Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

EXC 200 2014

#1 30.07.2014 22:12:35

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

EXC 200 2014


Tak mám doma nový přírůstek do rodiny big_smile
Šel jsem samozřejmě cestou dalšího atypickýho stroje, tak jsem zvědavej jak se s tim poperu.
Je to EXC 200 2014. Je s tim až škoda jezdit, jak je to hezký, když je to nový smile

http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/97_exc200.jpg


Nicméně jsem zjistil, že ještě musim udělat hodně tuningu, než se s tim vydám krosit, protože takhle by první lehnutí znamenalo zbytečně moc škod.
Mám v plánu polepit ochrannou folií všechny místa, který jsou náchylný na odření.
Kryt výfuku musim bohužel vyrobit, protože na dvoukilo se nic nedělá. Na druhou stranu kupovaný jsou stejně drahý jako prase, tak aspoň ušetřim.
Čekaj mě chrániče chladičů. Tam se dělaj hliníkový, nebo trubkový (ty mám na svym 250). Trubkáče jsou o poznání levnější a u novejch typů už konečně dělaj i vrchní trubku sploštělou, takže neomezuje maximální rejd motorky, tak asi půjdu do nich. Nevim jestli maj hliníkáče nějakou opravdocou výhodu, tak kdyžtak napište zkušenosti.
Samozřejmě budu vyrábět tahací popruhy, protože prd vyjedu, tak holt budu zase tahat smile

Tím pádem budu tak za měsíc prodávaj svoje EXC250F 09, tak to se mpak hodim, kdyby měl někdo zájem.  wink 


Dej koním pít...

 offline 

 

#2 30.07.2014 22:25:43

Filda
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1372
Založená vlákna
Místo: Chemička
Motorka: KTM 250 EXC TPI
3 0

Re: EXC 200 2014


Sakra, ta je  ano 


Žádný kopec není tak velký, aby nešel vyjet.

 offline 

 

#3 30.07.2014 22:46:10

badyšot
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1375
Založená vlákna
Místo: Liberec
Motorka: 200 neposedných Kubíků
Věk: 45 už
7 6

Re: EXC 200 2014


Semis:

no to jsem zvědavej, až budeš psát svoje dojmy po nějakým seznámení se strojem ano Jestli si to dobře pamatuju, tak nevážíš metrák, tak myslím, že by výkon neměl být problém.
Já jsem na 2006 dal tohle:
- výztuhy chladičů nerez, prodávaj se na inzerci, někdo to pálí a dodává komplet k namontování, cena přijatelná a je to bytelný! Jaký jsou potřeba rozměry na 2014 nevim.
- podložky pod řídítka, ale to nemusíš možná potřebovat, protože mladší ročníky měnili ergonomii
- kryt kolena jsem dal taky nerez housenku, vyrobil jeden místní člen
- bástry CYCRA PRO BEND
- snížený sedlo (už jsem to tak koupil). Mám problémy s tříslama a takhle se mi na to prostě leze líp...
- přetryskování motoru a POWER NOW a POWER NOW plus
- koleno FMF Gnarly - někdo, co 200 jezdil závodně říkal, že od 2008 už to není tolik potřeba na zvýšení spodku

Jak se ti zdají tlumiče? U KTM EXC 125 2010 už v základu byly v pohodě a s olejem od Mikiberga super.
A co motor? Starší ročníky se docela upravovali, budu zvědavej na tvoje poznatky jak série a jestli potřebuje něco doladit a2 

Je krásná, tak ať přináší radost ano 

 offline 

 

#4 30.07.2014 23:15:39

motoline.cz
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1428
Založená vlákna
Věk: 40
Tel: 724938355
10 1

Re: EXC 200 2014


správná volba  ano 


Radši o dva takty míň, než o dvě kila víc.

 offline 

 

#5 31.07.2014 00:18:43

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: EXC 200 2014


Já se nebráním žádnému typu motorky, jen zjišťuju, že nepotřebuju mít pod zadkem 60koní smile
300 2T jsem měl, ale určitě jsem neříkal, že bych jí znovu nechtěl. Jen bych určitě nechtěl ten starej model co jsem měl. Podvozkově to bylo hodně nervózní oproti novějším modelům.

Co vím o známích, kteří jezdí tyhle novější dvoukilka, tak tohle už má spodek dost slušnej. Se seriovým výfukem to paradoxně má prý lepší spodek a laďák přidává spíš na vršku.
Kamarád to dokonce jezdí s přepínačem map na měkčí režim, ale to zatím řešit nebudu.

Sám jsem zvědavej na poznatky, ale dokud to nedám do stavu, který chci, tak nikam nejedu. Je to sranda, ale dřív jak za 10 dní vlastně asi nevyjedu big_smile
Tlumiče jsou teď dost tuhý, ale je to nový, takže hodnotit budu až tak po min 10mth.

Určitě poreferuju.

Na E.K.R. se s tim těším  wink 


Dej koním pít...

 offline 

 

#6 31.07.2014 13:39:35

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: EXC 200 2014


Sherco se mi líbilo, ale bylo tam pár ALE.
Za prvý se mi nelíbila tuhá spojková páčka, což by se asi dalo vyřešit jinou pumpou.
Pak se mi nelíbila cena, což by se asi taky trošku poladit...
Ale hlavně nedělaj 200 ccm a to jsem si chtěl zkusit nejvíc smile

Navíc jsem se na tom ještě ani nesvezl. Nicméně co jsem jezdil na 300 4T, tak to bylo překvapivě opravdu hodně dobré svezení. Samozřejmě je tam blbý to, že se těžko Sherca prodávají jako ojetiny, takže to je spíš pro někoho kdo si to nechá na delší dobu.
Nicméně co se obsahu 200ccm týká, tak tam vlastně ani nic jiného než KTM v úvahu nepřipadá.


Dej koním pít...

 offline 

 

#7 31.07.2014 18:37:05

puerteen
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 192
Založená vlákna
Místo: Frýdek - Místek
Motorka: Fantic TZ 300...PITMAXX 160, starší kolo v motard upravě
Věk: starší pan
1 0

Re: EXC 200 2014


Semis: to mas six days exc 250 F ?

 offline 

 

#8 31.07.2014 21:13:23

babaexc
Uživatel
Fotogalerie
0 0

Re: EXC 200 2014


Semis:
ooooooo dobře si udělal  ano2 Pokud si sednete tak vyjedeš všude.Škoda že tam cpou startér (zbytečná zátěž a komplikace ta motorka chitá na drc) a to koleno jitrnici zamotanou si mohly ušetřit a udělat to jako u 125.

 

#9 31.07.2014 21:14:20

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: EXC 200 2014


puerteen:

Nee, mám obyč verzi, ale zato kompletně natuněnou všemožnejma cajkama. Už se mi kroutěj panenky, když vidim co všechno musim nakoupit na nový stroj....  a8 


Dej koním pít...

 offline 

 

#10 31.07.2014 21:16:16

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: EXC 200 2014


babaexc:

Já jsem za ten startér docela rád. Tady je to o poznání menší než u větších bratrů a prý se to ani nesere. Možná to je dáno tím menším motorem, který to roztáčí.


Dej koním pít...

 offline 

 

#11 31.07.2014 21:25:45

Joraell
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1141
Založená vlákna
Motorka: Husky TC 250
Věk: 34
3 7

Re: EXC 200 2014


tento stroj je podpultove zbozi smile


Nekrmte toho Trolla !

 offline 

 

#12 21.08.2014 12:42:48

badyšot
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1375
Založená vlákna
Místo: Liberec
Motorka: 200 neposedných Kubíků
Věk: 45 už
7 6

Re: EXC 200 2014


Semis:
... už jsi jezdil nebo furt probíhá příprava?

 offline 

 

#13 21.08.2014 12:53:38

SojkinXR6R
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 600
Založená vlákna
Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
Věk: 35
Tel: s poškrábanym displejem
5 2

Re: EXC 200 2014


Hmm dvoukilčo, prej nelepší univerzál a alternativa ve 2T, výbušnost 125 a i ve spodu to neni uplně mrtvý...

Kdybys měl náhodou myšlenku na koncovku akrapovič pro 2T, je sice primárně určena na 250 a 300, ale kdybys pogooglil a chtěl bys vyzkoušet dej vědět, byl by za ,,pakatel" .. poněvač je na něm malá opravička..


Kdo maže - ten jede,
Bláto louže kamení, to je naše znamení
Made in Japan

 offline 

 

#14 27.08.2014 11:06:17

Strejda-GC
Chemik od oranžového jezera°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 8201
Založená vlákna
29 22

Re: EXC 200 2014


takhle dostal dolů 6kg váhy Chris Birch na své EXC 200  smile 


https://scontent-a-vie.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/13910_687173254692277_1037741451060915974_n.jpg?oh=ee22b864083d327b31ba2383a47658a7&oe=546D1749

 offline 

 

#15 27.08.2014 11:46:32

SojkinXR6R
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 600
Založená vlákna
Motorka: HQFE350, HondaXR600R,KTMsxf450
Věk: 35
Tel: s poškrábanym displejem
5 2

Re: EXC 200 2014


Nejsi to náhodou ty co z toho prodává baterku na motoinzerci ? A nejedeš stim na Regiment13 ?


Kdo maže - ten jede,
Bláto louže kamení, to je naše znamení
Made in Japan

 offline 

 

#16 03.09.2014 17:51:42

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: EXC 200 2014


Sojkin86:

JJ to budu já wink
Když laďák, tak by mě spíš zajímal svod od FMF.

Strejda-GC:

Já myslim, že už takhle je to fakt lehká motorka a za světlo a startér jsem tam rád smile


Dej koním pít...

 offline 

 

#17 04.09.2014 14:15:22

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: EXC 200 2014


Tak můžu napsat dojmy z naježděných prvních cca 10mth.

Prvně musim poznamenat, že přechod z 4T na takovouhle motorku je docela těžkej. Ještě horší by to bylo z nějakýho většího obsahu. Měl jsem 250 4T, kde se musí jezdit v otáčkách a spojčit, ale tohle je stejně ještě hodně jiný a adaptace mi trvala o dost dýl než jsem čekal.
Srovnávat tedy budu s mojí předchozí EXC250 4T.
První věc je váha. Ta je opravdu neskutečně nižší (cca -11kg) a není problém to v nouzi čapnout a vytáhnout celkem odkudkoli i s mojí muší váhou. Díky váze to je taky mnohem zatáčivější, ale zároveň i nervóznější při vysokejch rychlostech na rovinkách.
Podvozek :
Vepředu překvapivě jednokomory WP, ale zase choděj o něco líp než na předchozim modelu. Nevím co změnili.
Ještě budu trošku měnit nastavení útlumů, ale jinak to vypadá, že nebude třeba měnit pružiny na mojí váhu.
Vzadu to je podobný.
U obou jsem zatím čekal, až se to trochu ojede a sedne, než budu řešit nějaký ladění.
Motor:
To je asi ta nejzajímavější část.
Jede krásně odspodu a nechá se oproti 4T ještě víc podtočit. Je samozřejmě jemnější než ucukaný 4T, takže si vyloženě říká o nějaký triálky. Už poměrně brzo před otevřením přívěry začíná mít docela dost sílu, ale ve středním pásmu byl přecejen 4T asi silnější. Narozdíl od 4T ale tady stačí trochu máznout přes spojku a výkonu je tam najednou dost. Po otevření přívěry se
začíná motor docela fest plašit a jede opravdu hodně. Řekl bych že jede snad víc než moje stará EXC300 2003, co jsem kdysi měl. Je to ale asi daný taky kratšími kvalty. Nicméně v otáčkách to jede opravdu hodně a neni problém to hodit na zadní ani na nejvyšší kvalty. Dokonce mám zatím pořád pocit, že to na mě jede až až. smile

Celkově to není uplně vhodná motorka pro začátečníky. Narozdíl od 125 už umí docela překvapit svým výkonem a taky vytrestat chyby. Na motokrosu si je třeba dávat bacha na skocích nebo rozbitých pasážích. Docela blbě se s ní jede v otáčkách konstantní rychlostí a chce spíš agresivnější styl jízdy.
Pěkně se s ní jezdí technické výjezdy, nebo triálky. Hůř se mi jezdí dlouhé rychlé výjezdy přes kameny a kořeny, které se třeba na 4T jezdily poměrně snadno jedním plynem ve středních otáčkách.
Dokonce jsem teď v Rumunsku při tréningu našel jeden výjezd přes kořeny, který vím že bych na staré 4T vyjel hravě a teď jsem ho nebyl schopen pokořit ani za nic. Hodně to ale ovlivňovalo i to, že jsem měl nazuto nový tvrdý mousse a pořád mi odskakovalo zadní kolo.

Toť asi zatím vše.


Dej koním pít...

 offline 

 

#18 04.09.2014 19:59:27

Krusak
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 138
Založená vlákna
Motorka: Suzuki Dr 400,WR 450
Věk: 35
1 0

Re: EXC 200 2014


Gratuluji k novýmu stroji  ano  ano  ano 


Nikdy neříkej nikdy

 offline 

 

#19 04.09.2014 21:22:12

Re: EXC 200 2014


ta možnost srovnání s 4T 250 je super, nebyl by 2T 250 kompromis mezi oběma? Nemusel by možná člověk spojčit a pak zvládat plašící se stroj?

 offline 

 

#20 05.09.2014 00:23:17

Semis
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 3155
Založená vlákna
Místo: východní skoro Pragl
Motorka: DR-Z400SM, EXC 250, TXT 250
6 2

Re: EXC 200 2014


jees:

Tak určitě smile
Jenže 250 2t je taková nemastná a váhově jak třístovka. To už je opravdu lepší sáhnout po tříkilu.

Dvoukilo je specialitka. Není to takový to že sedneš a jedeš hned jak bůh. Musíš se s ní naučit a to se mi líbí, ikdyž při tom padlo hodně sprostých slov smile
Pořád ale věřím, že se s ní zžiju natolik, že už pak budu využívat jen těch výhod big_smile
Ale cestou trnitou jsem se vydal už při koupi 250 4T. Na to jsem si taky musel zvykat a znovu se učit řadit a tak.


Dej koním pít...

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů