Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

IGNITECH Přelouč

#41 22.04.2014 18:23:10

honzaWR450F
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 635
Založená vlákna
Místo: Prajzská
Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
Věk: 43+
Tel: 5palec pro slepýše
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


madman650 napsal(a):

honzaWR450F napsal(a):

Zvěřáki:

No co povědět... a31 .Přišlo CDI v pátek,nandalo se a motka ani tuk ou2 .Vše přeměřeno s tatou...snímač kliky,kabely,vypínačě atd.. a22 .Točím zadním kolem se zařazenou rychlostí,krásné jiskry na obou svíčkách a2 .Startérem jedna a ani tuk...nebo vůbec nic.Víkend v ři.i  poc  a19  a v pondělí místo pomlázky motka na vlek a odvezl jsem ji do Havířova Životic,k pánovi co jej uvádějí na stránkách Ignitechu jako partnera pro Čechy.Mají tam asi 5 adres,tohle mám nejblíže.....
Dnes sms a volání... vyk!   Alternátor,tedy mimo jiné v ři.i a31 ,prostě se to tam pod deklem všechno uvolnilo,sesypalo,sešrotovalo.. dead  ne  a31 
Takže se ještě uvidí,zda aspon rotor přežil a co půjde sehnat...páč cena nových věcí bude raketa... a29  ee2 
Kdyby jste někdo o něčem věděli,ocenil bych to...děkuji....Je to DR650RE r.v.95 se startérem tedy....Nákup motky byl 38000kč a doted investice 15700kč...ujeto cca 80km...nejdražší km v mém ježdění asi.I když CR250 taky po měsíci spolkla necelých 30.000kč ... dead ...Asi to všichni známe ee2 
Jdu studovat,kouknu na ceny...pán tipnul že rotor tak 8.000kč a stator tak 10.000kč...tak snad se netrfil.. a22 
Tak jsem koukal na origo díly a stator tedy stojí 23.000kč. bliz2  a29 
A Parts Depot neorigo cca 3.800kč...DeMoto Znojmo  3.070kč ...uff...zpocené čelo už ustupuje...to zase není nereálné...zabolí to ale co.Ted mě za 11.300kč vyměnili turbo na Octávě 2 a taky to nejede jak má a tak to v životě holt je...máš na opici,šetři na banány..
Ale 53.500kč jsem dostal za wr450f rok 04 a to DR je o 9 let starší a bude mě stát o cosi více...Jsem zřejmě zdatný obchodník a zase jsem se posunul... a1 
Viz foto..WR v den prodeje..utženo 53.000kč plus kalhoty 500kč... a..  Dr nepojízdné po investici s koupí celkem 53.700kč...



http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3 … 102749.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3 … 204035.jpg

Nemá smysl kupovat za takovou pálku jen kousíček motoru.Raději rozhoď sitě a kup celý motor.Nebo dej poptávku na naše stránky dr-650.com,pokud tam už nechodíš.Jinak ji máš podle fotky pěknou beer 

To mám...koupil jsem masku,blatník,pneu obě,tlumiče repas a neopreny atd......


Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..

 offline 

 

#42 23.04.2014 07:36:58

Zvěřáki
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 659
Založená vlákna
Motorka: DR 650 SE
Věk: 33
0 0

Re: IGNITECH Přelouč


honzaWR450F:

nevěš hlavu. Jak jsi napsal, ... všichni to známe. a22  Ale jak to vyladíš, bude ti dělat radost.
Taky se přikláním ke koupi nějakého druhého motoru ( i ostatní díly můžeš jednou potřebovat) A když už za peníze, tak víc dílů.
Jako kurňa, to jste se ale sekli. Jestli tam je pocuchaný alternátor, tak to muselo být i slyšet. (Píšeš, že se to tam sešrotovalo)
Přitom stačí sundat jen dekl z opačné strany než je spojka a kouknout na to...
Jestli jsi kvuli tomu kupoval CDI a ani jste tohle nezkontrolovali, tak to máš teda dost slabé rádce a31 
Vždy se nejdříve hledá jasná příčina a postupuje se od nejjednodušího.
Ale stejně mi to celé nějak nepasuje....je v tom nějaký zmatek. Píšeš, že jiskry to háže, kolem normálně točíš a přitom altík je na mraky...? To by asi jen nedobíjelo, ale chytit by to mělo.
Když háže jiskra, tak je snímač úhlu O.K. a ví kdy má dávat. Cívky nabudí a jiskra jde. Pokud jde taky benál a rozvod je správně nastaven, včetně svíček O.K., tak to musí chytnout.
Pokud ne, šel bych po sytiči, nějakým falešným vzduchu kolem přírub karbce, možná pak po kompresy a samozřejmě bych před tím zkontroloval ten altík.
Ale jinak na tom kurňa nic není.
Hele, poradím ti.
I když nejsi zcela zdatný a orientovaný, měl bys sám, nebo s cizí pomocí přesně zjistit, v čem je problém. Musíš přesně vědět o co jde. Ono to zase tak složité není a dostaneš se do toho i sám. Stáhni si manuál a nastuduj si ho trochu. Zase tě to posune dál. Jinak rychlejší volba je to dát do opravny, kde ti jasně řeknou co s tím je. A pokud se netrefí, omlátíš jim to o hlavu.
Ale není možný, aby bylo pořád něco špatný a ani se pořádně nevědělo co!


Po delší pauze jsem si některé detaily vybavil hned po tom, co jsem už zase ryl hubou do pole.....
- holt to nezapomeneš  - ForeverOFF -

 offline 

 

#43 23.04.2014 11:21:07

Hellborn
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 558
Založená vlákna
Místo: Želechovice (MORAVA)
Motorka: WR450F, Suzuki TL 1000S
Věk: 30
Tel: Samsung
0 0

Re: IGNITECH Přelouč


Hele s těma cenama to snad nemyslíš vážně  a31  to se do starejch strojů novy nekupuje  a30 
Pokud by to bylo tak akutní a nesehnal by si nic v okolí, znám klučinu co rozprodával DR650 na díly.
Jednu měl pojízdnou a druhou na díly a motor tam byl OK. Nebyl sice ždnej funkgláč, ale nehulil a nemlátil.
Určitě by se s ním dalo na tom motoru domluvit a byla by to zlomková cena těch dílů....


Až se ti před očima promítne celej tvůj posr*nej život.....tak ať je na co koukat

 offline 

 

#44 23.04.2014 17:12:38

honzaWR450F
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 635
Založená vlákna
Místo: Prajzská
Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
Věk: 43+
Tel: 5palec pro slepýše
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


Zvěřáki napsal(a):

honzaWR450F:

nevěš hlavu. Jak jsi napsal, ... všichni to známe. a22  Ale jak to vyladíš, bude ti dělat radost.
Taky se přikláním ke koupi nějakého druhého motoru ( i ostatní díly můžeš jednou potřebovat) A když už za peníze, tak víc dílů.
Jako kurňa, to jste se ale sekli. Jestli tam je pocuchaný alternátor, tak to muselo být i slyšet. (Píšeš, že se to tam sešrotovalo)
Přitom stačí sundat jen dekl z opačné strany než je spojka a kouknout na to...
Jestli jsi kvuli tomu kupoval CDI a ani jste tohle nezkontrolovali, tak to máš teda dost slabé rádce a31 
Vždy se nejdříve hledá jasná příčina a postupuje se od nejjednodušího.
Ale stejně mi to celé nějak nepasuje....je v tom nějaký zmatek. Píšeš, že jiskry to háže, kolem normálně točíš a přitom altík je na mraky...? To by asi jen nedobíjelo, ale chytit by to mělo.
Když háže jiskra, tak je snímač úhlu O.K. a ví kdy má dávat. Cívky nabudí a jiskra jde. Pokud jde taky benál a rozvod je správně nastaven, včetně svíček O.K., tak to musí chytnout.
Pokud ne, šel bych po sytiči, nějakým falešným vzduchu kolem přírub karbce, možná pak po kompresy a samozřejmě bych před tím zkontroloval ten altík.
Ale jinak na tom kurňa nic není.
Hele, poradím ti.
I když nejsi zcela zdatný a orientovaný, měl bys sám, nebo s cizí pomocí přesně zjistit, v čem je problém. Musíš přesně vědět o co jde. Ono to zase tak složité není a dostaneš se do toho i sám. Stáhni si manuál a nastuduj si ho trochu. Zase tě to posune dál. Jinak rychlejší volba je to dát do opravny, kde ti jasně řeknou co s tím je. A pokud se netrefí, omlátíš jim to o hlavu.
Ale není možný, aby bylo pořád něco špatný a ani se pořádně nevědělo co!

Ahoj.Takže jak to vidím já...?Prostě jsem na motorku vůbec nešáhl,zkontroloval jen pojistky,vytáhl fajfku,nandal jinou svíčku...nic.benzín zkontroloval v karbci zda je a to bylo vše.Zavolal jsem do servisu kde mě už dělal Bandita a kterého vychvalují do nebes.Ano přivezte-odvezl jsem a diagnostikoval to na CDI s tím,že vše přeměřil.Na konektorech měl popsáno odkud a kam vedou,co vedou.Vypadalo to věrohodně.Zbytek story znáte,čekání,záměna...motka překážela,odvezl jsem ji domů.Než jsem od něj motku odvážel,znova jsem se ho ptal,jestli si je jistý tím CDI...Ano,na 99%.Cdi došlo,zapojil jsem protože mě řekl at ani k němu nejezdím...stačí jen zapojit konektory.Volal jsem že nejde,telefonem mě říkal co a jak zkusit a ....že už si neví rady.
Motorka šramotila,taky jsem mu to říkal...Ano,to je normální...Nebylo.
Ted už je pozdě ale jsem rád,že se to někam pohnulo.Ale že to pan opravář takhle nezvládne,to mě zaskočilo...  Pavel Kubín Motorsport Hlučín.Já si v té době ho i proklepl Googlem a samá chvála...no nic..
Vážně nemám s tímto zkušenosti a elektrika není moje hobby.Škoda,jenže co už s tím...


Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..

 offline 

 

#45 23.04.2014 17:32:10

honzaWR450F
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 635
Založená vlákna
Místo: Prajzská
Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
Věk: 43+
Tel: 5palec pro slepýše
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


Janek napsal(a):

honzaWR450F: Jestli to dobře chápu, tak ti servis diagnostikoval špatný CDI, ale přitom je špatný aktík? Tož dobrá práce.
Jsem naprostý elektro analfabet, prvně jsem se vážnějc začal zajímat o elektriku až když jsem nenastartoval KLX, ale můžu ti říct, že změřit si altík, je základ, od kterýho se prakticky začíná a stačí k tomu obyč multimetr. Proměřit snímač polohy kliky taky není jednoduchý, pokud není vyloženě šluslý, ale aspoň zjistíš, jestli reaguje na impulsy nebo ne.
Tady je nějaký základ, je to spíš o dobíjení, ale něco se z toho pro příště určitě přiučíš, nejlíp jet podle manuálu.
http://www.motorkari.cz/forum-detail/?ft=124432&fid=18
Máš sakra nehoráznou smůlu, motorka tě vyjde na pořádný balík a to se může ještě něco vyklubat, až začneš opravdu jezdit. Snad jsi konečně natrefil na někoho, kdo tomu rozumí a opravi ti to. Mám doma jeden rotor a stator na klx 650C, ale to ti asi pasovat nebude. Když tak mi pošli nějaký číslo z tvýho rotoru a podívám se, jestli náhodou ....
S tím projevem, že na pohyb od kola to jiskru háže, ale na startér ne, to opravdu vypadá na altík.
Citace od jednoho majitele LC4 640:
"Dne 18.6.2012 motorka z ničeho nic přestala startovat na starter a nechytla ani na našlapnutí. Roztlačit šla a po roztlačení šel motor normálně. Po týdnu laborování jsem ji odvezl do servisu. Zjištěno, že odešel stator. Výměna statoru: Stator 4200,-; práce 2000,- Byl ještě opraven i rotor zapalování. První závada z provozu. Oprava celkem 6200,-Kč."
Tak bojuj ano 

Aho Janku.Altík jsem neměřil,nevím jak na to.A kdybych chtěl,někde bych si to vyčetl,jenže já se spolehl na ten servis,tak jsem vlastně neměl tendenci pátrat,motka tam byla celé asi tři,čtyři týdny..
Pak tedy už doma jsem přes multimetr kontroloval kabely,spínače,snímač polohy kliky...a ten rozpojoval.Na rotor,stator se neumím podívat,motorka je přes 50km daleko v servisu,protože už nechci žádného hokuspokus mechanika,tak jsem jel i takhle dál.

http://www.firmy-cesko.cz/f532636-jsm-h … motocyklu/

Je to partner Ignitechu pro tenhle kraj a to snad něco znamená pozitivního.Tenhle to v pondělí velikonoční dostal a v úterý věděl co tomu je.
A právě jsem s ním mluvil.Rotor je zachráněn,jen je třeba nové to vinutí.Poslal mě hodně odkázů na nové,starší,celé motory...Starší vinutí prodávají po 2500kč,nové od Demota je za 3.070kč...
Možná jsem v tomhle hloupý ale koupím to nové od DeMota.Je to starý stroj ale já mám rád vše v co nejlepším stavu.Hloupý se cítím vždy,když pak moto prodávám a obvinují mě,že si vymýšlím ty investice....Ale DR650 si chci vážně nechat,je to motka všestraná a já na ni a ostatní tyhle koukal na plakátech v mladých dobách....plním si sny....já a syn.

http://www.demoto.cz/index.php?route=pr … t_id=31628


http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3675_20140223_171455.jpg http://www.offmoto.com/uploads/thumbs/3675_20140415_204217.jpg

Editoval honzaWR450F (23.04.2014 17:36:20)


Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..

 offline 

 

#46 24.04.2014 07:18:07

Zvěřáki
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 659
Založená vlákna
Motorka: DR 650 SE
Věk: 33
0 0

Re: IGNITECH Přelouč


honzaWR450F:

AHOJ.
Tak to už jsou skousnutelné ceny. Ten cenový rozdíl je cca. tiusícovka a to bych taky volil ten nový kus. Přeci jen, starý bez záruky a opotřebovaný za 2/3 ceny už je kup spíše nejistý.
Přístup schvaluji. Taky jsem letos v zimě, když jse,m měl motor komplet rozdělaný, raději koupil celý pár trojkových koleček do převodovky nový, i když jedno bylo netknuté. Trojka je na mém modelu dost poddimenzovaná a tech info o poruchách je už popsaných hodně, tak jsem taky chtěl mít raději klid.
Tím spíš, když uvažuji velmi podobně...že už mi asi zůstane doma...jestli ne na pořád, tak určitě hodně dlouho...

Tak přeji ať brzy jezdíš!


Po delší pauze jsem si některé detaily vybavil hned po tom, co jsem už zase ryl hubou do pole.....
- holt to nezapomeneš  - ForeverOFF -

 offline 

 

#47 25.04.2014 19:37:33

georgiss
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 147
Založená vlákna
Motorka: cr25,gg25,tiger9,p924
0 0

Re: IGNITECH Přelouč


... jak ta tvoje dr65 vlastne prestala jet?, koupil si ji pojizdou pocitam, ujel 80km a jak chcipla?, nahned? nebo co bylo predtim, blbe chytala, strilela,chcipala,nedobijela?

-evidentne mozkem/cdi/ to nebylo,tak tam ani ignitech nepomuze

ted rikas, neco se vysrotovalo pod deklem na zapalko /nema co, a jestli jo, tak nekdo neco blbe dotahnul/ a jestli opravdu se neco potkalo, tak te ceka vypucovat i prevodovku, spojkovou cast, pac na dr je spodek motoru rovnej, diry v karterech sou skrz,  je tam jen maly sejtko pred cerpadlem, ale ten motor nema vanu, jako treba silnicni motky /kam by ten bordel spadnul/, taky sem takhle cistil vnitrek motoru biga, magnetem na tycce... oil filtr pred spojkou je pouze jemnej,,, hrubej je to sejto na dne motoru /coz vetsinou nikdo ani nevi, ze tam je druhej filtr a ma se taky zkouknout pri vymene oilu/

..jestli neco chrastilo u zapalka, bych to typoval na volnobezku u kterej se pak vysypaly kameny, co sou na klice za rotorem, nebo neco ze starterovyho soukoli..

proste zapalko je bezkontaktni a kdyt zhori vinuti na budici civce nebo nedej boze na rele /coz sem jeste nezazil-vim stane se/ tak se nic nepotka, pouze nejsou proudy..jiskry

 offline 

 

#48 25.04.2014 20:16:53

honzaWR450F
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 635
Založená vlákna
Místo: Prajzská
Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
Věk: 43+
Tel: 5palec pro slepýše
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


georgiss napsal(a):

... jak ta tvoje dr65 vlastne prestala jet?, koupil si ji pojizdou pocitam, ujel 80km a jak chcipla?, nahned? nebo co bylo predtim, blbe chytala, strilela,chcipala,nedobijela?

-evidentne mozkem/cdi/ to nebylo,tak tam ani ignitech nepomuze

ted rikas, neco se vysrotovalo pod deklem na zapalko /nema co, a jestli jo, tak nekdo neco blbe dotahnul/ a jestli opravdu se neco potkalo, tak te ceka vypucovat i prevodovku, spojkovou cast, pac na dr je spodek motoru rovnej, diry v karterech sou skrz,  je tam jen maly sejtko pred cerpadlem, ale ten motor nema vanu, jako treba silnicni motky /kam by ten bordel spadnul/, taky sem takhle cistil vnitrek motoru biga, magnetem na tycce... oil filtr pred spojkou je pouze jemnej,,, hrubej je to sejto na dne motoru /coz vetsinou nikdo ani nevi, ze tam je druhej filtr a ma se taky zkouknout pri vymene oilu/

..jestli neco chrastilo u zapalka, bych to typoval na volnobezku u kterej se pak vysypaly kameny, co sou na klice za rotorem, nebo neco ze starterovyho soukoli..

proste zapalko je bezkontaktni a kdyt zhori vinuti na budici civce nebo nedej boze na rele /coz sem jeste nezazil-vim stane se/ tak se nic nepotka, pouze nejsou proudy..jiskry

No zničeho nic cestou z STK umřela...Motka je v servisu,udělá to komplet co bude třeba ale díky za info.Proberu to s ním...


Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..

 offline 

 

#49 25.04.2014 21:09:21

georgiss
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 147
Založená vlákna
Motorka: cr25,gg25,tiger9,p924
0 0

Re: IGNITECH Přelouč


hlavne at ti to opravej, budu sledovat dal,,,, ale chybi mne tady smajlik, kterej se drzi obouma rukama za hlavu!

..je tady halda temat nanic,,, stacilo zalozit tema-koupil sem dr65,nejede- urcite by se to nekam dostalo, pak bys napsal, jiskry hazi, janevim benzin nekam tece, proste cokoli,, urcite bys nekupoval novej mozek..

- v servisu ti vymenej vsechno za penize, ale kolikrat i neco, co by jeste fachalo dost dlouho /u mne pri nakupu bouranej zrx11 taky chteli menit, rek sem nesahat!-dodnes mam odjeto dalsich 40000km+, na tachu ted 81000km a nic se neposralo/

 offline 

 

#50 27.04.2014 10:29:22

honzaWR450F
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 635
Založená vlákna
Místo: Prajzská
Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
Věk: 43+
Tel: 5palec pro slepýše
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


georgiss napsal(a):

hlavne at ti to opravej, budu sledovat dal,,,, ale chybi mne tady smajlik, kterej se drzi obouma rukama za hlavu!

..je tady halda temat nanic,,, stacilo zalozit tema-koupil sem dr65,nejede- urcite by se to nekam dostalo, pak bys napsal, jiskry hazi, janevim benzin nekam tece, proste cokoli,, urcite bys nekupoval novej mozek..

- v servisu ti vymenej vsechno za penize, ale kolikrat i neco, co by jeste fachalo dost dlouho /u mne pri nakupu bouranej zrx11 taky chteli menit, rek sem nesahat!-dodnes mam odjeto dalsich 40000km+, na tachu ted 81000km a nic se neposralo/

Děkuji ... ano  Ano máš pravdu.... ee2  Na to je to forum.Jen jsem s věkem zlenivěl,taky mám spoustu jiných věcí na práci a není čas,musím se věnovat domu,rodině,běhám,jsem pořád v práci...hodně víkendy,svátky,vánoce...mám nemocné oba rodiče..je to boj.Tak se spoléhám na servis.A ten selhal.
Moje chyba.Zkusím ted na to myslet a jednat jinak,páč co si člověk neudělá sám...


Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..

 offline 

 

#51 27.04.2014 10:49:28

honzaWR450F
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 635
Založená vlákna
Místo: Prajzská
Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
Věk: 43+
Tel: 5palec pro slepýše
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


Tak právě jsem telefonoval s p.Suchánkem....

MOTORKA JEDE  vyk!  vyk!  vyk!  gp

Nechtěl jsem ani psát...znělo to zase smolně.To vinutí z DeMota stáhli z nabídky,to ne PartsDepot nebylo asi dle fotky ono...p.Suchánek to obvolal,domluvili jsme se že to nechám na něm.At klidně sežene i starší,pokud nesežene nové.Už mě to štvalo jak to trvá,celkově,né díky němu,tak dlouho...
Motorka jede,jede na původní CDI mozek,protože cdi je o.k.,chyba byla v tom zapalování.Dnes pro motorku jedu odpoledne,cena je celkem 6000 kč,vyměněný olej,vyčištěný ten motor od toho co se tam vysypalo,nějaká vložka na startéru,páč tam kdosi do toho kdosi hrabal,lítalo to tam,hlučné..
Ale tohle všechno jsem hlásil p.Kubínovi při předání do opravy  a vzal si 4.800 bez drobných tuším a diagnoza špatně,měsíc snad v ři.i a dal nové gumy,drobné opravy elektro..blinkr,klakson.
Dám vědět až budu vědět víc,pokud to bude někoho zajímat...
Každopádně hromada smůly a snad dobrý konec.. a1 


Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..

 offline 

 

#52 06.05.2014 20:33:09

georgiss
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 147
Založená vlákna
Motorka: cr25,gg25,tiger9,p924
0 0

Re: IGNITECH Přelouč


tak jak,, drko jede?

 offline 

 

#53 08.05.2014 08:04:46

honzaWR450F
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 635
Založená vlákna
Místo: Prajzská
Motorka: KTMEXC400,YamahaXt660X
Věk: 43+
Tel: 5palec pro slepýše
1 0

Re: IGNITECH Přelouč


Snad jo.. ee2 

Vysvětlím...:
Nakonec to pán dal dokopy za 6000kč,zapalování,vyčištění motoru,olej atd.Cdi je to původní,čili to od Ignitechu prodám,kdyby někdo potřeboval.S velkou slávou jsem poprvé vyjel s mojí,ke kamarádům,pochlubit se,projet se.....A po cca 30km odešla spojka. a19  Sotva jsem dojel,prokluz jako prase,na páčce polovina vůle.Motka hned druhý den jela do servisu,ted v úterý jsem pro ni jel.Nové lamely a prostě byla tam špatně poskládána ta spojka,plech co tam nepatří,drážky v koši...další 2000kč.Jsem ted na z nákupky 38.000 na 64.300kč tuším.Z toho radost nemám i když jsem nohama na zemi a vím,že to tak u staré bývá.Neměl jsem štěstí.
Já už ani nemám náladu to zkoušet.Zaplatil jsem mu,motku ani nenastartoval,hodil na vozík,doma šla do garáže a stojí tam... ee2 .Na cestu jsem byl upozorněn,že zůstává viset přední třmen brzdy,či váleček,desky jsou jakýsi shit,nebrzdí..(mám už doma nové).Jinak motka prý už jen po 100km vyměnit olej,znova,páč se se špiní jak čistí furt ten motor kde byl mazut po předtím majiteli.. a31 
Jinak prý jede krásně,podvozek motor překvapivě ve výborném stavu.. ano 
Nechci to tady zasírat,vlákno je o Ignitechu ale odpovídám...Vím že se svezu a chytne mě to...ale ještě jsem nejel...


Aprilia AR350,Dr 350,DR600,DR650SE,CR250,WR450F,KTM EXC 400 2007 a ted už jen Yamaha X660X asfaltomrd..

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů