Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

AJP PR5 - Reinkarnace XR250?

#1 05.05.2012 12:31:44

Slow
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1662
Založená vlákna
Místo: East bohemia
Motorka: Z minulého století :)
Věk: 40+
Tel: Zapomínám..jo už vím RugGear
3 0

AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


2

Editoval Slow (16.03.2016 11:18:35)


"Nejedete nahodou do Pardubic? Franta Jetel viďte, zatýkám Vás"

„Zapamatujte si, chlapče, zásadu č. 8, která neplatí jenom u policie: Na světě je to tak, že jedni orají a vláčejí, a druzí sklízejí.”

 offline 

 

#2 16.03.2014 09:28:58

mart
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1193
Založená vlákna
Motorka: WR400F, exTT600R
Věk: 5X
3 1

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Paja84:

to seš ty na tom videu z Cechu? slušná práce a2 

mě se koncepce AJP taky líbí - nádrž pod sedlem, vzduch. filtr umístěnej nahoře, delší serv. intervaly, homologace, slušný komponenty, apod. ano 
ale ještě s ním nejsou dlouhodobější zkušenosti, alespoň né u nás - nebo je nějaká informace o motoru s nájezdem okolo 20., 30. tis km? to by mě zajímalo a asi bych nebyl sám...
jinak AJP jsem byl okouknout v Plzni a "naomak" dobrý ano 


modrá je dobrá ;-)

 offline 

 

#3 16.03.2014 10:21:29

Paja84
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 3
Založená vlákna
Motorka: AJP PR5 Extreme ed.
Věk: 29
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


mart:

O tolika najetých km jsem ještě neslyšel, tím se necháme asi všichni překvapit, ale asi bych se toho nebál... co jsem tak zjišťoval ceny komponentů u prodejce, tak to nejsou zase žádný rakety a kdyby jo bylo fakt nejhůř, tak komplet celej novej motor vychází něco málo přes 30tis, ale to už nevím přesně, abych nekecal... i kdyby, pořád mi to vychází hodně funny...
Jinak jeden takovej poznatek, kluci zkoušeli AJP vážit a rozmístění hmotnosti vychází asi +- 3kg...

 offline 

 

#4 05.06.2014 17:11:40

badyšot
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1375
Založená vlákna
Místo: Liberec
Motorka: 200 neposedných Kubíků
Věk: 45 už
7 6

 offline 

 

#5 14.06.2014 22:49:21

Storeman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 528
Založená vlákna
Místo: Týn nad Vltavou
Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
Věk: 61
Tel: 728173269
Web
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


m.sedivec:
Lidí jsem čekal určitě víc. Byl jsem tam skoro celý den a svezl jsem se na AJP několikrát. Nevím zda to někdo počítal, ale za celý den se tam vystřídalo tak 30 hmm lidí?

Výkon?
Je znát, že to má pár koníků navíc než Free. Výkon určitě dostačující.
Je to motorka vhodná pro šmrdlaly jako jsem já.
Pokud někdo ale chce jezdit z partou na ostrých kroskách, tak pohoří.


Ze silnice do terénu a zase zpátky.

 offline 

 

#6 15.06.2014 10:36:12

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Storeman: jak je to s váhou? snesitelná? roll 

 offline 

 

#7 15.06.2014 12:21:30

Storeman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 528
Založená vlákna
Místo: Týn nad Vltavou
Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
Věk: 61
Tel: 728173269
Web
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Ataman napsal(a):

Storeman: jak je to s váhou? snesitelná? roll 

To slovo "snesitelné" sedí!

Že to má o 15 kg víc než Free se pozná hned při manipulaci na místě. Při jízdě už tolik né!

Celková stavba strojů AJP vypadá bytelně ale ne humpolácky.

Celé odpoledne jsem jezdil po lese a v roklinách a vodil zájemce o svezení na AJP mimo trať. Občas jsem pomáhal když někdo někde zůstal nebo nedal nějaký výjezd.

Proto na váhu těchto strojů slovo snesitelná, přijatelná sedí!


Ze silnice do terénu a zase zpátky.

 offline 

 

#8 10.08.2014 17:35:42

slugger
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2700
Založená vlákna
Místo: jih Českých Budějovic
Motorka: Husaberg TE300, GasGas EC300, XT600E, Honda Pantheon 150 ve dvou taktech
Věk: Třicítka v háji...
Tel: 732 506 125
5 1

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Náhodou solidní stoj, umí to i trial a1 


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/2112_15389_738402702873373_5739302155462497103_n.jpg


Proč mám ničit gumu na asfaltě a11
Protože GasGas
Kdo to ruší lesa klid?!

 offline 

 

#9 08.09.2014 14:14:05

Myna
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 145
Založená vlákna
Místo: Brno
Motorka: DR 350S 90´
Věk: 23
1 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Na m.cz už je i srovnávačka PR5 a Cami  smile http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni … ?kid=30042


A teď šroubovákem tady to udělátko takhle pošoupneš...no....takhle...no a je to v prdeli key usch

 offline 

 

#10 19.09.2014 22:40:40

jendas87
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 137
Založená vlákna
Místo: Třebařov
Věk: 28
1 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


No chlapy byl sem si testnout AJP na vlastni kuži přimo u prodejce a moje poznatky sou takovy 250 4takt stříkačka se starterem no problemo 20 kw je tak akorat je to poznat akorat na delsich usecich kde muzete rozparadit koniky jinak v technickejch je to spis lepsi(mam na mysly enduro ne trat ) a rekneme si uprime na rovince dat plnej neni umeni a9  jinak jak to je vyrobeny tlumice luxus skousnou i kdyz dopadnete na lavici na trati jako vemeno (teda jako ja) na hranu tak zadnej doraz a pritom to neni tvrdy (mam cca 90kil s vybavou) stupacky krasne siroky takze nemusite resit rozsirovani pak ridika reikon neni co dodat gumy michelin taky cajk kryty pacek ikdyz nic moc ale ma tohle vsechno napr. KTM za 200 tis?(ale ma to jedno velky minus nikdo to u nas nezna takze cena ojetin je hodne mala a ma to strasne hnusny zpetny zrdcatka tongue ) tohle je za 135 myslim pro hobyka ideal po 3000 olej ja bych za sebe menil castejc ventily kontrola 6000 to bych to delal tak po 1000 ale vybrobce si asi veri a treba vi proc. Jo a pripadal sem si na tom jako kdysi na DT 125 na ktere sem si uzil spoustu prdele ovladatelne lehka ikdyz zadnej trhac ale porad jede slusne pro toho kdo nema moc penez a chce jezdit bych doporucil. Ja osobne zacinam setrit na novou big_smile  a neni to reklama jen muj nazor
BLÁTU ZDAR

 offline 

 

#11 04.11.2014 21:24:11

vlada_87
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 2
Založená vlákna
Motorka: AJP PR4 240
Věk: 27
0 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Pic, tak jsem po delším váhání a rozhodování, načítání a prokousávání diskuzemi sáhl po AJP. Mám PR4 240… Najeto sice jen pár „záběhových“ km, ale zatím naprostá spokojenost. Měl jsem možnost se svézt jak na PR5 250 tak i na staré PR4 200 a ta PR4 240 je proste zlatá střední cesta. Má navíc ( výkonově ) to co mi u staré 200 chybělo a proti 250 je to podle mého pocitu přívětivější a hravější i co se ovladatelnosti týká a vůbec mi ze všech padla asi nejvíc do ruky..  Jak říkám, zatím nemám najeto dost na nějaké hlubší závěry, bude to chtít si pohrát s nastavením podvozku , na delších rovinách to rychlostní rekordy trhat nebude a že bych zadním kolem odlupoval skály taky nehrozí,ale pokud půjde o technický úseky a náročnější enduro bude to ( vlastně už je ) masaker..

 offline 

 

#12 06.11.2014 18:28:13

sinta77
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 134
Založená vlákna
Místo: Česká Skalice
Motorka: Honda XR 650 R, Honda xl 650 v Transalp, ex Triumph Tiger 955i, BMW R65, Yamaha TT 600 R,
Věk: 42
1 1

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Test AJP v autosalonu na Primě......., začíná v 14 minutě a asi 35 sec.

http://autosalon.iprima.cz/videa/autosalon-2014-44

Editoval sinta77 (06.11.2014 18:29:36)

 offline 

 

#13 10.12.2014 09:07:06

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Měl jsem možnost odzkoušet si PR5 tak se pokusím nahodit sem pár postřehů. Předem upozorňuji že nejsem dealer AJP ani jakékoliv jiné motocyklové značky a všechno jsou jen mé pocity. Jelikož jsem ve stadiu shánění motorky, měl jsem i k této PR5 nastudovaný manuál (uživatelský a ND) a přečteno vše co jsem na netu našel.

Motor 250ccm vzducháč se vyráběl 2010-2012 a je to ta popisovaná licence XR250. Motor 250ccm vodník, o kterém tu bude řeč, s předchozím motorem (ani s XR250R) nemá nic společného, je to čistě produkt AJP – dle firemního webu. Výkon 20kw, krouťák 23Nm, váha 115Kg.
Na motorce jsem se mohl projet po lese, žádný loukocross, nebo motokrosová trať jako známe z testovacích dnů pro veřejnost. ´

Spojka, na to že je tam lanko, šla mačkat hezky lehce. Majitel mi prozradil že tam má nějakou tuningovou AJP páčku a v nabídce prý je teď čerstvě ještě jedna, s ještě lehčím stiskem. Chladiče z motorky přečnívají znatelně méně než z 250 EXCf a WRf. Když kouknete na motorku zepředu jsou oba téměř v zákrytu za trubkami vydlic.
Na pravém je sériově namontovaná sahara spínaná teplotním čidlem. Za levým je baterka. Čepradlo je nahoře na nádrži, ne uvnitř jako tomu bývá u většiny stříkaček.
Startér, protože tam není startovací páka, je umístěn na stranu spojky. To je podle mě lepší řešení než když je na straně alternátoru. Nastartování je otázkou jednoho přetočení kliky. Motor má 3 olejové filtry. Tedy přesněji 2 sítka a filtr, všechny přístupné zvenku. Hlavně to sítko na výstupu z klikové skříně mu může KTM závidět.
Sedlo mi připadlo o pohlavek níž než na ostrých, ale je to čistě můj dojem protože  nemám vyloženě problém u žádné motorky. Řidítka padly do rukou na první dohmat snad i proto že pod nimy byli 2cm klemy. Na všechny ovládací prvky jsem dosáhl rukama i nohama akorát, tak jen zaklapnout stojan a hurá do lesa.

Motor táhne z o dost nižších otáček než ostrá 250ccm 4T EXCf a WRf. Nevytáčí se sice s takovou lehkostí a je poznat že mu to trvá o chlup déle, ale co je důležitější, použitelné otáčky jsou o dost níž než u ostrých 250. Aby EXCf normálně jela a nedusila se musíte ji roztočit na 8tis/ot, v prudším výjezdu lépe na 10tis/ot. Tady to stačí na nějakých 4-5tis./ot a do výjezdu to přitočít na 6tis/ot.
Možná si říkáte kde jsem vzal ty údaje když motorka nemá otáčkoměr. Odpovím si sám, odhadem. Momentálně totiž sedlám XT350 a ta otáčkoměr má. Mám vysledováno v jakém rozsahu otáček jezdím a jaký zvuk ten motor u toho má. Tahle PR5 je výkonově i zátahem téměř shodná jako vzducháč 350XT/TT, taktže můžu  přímo srovnávat.

V lese do stráně, na listí, trasou kterou nikdo předemnou nejel, na dvojku rychlost regulována přidáním a ubráním plynu, občas trošku zaspojkovat.... zpátky dolů, na to že je to jen 250ccm, šlo použít k brzdění i motor a brzdama si jen pomáhat aby se to nerozjelo. Samozřejmě že jsem to v tom lese ve výjezdu položil, a samozřejmě  řídítkama ze stráně dolů. Motorka chcípla nevím jak, možná je tam náklonové čidlo když je to stříkačka (ale to opravdu nevím). Důležité je, že když se mi podařilo vyplazit se z pod motorky a postavit sebe i ji do provozní polohy, nenásledovalo žádné zběsilé skákání po start-páce (protože tam žádná není), nenásledovalo ani 2x-3x 10-ti vteřinové točení motorem starterem jak tomu bývá u ulité XT600, následovalo jedno otočení motoru a už to zase blafalo.
Na motorce je cítit že je o fous těžší než ostrá 250 EXCf, ale při zvedání ve stráni se mi s ní manipulovalo pocitově lehčeji. Může za to ta nádrž pod sedlem. Je to poznat i při výjezdu do krpálu, že vám nic nešplouchá nahoře mezi kolenama a ani jednou se mi nestalo že by mi někde před vrcholem chtěla udělat přemet přes zadní blatník. V lese, do stáně, mezi stromy jsem si užil parádní kličkovanou. Podtočený motor se na dvojku se zvpamatuje pouhým přidáním plynu, na podtočenou trojku musíte trošku zaspojkovat. Na rovince se ale i na podtočenou trojku roztáhne přidáním plynu.
Je samozřejmě poznat že když roztočíte ostrou tak má výkonu o poznání víc, ale já odkojený bucharama TT600, YZ400f, XT350, tak se mi na téhle PR5 jezdilo mnohem lépe než na ostré 4t 250. Výkon je v pásmu otáček kde jsem zvyklý. Nemám závodní ambice honit se někde na CC, Drapák rodeu a podobně, takže těch zhruba 10hp co téhle motorce oproti ostré 250f schází mi nechybělo. 
Text v letáku, že motorka je naladěna na spodní pásmo otáček je pravda a je to poznat.
Plasty jsou z materiálu který snese snad i srolování do válečku. Na žádné motorce jsem se s takhle ohebnými plasty ještě nesetkal. A když už se vám je podaří někde ohnout nezanechávají v místě ohybu bílé fleky tak jak to známe z modrých nebo oranžových blatníků a prsíček. Brzdová páka má na trojúhelníčku který sešlapujete botou možnost nastavení ve třech vzdálenostech. Rozeta a brzdové kotouče jsou shodné s YZ/WR, pastorek nevím.

Suma sumárum na motorce mě štve jen její cena 138tis.Kč. Za tyhle prachy se dá sehnat ojetá ostrá r.v. 2013 – 2012 u které je přeci jen větší šance že na ni seženete ND i za 5let. Být cenovka nové na max. 120tis. Kč už jsem ji měl asi doma. Takhle budu čekat jestli se náhodou neobjeví na inzerci. Prý už je jich v ČR prodáno 60ks.

edit: Odstavce

Editoval kick-start (10.12.2014 09:13:43)

 offline 

 

#14 12.12.2014 07:54:44

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Cena mi příjde hodně v pohodě, za ty prachy je to nové, záruka na celou motorku jsou dva roky to ti nikdo nedá. Velké servisní intervaly, recenze od uživatelů a testerů jsou dobré, takže za mě je to top pro člověka který nehledá raketu a nemusí řešit servisní intervaly. Já tu moto doporučil přítelkyni a na jaře jí určitě rádi vyzkoušíme. 

Editoval metro (12.12.2014 07:55:26)

 offline 

 

#15 12.12.2014 08:20:54

Honzan
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1037
Založená vlákna
Motorka: xrv. xlv, jawa
Věk: mladi v pr... do duchodu daleko
Tel: mam
4 0

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


a) znacka je pomerne letita a stabilni, ze jich jezdi malo u nas neznamena ze to neni solidni vyrobce - kolik tu pred par lety jezdilo bergu, beta apod. ... navic mas 2r zaruku oproti napr 2 mth u ktm!

b) kvalitu vyroby ukaze cas, nicmene komponenty jsou solidni od znamych vyrobcu, podle toho co jsem dohledal mi to prijde minimalne srovnatelne s tim malym gasgasem. Co jsem videl zpracovani zbyku ostrych - taky to neni zadna slava....

c) ceny a nd v dnesni internetove dobe nevidim jako problem... kdyz ukonci dovozce objednas rovnou z fabriky, pripadne u nejblizsiho dealera (nejsme v 90 letech u husqarny...)

ad inzeraty: rok jetou ostrou s neznamyma mth za vic penez? trosku nesrovnatelny s novou a 2letou zarukou... (jediny plus ostre je, pokud vyuzijes vykon a podvozek)

Ja bych do ajp skocil, kdyby delali neco jako 350-400 s 30-35kw, protoze jsem vyzrany 110kg hovado a 20 kw mi je malo - i ec300r jsem misty musel pomahat spojkou kdyz jsem ji dopredu nevytocil... I kdyz dneska na to brblani po okoli na houby bych mozna i tu 250 zkousnul...

 offline 

 

#16 12.12.2014 08:21:50

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


metro:
Muzes mi sem dat odkazy na ty recenze od uzivatelu. Ja nasel jen tuhle eng a tuhle cz

Tady jsou dalsi, ale neni to ten model co se o nem bavime.
http://www.adventurebikerider.com/secti … -em-j.html
http://devongtrf.activeboard.com/t40440 … rst&page=1
http://www.motorkari.cz/clanky/redakcni … 21261.html
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=106335&fid=9
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=136023&fid=65

Me se ta motorka moc libi, ono je to asi i videt bo jsem si toho kolem ni nasel hodne a zacal o ni psat az jsem si ji vyzkousel v praxi abych nepomlouval, jen ta cena....

 offline 

 

#17 12.12.2014 12:34:26

Joraell
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1141
Založená vlákna
Motorka: Husky TC 250
Věk: 34
3 7

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Sledoval jsme kámoše jak trápil to AJP na mx trati a je videt ze to moc síli nemá, ale na vyletnický ježdění nebo takové to rize průzkumné ježdění si myslím v pohodě strroj, co doveze do cíle a jezdec z toho nebude zbytej a rozsezenej. Na CC to určitě ale není.

Co se úprůběhu v nízkých otáčkách týče tam povede vždy velkej 2t, prostě tam se neřeší kolik otáček a jak je naladěnej střik nebo akceleračka, pokud se ten píst převalí tak pojede.  Doby kdy 2t po přidání plynu v nizkých otáčkach vydal jen dutej zvuk jsou naštěstí už pár let pryč. Posledním zástupcem "hluchého" 2t byla asi RM 250 od suzuki. Dneska už i ty MX 2t KTmky jedou krásně plynule i v nízkých otáčkách a na CC nebo jízdu do lesa to je určitě pohodlnější než MXové 4t 250 nebo dokonce 450, to je uplnej konec (pro amaterského jezdce) .


Nekrmte toho Trolla !

 offline 

 

#18 16.01.2015 23:35:10

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Ahoj,tak po odmlce se zase přidám do debaty. pro všechny, co tu píší o tom jaké to bude takové a onaké z obrázků, doporučím jednu věc : běžte se na AJP projet, většina prodejců a i dovozce Vám motorku rádi půjčí a budete mít vlastní obrázek, stejně jako já tenkrát. Nemá cenu sedět u PC a řešit coby,kdyby ... Navíc každej z nás jezdí něco jiného a keždej má svůj názor ohledně Endura.. Takže těžko soudit..Jinak AJP 250 je schválně 250,která je naladěná na spodek a střed a 28,5 koně a 28 NM je dost i pro 110 kg chlapa. pokud chcete jezdit super soutěže a honit se o vteřiny na trati a bejt hróozně rychlý, vůbec o AJP neuvažujte a běžte si pro soutěžák.. Pokud jezdíte Enduro pro radost uvažujte o AJP ! Nezapomínejte na přísloví, že někdy míň je víc a u endura to platí dvojnásob  !! jestli se účastníte Erzbergu, Regimentu 13, the tough ONE, sea to sky nebo podobných závodů nemá cenu se ptát na nic, pokud jezdíte pole lesy, louky, Rumunsko, offroadmarathon, CC nepotřebujete 50 koní, a super soutěžáka,akorát Vás sežere z peněz..Ovšem pokud ho chcete, není co řešit ! Jinak co jsem se bavil s prodejci,tak AJP jezdí po čechách okolo 100 ks,jenom nás je 5 :-)  na inzerci použitých 0 ,což taky svědčí o tom,že lidi jsou s nima spokojeni a po dobu záruky motku nechávají. AJP se prodává po celém světě vč. USA, Japonska, Austrálie ,takže asi jen tak nezaniknout..Jinak firma je stará přes 27 let jen u nás méně známe,což je myslím si rok od roku lepší.. Jezdí se s nimi vrcholové závody jako např. Redbull Porto X-large, The tough ONE atd..
Motor je naladěnej na pohodáře,ale vyjede všechno.. Komu je to málo,je už v nabídce jiná hlava s ostrou vačkou a řídící jednotkou.. Zatím, ale nemám v plánu to tam dávat, mě to takhle stačí,počkám až to někdo odzkouší jestli to má nějaký význam, ale je dobré to vědět.. AJP si nikdy nehrálo na konkurenci jiných značek, šlo svojí cestou, do super podvozku,rámu a zpracování dalo dobrý motor, přibalilo SPZ, otyp pro dvě osoby ,záruku, dobrou cenu a servisní nenáročnost - to bylo proč jsem po něm sáhl.. Nikdy to neměla být motorka na boje o vteřiny.. Je mezi náma mraky profíků, který jezdí opravdu špicu a potřebují na svůj vrcholový sport  dokonalé náčiní,pro ně prosím všechny věhlasné soutežáky, ale zbytek lidí nikdy ani pořádně výkon motorky nevyužije naplno..A pro ty je tu AJP, je to i přestupní motorka.. Mám najeto 3100 km!! a zatím max. spokojenost.. občas je chvíle,ale to je jen rovinka nebo táhlý stoupák,kdy bych uvítal o malinko výkonu víc,ale to jen pro to abych si zazlobil ještě o malinko víc,ale jinak jsem s průběhem a výkonem na to co je motorka určená spokojenej..
Jinak prodejců už je po ČR dost : http://ajpmoto.cz/seznam-prodejcu
Vážně všem radim, pokud chcete, skočte se projet.. !! Rád bych Vám napsal nějaké zkušenosti,ale nevím co, motorka funguje jak má, podvozek super,brzdy dobrý, závady mimo běžné opotřební žádné , na moje dovednosti super stroj,výkon dostatečný, ovládání super - dal jsem si řídítka Renthal a předsavce na vyvýšení,tot vše..
Tak bahnu zdar !

 offline 

 

#19 09.02.2015 15:33:54

jendas87
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 137
Založená vlákna
Místo: Třebařov
Věk: 28
1 0

 offline 

 

#20 15.02.2015 17:20:09

WERDISKO
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 425
Založená vlákna
Místo: Letovicko
Motorka: Čínská mrdka 2pade
Věk: 32
0 1

Re: AJP PR5 - Reinkarnace XR250?


Docela uvažuju o té PR5 lc,za 139 xxx,- mě to nepřijde zas taková drahota s 2 letou zárukou.Chci se ale zeptat,zda s 185cm/95kg se s tím dá jezdit(20kw není papírově moc) jakožto offroad panic věřím,že mi to nějakej měsíc,spíš rok bude trvat než pochytím aspoň něco.Trať nehrozí,spíš motačka kolem loukama/lesama...časem třeba vyjet za východní hranice


Učím se pomalu,zato rychle padám ...

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů