Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

Beta Xtrainer 300

#61 11.06.2015 23:08:08

motohellrider
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2025
Založená vlákna
Motorka: gasííík
3 0

Re: Beta Xtrainer 300


zabijak napsal(a):

Chlapi jsem rád, že se Vám recenze líbí,
jen mě trochu děsí, že nekomentujete Video,
Klidně se do mě pusťe, že jezdím pomalu, že je to dlouhý a nudný, já to vydržím, vím o tom, že sem MRDAL  deb1 

Jedině, že by jste přehlídli odkaz,
tak tu je ještě jednou:

https://www.youtube.com/watch?v=JgKwF1_eHow

Natoc video jak tomu davas ano  ano 

 offline 

 

#62 11.06.2015 23:43:36

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Beta Xtrainer 300


zabijak:

Chapu ze princip je dobry,ale se proste trochu bojim talianskeho diletanstvi a  nespolehlivosti. Umi hodne dobre pizzu,testoviny,hadry,design,obcas se jim povede vino,ale technika je nespolehliva a ojebana. Alespon tam kde jsem mel tu cest. Co nekoupi hotove stoji za prd. Rad bych se pletl,motka se mi libi moc ano 

 offline 

 

#63 12.06.2015 00:07:24

Hugila
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 700
Založená vlákna
Motorka: XRV
5 0

Re: Beta Xtrainer 300


Jarynn napsal(a):

zabijak:
  ....bojim talianskeho diletanstvi a  nespolehlivosti
...ale technika je nespolehliva a ojebana

vs

je to fakt až k nevíře kolik hloupostí se dá udělat při vedení 1,5m kabelového svazku

  usch 

 offline 

 

#64 12.06.2015 09:38:54

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Beta Xtrainer 300


Hugila napsal(a):

Jarynn napsal(a):

zabijak:
  ....bojim talianskeho diletanstvi a  nespolehlivosti
...ale technika je nespolehliva a ojebana

vs

je to fakt až k nevíře kolik hloupostí se dá udělat při vedení 1,5m kabelového svazku

  usch 

Já bych nevytrhoval kontext oil masteru  wink , to může být docela zásadní. Neříkám že shořelá moto ne  a1 

 offline 

 

#65 12.06.2015 11:38:52

Filda
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1372
Založená vlákna
Místo: Chemička
Motorka: KTM 250 EXC TPI
3 0

Re: Beta Xtrainer 300


Sally napsal(a):

zabijak:

vyčerpávající info. diky moc. Takže jak jsem si myslel na každou 3-4 vyjížďku dolít  ano 

jarynn:

Toho, že to nemá nakopávačku bych se nebál. Je tam defakto k ničemu! Jako důkaz mi stačí to, že jsem odjel jednu vyjížďku bez nakopávačky na svém EXC a vlastně jsem ji ani nepotřeboval  lol  Ovšem v rámci možností! Nejezdili se žádné mrdačky... gp  big_smile 

Absence kicku je největší bolest Sally

Editoval Filda (12.06.2015 11:43:43)


Žádný kopec není tak velký, aby nešel vyjet.

 offline 

 

#66 12.06.2015 12:27:49

jirka87
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1678
Založená vlákna
Místo: :
20 16

Re: Beta Xtrainer 300


Filda :me by to spis zajimalo z hlediska myslenkovych pochodu konstruktera proc tam ten kick neni. . .uspora hmotnosti to asi uplne nebude a financne to je taky kapka v mori.

 offline 

 

#67 12.06.2015 12:34:58

Re: Beta Xtrainer 300


Sally napsal(a):

zabijak:

vyčerpávající info. diky moc. Takže jak jsem si myslel na každou 3-4 vyjížďku dolít  ano 

jarynn:

Toho, že to nemá nakopávačku bych se nebál. Je tam defakto k ničemu! Jako důkaz mi stačí to, že jsem odjel jednu vyjížďku bez nakopávačky na svém EXC a vlastně jsem ji ani nepotřeboval  lol  Ovšem v rámci možností! Nejezdili se žádné mrdačky... gp  big_smile 

Pak ale budeš muset jezdit do terénu někam mezi lidi, aby, až odejde baterka, tě mohli vytáhnout odněkud z rokle. Možná je to námět na zájmovou spolupráci lesníků s enduristy

mě už se kick několikrát hodil a hodně jsem mu děkoval

Editoval jees (12.06.2015 12:35:56)

 offline 

 

#68 12.06.2015 16:26:10

offroaderTE
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1514
Založená vlákna
Místo: Morava
Motorka: GG EC 250 TPi
Věk: střední
6 0

Re: Beta Xtrainer 300


Jarynn napsal(a):

zabijak:

Chapu ze princip je dobry,ale se proste trochu bojim talianskeho diletanstvi a  nespolehlivosti. Umi hodne dobre pizzu,testoviny,hadry,design,obcas se jim povede vino,ale technika je nespolehliva a ojebana. Alespon tam kde jsem mel tu cest. Co nekoupi hotove stoji za prd. Rad bych se pletl,motka se mi libi moc ano 

myslím Jary, že tohle u nových Bet už neplatí, zepetej se Rendy jaký má nájezdy v mth., to by KTM nevydžela !!!

Kukin dělal kopmlet GO na EXC 450 tuším po 250 mth. Renda dal tuším 430 mth. bez GO a furt to jelo, Venda šolin to samý, dává motky pryč po 400 mth a nový majitelé na nich řádí dál bez GO !!

Nevím že by měly nový Bety nějaký extra muchy a ojebaný materiály a problémy s elektrikoinstalací, což bývala bolest ital strojů  a2 


Jezdím-padám-vstávám...pokud ještě můžu :-)

 offline 

 

#69 12.06.2015 17:49:44

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Beta Xtrainer 300


offroaderTE:

To neni neduvera k Bete,ale i k talianum  lol Neverim ze se v necem zlepsili. Spise myslim ze zbytek sveta tak nejak zacal kaslat na kvalitu.Kdybys videl jak mizerne materialy jsou pouzite v nove petce bawu a jak hnije S kovy medved po 4 letech provozu tak bys neveril. Nemam rad korejske auta,ale skopcaci sli kvalitativne tak dolu ze nevim jestli moje dalsi auto nebude KIA  heh2  Stoji sice za hovno ,ale to skopcak dneska taky a s 3nasobnou cenou. Ja se proste oilmastera bojim ,a italskeho tuplem heh2  Je to beztak jen predsudek ,treba me to prejde a XT mi zaparkuje v garazi az me free nastve  wink  Proste se mi ta motka libi!

 offline 

 

#70 12.06.2015 20:52:11

Re: Beta Xtrainer 300


Sally napsal(a):

jees:

Jezdim do terénu kde lidi pravděpodobně nebudou a v dobu kdy by tam nemusel nikdo být. Jestli to máš naopak, tak budiž, ale já dělám vše proto, abych se s nikým nemusel ani míjet na dálku.

filda:

100 lidí 100 chutí  heh2  poc 

já jen že ti nevadí absence kicku. Tak to při závadě baterky/startéru/relátka zalomíš větev do tvaru startpáky a zasuneš do soukolí abys to našláp?

Nebo narychlo polkneš vědro bobulí abys nahonil biceps a vynesl moto z rokle? (když tam ty lidi nebudou a starter nepůjde)

 offline 

 

#71 12.06.2015 21:05:11

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: Beta Xtrainer 300


Kucí, právě proto že motor u X-Bety nebo 250Free jsou (hlavně výfukem) udušené a výkonově posunuté do nízkých otáček (a navíc výrobce očekává že tyto modely osedlá "mrdal" který je bude podtáčet) musí do motoru jít minimální množství oleje ať "nekarbonuje" a neodchází svíce... KTM to řeší mazáním 1:80(jsem zvědav na dlouhodobou životnost ložisek kliky a ojky hmm ) a Beta to řeší oilmastrem který dávkuje olej dle otáček a zatížení...

Jinak (hlavně my dříve narození roll ) jsme děsné konzervy... ale:
- jezdí i po ČR tisíce (a po světě miliony) skutrů (a hlavně Italských) a oil-master jim funguje... proč by nefungoval u Bety???
- před 40 lety Škoda 1000 měla starér a v origo výbavě i start. kliku, první Japonské 4-válcové moto totéž el.startér + kick... a najde dnes někdo kliku u auta? Nebo na litrové moto?
- Kick u moto je pro výrobce hromada dílů: klika, hřídel, gufero, vratná pruž., "ráčna", mezikolo... a pro uživatele je to cca  3kg!!! Je to jen o tom mít O.K. baterku! Třeba u Free 2015 je v serii lithiová což je 0.5kg a konkrétně já, víc postávám a chytám "dech" nebo se někde válím = furt startuju a drží ano ... pokud někdo nevěří el.startu, tak proč věří že neumře CDI? nebo indučka? nebo snímač na klice? To je lepší sedět doma a nikam nejezdit ee4 ... a samo, nosit pásek a kšandy!  usch  usch  usch 


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#72 12.06.2015 21:16:00

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Beta Xtrainer 300


PETARDAK:

Prooc neverim el starteru?protoze me uz v te rokli malem nechal  lol 
E:ale pohodlne  to je. To zas jo  ano 

Editoval Jarynn (12.06.2015 21:16:54)

 offline 

 

#73 12.06.2015 21:21:24

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: Beta Xtrainer 300


Jarynn napsal(a):

PETARDAK:

Prooc neverim el starteru?protoze me uz v te rokli malem nechal  lol 

Jasně, proto má Free 2015 baterku lithiovou(má větší kapacitu, mnohem větší st.proud a téměř nulové samovybíjení) a ne olověnou jako 14ka... ale jak píšu, stejně Tě(nás) v té rokli nechá "mrtvé" CDI, indučka, aj. ...


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#74 12.06.2015 21:28:39

Filda
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1372
Založená vlákna
Místo: Chemička
Motorka: KTM 250 EXC TPI
3 0

Re: Beta Xtrainer 300


PETARDAK napsal(a):

Jarynn napsal(a):

PETARDAK:

Prooc neverim el starteru?protoze me uz v te rokli malem nechal  lol 

Jasně, proto má Free 2015 baterku lithiovou(má větší kapacitu, mnohem větší st.proud a téměř nulové samovybíjení) a ne olověnou jako 14ka... ale jak píšu, stejně Tě(nás) v té rokli nechá "mrtvé" CDI, indučka, aj. ...

jenomže když Tě nechá v rokli CDI nebo indukčka je to něco jiného,než když Tě tam nechá něco,co je chybou těch kteří v KTM vymýšlej blbosti a uživateli akorát přidělují starosti,viz řešení vedení kabeláže.. a o tomhle můžeme rozvíjet moudra jinde,myslím,že je škoda kazit zabijákovi pěkné vlákno smile


Žádný kopec není tak velký, aby nešel vyjet.

 offline 

 

#75 12.06.2015 21:36:45

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: Beta Xtrainer 300


spacak napsal(a):

Tak pravděpodobnost vycucnutí baterie je větší než to CDI, větráky světla závada v el.instalaci časté startování atd .....prostě je to špatně nemít start páku....u větších moto se dá dokoupit jako KIT.

Ta "pravděpodobnost" víz Škodovka + Jap. 4vál a St.klika dnes tongue 
Kick-start jde dokoupit k Betě u 250 ani 350 Free ne(nevešel by se do rámu, který je prioritně navržen pro E-Freeride)
Za pár let, nenajdeš startovačku u žádného endura wink ...a nikomu chybět nebude ano 


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#76 12.06.2015 22:38:03

pan W
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 179
Založená vlákna
Motorka: HusaberG TE 250
1 0

Re: Beta Xtrainer 300


Mě právě štval poddimenzovaný el. starter u 2T Husara a po několika výkysech v lese šel pryč a asi proto u mě panuje lehká nedůvěra ve 2T startery...
Jinak na origo "přepravce" od KTM je i míchání 1:80 a ano, když jedu s partou, která preferuje jízdu nemrdací se celej den po "trialu", ale jede se svižně, nebo na klasický soutěži endura tak míchám.Na onu "mrdačku" míchám 1:60 a absolutně bez problému...

 offline 

 

#77 13.06.2015 10:42:59

PETARDAK
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1403
Založená vlákna
Místo: Nový Jičín
Motorka: KTM 790ADV-R, G-G MC250/22 KTM-EXC300/17 a pár DUCATI
Věk: 60
11 0

Re: Beta Xtrainer 300


Sally:
-Beta má "normální" přívěru, je to jen lehce udušený/uklidněný motor z RR300
-KTM Free má válec bez přívěry a s krátkým časováním přefuků i výfuku

V kostce:
-Beta-X je mírně zmenšené, mírně odlehčené a mírně uškrcené HOBY-(skoro)ZÁVODNÍ-ENDURO která  bude vyhovovat a stačit 90% endurářů ano 

-KTM Free je extra odlehčené ano  a hodné uškrcené ne zábavné ano moto, zcela nové třídy, na pomezí endura a trialu... moto které si musíš vyzkoušet (né se jen svézt pár minut) a buď ho budeš milovat heart  nebo ho zatratíš ee4 

Já naštěstí "spad" do té první skupiny  heh2 

Editoval PETARDAK (13.06.2015 10:49:08)


Život je příliš krátký na to, mít jen jednu motorku, sériový výfuk a jezdit jenom občas...

 offline 

 

#78 13.06.2015 11:57:29

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: Beta Xtrainer 300


Sally:

To jsou zase kecy odbornika usch 
pokud ti motorka dobiji a ma v poradku baterku tak ji dobijes za vyjizdku (pokud netrva 20 min)bezproblemu. Jedno jestli japonec nebo madar. Mluvim o moderni moto,ne o panelce s dynamem 75 W a mizernou regulaci.
Nemuzes srovnavat tvuj byvaly ingot s lehkou motorkou,tam kde mas pridane na" mase"  tedy na zivotnosti tak ti taky naskakujou kila vyk!  je to vzdy o tom co chces,bohuzel cesta k odlehceni vede prez zeslabovani a pouziti mekcich a mene houzevnatych materialu,kazde kilo dolu je nekde znat,a bude chybet... je to jak by jsi knucel ze jsi za jednu cestu do Praglu  odpravil trialku ,ze to dneska nic nevydrzi  lol 

 offline 

 

#79 13.06.2015 12:32:39

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: Beta Xtrainer 300


Sally si koupil svou první vysněnou KTM a hned je z něj odborník na veškeré motorky KTM   lol 

 offline 

 

#80 13.06.2015 12:37:11

Filda
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1372
Založená vlákna
Místo: Chemička
Motorka: KTM 250 EXC TPI
3 0

Re: Beta Xtrainer 300


Strejda-GC napsal(a):

Sally si koupil svou první vysněnou KTM a hned je z něj odborník na veškeré motorky KTM   lol 

Ano a počkej až uvidí letošní prolog Romaniac.. letos to prý zase bude nuda  lol 


Žádný kopec není tak velký, aby nešel vyjet.

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů