INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Padáky Transalp 600
Padáky Transalp 600
Kluci koupil jsem padáky. No, že jsem trochu jeté a chtějí malinko porovnat, to přežiju, ale nejde mi do palice, jak jsou uchycené k rámu ve střední části za předním kolem.
Googlil jsem jak o dušu, ale nic moc výsledek.
Potřeboval bych ideálně foto od někoho z vás jak to vypadá za předním kolem, jinak se nehnu z místa, nebo mi to zbytečně potrvá.
Mám tento typ a taky mám dojem, že mi tam chybí ty stříbrné válečky - http://www.ebay.ie/itm/HONDA-XL600V-XLV … 0960847903 tady to jde vidět lépe : http://www.adventuremotorcycleparts.com … ashbar.jpg
Popravdě řečeno, ani se mi to k držáku motoru chytat nijak nechce a už vůbec mi nepřijde jako dobrej nápad tam nahrazovat ten krátký origo šroub takvou long závitovkou...
Tento typ co se v tom místě držáku motoru zasouvá vzájemně do sebe nemám : http://ecx.images-amazon.com/images/I/4 … SY300_.jpg (prý toho tolik nevydrží)
Z každé strany mi tam cca 5cm chybí. No mám tucha, jak to vyřeším, ale raději bych to viděl na jiné motorce.
HEEEEEEELP
Editoval jirka87 (22.08.2014 19:59:23)
Re: Padáky Transalp 600
Dobre,kaslu na to,bude samovyroba
Jdu koupit zavitovku,vysledek sem dam,kdyby to nahodou nekomu nekdy pomohlo,coz pochybuju
Re: Padáky Transalp 600
Offroaderxrr :
Koupil jsem od jednoho nadšence co má doma 4 Transalpy :
- padáky - chtějí mírně narvonat a komax = samozřejmost - zadní nosiče kufrů - pasují výborně, barva bílá = samozřejmě komax - vyšší turistické plexi kouřové bez poškození - 2kufry Givi - celoplast, objem neznám - někdo již stříkal černým sprejem, ale slušně udělaná práce.
Cena všeho viz výše byla 4700Kč, což mi přijde solidní.
Musím jen dokoupit od Motoline 2 zobáky Givi na uchycení kufru, ty chyběly a vymyslet nějak uchycení padáků k rámu za předním kolem. Byl jsem teď 3 dny na Slovensku, tak nebylo kdy to řešit.
Re: Padáky Transalp 600
Grrrrrr....Levý padák jak paragraf. Ohýbání, tvarování, nákup vhodného spojovacího materiálu, dovýroba mezikusu k úchytům, zadání soustružníkovi k výrobě spodní držák kufru atd..Komaxit nakonec...
Co tím chci říct je to, že koupit něco z druhé motorky na inzerát a nevědět (protože to člověk nikdy neviděl) jestli to je, či není kompletní atd je trochu oser.
To lítání okolo toho a nerez šrouby atd....mě stály taky nějaký šesták.
Zítra to dorazím, v pondělí komax, pak nahodím podrobné fotky.
Nemít k dispozici COčko na dovaření některých úchytů, tak jsem v prdeli...
Re: Padáky Transalp 600
Hotovo. Byl to porod jako svině.
Nejhorší bylo, že levý padák jak paragrafa a já se tak jako tak chtěl i za cenu podstatně nižší tuhosti toho padáku vyhnou tzásahu do rámu tím, že bych měnil šroub držáku motoru za jiný. Navíc M8 jsem sehnal nejdelší ve 200mm délce a chyběly mi asi 3cm..Zvažoval jsem závitovku, ale to jsem zase okamžitě zavrhnul. Výroba atypického šroubu na míru by šla... V principu to ale mělo být úplně jinak a nebýt toho, že to byly původně padáky z bourané motorky, stačilo mít od rámu vlevo i vpravo jen takové mezikusové válečky (je to v prvním nebo druhém příspěvku).
Nakonec jsem to teda obešel a propojil oba padáky napřímo přes vyrobenou trubku s navařenými matkami v obou koncích. Naopak na konce těch padáků byly navařeny takové speciální šestihrané dlouhé matky - nevím jak se tomu nadává v M10 a jimi je protažný M8x60 šroub a podložky v nerezi.
Včera do 11 do večera skládačka předku - kvůli padákům musí dolů leccos...Dneska jsem dodělával držáky kufrů.
Velké díky patří Martinovi z Motolinu za sehnané horní klipsny kufrů, kterými drží k nosiči a jednomu bezejmennému hrdinnému soustružníkovi za výrobu spodních konusů na nosiče kufrů.
Neuvěřitelné sraní se spojovacím materiálem. Jednou je potřeba celozávit, jednou půlzávit a to ještě v přesně daném poměru, no jebačka na entou. Co šlo, to jsem koupil v nerezu. Nosiče kufrů a stupačky spolujezdce je taky téma na pár desítek minut, než to člověk vhodně vyřeší.
Třeba to jednou někomu pomůže.
Až bude počasí nafotím to celé lépe a hlavně ne telefonem. Hanba mě...
Počasí mě akorát tak sere, takže stejně to vidím tak max na 2 teplé víkendy ještě a šlus....
Původní podoba padáků a držáků kufrů - KOMAXIT to celé řádně popravil. Je to zapečená tlustá vrstva, takže se logicky po otryskání sice povrch před lakováním vyhladí, ale ten komax schová i nepěkné sváry - nebo blbě vybroušené v místě, kde to ani pořádně brousit nejde atd...
P.S : Jízda s kuframa pro neznalého člověka, co je na motorce nikdy neměl je fakt výživný zážitek. A turistické - vyšší plexi doporučuju, jde to hodně znát.
Editoval jirka87 (02.09.2014 19:45:57)
Re: Padáky Transalp 600
Díky Vím, že je z toho takhle prd vidět a nelepší by byly nějaké rozměry apod, ale to už bylo jaksi nad moje síly Navíc se vsadím, že až takhle jak to mám provedený já to moc lidí nemá. Spíše než spojené padáky (což se dá taky koupit, ale jde to trubka do trubky) se kvůli pevnosti lidem líbí ty, co drží na držáku motoru, ale s tím už nešlo bojovat. Vymýšlel, řezal a upravoval bych to ještě týden při volných chvílích.
Re: Padáky Transalp 600
tak hurááá Ani givi padáky u 650 dole nejsou k rámu , ale jsou jen propojené vnitřní trubičkou Pro běžné odložení=vypadnutí z ruky to stačí Pokud se motorka divně chová s naloženýma kuframa, tak mrkni na zadní tlumič. jestli je zralý na repas, tak nečekej, protože když vyrazíš na dovču, tak může celá motorka chytit nepříjemné kmitání (zažil jsem a nedoporučuji) Vysoké plexi je fajn, ale může být taky na prd. Do offu mi přijde otravné. A když jedeš někam na jih do veder, tak je problém, že do přilby nejde dost luftu na výměnu a docela se může vařit mozek v kokosu Ale to je potřeba všechno vyzkoušet na vlastní kůži Tak a´t už to konečně jezdí ke spokojenosti
Re: Padáky Transalp 600
Diky za koment Petre tu posledni vetu bych malinko upravil. Ani ne tak konecne,jako UZ. mam transalpa 3tydny a kousek. Udelal jsem olej,filtry,svicky,kuknul na vule ventilu,nastavil zadni central a ted se drbal s tema padakama,drzakama,plexi a kuframa. Gumy mam Conti Trail Atack,takze off maximalne z obrazku,dalsi sezona bude asi ve znameni Heidenau Scout,nebo tak neco.
Central se nezda byt mrtvy,jen ta zmena aerodynamiky s kuframa jde trochu znat a hlavne jsem vzadu sirsi jak riditka,coz je vyrazny nezvyk a musim se hlidat. Znacky,sloupky atd. . .
Re: Padáky Transalp 600
lidi jezdí nejvíce kombinaci předek TKC 80 a zadek Mitas E09
Re: Padáky Transalp 600
Ja u tebe byl ty obludo,ale misto tebe byl vzkaz na vratech a zpet smer Kokory se mi jet nechtelo,tak jsem jel domu
- honzaWR450F
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 635
- Založená vlákna
- Místo: Prajzská
- Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
- Věk: 43+
- Tel: 5palec pro slepýše
- 1 0
Re: Padáky Transalp 600
Jiří...i když jsi vyměknul.....máš to hezký a v pohodě....Já se právě vrátil z výletu na B12 a otrávený si otevřel láhev....doma je studeno....Mě to nebaví na cestě a mojí zase jo....tak je to takové o ničem...Ale zase mi potom toleruje DR650 a KQ700 v neděli dopoledne....Moje B-12je krásná...to jo ale cesták....
Editoval honzaWR450F (06.09.2014 21:07:20)
Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..
Re: Padáky Transalp 600
Taky trpim nedostatkem lesa (((((
|