Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

TM 300

#101 30.07.2014 15:12:41

chalka
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2130
Založená vlákna
Místo: Vysočina
Motorka: WR450F
Web
7 0

Re: TM 300


badyšot:

Mě to vyšlo na 700 i s poštou z Francie. Je to udělaný z nějakýho plastu. Tak zkus někoho, kdo by to udělal? Myslím si, že by to nemusel být problém. Koukal jsem na Gase a ten to má taky.

 offline 

 

#102 30.07.2014 16:40:33

Re: TM 300


Myslím, že by nebyl problém to za pár kaček vyřezat na laseru.

 offline 

 

#103 02.09.2014 22:43:22

MotoDriver
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1792
Založená vlákna
Místo: Mechov
Motorka: 250f
Věk: 40 a víc
Tel: mám
13 0

Re: TM 300


chalka:
Dám to s dovolením k tobě,týká se to TMky všeobecně.

Novinky u TM Racing pro rok 2015. ano 

what's new for the 2015 TM models:
MOTORCYCLES UPDATES MY 2015

ENGINES 2STROKE
85 2T MX
- carburetor Keihin φ 28mm.

125 2T MX/END
- exhaust valve steel cables modified for extended life
- optimized mapping of exhaust valve ECU
- longer conrod
- high tech crankshaft bearings and oil seals
- cylinder ports modified for higher performance and smoother power delivery
- expansion chamber and silencer modified for higher performance and smoother power delivery

144 2T MX/END
- exhaust valve command lever modified for extended life
- exhaust valve steel cables modified for extended life !!

250/300 2T MX/END
- cylinder with electronic exhaust valve
- cylinder head
- crankshaft
- high tech crankshaft bearings and oil seals
- transmission cover, clutch cover and water pump lighter and more compact
- gearbox sensor for better exhaust valve response according to the selected gear ratio
- expansion chamber and silencer modified for higher performance and smoother power delivery

CHASSIS 2STROKE
85 2T MX
- graphics 2015

125/144/250/300 2T MX/END
- modified chassis geometry
- rear suspension link geometry modified to optimize the progression
- rear shock lenght increased by 8mm.
- rear shock setting suited to new progression
- rear wheel axle diameter increased from 22mm. to 25mm.
- fully renewed style thanks to complete set of plastics and seat with trendy and aggressive design
- fresh air flow system towards the airbox by an air intake on fuel tank and apposite pipeline
- graphics 2015

ENGINES 4STROKE
250 4T MX/END
- inlet duct, throttle body and air funnel modified to improve engine feed
- bigger oil suction filter
- exhaust system modified for higher performance and smoother power delivery
- gearbox sensor to optimize the engine ECU map according to the selected gear ratio

450 4T MX/END/SMR/SMM/SMX
- inlet duct, throttle body and air funnel modified to improve engine feed
- exhaust system modified for higher performance and smoother power delivery
- gearbox sensor to optimize the engine ECU map according to the selected gear ratio

250/450 4T MX/END
- shortened chassis and modified front fork rake
- longer swing arm to increase weight distribution
- rear suspension link geometry modified to optimize the progression
- rear shock lenght increased by 8mm.
- rear shock setting suited to new progression
- bike layout fully revolutioned to increase engine feed and weight distribution by moving the
fuel tank under the seat and the airbox over the engine
- rear wheel axle diameter increased from 22mm. to 25mm.
- front fork tripleclamps with reduced offset to improve rideability in combination with new
fork rake
- improved air filter for better efficency
- fully renewed style thanks to complete set of plastics and seat with trendy and aggressive
design
- graphics 2015

450 4T SMR/SMM/SMX
- bike layout fully revolutioned to increase engine feed and weight distribution by moving the
fuel tank under the seat and the airbox over the engine
- improved air filter for better efficency
- fully renewed style thanks to complete set of plastics and seat with trendy and aggressive
design
- graphics 2015
- front brake caliper monoblock billet by DP (optional)       ano 

450ka bude mít nádrž pod sedlem ano ,sem zvědavej kde bude nalívací hrdlo.
Pár fotek 450ky fi

http://www.vitalmx.com/forums/Moto-Rela … TM,1267243

Ještě je pár fotek detaílů,ty dodám později.

 


Je to barva, kterou mám prostě rád
Modrá je dobrá, už je to tak.

 offline 

 

#104 13.09.2014 12:34:10

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: TM 300


Zdar, jdu sem pro rady, malinko pošilhávám po tejhle TM 300

http://motorky.bazos.cz/inzerat/3879975 … X-2007.php

Mám YZ 250 02 a chtěl bych omladit park  smile  Láká mě na ní hodně ten podvozek.  Jak je to u TM s dostupností a cenama dílů? Nebo je nějakej důvod proč se TM vyhnout?

 offline 

 

#105 13.09.2014 13:41:50

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: TM 300


SethX:

Konkrétně tohle TM hodně koluje po netu a mění majitele.... těžko říct proč, i mě se ho tehdá snažil bazarník vnutit výměnou  a1 


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#106 13.09.2014 14:53:15

Re: TM 300


má to tm ubec přívěru???

 offline 

 

#107 13.09.2014 15:25:35

chalka
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2130
Založená vlákna
Místo: Vysočina
Motorka: WR450F
Web
7 0

Re: TM 300


SethX:

ten podvozek není nic moc, původně pochází od kamaráda. Někdo se v tom šťoural a předek je měkkej, proto se toho zbavoval. Jinak já proti TM nemůžu říct nic negativního. Jsem s ní nesmírně spokojenej, slouží už 100 mth a paráda. Jinak ji mám na netu, objevil jsem jednu 2011 a po té slintám.

http://www.tipmoto.com/motorky/tm/268538-en-300.html

S dílama absolutně žádný problém, většinou vše skladem. A ceny přijatelné. Něco je "levné" něco dražší. Ale za originalitu to stojí!

Stáhneš si rozkres motorky, ceník a mrkneš...

moto-enduro.sumperk.net/
mcf.cz


jimird: jasně že má...

 offline 

 

#108 13.09.2014 17:47:09

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: TM 300


chalka:

Dík za info, takže nic pro tlustocha jako já  a1  Jestli je to takováhle putovní tak to asi jen tvrdší pružiny nespraví a nebo je na ní ještě nějakej problem. Škoda. Ta 2011 je hodně pěkná, ale já to chci jen na MX a na to moje šudlání je to moc peněz  usch 

 offline 

 

#109 13.09.2014 18:08:04

chalka
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2130
Založená vlákna
Místo: Vysočina
Motorka: WR450F
Web
7 0

Re: TM 300


SethX:

né, já bych ji nebral, od něj už to má asi 5tý majitel. Takže s ní asi něco bude big_smile

http://www.motoinzerce.cz/motorky/tm/824953-mx-300.html

takhle se nepáčí?

 offline 

 

#110 13.09.2014 18:20:03

SethX
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1353
Založená vlákna
Místo: Dubné
Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
Věk: 37
6 0

Re: TM 300


chalka:
Na tu sem se taky koukal, ale na tej první se mi právě líbila Ohlins vidle a o 10 nižší cena.

 offline 

 

#111 13.09.2014 21:22:24

Grinder
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 98
Založená vlákna
Místo: Chebsko
Motorka: KTM 250 EXC
Věk: 32
0 0

Re: TM 300


To víčko nádrže bude asi z boku . http://www.lorenorace.it/tm-moto-modell … iche-foto/

Editoval Grinder (13.09.2014 21:24:59)

 offline 

 

#112 14.09.2014 10:26:33

chalka
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2130
Založená vlákna
Místo: Vysočina
Motorka: WR450F
Web
7 0

Re: TM 300


Grinder:

jak tak koukám, tak u těch 2T 300 tam rvou zase elektroniku. RC přívěru a jakejsi snímač rychlosti. Tohle nechápu.....

 offline 

 

#113 14.09.2014 20:43:28

sykator
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 384
Založená vlákna
Motorka: Honda 450 CRF, KTM 250 EXC
Věk: 28
2 0

Re: TM 300


peTTR napsal(a):

SethX:

Konkrétně tohle TM hodně koluje po netu a mění majitele.... těžko říct proč, i mě se ho tehdá snažil bazarník vnutit výměnou  a1 

Jo tu prodává kámoš smile  smile  Prostě je to peklostroj a není jednoduchý jí ukoučovat

 offline 

 

#114 20.09.2014 22:41:25

Full Throttle
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 182
Založená vlákna
Motorka: KTM 500 EXC-F
1 0

Re: TM 300


chalka napsal(a):

Dneska jsem se zajímavosti po cca. 50 mth vydělal podložku klapek a zkusil to projet bez ní. Okamžitě šla zpět. Motorka ztratila spodek a déle trvalo, než se roztočí ze spodních otáček.

http://rawmotorsports.net/index.php?id_ … er=product

To je jen rada pro ostatní, co se spodkem bojují. Není to nic extremního, ale znát to opravdu je. Podložka se instaluje mezi klapky a domeček sání. Má 4mm plus 1mm těsnění. Schálně by mě zajímalo, kdyby to někdo zkusil na jiné motorce, třeba i na nižším obsahu. Vyrobit si myslím, že by to nebyl problém.

To co popisuješ je hlavní rozdíl mezi klapkama VFORCE3 a VFORCE4 , takže to funguje  ano 


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/4396_fot67c9.jpg

 offline 

 

#115 11.10.2014 23:33:15

MotoDriver
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1792
Založená vlákna
Místo: Mechov
Motorka: 250f
Věk: 40 a víc
Tel: mám
13 0

Re: TM 300


TM pro rok 2015-125ka a 250ka
od této fotky: https://www.facebook.com/tmracingnederl … =3&theater

po foto 19 a fotky 30,31,32,36

https://www.facebook.com/media/set/?set … 737&type=3
https://www.facebook.com/25720036434157 … =1&theater

E: odkaz

Editoval MotoDriver (11.10.2014 23:36:51)


Je to barva, kterou mám prostě rád
Modrá je dobrá, už je to tak.

 offline 

 

#116 12.10.2014 09:28:03

chalka
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2130
Založená vlákna
Místo: Vysočina
Motorka: WR450F
Web
7 0

Re: TM 300


MotoDriver:

to je luxusní zpracování, zajímalo by mě, jestli je ta RC přívěra v něčem lepší. Třeba jde líp nastavovat?

 offline 

 

#117 24.10.2014 06:56:50

MotoDriver
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1792
Založená vlákna
Místo: Mechov
Motorka: 250f
Věk: 40 a víc
Tel: mám
13 0

Re: TM 300


Další foto detailů TM 2015  heart  ano 

4 T

https://www.facebook.com/tmracingnederl … =1&theater

2 T

https://www.facebook.com/tmracingnederl … =1&theater

posouvání fotek je v pravo nahoře těsně nad foto

U 2 T je vidět v detailu ten senzor zařazené rychlosti,kterej má spolupracovat s elektronikou a řídit přívěru,tak jsem zvědavej,jak to bude fungovat-spolehlivost,možnosti nastavení přívěry.
Ještě mě udivilo,že tam dali VForce3,když sou k dispozici 4ky.
U 4 T je dobrý to hrdlo nádrže z boku pod sedlem,snad to bude lepší než zhora.

Editoval MotoDriver (24.10.2014 06:59:55)


Je to barva, kterou mám prostě rád
Modrá je dobrá, už je to tak.

 offline 

 

#118 24.10.2014 09:28:40

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: TM 300


Eletronická přívěra není ve světě žádnou novinkou, takže pokud ji udělají pořádně bude fungovat spolehlivě. Čidlo zařazené rychlosti je principiálně taky uplně jednoduchá věc tam se nemá co posrat a spoustu ostrejch endur už to má taky spoustu let.... Takže bych se zrovna tady těch dvou el. fičurek nebál.... ikdyž jsem u přívěry zastáncem mechaniky  ano 


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#119 24.10.2014 09:50:46

carbous
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 642
Založená vlákna
Motorka: Kawasaki kdx 250, Gas-Gas ec 300, KTM exc 450 2012
Věk: 39
0 2

Re: TM 300


Elektronicky ovládané přívěry měli už japonské 2T dávno. Např Honda CRM 250, Suzuki TS 200 atd. Tam to nebylo závislé na zařazené rychlosti, ale na množství proudu které produkovalo zapalování podle otáček motoru. Fungovalo to bezvadně a nebyl tam ten skok jako u odstředivky. Nevýhoda byla že krokový motorek co tahal za lanka měl vnitřek komplet z plastu a pokud přívěra zatuhla ve válci dost často se stávalo že se olámali zoubky na soukolí. Dalo se to ale uvnitř otočit a použít tak druhou stranu (chodilo to jen kousek). Je to má zkušenost, obě tyto motorky jsme měli doma a na svou dobu to byli hodně dobré stroje. Měl jsem i KDX 250 a ta měla přívěru mechanickou je byl rozdíl oproti KX že měla jen dvě otočné po stranách a nebyla tam ta středová jako u KX (myslím verzi SR) Rková verze měla válec z KX 250.

 offline 

 

#120 24.10.2014 11:18:43

MikiberG
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1875
Založená vlákna
Motorka: HusaberG
Web
28 5

Re: TM 300


Janek:
Ve zkratce - brání pulzaci směsi a s tím souvisejícím negativním projevům..
... u 2T s překrývajícími sacími a přefukovými kanály to kladně ovlivňuje průběh motoru

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů