Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAAJP PR5 - Reinkarnace XR250?#21 15.02.2015 17:23:18
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?já mám 175cm/105kg a pri testovacce se mnou nemela zadny problem i kdyz to asi byla ta drazsi verze... offline #22 15.02.2015 18:45:25
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?WERDISKO: mě výkon na běžné svezení s touto vahou stačil, myslím ale že na moto bylo menší kolečko. Otázka je ergonomie, to posoudit nemůžu offline #23 15.02.2015 21:26:40
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?Kámoš má prý 185 cm a 125 kg a uveze ho to v pohodě. Jen to už pak chce na zadní tlumič silnější pružinu... offline #24 15.02.2015 21:57:00
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?Jezdim na ní, vážim 96 a "no problema" offline #25 05.03.2015 00:06:15
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?Jinak jsem ten motor trochu okukoval a vypadá vcelku uživatelsky přívětivě. Nemyslím tím pro servisáka, ale uživatele - vše je poměrně bytelné a bez "honění" výkonu - tak by to mohlo najezdit milion MTH. Je solidně vyvážený (nevybruje) a při jízdě je tam cítit hmota (těžká klika, magneto a pod.) - pomaleji se rozmotává a pomaleji zastavuje. offline #26 05.03.2015 14:43:08
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?Já objel pár inzerátů na ty "vaše" leštěný,hobby jetý polama KTMka a zastávám si názor,že 4 z 5 prodejců jsou jen ojebávači s pohádkou o čerstvé GO všeho... Učím se pomalu,zato rychle padám ... offline #27 05.03.2015 21:34:16
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?offline #28 05.03.2015 21:48:29
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?
Moje Učím se pomalu,zato rychle padám ... offline #29 05.03.2015 23:13:17
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?teeda, taky žasnu jak se to tu plní, tolik teorie a teorie.. Chlapi nemyslim to špatně,ale to dohadování tady je fakt pro zamyšlení. Je tu nás dost majitelů AJP, tak spíš pokládejte příme otázky a asi všichni rádi odpovíme.Lepší než nějaký dohady ,jedna bába povídala.. AJP má už docela dost prodejců, tak se zajedte mrknout nebo se svezte nebo se nás zeptejte. Každý má jiný názor na enduro ježdění.. Já měl třeba TT 600 R, KTM 350 a skončil jsem u AJP a jsem spokojený. Vzhledem k času a k tomu co chci je to pro mě ideální stroj.. A k ceně? značka funguje 27 let,to je dost dlouho, spousta by jí mohlo závidět, jen my ji neznali.. A pojďte se mnou sčítat ? Reikon řídítka, SACHS podvozek v kombinaci s MArcozcchi, JT nebo DiD x kroužek řetězovka, vstřikování Delphi, pneu Michelin, ráfky AJP(dělané v Excelu, prostě excel), plasty Polysport, pancířové hadice,brzdy AJP co vozíval i Husar, stupačky parádní, větrák na chladičích, chladiče stejné výroby jako GAS GAS . svíčka NGK, parádní rám.. a co Vám zbylo oproti konkurenci ? je to stejné !!!proto to nemůže stát 100 tis. kč !!! TAk a ted motor - AJP uvádí typ motoru zs177MM, což je motor opravdu typově od ASIA wings.. stejný má x motorkek stavěných v USA,GAS GAS a mrtě dalších.. A funguje to takhle, koupí se licence na výrobu motoru a pak se začne někde dělat,kde už si každý hlídá svou výstupní kvalitu..vzhledem k tomu,že gas má lehčí kliku a točí jinak je vidět,že každý tomu dal svůj vývoj a naladění, uvnitř motoru AJP jsou ložiska made in JAPAN a ITALY - myslíte si že tohle bude v orig motoru ASIA wings,který stojí 700 USD ? to samé spojka-lamely,pružiny - pokovení vačky atd.. Stejně tak AJP používá do vzducháčů motory licence Honda - Honda už je dávno nedělá, AJP koupilo licenci - povolení na výrobu -know how a našlo si výrobce,kde se dělají.. Proto nemá nejmenší význam mluvit čína nebo taiwan nebo MARS - BMW motory se dělají v číně a co? to samé ostatní díly jako startér, relátka, chladič panasonic atd... To je hlavní rozdíl mezi VVMX nebo jak se to jmenuje.. Tím ho nehaním,absolutně ne ale je to přesně ten rozdíl 40tis.. a každý si může zvolit . AJP je chytře postavená motorka,která není pro každého a tak to nechce,netlačí se mezi závodáky. Mě se líbí, vyjede všechno, je lehká,obratná,prostě stejná ,jen motor má jiný průběh a mín koní..je možné ji hodit na motardy a jezdit s ní do práce every day.. Když budu chtít být hustokrutej závodník nekoupim si to..A k ceně ojetiny? mě jsem KTM 350 - původní cena 219 tis, po 150 hodinách a roce ježdění prodej za 125000,- takže ztráta 100tis za rok ?? to si myslim,že mě u AJP nečeká.. Kdybch aspon tu ktm využíval tak jak se mělo.. takže se spíš konkrétně ptejte, rádi si myslim všichni popravdě odpovíme - jak dlouho jezdíme, co jsme opravovali, kolik co stálo, co jezdíme a jak,jak rychle byly díly .. a dle toho si myslim se dozvíte nejvíc.. Tak a hodně srandy při enduru offline #30 06.03.2015 07:32:35
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?honza_ajp: offline #31 06.03.2015 16:56:53
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?honza_ajp: offline #32 14.03.2015 07:08:14
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?Palo7: offline #33 21.03.2015 10:49:53
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?http://www.tipmoto.com/motorky/ajp/2791 … cz|utmccn=(organic)|utmcmd=organic|utmctr=motoinzerce&__utmv=-&__utmk=143391669 offline #34 20.04.2015 07:45:56
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?Tak budu prvně zjišťovat dostupnost dílů v ČR Editoval WERDISKO (20.04.2015 07:46:54) Učím se pomalu,zato rychle padám ... offline #35 20.04.2015 09:40:49
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?Levej chladič zrovna není skladem-dorazí v pátek do Plně.Za něj chtějí komplet s hadicí co je skříplá 5000,- k tomu beru vyztuhy chladičů (voní mě je radili-asi ví proč ) za 2500,- Editoval WERDISKO (20.04.2015 09:44:36) Učím se pomalu,zato rychle padám ... offline #36 20.04.2015 09:55:53
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?výztuhy za 2,5? jak vypadají? offline #37 20.04.2015 10:16:18
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?tchert: Učím se pomalu,zato rychle padám ... offline #38 20.04.2015 11:35:51
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?Jsou podobný jako na obrázku, ty od AJP. offline #39 20.04.2015 14:03:40
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?jsou aspoň funkční? offline #40 20.04.2015 17:14:23
Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?No, je to vyztužení , určitě lepší než je tam nemít. offline |