INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Prosím o radu s výběrem motorky
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: Prosím o radu s výběrem motorky
MichalEXC napsal(a):Lupen2211:
1. na té motorce budeš jezdit Ty. Ty do toho investuješ, Tobě to udělá radost, bude to Tvůj splněný sen, pro Tebe samotného. Nikdy si nekupuj motorku kvůli tomu, že se někomu líbí. Musí se líbit Tobě, a měl bys k ní mít nějaký sympatie. To, že to jezdí kluci z offmota, že se tu dozvíš, nějaký pro a nebo proti, to ber informativně. Nerozhoduj se kvůli tomu, že tu někdo nesnáší oranžovou nebo zelenou, nebo modrou či žlutou. Ser na tyhle názory lidí. Ty na tom budeš jezdit.
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
Re: Prosím o radu s výběrem motorky
čau,dlouho jsem tu nebyl moc poviností,kluci děkuji za názory hlavně Michalovi dívám se po husqvarně 250 nebo ktm 250exc,vybírám moto podle osobních sympatií,nejvíc se mi líbí celkově 2t ,hlavně ten ostrej zvuk do endura typu ttr,dr bych nešel mám doma xr 125l je to pro mě oničem měřím 192cm,moto malé nejede..
- Šéďa
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 387
- Založená vlákna
- Místo: Plzeňský kraj
- Motorka: Ktm exc 450
- Věk: 30
- Tel: mám
- 0 0
Re: Prosím o radu s výběrem motorky
Lupen2211:
No tak podle tvých zkušeností s XLR 125 jsem na tebe zvědavej jak budeš zvládat 250 2T Tak když myslíš že TTčko a DRko nejede je pro srovnání stím tvým XLRem to má 3X takovej výkon ... Nic proti ale myslim že by pro tebe dozačátku takový XR 400 nebo DR 350 bylo ideál na rozježdění
Když řežu....., musíte mi přidat plyn.
Re: Prosím o radu s výběrem motorky
m.sedivec napsal(a):Lupen2211:
No tak podle tvých zkušeností s XLR 125 jsem na tebe zvědavej jak budeš zvládat 250 2T Tak když myslíš že TTčko a DRko nejede je pro srovnání stím tvým XLRem to má 3X takovej výkon ... Nic proti ale myslim že by pro tebe dozačátku takový XR 400 nebo DR 350 bylo ideál na rozježdění
Máš pravdu,docela se mám z 250 2t strach,jak se říká kdo se bojí nesmí do lesa,jsem celkově navážkách,dr 350 už je celkem stará motorka,xr 400 je vyhlášeno jako držák Borci jsem nerozhodnej jak prvorodička
Re: Prosím o radu s výběrem motorky
- Šéďa
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 387
- Založená vlákna
- Místo: Plzeňský kraj
- Motorka: Ktm exc 450
- Věk: 30
- Tel: mám
- 0 0
Re: Prosím o radu s výběrem motorky
Lupen2211: Mužu se ti jenom zeptat jestli už si na něčem silnějšim jel než je XLRo? prostože jako sednou rovnou na 250 2T cross je dost vim o čem mluvim taky jsem začínal narůzných čz 175mach apod. ..pak jsme s bráchou koupili ČZ 250/513 cross(25kw) a brutál stroj objel sis jedno kolečko na louce a předloktí tvrdý že si nemohl ani zavřít plyn....pak se to časem dalo jo ale ty vibrace měla pekelný pak jsem měl starou Hondu CR 250(35kw) nákej rok 88-89 a taky o něčem jinym se ze zetkou nedalo srovnat když mi pak známí půjčil YZ 250 2T rok 2005 tak jsem nechápal jak to jede takže myslim že 250 2T je fakt dost na začátek
Když řežu....., musíte mi přidat plyn.
Re: Prosím o radu s výběrem motorky
Kromě toho jsem jel na suzuki rm 125,ted nevím jakej to byl rok,jelo to pekelně,jel jsem na tom po louce hrabačky,zrovna z té jizdy mám jizvu na noze nakopával jsem ji nechtěla startovat a nakopávačka mi rozšvihla kuži na noze...byl jsem nadšen z jízdy něco takového jsem nezažil,jinak doma mám stále xr 125 mám ji napůl s tatíkem,nikdo na ní už moc nejezdí...
http://www.motoinzerce.cz/motorky/husqv … e-250.html zítra volám jsem jestli to ještě má
- Šéďa
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 387
- Založená vlákna
- Místo: Plzeňský kraj
- Motorka: Ktm exc 450
- Věk: 30
- Tel: mám
- 0 0
Re: Prosím o radu s výběrem motorky
Lupen2211: proč nekoupíš to exc 125 ?rozhodně do toho nebudou takový investice jako do toho 4T
Když řežu....., musíte mi přidat plyn.
Re: Prosím o radu s výběrem motorky
Jak je to se servisem Ktm 2t 125exc ,náhradní díly servis,udržba,Děkuji
- Syphoon
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 396
- Založená vlákna
- Motorka: KTM 250 EXC
- Věk: 30 pryč
- 0 0
Re: Prosím o radu s výběrem motorky
Lupen2211 napsal(a):Jak je to se servisem Ktm 2t 125exc ,náhradní díly servis,udržba,Děkuji
Koupil jsem to od kámoše po servisu, takže mě servis teprve čeká, ale zatím vše, co jsem sháněl jsem sehnal za rozumný peníz a dostupnost dílů je taky v poho. O tom startování je to pravda, nakopneš i rukou, už jsem to párkrát řešil i takto. Jde na tom vyjet hodně, nestalo se mi, že bych za ostatními nějak strádal, ale musíš přijít jak na to. Jel jsem už na 200 EXC, 300 EXC, 250 EXC ve 4 - taktu, WR 450, BETA 300 RR 2takt (to je super motorka), ale na to naučení je fakt dváca dobrá.
Re: Prosím o radu s výběrem motorky
Poslyš, já to tu nemínim znovu rozepisovat, tak Ti jen okopíruju to, co jsem tu již psal. Nechci Ti radit s koupí konkrétní motorky na inzerátu, když tu motorku neznám. Každej si do inzerátu může napsat co chce, a dokud nebudeš kupovat motorku od kamaráda se kterým jezdíš, a víš co s motorkou dělá, a jak ji servisuje, vždycky je to velká neznámá. Ta Huska co jsi mi psal v SZ se mi líbí. Je pěkná na svůj rok. Až moc. Ale třeba je to jedna z mála dobrých investic. Je čistá a udržovaná, to samo o něčem svědčí. Osobně bych se na ní podívat jel.
Co Ti kluci píšou v příspěvcích výše, to nějak nebudu rozebírat. Ale z vlastní zkušenosti se 125 vím, že rukou ji nastartuju v případě, že je v garáži, že přijedu, normálně jí chcípnu a pak ji klidně rukou nastartuju, ale když mi padne a chvíli leží, tak to chvíli trvá než se vzpamatuje. S Tvojí váhou bych na dvácu zapoměl. A že je investice do 125 malá, to je sice jedna z pravd, ale v případě, že jezdíš, a to stylem, že dokud jezdí tak jezdí, a prevence Ti moc neříká. Že díly nestojí ranec, no je to KTM kamaráde, a chceš-li aby Ti chvíli vydržela a chceš-li ji pak s klidným svědomím poslat dál, tak nebudeš kupovat béčkový díly, a dopřeješ jí originál. A Ty z nejlevněších nejsou. Podívej se do mojí garáže viz odkaz níže, a podívej se na ceny. Podívej se na tu investici za tu chvíli co jí mám, a podívej se na cifru dole, kde není ještě výměna pístu před týdnem. A není tam zapisováno vše. Výměna oleje apod. Dej si to dohromady a zamysli se. vyvaruj se nějakýmu vraku rok 2000 atd. Jdi do 2008 minimálně. Nechci tvrdit, že motorka z roku 2004 nemůže být v dobrém stavu, ale furt to bude rok 2004. A Ty budeš chtít tu motorku taky jednou prodat. A jestli nemáš prachy na to, abys ji generálkoval před prodejem, tak na tom prosereš spoustu peněz. No, to sice proděláš i tak, ale nebude to asi tak bolestný.
Nedej na to, že Ti tady někdo píše jak je se 125 spokojenej, když nevíš, co s ní jezdí. Já byl spokojenej taky. Ale čim vyšší level, tím větší problém 125tky. Ale na to asi každý musí přijít sám.
Tady máš zmiňovanej příspěvek o mojí dváce.
Pro svojí první motorku jsem vyrazil z důvodu, že za 1. na fotkách vypadala krásně a za 2. jezdila ji 19 letá holka. Chtěl jsem KTM, pro tu jsem byl rozhodnutej jednoznačně. A věčně blbý kydy o KTM, s těma ať jdou všichni tak leda do pr***. Vůbec mě to nezajímá. Kupuju si to, co se mi líbí, a ne to, co se líbí jiným. Já na tom budu jezdit. Chtěl jsem 300. Ale byla to moje první motorka, a kámoš mě to vymluvil s tím, že jsem nikdy na ostrej nejezdil, a vůbec nevim co to dělá, a že 300 je královská třída a na naučení mě 125 stačí. Moc jsem mu nevěřil. Přeci jen 125 je 125. Ale jelikož já motorku nikdy neměl, tak jsem si nechal poradit. On sám jezdí na KLX 650 a říkal, že z 300 by měl strach. Rozpočet byl jasně danej. 30.000.- a deset na výbavu. Helmu jsem měl doma dřív než motorku, samozřejmě v oranžovej kombinaci, a rukavice od Thora, který jsem si zkoušel u televize a představoval si jak to valim v lese do výhezdů přišli hned s helmou. Cenu raději psát nebudu. Volba padla na rok 2008. Starší lemru jsem nechtěl. No a přišla první facka a probuzení. Za 30 táců to prostě sehnat nešlo. tak jsem zvýšil o deset. Hledal jsem hledal, nenašel. Za 40. 45, 50, bylo jich dost, ale na ta, na kterou jsem čekal. Pak jsem našel tu svou. Ale cena 65.000.- ... seděl jsem tři dny u kompu, zíral, no a šel do banky. Ta motorka musela být prostě moje. Takže z 30 na 65 smile Tak fajn. Volal jsem majiteli, zda jsou fotky aktuální, a řekl že motorka je focená pro inzerát. Ten tam dlouho nebyl. Že holka ji prostě chtěla, ale je to na ní moc splašený. Sehnal jsem auto, naložil kámoše, a hurá na cestu. Dali jsme spicha ve městě, a dovedl nás až ke garážím. Motorku vytlačil, já ji kolem dokola obhlédl, a měl jsem po 15 vteřinách jasno. Tuhle chci. Motorka nepoškrábaná, čistá, chytla na šlápnutí, kámoš jí projel, říkal jo všechno ok. přišla taková ta klasika. Jestli něco sleví. Řekl max. 5.000.-, protože je třeba udělat pístní sadu. Dohodnuto. Podepsal jsem papíry a hurá domů. Druhý den jsem ji hned jel projet. Nechápal jsem, co ten malej motůrek dokáže. Vždyť je to jen 125! Ale bomba. Motorka jela jako píchlá svině. a blablabla. Plno dojmů, a mluvil jsem o ni jen v superlativech. Výjezdy..pfff, stačí vzít za plyn a tohle prostě letí nahoru. Blbej, neznalej všeho kolem endura. Taky to tak dopadalo. V teplákách a keckách...věčně dojebaný kotníky, kolena, díra v lýtku od stupačky... No nic, tak že se tedy podívám na ten píst. Sundal jsem válec, píst máznutej. Ten prý bude stát 1500.- Dobrý, sada stála kolem 2.500.-, ale což. Jenže tady se projevila moje povaha, a tady to asi vše začíná u každého jinak. U mě to bylo takhle...hmmm, ten válec stojí za prd, tak víš co, já nechám udělat nikasil....šup...další tisíce...volám pánovi...kdy byla dělaná ojnice, a nevěděl..on ji prý neměnil....hmmm, super...do tý doby jsem pročetl pár stránek na foru, a taky to, že se rády dívají ven z motoru když se na ně kašle...a jelikož motka měla 162 Mth, tak to by chtělo asi vyměnit ne ? ...šup...ale když už budu půlit motor, tak to by chtělo přeložiskovat ne ? ...a dát nový guferka což ? ...šup....víc jak desítka v pytli...no a teď už budu jezdit...no ale když už je ten motor, tak to by chtělo udělat repas tlumičů ne ? ....šup....další peníze...a co ložiska kolech ?...šup.....a co ty gumy ?....ten vzorek nebere...šup....nějaká ta tlama, rozbitý např. domeček plynu....docela ledová sprcha když jsem viděl cenu za nový...šup...další peníze v pytli....no a ty olejíčky.....přeci tam nenaleju nějakej Denicol.....co prej je nej? ...no Motul bo Motorex...takže motul 800 2T....šup ať se holka má. A 95 oktanovej benzín ? mmmm ten jí není dost dobrej...tak kupuju výhradně 100 oktanů. Líp to startuje...aby ne za ty prachy. Do motoru taktéž Motul, samozřejmě pravidelná výměna po 10 Mth, výměna brzdovky, do chladiče jedině Motokůůůůl, no a když jsme u tý kapaliny tak samozřejmě destičky, no a co ten hnusnej černej řetěz? To chce novej, a x kroužkovej od ČZ, a černej ? mmmm zlatej....hele a ty polepy...jsou odřený...a tak dáme nový což ?...ty hnusný gripy...nový...a ty chrániče co maj kluci..ty blááástry bo bástry bo co....super...to tam koupim...šup...za 3 týdny jsem je mrsknul do kouta a nechci to už na motorce ani vidět. Mmmm hele ty pěkný ucpávky do řidítek...v eloxu...oranžový...paráda....šup tam s nima.....no a ty vole....trhlej potah na sedačce....šup novej. No a najednou si člověk všimne, že z toho původního: uděláš pístní sadu za 1.500.- a pak jen jezdíš, to nějak ustřelilo na dalších víc jak 45.000.- No a jezdíš, zkoušíš, domů chodíš v tom lepším případě dojebanej, v tom horším nejdeš dojebanej domů, ale k doktoru....no říkal jsem si napřed to chce boty, no a SG 12 jsou prej nej co můžou bejt, tak šuuuup pro ně...jako jo, nestěžuju si, ale místo kotníku to odnesli vazy v koleni....tak šup...ortézy na kolena. Dalších skoro 20.000.- v prdeli. Dneska mám top výbavu, protože zdraví je jen jedno, a enduro Ti dřív nebo později dá najevo, že jsi jen člověk, a člověk se snadno zničí, a vymazlenou KTM. Když přijedu z vyjížďky, umožní mi to v první řadě zdraví ( což znamená, že jsem se na vyjížďce nedojebal ) a pak čas, tak motorku ihned meju vapkou. Pak osuším, a hádej co pak. Celou ji nastříkám silikonem nebo konkorem. Takže to, že Ti tu někdo napíše, že v zásadě napatlaný motorky olejem nebrat,na to se můžeš víš co....Pak obhlídnu šrámy, na motorce, na sobě, a jdu domů. No a pak jednoho dne jedu na vyjížďku s jedním odsud, a nejen že se dojebu tak, že se zas týden plazím, 14 dní sotva lezu, a 4 týdny cítím tu stejně skurvenou bolest, jako když jsem si natrhal vazy v kolenou, ale navíc zjistím, že umim uplný hovno. No tak jedeš do Enduro školy, aby jsi se něco naučil a abys předešel těm nešťastným situacím s následným zraněním, a tam zjistíš, že ta skvělá vymazlená motorka, o který jsi mluvil v takových superlativech, do který jsi nasypal víc jak 45 litrů aby byla ta nej, voněl ji sprejíčkama, a hýčkal nejdražšíma olejíčkama, Ti prostě chybu neodpustí, a že pokud jezdit extrem enduro, a trialový pasáže, tak je Ti ta 125 k hovnu. Protože to, co se zdálo být v počátku jako píchlá svině, tak najednou nejede. Protože dnes už víš něco víc o využití trakce, jak na to, jak ten výjezd zdolat, a že k tomu ne vždy a ba spíš ve většině případů, nebudeš moct mít full gas. A zde je největší kámen úrazu 125, protože ona ten spodek prostě nemá. Vážím 65kg, mám převod 13/50 a je to prostě v prdeli, pokud opravdu neumíš jezdit. Když jsem v enduro škole viděl ( jak tu již zmínil Janek ) co na tý dváce Roman vyjel, a v jaký pohodě, tak ona to ta dváca zvládne...ale musíš to umět. A Ty to neumíš, a tahle motorka Ti nepomůže. Plnej plyn? Jo, když chci vypálit vejfuk. A to si říkám jooo, to ses na tý louce předved, vzít na louce za plyn, to umí každej, no a ten triálek, kládičky, stráně...prostě tam buď vlítnu, a nebo tu svoji techniku tolik nevyužiju, protože ten spodek 125 mě v té stráni nechá. Dnes sedím v garáži, koukám na tu silikonovou nádheru, koupu jí karburátor v benzínu a meju airbox, ždímu filtr v érbox ojlu od motůlu, a jsem nasranej, že jsem nedal na svoje uvážení, a nekoupil si tu královskou 300, kterou jsem mohl do začátku uškrtit, a učit se jí ovládat, a pak ji otevřít, a užít si ten spodek. Ale tu 125, tu už neotevřeš. Já osobně Ti ze své zkušenosti radím, na nějaký pomýšlení o 125 nebo 200 se vykašlej. I na 250, s tím, že z toho uděláš kitem 300 (....zjisti si na kolik to vyjde wink ) ber forum a rady tady s velkou rezervou, sleduj na čem jezdí světová špička etrémní enduro ( viděl jsi tam nějakou 125 nebo 200 ? ) a všechno si hlavně pořádně promysli, protože až tu motorku přivezeš, tak za půl roku můžeš být stejně nasranej jako já. A i když ji můžeš prodat, tak ta investice do motky se Ti nikdy nevrátí, a je lepší vždy koupit něco, na čem se naučíš, sžiješ se s tím, a zůstane Ti to. Ty do toho asi nebudeš sypat tolik, ale investovat budeš. Já investoval, protože jsem myslel, že si ji už nechám, když to na ni půjde...ale ono to na ní nepůjde...
Tak asi tak wink
Tady můžeš mrknout do garáže a podívat se na investice do 125 2T.
http://www.offmoto.com/viewtopic.php?id=10438
Přičti si k tomu ještě cca 10.000.-
Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.
- babaexc
- Uživatel
- Fotogalerie
- 0 0
Re: Prosím o radu s výběrem motorky
Ja jsem názoru že učit se a hlavně se něco naučit a nezmrzačit je postup od simsona nahoru.Takže pokud ti nebude dváca stačit tak dvoukilo a pak dál.Dváca nic neodpustí ale hodně naučí.
- SethX
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1353
- Založená vlákna
- Místo: Dubné
- Motorka: KX500 93', KX250 89', YZ250
- Věk: 37
- 6 0
Re: Prosím o radu s výběrem motorky
MichalEXC:
Sem přesvědčenej, že nikdo ze světový špičky neměl jako svojí první závodní moto 300. Pro klučinu co úplně začíná si myslim neni 2T 125 špatná volba a že jí za rok prodá a koupí 250 nebo 300 je možný, ale taky je možný, že ho to nechytne vůbec a začne plést třeba svetry místo ježdění
Re: Prosím o radu s výběrem motorky
Za sebe ti doporučuji nějaké enduro 2T 300. Je úplně jedno jakou značku, jsou to skoro bezúdržbové a hodné motorky. Já osobně jsem řešil stejný problém. Velkého obsahu jsem se bál a generálkovat dvácu každý rok sem nechtěl. Tak jsem sáhl po GAS GAS EC 300. Je to hrozně hodná motorka, v lese oceníš krásný spodek, který 300ccm 2T nabízí, na píst jako hobík najedeš bez větších problémů 80mth i víc a hlavně je to lehká motorka. Po zkušenosti z 300 2t už bych v životě nic jiného nehctěl A je úplně jedno jestli to je GAS, KTM ,TM nebo třeba Huska. Kamarád má Tm a ta je trošku divočejší než Gas ale nic na co se nedá zvyknout.
Re: Prosím o radu s výběrem motorky
Chlapy,diky za vaše názory a ted bude řada na mě ,něco vybrat a neukvapit se, pak vám dám vědět jestli čím budu kultivátorovat
|