Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAJak řešíte SPZ v lese#21 07.09.2014 13:19:04
Re: Jak řešíte SPZ v lese
asi jediné rozumné řešení... Čím více poznávám lidi, tím více si vážím dobytka. offline #22 07.09.2014 15:06:42
Re: Jak řešíte SPZ v lesejá jezdím výhradně jen vždy s čistou a připevněnou a řádně osvětlenou registrační značkou. Za účelem její ochrany před zničením ji však mám připevněnou na dva rychloupínáky kapot, takže při při mytí vapkou a zejména při ježdění na uzavřené trati, kde v rámci skoků a kolizí s ostatními bojovníky hrozí její poškození ji snímám. Za dvě vteřiny dole, za dvě zpátky. Nikdy nebyl žádný problém ani v provozu, ani na technické. Na rozdíl od šroubů, které jsou dotažené nafest a otřesy a rázy od výfuku kurví RZ (vyviklají se poškodí plech), tohle je jen lehce napružené v matici a naprosto OK. Osvědčili se výhradně nýtovací matice, ne nástrčné. Tam při znečištění blatníku hrozí, že se ti prostě pohnou z místa a když budeš chtít rychle nacvaknout, tak se netrefíš. Prodává to smrž v ČB, já si je nechal dvakrát koupit přes normální pevný kšeft v Sebimoto, kde kapoty dělají. Dva kusy trnů a matic - 120 kč. Měl jsem to 4 roky na DRZ na Gasa je budu dělat příští týden. Editoval Ataman (07.09.2014 15:11:00) offline #23 07.09.2014 15:52:08
Re: Jak řešíte SPZ v leseAtaman: offline #24 07.09.2014 16:55:28
Re: Jak řešíte SPZ v leseBugs: Editoval Ataman (07.09.2014 16:56:58) offline #25 07.09.2014 17:41:38
Re: Jak řešíte SPZ v lese
Na enduro????? to je tak na první jízdu, pak vše zničený. umím prd, ale strašně mě to baví offline #26 07.09.2014 18:03:28
Re: Jak řešíte SPZ v leseMam spz v batohu fizlum nestavim když už neni cesty zpet-coz se mi jeste nestalo vytasil by sem ji ze slovy upadla mi tak jsem ji dal do batohu Delší přejezdy po silnici neabsolvuji kurvy se gumy a nebavi me to motku převažim v trandálu Kdo se bojí,nesmí do lesa :-) offline #27 07.09.2014 18:21:54
Re: Jak řešíte SPZ v leseProchal11: offline #28 07.09.2014 18:31:50
Re: Jak řešíte SPZ v leseSuchý plastový zip od 3M jak na značce tak na podblatníku. Drží to paradně a jedním pořádným škubem je to dole. Na cestu to stačí a v terénu ji stejnak nevozím... Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu offline #29 07.09.2014 20:13:46
Re: Jak řešíte SPZ v lese
To jo to je sice pravda ale v pripade zastaveni od pcr jak slezu z motorky prvni vec co udelam je ze spz od blata rukou ocistim a je to otazka par machnuti rukou a nevyfoti nic ale je taky rozdil kdyz je motorka cista a spz vrstva bahna nebo je cela moto od bahna a vypada to jako ze je to fakt neumyslne .Tak jak tak to neresim motorka je zasrana furt a neni ted duvod skryvat ale pokud jo mam doma udelanej navlekz teplaku na gume co se pekne navlece a zase hned sunda offline #30 25.12.2014 20:07:21
Re: Jak řešíte SPZ v leseAhoj, sháním nějaký malý držák SPZ na WR450, originální držák při svích rozměrech z toho dělá cestovní enduro a po sundání tam zůstane jen koncové světlo a značku není kam chytit při přejezdech. Stačilo by mi něco co by trčelo aspoň 2cm pod světlo a jeden šroub tam už vleze. offline #31 25.12.2014 21:09:28
Re: Jak řešíte SPZ v leseJá shodil "enduro" zadní blatník a dal tam crossový (eštetyka) + držák s LED světlem. offline #32 25.12.2014 21:41:08
Re: Jak řešíte SPZ v leseThorny - zítra nafotím samodomovýrobu z plexiskla a dám do své galerie. jezdím s tím asi měsíc a supr. prodloužil a rozšířil jsem origo blatníček GG co má asi 8 cm. Krásně se to opracovává (vrtá, flexuje i ohřívá horkovzduškou), je to pevný a přitom pruží. RZ na dva rychlovruty. Předtím to bylo z duralovýho plechu - ten se uklepal, z podběhu starý octávky, taky to upadlo při stojce, materiál byl tenký. to plexi má asi 4 mm a ideální. Lepší je samozřejmě nějaký uni blatník, ale ten na ten můj střep nepasuje. zadní blatník je skládaný z horních a bohužel i spodních plastů, takže tam uni prostě nedám. nebo to koukej provětrat a uvidíš to ma reál v akci Editoval Ataman (25.12.2014 21:52:48) offline #33 25.12.2014 21:50:55
Re: Jak řešíte SPZ v lesena crosce jsem ještě značku neviděl offline #34 26.12.2014 00:16:52
Re: Jak řešíte SPZ v leseNa svojí ex husqvarnu jsem koupil motokrosovej blatník a podblatníček a tradá se jezdilo... jen ten blatník byl měkčí a pořád se ohybal a spztka se dotýkala drapáku až se ohla Kdo padá, jezdí pomalu... offline #35 26.12.2014 13:14:19
Re: Jak řešíte SPZ v leseAtaman: ty tam máš alespoň kousek plastu pod světlem mě tam po sundání toho šílenýho lešení zůstalo jen led světlo bez jákýkoliv možnosti připevnění spz. Asi obědnám to co psal Sicmen. Jen mi přijde zbytečný kupovat podblatník i se světlem to co tam mám krásně sedí v blatníku a asi bych ho jen tak neurval, ještě uvažuju že bych tam pro značku přilepil nějakou gumu, cokoliv pevnýho bude zbytečně namáhat zbytek blatníku když se vyválim a to já se umym válet téměř pořád. Editoval THorny (26.12.2014 13:23:42) offline #36 26.12.2014 14:17:49
Re: Jak řešíte SPZ v leseTHorny: jestli ti stačí jen ten blatníček bez světla co vložil Sicmen, můžu ti ho za poštu poslat. Rozměry jsou zhruba: délka horní/dolní části 195/120, max šířka (v místě upevnění světla) 95mm offline #37 26.12.2014 14:19:27
Re: Jak řešíte SPZ v leseRZ je jedna žádná zmenšenina nebo čmáranina na blatníku.Prostě ji na trati sundám,sklopím zrcátko a pak ji zas našroubuju.Pokud mě chitěj mám to pojištěné,TP TK a nevim teda jak kde už jen to že zastavím a usmívám se berou PČR jako bonus a nikdy žádná pokuta.Nejezděte v provozu jako hovada mějte tam SPZ pojištěnej vehikl plus TK a bude to v cajku.Ujíždět,hádat se a dělat machra není na místě to dělá jen blbec (včetně mne před leeeeety ) #38 26.12.2014 14:20:50
Re: Jak řešíte SPZ v lesejees: offline #39 26.12.2014 14:46:33
Re: Jak řešíte SPZ v lesebabaexc: offline #40 26.12.2014 15:04:06
Re: Jak řešíte SPZ v leseŘezňa: |