Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 Manual CR 250 1989#1 30.03.2013 11:17:06
Manual CR 250 1989offline #2 30.03.2013 15:52:30
Re: Manual CR 250 1989bagr12: Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby offline #3 30.03.2013 16:43:02
Re: Manual CR 250 1989foxdive: offline #4 08.04.2013 15:38:22
Re: Manual CR 250 1989Tak uz jsem nasel. offline #5 09.06.2013 13:31:49
Re: Manual CR 250 1989Ahoj , neda mi to a musim se pochlubit. Editoval bagr12 (10.06.2013 05:57:18) offline #6 18.01.2015 17:25:31
Re: Manual CR 250 1989bagr12: Ahoj mam cr 250 1991 a potreboval bych radu nikdo není my schopnej tady pomoct mel jsem tam origo palovani tak jsem dal novy nevis jak se to ma nastavit zapalko mam nasazeny a dole na katreru je ryska stou jsem to dal na tu jednu carku na rotoru je to tam jisteny klinkem nevis jak to spravne nastavit jestli to zapalko natocit kousek do leva nebo doprava koupil jsem svicku ngk B9EGV hazi to jiskru ale nemam tam to puvodni zapalko viz foto poslaly my toto viz foto nemuzu zaboha sehnat tu matici m12 ma to stoupani 1,25 na rotoru na vistupku a snimacem mam mezeru 0,15mm a odtrh na svicce 0,7mm včera my běžela 5 vterin bohužel jsem si zapomnel zapnout fuel jak jsem byl unesenej pak uz jsem ji nenakopnul az me ztoho boli lejtko ,když jsem sundaval to puvodni zapalovani tak smrdelo benzinem dneska jsem kouknul na to zapalko a na spodni strane u karteru dole je dírka kousek od sroubu na co tam je ta dira trosku my stoho tekl benzin prosim napis kamo offline #7 18.01.2015 18:24:16
Re: Manual CR 250 1989ta dírka pokud se nepletu tak by tam měla bejt jen jako odtok vody kdyby se dostala k zápalku (tak jsem to měl na staré kX 250 93) vedlo to mezi kartry kde byla udělaná drážka pro odtok (samozřejmě když to někdo potáhne silikonem tak to už moc tak nefunguje ) ale třeba se jen pletu, jinak klasika stator ryskou proti rysce na karteru a s rotorem nic neuděláš ten dáš jen na klínek na klice.. ale jestli nemáš origo zápalko, to co tam bylo, tak si myslím že ti jsou rysky k ničemu.. budeš to muset nechat proměřit apod.. třeba poradí zkušenější Editoval Martin993 (18.01.2015 18:25:30) offline |