proto se s PR5 nechá zažít si myslím docela dost srandy, protože není náročná na řidiče. Výkon je od spodu, spojka je měkká, dávkovatelná. Tím pádem amatér jako já může s motorkou docela vyvádět a blbnout. Nebojíš se té motorky, protože je hodná a tím pádem si s ní více dovolíš. (takový ten pocit, kdy si myslíš, že ji máš v ruce a proto jdeš zkusit vyjet něco prudšího nebo přejet větší kládu). Ldyž se té motorky bojíš, netroufneš si s ní tolik :-) a o tom si myslím, že je PR5. O té jednoduchosti, hravosti a nenáročnosti. Pak nastane ten pocit, kdy si myslíš, že máš motorku 100% v ruce a tím pádem jdeš zkusit nějaký větší výjezd nebo kládu.
A teď všichni do mě :-D
Editoval AJP FANS CZ (01.11.2015 18:20:17)
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
- 0 1
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
AJP FANS CZ:
Jestli sis Marku nevšiml, tak tohle téma udržuješ v "histerii" Ty. Já se tu snažím tak nějak nenuceně prezentovat PR5ku, co kde sem rozmlátil, kupoval,měnil. Od začátku se snažím vyhýbat srovnávání s vostrejma, protože to nejde. Můžeme srovnávat s kategorií podobnou, třeba DR 350,DR-Z400,WR250R a podobný duál sporty, tam povede buď podvozkem, váhou nebo vhodností do terénu. Jako každá motorka má svý mouchy, ale srovnávat a nadřazovat jí nad nějakýho husara 450+ nebo co si psal prvně a teď YZ250... Ono jezdíš od května, začínáš, máš první motorku s off ambicema, co Ti/Vám vyhovuje. Kupa zdejších kdysi začínala na hroznejch krumplech a dnes by byli rádi za něco podobnýho do startu. Jenže tyhle lidi sou už někde dál, I kdyby byla AJP za pulku, prostě potřebují víc... Víc čehokoliv co prostě AJP nabídnout nemůže. To je hobby motka, která neurazí začátečníka, vyježděnýho-vyklidněnýho týpka,ale někoho kdo "jde nahoru" nenadchne. Ani nemá čím. Jak sem uz psal, s vostrejma se jezdit dá : 1) má ji dneska kdejakej jouda,co neumí ani na tupé 2)dokážeš využít výhody AJP, v tom případě platí 1)
Já se s ostrýma svezu,ale je to o tom, že jezdíme terén takový, kde se chytám, jedeme aby sme se jednou týdně vyblbli,nemuselo se čekat a objíždět. Kdyby chtěli, nechají mě daleko za sebou
Editoval WERDISKO (02.11.2015 06:34:26)
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
- 0 1
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
AJP FANS CZ:
Však jo... Nebo myslíš že někdo komu by sedla AJP bude shánět info o tom, jak je YZ do lesa na píkaču? Mě by tohle jako případnýho zájemce nezajímalo. Srovnání motokrosu v lese s tupou hobby motorkou. Podle mě má AJP svý výhody ve své třídě, kde se může vyšvihnout, s jiným bych si nedovolil srovnávat. Tady si moc o opravách, úpravách atd o PR5ce nepokecáme, sme tu 3 nebo 4 co ji mají, Peťa Švecová ji na jaře prodala...
Editoval WERDISKO (02.11.2015 11:20:39)
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
- AJP FANS CZ
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 385
- Založená vlákna
- Motorka: AJP PR5 2015, AJP PR5 2016, Gas Gas TXT 280
- Věk: mladý
- Web
- 3 4
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Opět přidávám zkušenost s PR5 i když to není z toho webu, takže se trochu omlouvám: http://www.motorkari.cz/tema/?t=156728&pgr=4
Poslední příspěvek dole včetně porovnání obou motorek PR4 i PR5 s oranžádou z Rakouska.... Není to názor odborníka, ale nějakýho člověka, co si zkusil PR4 a PR5. Nic víc nic míň. Berte to jako výsměch nebo jako porovnání porovnatelného. Jak chcete. Reklama to asi nebude.....
Editoval AJP FANS CZ (02.11.2015 18:54:24)
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
- 0 1
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Moje kolečko vypadá po cca 3000km takto...
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Máte štěstí, že jdu opět kolem Ale nebojte, nebudu přispívat často, mě tahnou silniční "pohodlná" endurka, což se tu asi nenosí. U ajp mě zajímají ty čínské motory. Tak se ptám AJP fandy, jaký má ten vzducháč 240 vibrace? V terénu to asi nikdo neřešíte, ale co na silnici.
Dneska jsem viděl v tv sršně na sherco jak dopadal na přední kolo (to je správně?). Našel jsem v archivu primy, že testoval i ajp. Překvapivě pro místního harcovníka Jarynna on hodnotí odpružení naopak jako příliš tuhé Tak teď si zájemci vyberte. Jasný, že tam bude něco obyčejnýho, ale čínský bambus s nálepkou natřený na černo opravdu nepředpokládam.
To jsem zvědavý, jak mě tu zase paranoidně spojíte s ajp, když jsem z Plzně
Editoval blade (07.11.2015 21:31:57)
- AJP FANS CZ
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 385
- Založená vlákna
- Motorka: AJP PR5 2015, AJP PR5 2016, Gas Gas TXT 280
- Věk: mladý
- Web
- 3 4
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
blade: Ta PR4 má menší vibrace než PR5, ten motor nezní vůbec "drsně", naopak, jen tak si brblá, nevytáčí se a nemá tedy ani žádné vibrace. Ovšem na silnici si PR4 moc představit nedovedu, resp. využití třeba 50% silnice a 50% terén (jet 30 km od obojího), by byla asi otrava, proto ty bych ani snad neřešil. Ani PR5 ani PR4 nemají nějaké vysoké ani nízké vibrace, prostě jednoválec no Ta PR4 je opravdu dělaná na malé rychlosti do lesa, lomu, kde si s ní budeš hrát, jako s hračkou, už na louce, natož na asfaltu by se ti zdála strašně líná
Jinak vykašli se na tu reklamu piva jo? Zase nějaký nastrčený člověk, který se tu snaží propagovat to nejhnusnější pivo v republice a Evropě a na světě To že seš z Plzně a piješ to vaše pivo, neznamená, že je nejlepší!!!! Kdybys ochutnal něco jinýho, taky bys mluvil jinak (snad to bylo všemi pochopeno správně)
Editoval AJP FANS CZ (07.11.2015 22:22:37)
- Sendy
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 128
- Založená vlákna
- Motorka: Běta 450 RR, Vmax, BMW GS1150
- 0 0
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Včera jsem se na testovačce v Kocbeři stavil a svezl se na PR4 i PR5. Jsem naprostý enduromrdal. Takže mé postřehy jsou velice amatérské. Ale k věci. Psát něco o PR4 je škoda slov. Na ničem horším jsem nejel. Stroj vhodný pro hajného do lesa, aby se dostal k posedu. Ale pro takový segment zákazníků je asi určený. Na PR5 je výrazně lepší svezení. Píšu sice výrazně, ale myšleno proti PR4. Do normálního enduro stroje má stále ještě hodně daleko. Dokážu si na něm představit nedělní strejcovské, pohodové svezení po lese. Ale i jako jezdící veterán bych si ji nekoupil. Ježdění má být o radosti, vyčištění hlavy s občasnou dávkou adrenalinu. Na tomhle je to jenom ježdění. A za takové peníze co se prodává je to málo. Rozebírat technickou stránku nebudu. Napsal jsem jen své pocity z jízdy. Kdyby přede mne někdo postavil tyhle motorky a netvrdil, že jsou evropské výroby tak řeknu čistá Čína. A to jak konstrukcí tak zpracováním. Pánové prodejci děkuji za možnost svezení. Snažíte se. Přeji vám úspěšné prodeje. Ale tohle je podle mě slepá ulička. Teď se na mě asi sesype spousta rozhořčených slov "šťastných" majitelů strojů této značky. Předem píšu, že na to nebudu reagovat. Nemám to zapotřebí. Přeji ať vám to štěstí vydrží alespoň do druhé výměny oleje.
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
- 0 1
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
pampalíny:
Mám najeto něco přes 3000km z toho cca 2500km lesem.Řekněme 100Mth,měnil sem akorát 2x2L oleje asi za 1000,- jinak nic.Na ventili se nesahalo, svíčka venku ještě nebyla. Teď mě čeká řetězovka, přední kolečko 190,- řetěz 1500,- a rozeta kolem 500,- Zadní XT754 vydržela 2400km a ještě tam trošku je. Nepočítám co sem rozmlátil sám, jako řadičku, hadici zadní brzdy, chladič,náhon tachometru, náhradní filtr...
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
- 0 1
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
pampalíny:
No von neprasknul, je 100% funkční, jen jak to dostalo pecku na šroub, ten se ohnul,vylomil se kousek toho plastu, kdy už nedolíhal deklík a netěsnil. Po výměně šroubů vyzkoušena funkčnost a ponechán díl pro strýčka náhodu na delší expedice. Výhoda u tohoto deklíku je, že když dojde k něčemu podobnýmu,dá se o 180° otočit kryt
Editoval WERDISKO (11.11.2015 10:55:12)
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
- WERDISKO
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 425
- Založená vlákna
- Místo: Letovicko
- Motorka: Čínská mrdka 2pade
- Věk: 32
- 0 1
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Já až teď koukam po motorech na VVMX http://www.shop.jbr.cz/pit/produkt_det.php?id=348759 tady mají kompletní motor za 39000,- čajna karbec 3500,- nějakéj Japan karbec 12000,- Podle mě je základ motor dle fota, kde si každý dodělá dle požadavků kick, dekl spojky,možná celou.. Vstřik/karbec a k tomu případná elektronika. To že je to "masově" vyráběné motor vidím jako pozitivum, že se časem bude dat sehnat za pár peněz díly do něj. Třeba ne... To se ukáže. Každéj by rád viděl PR5ku po 20-30tkm,ale prodává se v ČR asi druhej rok,to chvilku potrvá.
Editoval WERDISKO (11.11.2015 11:56:24)
Učím se pomalu,zato rychle padám ...
|