Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

KTM Freeride 350

#781 22.06.2014 19:11:28

Re: KTM Freeride 350


Achtung, Achtung! Dnes jsem měl možnost vozit na Freeridu 350 - 2013, a moje pocity se pokusím zhmotnit níže. Předem uvádím, že se s nikým nehodlám a nebudu následně dohadovat co a jak, jestli to tak je, nebo není. Snad to poslouží spíše jako vodítko pro někoho, kdo na tom zatím vůbec nejel a uvažuje nad jeho koupí. Je jasný, že každý z nás je originál, jak do výšky, hmotnosti, zkušeností s endurem, technikou jízdy i stroji, které člověk sedlal dle individuálních možností, takže je to asi celý na nic. Nehodlám psát odborné hodnocení, nejsem odborník, ale gynekolog amatér!!!! Nicméně než mě opustí dnešní nadšení, stříknu to sem a fertig vyk! Potom potopa usch I když to byl spíš jen takový krátkodobý dotek, žádné pořádné zkoušení, takže vše berte s rozvahou.
Já aktuálně 183cm, 100kg, nejsem žádný střelec, ale ani polentér, takže se považuji za průměrného lesního šmrdlala, co už taky něco odjezdil a asi už i něco umí. Teď momentálně jsem na mašině seděl po půl roční pauze, takže jsem přistupoval s respektem.
Z kraje jsem byl ošálen reklamou domácího motorkářského tisku, že to nejede, není slyšet motor, vyjede to všade, a moto je prý extrémně nízké.
Při prvním kontaktu jsem byl překvapen relativní dost velkou výškou sedla a absencí spínače el. okruhu. Zpracování jak to nazvat – opravdu kompaktní, ale ovládací prvky na řidítkách - jako kdyby byly na mě. Po nakopnutí a při jízdě to má velmi pěkný zvukový projev. Čekal jsem úplného tichošlápka, ale vrká hezky, rovněž reakce na plyn je velmi slušná (s mou váhou!!!). Motor se hezky roztáčí, má sílu a sbírá se na všechny kvalty. Snese i dost podtočení, což mě u třipade dost překvapilo. Co mě hned z kraje nevyhovovalo, byl posaz na moto. Na můj vkus je kvůli normálnímu úhlu kolen, řadičce a brzdové páce nutné sedět víc vzadu, totéž těžiště těla ve stoje je jakoby víc vzadu než jsem byl doposud zvyklý, ale ona ta motorka je celkově dost krátká.
Na trialové pasáže a těžký terén to je super, člověk na motorce může tancovat všema směry, dá se krásně vodit. Na normální několikahodinové endurové ježdění je to ale na prd. I při opravdu krátkých přejezdech jsem stál v takové nějak nepříjemné poloze natažen jak na trialu, pro mě nepohodlné. Menší člověk to možná ale vnímá jinak. Možná to jde ale i poladit malinko vyššími řidítky neno přesazením těch originálních v klemech, kde jsou předvrtané i další díry pro ideální změnu pozice.
Při kravení v extrémních výjezdech, terénních přesunech má Fríčko sil až až. S výkonem nikde problém nebyl, stříkačka se krásně dávkuje. V kombinaci se spojkou se krásně udržuje trakce tak, aby to člověk nepřepískl. Je to parádní lezec – vždy a všechno. Pocit kontroly – fakt moc příjemné. V extremních pasážích, které bych nikdy dřív ani nezkoušel, jsem teď po té pauze vylítl nahoru jak blesk a na poprvé, prostě důvěra stroj - pilot. Tohle je nejsilnější stránka motorky.
Na můj vkus byla ale trochu tužší spojka, hydrauliku bych čekal jemnější. Třeba lankové spojky, co jsem jezdil, šli mnohem snadněji, na druhou stranu jsem si pak zvykl a žádný problém, jen v dřevěném předloktí (ale to bude tou dlouhou pauzou v terénu).
Při extremních sjezdech dvě negativní zkušenosti – přední brzda a vidlice je na mou váhu poddimenzovaná, nebo bych musel neklikat jiné předpětí, ale nechtěl jsem s tím šmidlat, kámoš to má nastavené na sebe a je asi o 10 kg lehčí. Moc prostoru pro ladění ale asi není, a cestou dolu přední kolo škrtalo o blatník. S účinností brzdy si nejsem až tak jistý, dost možná své udělaly i gumy. Nejsou to halt špalky, na které jsem zvyklý. Navíc byly už olítané – s nájezdem cca 1500km. Na tvrdém podkladu drží krásně, v listí a hrabance jsem se dolu modlil, abych něco netrefil – jelo to jak blesk. Kdyby to nebrzdilo motorem – nevím nevím. Zadní brzda buď nebrzdí, nebo flokuje – strašně krátký chod. Tohle ale štelovatelné není – na páce chybí stoupaví závit pro lepší nastavení. Teď na suchu to oboje ještě šlo, v bahně by byly ty sjezdy prostě nesjízdné. Ani bych se o to na standard gumách nepouštěl. Bohužel s těma gumama nevím, ale já bych tam prostě potřeboval kostky. Vpředu bez problému, vzadu je kyvka hodně úzká, výběr pláště bude dost omezený a to v obou rovinách, teda výška špuntů (do vybrání kyvky) i špunty pro boční vedení.
Další překvapení – pořád spíná ventilátor, chladič je asi poddimenzovaný kvůli jeho ochraně za rámem, nebo váze stroje. Velikost chladičů – tabulky čokolády Milka.
Při přejezdu po cestě to sviští tak do 75 km/h komfortně, od 80 je motor už dost přetočený a hlavně solidní vibrátor do stupaček.   
Při jízdě korytem potůčku (bordel, po kterém srdce enduráka plesá), se mašinka zase našla, jelo to úplně samo, vyšší terénní schodky taky v pohodě, ALE světlá výška byla na mou váhu prostě malá, resp. by délka zdvihu tlumičů snesla nějaký ten cm navíc jak malinu. Kořeny, kmeny, břehy OK ale na šutrech jsem to nechtěl trápit, muselo se pozvedávat, chytal jsem šusplechem. Gumy držely dobře i na mokrých kořenech.
Celkově mě Freeride pozitivně překvapil s tím, že to určitě není leklá ryba, jak jsem se mylně domníval. Je krásně ovladatelná, lehoučká. Zvuk, motor – supr. Pro někoho, komu vyhovuje menší akční rádius od domova a má extremní terény za barákem je to výborný stroj. Pro někoho, kdo se i rád sveze různými typy terénu na delší trase, je to už hodně velký kompromis mezi ježděním off off, kde je jako ryba ve vodě s ježděním off, kde člověk musí obětovat postoj, posez a fakt dost měkké tlumení.
Resumé: to už bylo napsáno mockrát, ale teď jsem k tomu trochu (3 hodinky v sedle) čichnul i já, Free není prostě klasické enduro, ale supr lítadlo na blbnutí kolem komína. Pro mě pozitivní zkušenost. Bylo to príma, i když mám díky své blbosti naražené záda, servaný stehno o stupačku a oteklý kotník. Na hubě je však hodně velký loupák. Děkuji majiteli za půjčení. Dobrý stroj, i když teda nemá ten zadní blatník ano  usch .

 offline 

 

#782 22.06.2014 20:40:27

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: KTM Freeride 350


Ataman:

 ano  ano Po boku Free jsem najel už dost MTH a pod tohle se můžu podepsat  smile Mám stejný pocity (cca i postavu), ten lineární výkon je super. Co ta motorka vyjede na těch trialovejch gumách je až k nevíře  a30 
Jaké je teda rozhodnutí? Něco ke mně prosáklo o výběr mezi těmito dvěma stroji  big_smile 
http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/1386_fotografie-0140.jpg


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#783 22.06.2014 20:48:08

Re: KTM Freeride 350


voni taky všechno vykecají usch , testoval jsem právě toho obrázkovýho. heh2  Ne vážně. Zvažuju tři stroje Gas 300 2T, Free obě varianty, ale i RMX 450, Bohužel se všechno pořád tak nějak komplikuje, že nevím, kdy si budu moc sednout na vlastní kozu. Ale jestli chceš napsat recenzi na tu svoji, tak já přijedu lol  ano terénky máte pěkný

 offline 

 

#784 22.06.2014 21:16:17

Storeman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 528
Založená vlákna
Místo: Týn nad Vltavou
Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
Věk: 61
Tel: 728173269
Web
0 0

Re: KTM Freeride 350


Ataman:
Pěkně napsané! ano   Pokusím se reagovat: wink 
Mám Free 4 měsíce, je z dubna 2012 a bývalý majitel byl váhově a výškově skoro jako já. Měřím 180 a vážím 86 kg.  Uvádím to, protože koukám že nejvíc výtek je na ten posez nebo postoj jezdce.
Nevím přesně jaké bylo tovární nastavení a jaké úpravy provedl první majitel, ale mě právě ta nutnost předklonu při jízdě ve stupačkách vyhovuje. Vždyť takto se přece má ve stupačkách jezdil!  smile 
Řídítka nemám zvýšené, ale posunuté dopředu, na ty přední předvrtané díry.
Na Jankově Bergu a i na těch předváděcích AJP jsem měl řídítka blíž a jezdil jsem vzpřímený jako svíčka, ale tak se přece ve stupačkách jezdit nemá! Nebo jo? hmm 

Hrozně rád bych vyzkoušel ještě jiné Free, ale jediný majitel v blízkosti kterého jsem našel to chce prodat a když jsem ho navštívil, tak odjížděl na dovču a neměl na mě čas.  sad 

A k těm stupačkám. Prý se dají nastavovat, ale zatím jsem to nezkoumal.

A k té spojce. Tak to je hodně divný! Zatím jsem nepotkal motorku, které by šla spojka lehčeji než mému Frýrajdru!

Ostatní potvrzuji!
Brzdy, opravdu nic moc. O sjíždění kopců jsem tu už psal. Nechat to rozjet z kopce na mokru je fakt o hubu.
Větrák chladiče běží opravdu skoro pořád. Jsem rád za potvrzení, už jsem se bál, že se mi to nějak moc přehřívá.

A k délce motorky: Free je jen o 4 cm kratší než mastodont KTM LC4 640 Enduro. To vím podle dorazů na káře za auto.

Závěr: Se vším co napsal Ataman souhlasím, nic nerozporuji pokud to náhodou tak vyznělo.
Mě Freeride vyhovuje se všemi kladnými i některými zápornými vlastnostmi. cool 
Až sjedu zadní trialku, tak další obutí už bude krosová guma!!!
…a s tím zadním blatníkem jsem se už smířil! a1 


Ze silnice do terénu a zase zpátky.

 offline 

 

#785 22.06.2014 21:19:51

peTTR
Veterán
Fotogalerie
Příspěvky: 2844
Založená vlákna
Místo: MTŘ
Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
Věk: O 5 let mladší jak moje XT
21 6

Re: KTM Freeride 350


Ataman:

Tady se nic neutají  a1 Jsem říkal, že jste měli říct. Klidně bych poskytl na ozkoušení tu svou, ono po přímém přesednutí ze stroje na stroj si člověk udělá ten nejlepší obrázek.... na druhou stranu Gas a Free jsou naprosto odlišné motorky.

Edit.: Jen bych dodal že tebou zkoušený free měl nastavenou tu ostřejší mapu pokud se nepletu...

Editoval peTTR (22.06.2014 21:25:45)


Yamaha XT600= svoboda pohybu
HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku

 offline 

 

#786 22.06.2014 21:36:25

Re: KTM Freeride 350


Storeman napsal(a):

radas napsal(a):

Zajímavá věc, kupoval jsem ložiska do př. kola. Na stránkách Univoku
Je uveden typ ložiska z větší vůlí (C3) . Myslím, že tam patří ložisko bez vůle. Tak aby někdo neobjednal ty nepravé  wink 

a v zadním kole jsou uvedeny ložiska obyč. hmm 

U LC4 je to obráceně. Ve předu obyč a v zádu C3 ?

Když jsem vloni měnil ložiska na LC4, tak mě všichni přesvědčovali, že do kol dávají ložiska obyčejné, protože stejně vydrží jen jednu sezonu  hmm 

Ono to nebude o výdrži, ta závisí i na jiných věcech. Ta C3 ložiska mají nová, větší vůli. Používají se do teplých aplikací (př. el.motory ventilátorů ženoucí horký vzduch) takže kolo motky bude trochu víc volné na nových ložiskách.


El hombre de mitos

 offline 

 

#787 22.06.2014 22:05:09

Storeman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 528
Založená vlákna
Místo: Týn nad Vltavou
Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
Věk: 61
Tel: 728173269
Web
0 0

Re: KTM Freeride 350


radas napsal(a):

[
Ono to nebude o výdrži, ta závisí i na jiných věcech. Ta C3 ložiska mají nová, větší vůli. Používají se do teplých aplikací (př. el.motory ventilátorů ženoucí horký vzduch) takže kolo motky bude trochu víc volné na nových ložiskách.

Jo, jo! wink 
Já to myslel tak, nebo tak mi to bylo vloni vysvětlováno, že u našich motorek, které jezdí soustavně ve vodě, bahně a prachu, nezáleží jestli je ložisko C3 nebo obyč! Jestli je SKF nebo ZKL.
Prostě ložiska v kolech se na endurech mění každou sezonu a to třeba jen preventivně.  wink 

Jinač, to že na kvalitě ložisek, na výrobcích ložisek, na používání správných ložisek hodné záleží vím velmi dobře!
Už 17 let prodávám náhradní díly na zemědělské stroje! Storeman(anglicky)=skladník  a1 


Ze silnice do terénu a zase zpátky.

 offline 

 

#788 23.06.2014 18:02:17

Re: KTM Freeride 350


Storeman:
I ty chvástale zapomnětlivá  big_smile  Dyť jsi to tady nedávno psal, že máš good work.  wink 
Že ty by si chtěl zase na firemní nástěnku a nějakej zájezd ktomu  a2  a2  a4 


El hombre de mitos

 offline 

 

#789 23.06.2014 20:35:02

Storeman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 528
Založená vlákna
Místo: Týn nad Vltavou
Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
Věk: 61
Tel: 728173269
Web
0 0

Re: KTM Freeride 350


radas:
No? Přiznávám, že nejsem zas  tak úplně obyčejný skladník, ale to je jedno. a4 

Dnes jsem jednoho obchodního kolegu pumpnul o zde vychvalovaný LOCTITE 595. Doma jsem zalepil nádobu k vodnímu vysavači wink  a zítra se pustím do švů na mých postarších rozpadajících se GAERNE !
Tak dám vědět jak tento silikonový tmel zacelí povolené švy.  a26 

Ale zpět k Freeride:
Dnes po šichtě jsem znovu vyzkoušel jízdu na různé palivové mapy.
A mohu potvrdit, že přepnutí ze standardu na zajíce je opravdu velký rozdíl!  ano 
Právě dnes, kdy je sucho a tvrdý terén lze pozoroval markantní rozdíly!

A začínám věřit, že ten zajíc přidá reakci na plyn, to je jasné, ale přidá i nějakého toho koníka!!!! ano 
Samozřejmě to není, jako když se otevře ostrá z 5 kW na 40kW big_smile ,
ale na zajíce má motor klidnější chod, lepší zvuk a to i na volnoběh!  ano 


Ze silnice do terénu a zase zpátky.

 offline 

 

#790 24.06.2014 03:02:17

doktor
Pokročilý
Fotogalerie
Příspěvky: 112
Založená vlákna
Místo: Benešov
Tel: 606 660 601
0 0

Re: KTM Freeride 350


Nazor je jak otvor do prdele - kazdy ma nejaky. Tedy i ja po cca 20mth na FR250. V uhrnu je to tak, ze motorka ma nade mnou porad navrch, takze se k ni chovam uctive, jezdim na ni a jezdit budu, presto me nekdy pekne sere. Tak treba ... 
- uplne prvni start byl roztlacenim. A kazdy dalsi po tydnu stani. Horekovani nad tim, proc se kokoti nevy... na celej starter s uchylnou volnobezkou a nedali tam jen kick, nic nevyresilo. To az rada Mikiho, at setrim baterku. Od te doby nesvitim, prosim ventilator, at se na to vecny toceni uz vykasle a je po problemu. Presto me to sere.
- asi prvni trochu prisnejsi sjezd jsem mel malem 2-3 sestrely kluku prede mnou. Tak jsem zjistil, ze predek, ne ze by nesel zablokovat, tj. nebyl ucinny, ale ta brzda je strasne tupa. Takze pred necim slozitejsim, kde bude potreba na predku trochu vic citu, musim prihmatnout na packu jeste prostrednikem. Jednim nelze. A to me zase sere.
- prvni vyjizdky jsem propadal beznadeji, ze me ta motorka nesnasi a chce se me zbavit ze sedla. Trochu, ale fakt jen trochu ostrejsi tempo ten fabrickej set-up vubec nezvlada. Na byvale motce jsem mel vychcany central. Ten ale proti tomuhle zehlil. U FR to vsak neni jen o tlumicich, ale o celkovem nastaveni vseho s cim jde hnout. K tomu doslo na servisu u Mikiho, protoze na tohle ja mam na prdeli moc malo mth a v hlave mi to tolik nespina. Vratila se mi jina motorka. Ta nova me prestala nesnaset. Az na stabilitu ve vyssich rychlostech podvozek funguje skvele. Je to maly kompromis, proto me taky zatim malo sere.
- ... a tak neco si taky necham pro sebe, at se mi ti co me znaji zas tolik nesmeji

Ale abych nezapomnel: co me sere jako fakt nejvic, je ten efekt zkracenyho prirozeni. Prijedu mezi ostatni motorky, kouknu se na zdvihy, prumery vidli, na velikost sroubu krku rizeni ... a uz hledam nejaky javorovy list ... smile

FR jsem si koupil po HSB TE250, ktera mi kvuli svemu technickemu stavu moc neprirostla k srdci. I zatouzil jsem po novem motocyklu, ktery si budu kurvit sam. Bankovky nejake byly, ale ne zase tolik, proto jsem si rekl "proc ne FR?". Priste si na to odpovim. Takze proc ne: ... Zkusenost je vsak svine neprenositelna.

 offline 

 

#791 24.06.2014 09:34:32

Brky
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 142
Založená vlákna
Místo: Praha - Sporilov
Motorka: KTM EXC 500 F SixDays, KTM SuperEnduro 950 R
Věk: 38
Tel: mobilni
1 0

Re: KTM Freeride 350


kamarade muj, javorovy list o velikosti, kterou by jsi aktualne potreboval, se proste NEVYRABI !  a1  a1  a1 
Ale nenech se odradit a pis, dobře se to cte  big_smile .

PS: prodej sixdaysky Finlandie Ti nejspis stejne nikdy nevodpustim  smile 
PPS: jo a aby to nebylo uplne offtopic, tak mam na Freeride taky svůj názor. Dokonce tri. Je mi to maly, je mi to maly, je mi to maly  a1 .

Editoval Brky (24.06.2014 09:35:31)


mrdalem jsem byl, mrdalem jsem a mrdalem zustanu....az na vecne casy, Amen...

 offline 

 

#792 24.06.2014 10:36:38

MikiberG
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1875
Založená vlákna
Motorka: HusaberG
Web
28 5

Re: KTM Freeride 350


Brky: ...proto máš ten nesmysl ve velikosti XXL  smile takový free na míru Brkymu SER950 smile ... všechno ostatní je ti malý, malý, malý  sjuk 

 offline 

 

#793 24.06.2014 15:40:21

Jirkofka
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 44
Založená vlákna
Motorka: Husaberg TE 300 a KTM 690R
0 0

Re: KTM Freeride 350


doktor:
Láďo, chce to čas a ten ve svém novém vztahu s FR dostaneš, chce to jen jezdit, jezdit a jezdit a když s tebou (oni vezmou tebe s sebou) budou jezdit lidi jako Miki, Allan a další "divoši vod endůra" tak ten javorový list nebude potřeba, on si FR najde své uplatnění, svůj terén ....
to, že budeš mít časem doma v garáži více motorek než je "zdravý" průměr v ČR, to neni hanbou, na to buď pyšný!!!!

Brky:
trochu budu Mikimu oponovat, když jsem tě viděl na "mastkovém výjezdu v Romanii" jak jednoduše se dá do výjezdu a uklouzané drážky nasměrovat ktm 500F a ona to vyjede, v okamžiku kdy již nemůže, ty spustíš pístnice a vyneseš ji na kopec sám ..... kdo z nás, "vobyčejnech endůro smrtelníků" by o tom nesnil .....

jinak finka je mým snem, ale to je pohádka pro jiné vlákno smile

 offline 

 

#794 24.06.2014 22:16:28

VanHalen
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 29
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300
Věk: 40+
Tel: hTc
1 0

Re: KTM Freeride 350


Jirkofka: A víš proč to Brky všechno dává skoro s prstem v řiti? Protože má medvědí sílu, chlapskou váhu a v kombinaci se smrtícím kroutákem obsahu 500ccm dokonalou trakci. Haleluja.

doktor: jsi úžasnej spisovatel :-) A víš co? Až zmákneš dokonale toho FR, těším se, že se potkáme zase na 300 2T a ukážeš mi, jak na to. Já ti tu finku totiž klidně odpustim :-)

 offline 

 

#795 25.06.2014 10:55:26

Jirkofka
začátečník
Fotogalerie
Příspěvky: 44
Založená vlákna
Motorka: Husaberg TE 300 a KTM 690R
0 0

Re: KTM Freeride 350


VanHalen napsal(a):

Jirkofka: A víš proč to Brky všechno dává skoro s prstem v řiti? Protože má medvědí sílu, chlapskou váhu a v kombinaci se smrtícím kroutákem obsahu 500ccm dokonalou trakci. Haleluja.

doktor: jsi úžasnej spisovatel :-) A víš co? Až zmákneš dokonale toho FR, těším se, že se potkáme zase na 300 2T a ukážeš mi, jak na to. Já ti tu finku totiž klidně odpustim :-)

 ano  ano  ano  ano  ano 

 offline 

 

#796 26.06.2014 09:56:47

Re: KTM Freeride 350


Co nevidět budu muset pro svoje FR pořídit nové obutí.

Jaké gumy máte vyzkoušené ??  Které na FR fungují dobře a které ne ??  Pokud se nepletu psalo se tady snad jen o originál trialkách a Mitas XT-754.  Hodně důležitý bude rozměr, aby se to tam vůbec vešlo bez nějakých úprav.

Předem díky za info

 offline 

 

#797 26.06.2014 12:37:34

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: KTM Freeride 350


SUPr.75:

754 v sirce 120neni problem,mozna jen poroztahnout laufy pokud padas a mas je namacknute k motce.uzsi moc nefunguje,je tvrda i podhustena.

 offline 

 

#798 26.06.2014 21:25:11

Re: KTM Freeride 350


Jarynn:

Ta 754 ve 120 nechytá třeba o kryt řetězu??

 offline 

 

#799 26.06.2014 22:30:19

Storeman
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 528
Založená vlákna
Místo: Týn nad Vltavou
Motorka: KTM 350 Freeride a BMW F650 GS Dakar
Věk: 61
Tel: 728173269
Web
0 0

Re: KTM Freeride 350


Před pár měsíci mi někdo radil, abych na zadek dal max. 110  hmm 

hledal jsem ten příspěvek ale nenašel...

Měl jsem  jetou ale ještě použitelnou  Michelin S12 ve 120 a měřil jsem ji a byla o dost širší než trialka a tak jsem ji raději daroval kamarádovi.


Ze silnice do terénu a zase zpátky.

 offline 

 

#800 27.06.2014 00:27:20

Jarynn
Mazák
Fotogalerie
Příspěvky: 4392
Založená vlákna
Místo: Ostrava
Motorka: EXC 300
Věk: 45
14 8

Re: KTM Freeride 350


SUPr.75 napsal(a):

Jarynn:

Ta 754 ve 120 nechytá třeba o kryt řetězu??

Kyt řetězu byla první věc kterou jsem sundal, tak nemůžu sloužit.  nee1 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů