INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
XR600R bible
- duso
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 619
- Založená vlákna
- Motorka: XR600 97
- Věk: 29
- 2 0
Re: XR600R bible
jirka87:
nuž tvoje peniaze len zbytočne nimi plytváš si myslím ale tvoja vec, no ja som kupoval 2x náhon (komplet šnek) a vždy som kúpil za 10€ čo neni ani 300kč, najprv som kúpil plastový to som zistil že XL má menší priemer osky a plastový sa nedal upnuť aby som ho prevrtal na vačší 17mm - XR, tak som kupil druhý náhon (starý som predal)(komplet šnek aj s tou podložkou čo je medzi šnekom a kolesom za 10€ ale už staršiu hliníkovú verziu dal som ho prevŕtať z 15 na 17 a už mám na ňom natočené pomaly 10 000km preto píšem komu niet rady tomu niet pomoci a neber to ako útok len to jednoducho nechápem prečo zbytočne vyhadzovať peniaze ? Keď je toho všade mraky za pár korun . Lanko som kúpil za 7€ z dominátora s poštovným čiže dokopy ma stál komplet náhon aj s lankom na vaše cca 500 kč aj s prachovkou proste celý spodok .
Editoval duso (09.07.2014 14:10:45)
Re: XR600R bible
Staré díly nekupuju.
A kdyby toho byly mraky jak píšeš, tak by to nebyl takový problém. Vše jsem udělal správně a stejně se to zase hryzlo. Nechápu.
A co se týče dostupnosti tech "mraků náhradních dílů", tak pokud mluvíš o SK, tak ano, tam jich je trochu víc, ale poštovné na dobírku mi udělá přesně ten rozdíl, kdy už se absolutně nevyplatí koupit starou vyběhanou součástku.
- SojkinXR6R
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 600
- Založená vlákna
- Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
- Věk: 35
- Tel: s poškrábanym displejem
- 5 2
Re: XR600R bible
Sice už je to starý téma... Ale někomu třeba při hledání pomůže. Dělám repas centrálu na XR, a jak bylo psáno, na netu se sežene spodní kloubové ložisko, ale horní už je problém a origo stojí nemálo papírů. Jak tady kluci psali, jako náhradu, koupit klasické valivé SKF s odpovídajícím rozměrem 26mm vnější a díra 10mm vnitřní. K tomu z každé strany odpovídající gufero. Ale neřiká se nadarmo, kdo hledá, ten najde. Takže doporučuji TOBEX.CZ a tam mají požadované kloubové ložisko s mosaznou výstelkou, už ho mám doma. Sem rád že nebudu muset laborovat a co nejvíc sem se přiblížil originálnímu konstrukčnímu řešení. Označení ložiska JAS 10, a cena je myslím víc než přijatelná - 190,- Zduř.
Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan
- SojkinXR6R
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 600
- Založená vlákna
- Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
- Věk: 35
- Tel: s poškrábanym displejem
- 5 2
Re: XR600R bible
Kontrolní otázka kolegové, potřebuju zjistit jaká je rozteč ok centrálního tlumiče Hondy XR 600 R rok 97, případně jestli někdo neví, zda by pasoval centrál z CRF 250 rok 09 na XR výše uvedenou.
Díky
Kdo maže - ten jede, Bláto louže kamení, to je naše znamení Made in Japan
Re: XR600R bible
Uvidíme co z toho vznikne
Zatím to akorát vypadá na k**evsky drahou srandu.
Kdyby někdo chtěl (jakože člověk s touhle motorkou si to asi umí sehnat sám), mám možnost nerez rozpěrek do kol, soustružník mi taky dělal novej špunt náboje zadního kola a jako třešničku budu dělat tento víkend na míru nerez svody...Pokud by jste chtěli taky, reagovat rychle do SZ, dokud tam bude moje motorka. Jinak by bylo nutné tam přistavit svoji. Ceny má oproti kupovaným svodům lidové...
FMF stojí na ebay. cca 5000Kč, jenže clo, DPH a doprava z toho dělají skoro 9. wemoto.cz to nabízí jako dovoz z UK za 8990Kč Já se vejdu do 5000Kč...
Kluk má zkušeností dost, pár jeho výtvorů jsem viděl, tak do toho jdu...V neděli večer by to měl mít hotové, tak uvidíme.
P.S : Koupím sedlo z Hondy XR 600R (kotouč vzadu) v jakémkoliv stavu, barvě, provedení...
- Hellborn
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 558
- Založená vlákna
- Místo: Želechovice (MORAVA)
- Motorka: WR450F, Suzuki TL 1000S
- Věk: 30
- Tel: Samsung
- 0 0
Re: XR600R bible
jirka87:
Mně se tohle fakt líbí
Až se ti před očima promítne celej tvůj posr*nej život.....tak ať je na co koukat
- Raduz TT600r
- .....starosta.....
- Fotogalerie
- Příspěvky: 11376
- Založená vlákna
- Místo: Olomouc,Přerov,Lipník
- Motorka: NÁMAHA
- Tel: 723 151 102
- Web
Re: XR600R bible
Když jsem viděl OSSu, jak to má pěkně dozadu navařený, zaplesalo mi srdíčko - opravdu nádhera, když si s tím někdo pohraje. Tohle nevypadá sice stejně (není to vzhledově takové umělecké dílo), ale je to jinde, než naohýbaný trubky. Možná by to chtělo lepší foto detailu. Takhle to nevypadá nic moc, ale skutečnost může být jiná. Jiří, vytáhni nějakej pořádnej stroj a udělej pořádný foto!!!
Řiť, ať jedeš lip tel.: 723151102, 587571224
Re: XR600R bible
Ossa je od tohohle daleko. To koleno OSSY bych si dal do vitríny
Kluk co to dělal svařoval několik potrubí na stavby Ducati, moc pěkně udělal naprosté zvěrstvo na Aprilii Tuono, která je k nepoznání. Motorka z kosmu.
Tvaroval to podle originál svodu. Ale jak je ten origo svod černý, tak člověk tak nevnímá ty záhyby, ale jak se to natvaruje a je to z výrazně světlejšího materiálu, tak to vynikne. Musel to předělat, zakulatit. Vnitřní průměr jsme ponechali stejný. Každopádně sváry neprostupují do vnitřního průřezu svodů a nebrání to odvodu spalin-nic tam "nedrhne".
Majitel XR si všimne, že proti originálu to má jiné uspořádání. Viz zde : http://img.motorkari.cz/upload/images/c … 0x830_.jpg FMF laďené svody to mají ale stejně, ničemu to nevadí.
Jediný důvod, proč to je takto svařované z řezaných "kolínek" je ten, že ohýbat nerez není jen tak a až takhle vyspělá ta dílna fakt není, ale mě se to tak líbí. Bohužel jsem mu neřekl včas, že bych to chtěl v lesku. Umí to udělat i tak, že to vypadá jako hladká trubka.
Důvod proč jsem to dělal byl jen jeden - ty origo svody jsem já měl sice fakt pěkné, ale časem by mě neminulo to odporné "ohnívání". Řešil to tady skoro každý majitel XR.
Lehce to přebrousím do nějakého pololesku a tak to už zůstane. Neměl jsem čas to pořádně študovat, ale možná tam bude malé předělání v tom ohledu, že se mi to zdá posazené hodně blízko k motoru oproti originálu. To už je ale věcí úpravy na hodinku.
Kdyby měl někdo chuť, pošlu mu číslo na člověka, který to dělá.
Re: XR600R bible
Toto berte jen jako vzkaz lidem z Hondy, kteří mi svatosvatě přísahali, že motor musí ven z rámu kvůli rozvodům i poté, co jsem jim řekl "hele já vím, že jsou postupy, tabulky a k tomu ceníky, ale mě zajímá, jak to budete technicky dělat, ten motor podle mě ven nemusí a to, že se fakturuje vyndání ven neřeším. To je zvykem všude, že jsou ceny už dávno tabulkové dle postupů" - "musí pane, opravdu musí, teď mi to tady i říká mechanik" - to mi řekly 3 pobočky Hondy...
Většinou to tady ale už každý ví, že tam ten motor může zůstat. To jen tak, že nemám co dělat a hrabu se ve fotkách ze sobotního servisu :-)
Zatím je to na cca 75%. Ještě chybí odladit několik věcí a Suchman-karburátorový guru,jehož je toto vlákno na mě sere
Re: XR600R bible
Má někdo prosím ponětí nakolik je shodné řízení Hondy XR 400 s 600stovkou ?
Dle partsdepot jsou stejné ložiska krku. Z toho mi vyplývá stejná osa krku, alespoň co do tloušťky.
Osa předního kola má také shodný katalogový díl.
Našel jsem jeden bonbónek a potřeboval bych k tomu vědět výše uvedené. Zkrátka jestli je možné přeskládat horní část řízení z XR 400 na XR 600R.
Díky
Re: XR600R bible
Obecný dotaz na majitele de facto všech motorek...
Pokud někdo z vás měnil třeba šavle za zcela jiné a tím pádem často i osu kola, měnili jste kolo, nebo jste sháněli jiná ložiska do stávajícího kola ?
Potřebuju se dostat z průměru 15mm na průměr 17mm. Nejjednoduší by bylo taková ložiska sehnat. Pak mi ale nebude sedět náhon tacho, jehož vnitřní průměr je právě těch 15mm..To bych jej pak nedostal na osu kola
Duso : Ty jsi nějak tehdy upravoval náhon z XL na XR že ?
Re: XR600R bible
nech 15 osu a vyvložkuj díry v šavlích
Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.
- duso
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 619
- Založená vlákna
- Motorka: XR600 97
- Věk: 29
- 2 0
Re: XR600R bible
ja som to riešil v mojej teme, starý typ XR <91 a všetky XL mali 15mm osku a inú vidlu v podstate, zhanal som nahon kvoli tomu som to riešil . Zohnal som celohlinikový náhon z XL a dal som ho prevrtat na 17 a všetko funguje už 3 roky, plastový náhon nemáš ako upnut preto hlinikový .
Editoval duso (17.02.2015 12:31:45)
Re: XR600R bible
Diky za pripomenuti te veci. Ja teda zkusim taky jeden sehnat. Delat pokusy na mem nebudu. Ve hre je krome vyvlozkovani te savle i tato varianta a ponechat 17ku osu. Dostanu se na to kloudne az o vikendu,tak uvidim
Re: XR600R bible
Porod...ale USD jsou tam. Různě po odpolednech, po večerech a po víkendech mi to zabralo 3 kalendářní týdny...Tu jsem čekal na ložiska, tu na soustružníka...Místy totální bezmoc. Nečekal jsem, že se na tolika věcech zaseknu, ale je to tam..Ono když máte obyčejnou garáž a nemáte soustruh, frézu, stojanovku..
Ložiska v krku originál NTN mě vyšly na 1400Kč
Na míru se vyrábělo :
-futro do vidlí - rozpěrka kola - podložka krku - upravená osa kola (ta byla rovněž dělaná na míru, byla plná a koupil jsem ji s vidlema) - taky se musela vyrobit 2ks 5mm podlozky mezi trmen a drzak trmenu. Ne proto,ze by to drelo nebo tak,ale kolo nebylo presne ve stredu a bylo hnute vlevo mimo-toto jsem nikde necetl,ze by to nekdo resil a pritom je to dulezite
+ se musela dovařit korunka dorazu rejdu..To bylo taky labůžo. Ten dotyčný expert od kterého jsem to koupil měl dorazy udělané tak, že měl ze zadní strany vidlí (směrem k rámu) daný z každé srany šroub a ten se mu opíral do rámu Teď je to OK, dorazy fungují, lanka ani elektriku to neskřípe a k nádrži je taky relativně dost místa. Na 22L acerbisku by to ale už nemuselo vyjít - nemám jak zkusit.
Origo šavle byly tuhé jak prase, tyhle jsou pro změnu na začátku dost měkké, pak to samo progresivně tuhne, ale ten start je bláto...Pruží to sice ronvoměrněji - předek/zadek, ale úpravu to asi chtít bude a to mám 70kg..Nevím na kolik to až jde naklikat, zatím jsem rád, že jsem to dostal na motorku...
Editoval jirka87 (01.03.2015 20:29:50)
Re: XR600R bible
Ten ze Vsetina co ji prodava za 45 se mi dusoval jak je to zainvestovane. Prodava uz dlouho. Ten z Kladna taky. A k tomu Vsetinu - v inzeratu pise o repasovane ojnici,to by me zajimalo,jak se to dela
Moje by byla na prodej jen kdybych nasel xr650 v puvodnim stavu. Ale cenove by to bylo nezajimave
|