Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMApřepákování#101 03.02.2015 11:31:40
Re: přepákováníprávě jsem to hledal a na moji hondu se dají koupit 6x 22-28-16 ale ložisko pro centrál je atyp + u i těsnění tak se musí koupit ta sada tak nvm jak moc se to vyplatí kdyz vezmu v potaz že i ty rozpěrky co se dávají do gufer aby těsnily se zvlášt sehnat tky nedají... Hold vemu sadu a snad nebudu sklamanej připádně uz pak budu měnit jen to co je potřeba offline #102 03.02.2015 13:01:30
Re: přepákování
No ale to jedno neviem z akej konretnej moto bolo . offline #103 08.02.2015 19:37:10
Re: přepákováníTak jsem dneska seskládal jednu kost od přepákování namazal jsem ložiska a čepy vazelínou a00 tak snad dobrý, ještě mě čeká ta co je na obrázku kde nejde lisovat do vnitř někdo nějaký nápady ? Jinak jsem koupil sadu u brumly a měl jsem za to ze to je prox a dovalily mi all balls tak snad to bude oka.. Kdybych to vedel tak objednávám u motoline kde je to o kilko levnější + třeba i sleva jen jsem musel brát i hadry a chrániče tak jsem to tam nevzal Jo ještě jsem vytáhnul kyvku a tam ty jehlový ložiska byli tky nasračku + tam mám ještě axiální který měli tky vysypaný jehly opírají se o dist. rozpěrku a kyvku..... nevíte jestli se ty axiální jehlový daj někdě koupit ? vnitřní 22 a vnější 35 a na šířku nvm jak se počítá protoze z každý strany je k tomu podložka tak jestli s nima nebo bez..díkes offline #104 08.02.2015 19:48:09
Re: přepákováníTie axialne su problem, bezne sa nerobia (bezny je rozmer 20x35 - ale to zase nepusti osadeny cap) offline #105 08.02.2015 19:59:11
Re: přepákováníaha právě jsem na ten rozměr co píšeš koukal no a myslíš že by ty bronz podložky tomu nevadili ? protoze pokud to dobře chápu tak to tam je kvuli tomu ze az kdyz se to stáhne k sobě tak aby se to nevydíralo do kyvky kdyz se to všechno opře ? offline #106 08.02.2015 20:21:08
Re: přepákováníNie to sa nemoze stiahnut nadoraz (ani to tak nieje robene) - to by bol problem aj pre tie ihlove. Editoval jojkoz (08.02.2015 20:22:13) offline #107 08.02.2015 20:34:08
Re: přepákováníprávě mi furt nejde ale do hlavy protoze čep v ložisku se opře proti motoru z jedný strany a z druhý strany proti distanční rozpěrce a ta už o rám takže mi furt uniká k čemu to axiální ložisko ? offline #108 08.02.2015 20:37:44
Re: přepákováníVím že 2 kamarádi na svých WRkách frézovali přepáčko a dávali tam normální ložiska... je to už několik let a na obou to pořád funguje.. jen jsem se neptal, jak dlouho tam ty ložiska vydrží... Já třeba na své bývalé yz, při koupi, měl přepáčko natvrdo zarezlé, ale tak, že ani ten prostřední čep nešel ven.. musel jsem ho vyřezat.. když jsem sháněl nový, kolega kabourek, za něj chtěl strašnou raketu, tak jsem si ho nakreslil a nechal vyrobit.. a to ten, co mi ji prodával, dal někomu deset tisíc za opravu Harry, jdu do baráku! offline #109 08.02.2015 20:53:24
Re: přepákováníjojkoz vysvetli mi prosimtě ještě jednou účel toho axialního jehlovýho ložiska jako pro idioata protoze mě přijde že se o nic neopírají jen jsou nasazený na čepu vedle jehlový klece ale ten čep se pak opře o ten dist. váleček proti rámu.. offline #110 08.02.2015 22:31:56
Re: přepákováníOsadeny cap je napevno oprety oram. Ihlove axialne lozisko je medzi tymto osadenim na cape a samotnou kyvkou-hlinikovou. Editoval jojkoz (08.02.2015 22:33:09) offline #111 08.02.2015 22:41:52
Re: přepákováníkyvná vidlica má miernu volu v smere osi hriadele do strán. Jednoducho jej nič neprekáža aby sa vysunula do strany po hriadelkách v ložisku. Zastaví ju ale rám, a preto aby nedrela o rám, sů tam vložené axiálne ložiská, a tie sa zasa opierajú o valčeky vložené vo vonkajších guferách. Niektoré moto majú hriadelky s límcom na konci a ten funguje ako doraz a axi ložisko zároven aby sa vidla nepohybovala volne do strán. offline #112 08.02.2015 23:01:55
Re: přepákováníok už mi to dává smysl tak nvm jestli koupit jen 2x jehlovou klasika klec 22-29-30 + gufera - nechat steré čepy, rozpěrný válečky a nechat vyrobit místo axialního ložiska z bronzu podložku nebo nevymejšlet kraviny a koupit rovnou celou sadu offline #113 09.02.2015 07:55:05
Re: přepákováníNo podla mna zalezi hlavne na tom v akom stave su capy. Ak nie su vyhrdzavene a mas moznost si dat vyrobit tie podlozky - tak si myslim ze je to ovela lacnejsie. Jedno to ihlove lozisko stoji okolo 5 EUR. offline #114 08.03.2015 19:38:11#115 08.03.2015 20:14:02
Re: přepákování
tak takhle uplně stejně jsem to měl na předchozí crf450, taky mě to docela překvapilo, to samý v kyvce... ještě jsem vyhrabal i fotku offline #116 09.03.2015 06:42:39
Re: přepákováníRobinsson: i pád na držku je pohyb vpřed. offline #117 09.03.2015 06:48:48
Re: přepákováníradekvaculik: i pád na držku je pohyb vpřed. offline #118 09.03.2015 08:17:13
Re: přepákováníuvažoval jsem ,že bych tu osičku nechal udělat z nerezu. pomohlo by to ne ? offline #119 09.03.2015 13:13:17
Re: přepákováníZ nerezu? To by musela být nějaká speciálka, po které můžou jezdit jehly. Obyč nerez je strašné blato. Máte někdo návrh na materiál čepů? offline #120 09.03.2015 13:16:06
Re: přepákováníCo jsem se doslch, tak čepy v přepákování se dělají z oceli s povrchovou úpravou cementováním. Bližší info ale neznám. Honda XRV 750 a Husaberg FE 550 E offline |