Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMAXR 600 1997 a jeho problémy#141 05.09.2013 16:34:31
Re: XR 600 1997 a jeho problémyNeviete ako je to s nastavením predných tlmičov XR ? Mám ich moc mäké tak som to pozeral dal som dole krytky čo sú naspodku a je tam matica a taká šrouba, čo s tým ? Treba to najprv rozobrať a tak štelovať alebo sa to dá aj keď je to zložené ? Ďalšia vec je že netuším či je tam nejaký olej chcel by som ho vymeniť neviete niekto postup výmeny oleja ? Ešte jedna otázka čo je to za závit tam pri prepákovaní neviete ? Viem že XR nemala nikdy kryt reťaze tak neviem na čo by to tam bolo . Editoval duso (05.09.2013 16:35:29) offline #142 05.09.2013 18:57:18
Re: XR 600 1997 a jeho problémy
Zdarec, měl jsem 140 a bylo to moc při zhupu mi to brousilo vnitrni stranu výfuku offline #143 30.10.2013 16:03:13
Re: XR 600 1997 a jeho problémyNeviete mi poradiť kde hladať chybu že po prudkom pridaní plynu ju zadusí ? Nejde potom ani na zadné...kamarát čo to umí skúšal na mojej tak tiež toto spomínal keď jej udrbal tak pridusilo motor...sviečka je vkuse taká svetlá sivá ale chudobné by to nemalo byť ihla je na druhom od vrchu tryska 152...toto je kamoš na mojej...bohaté by to tiež nemalo byť keď je bledá sviečka offline #144 30.10.2013 17:11:48
Re: XR 600 1997 a jeho problémySvíčka by měla být cihlová a mně se to taky z nulových otáček při protočení plynu zadusí. Origo karburátor to tak dělá. Musel bys mít směs hodně bohatou, ale je to na úkor spotřeby a svíčky. Zkus dát sytič na první polohu. Uvidíš že se to bude fachčit. Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne.... offline #145 02.11.2013 13:00:33
Re: XR 600 1997 a jeho problémyviem viem že by mala byť cihlová len neviem to nijak docieliť...už som všetko vyskúšal...a tak ja som skúšal tak dvíhať že idem na jednotke pomaly pustím plyn úplne a potom jej pridám tak na jednotke sa zdvihne v pohode na dvojke je zvyčajne zadusí aj na jednotke ale málokedy...možno že je to ozaj preto že ten karbec nemá akceleračnú pumpu a možno že je len nafigu nastavený...no nič ide zima jazdiť sa nebude tak to rozoberem ten karbec skontrolujem hladinu dám nový filter . offline #146 18.11.2013 12:45:09
Re: XR 600 1997 a jeho problémyNazdar hoši idem kupovať vzduchový filter a mám dilemu...tento filter asi netreba impregnovať olejom či áno ? http://www.lmmotors.sk/sk/vzduchovy-fil … md.569.htm vyzerá to podobne ako ten K&N čiže bezúdržbový ? Oplatí sa viac tento alebo klasika penový + olej ? cenovo to vychádza rovnako ak henten netreba impregnovať . dik offline #147 18.11.2013 14:01:59
Re: XR 600 1997 a jeho problémyJináč problém s absencí ac pumpy řešim vrknutim plynu před nějakym manévrem a spojčim... Nečet sem téma celý, ale začátek byl něco vo povolování šroubů... pořídil sem za pár stovek rázovej utahovák (žádná velká šleha - 640Nm) a mám většinu časů po problému. Když to nepomůže tak podle povahy spoje buď natluču prasácky menší vořech (když sem hodnej, tak to trochu vopiluju) a pak to jde, nebo nahřeju horkovzduškou a pak to jde taky. Na dvoumetrový trubky nebejvá místo... Editoval Martin_voe (18.11.2013 14:03:48) offline #148 18.11.2013 17:31:20
Re: XR 600 1997 a jeho problémyJaj tak nič potom, asi kúpim klasiku tak dík offline #149 06.03.2014 10:43:55
Re: XR 600 1997 a jeho problémyMám stejnej dotaz jako "duso"..Chci na "xéro" koupit tenhle hříbek : http://www.partsdepot.cz/neoriginalni-d … iltro_6878 offline #150 06.03.2014 17:32:38
Re: XR 600 1997 a jeho problémyja som nakoniec kupil klasiku molitan... offline #151 07.03.2014 09:28:04
Re: XR 600 1997 a jeho problémyJá bych chtěl právě ten hříbek. Koukám, že tohle vlákno bude asi jen naše vlákno offline #152 07.03.2014 11:23:33
Re: XR 600 1997 a jeho problémyjirka87: Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne.... offline #153 07.03.2014 11:30:48
Re: XR 600 1997 a jeho problémyJo hovno Ty ještě doceníš schopnost tohoto historického vozidla dostat jezdce na úplné dno offline #154 07.03.2014 19:41:32
Re: XR 600 1997 a jeho problémyTak jsem se zas akorát nasral... Editoval jirka87 (07.03.2014 19:51:05) offline #155 07.03.2014 23:41:39
Re: XR 600 1997 a jeho problémy
S tím řetězem je to kokotina, řetěz se standartně prodává rozdělanej a kupuje se k tomu buď nýtovací nebo normální sponka. Já ho na XR taky kupoval a několikrát, brácha nedávno na KTM a taky na spojku. Měl sis ho objednat u motolinu. Já koupil celou sadu na motoretezy.cz i s nejpomalejším převodem a pán se mně zeptal jestli chcu nýtovací spojku nebo normální...A 520 VX2 určitě zlatej není..kdo ví co bylo v krabici Editoval ladik164 (07.03.2014 23:48:05) Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne.... offline #156 08.03.2014 06:30:25
Re: XR 600 1997 a jeho problémyzlatej neni no.necumel jsem poradne-ilustracni obrazek a jedem...koupena byla ta D.I.D. sada v partsdepotu a zkratka tam byla jen nytovaci spojka.muzu mit se sponkou,ale musela by se drobne upravit a to drbu.ale z partsdepotu jsem celkove trochu zklamanej. Editoval jirka87 (08.03.2014 06:40:47) offline #157 08.03.2014 19:18:42
Re: XR 600 1997 a jeho problémytak dneska komplet retezovka d.i.d,zadni desky a loziska v zadnim kole. offline #158 08.03.2014 21:33:52
Re: XR 600 1997 a jeho problémyjirka87: Kdo sem postavil ten kopec, jsem říkal jako malý. Teď jsem za kopce vděčný Když se příliš soustředím abych nespadl, tak spadnu offline #159 09.03.2014 10:12:02
Re: XR 600 1997 a jeho problémy
Mezi tímto převodem nevidím moc rozdíl. Poměrově by to mělo být stejný. neupsal ses? Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne.... offline #160 09.03.2014 15:56:24
Re: XR 600 1997 a jeho problémyjj to je to iste...ja tam mam teraz 14/48 a chcem dať 14/42 alebo 15/42 nech to ide aspon 150 na tejto stránke vám to vyhodí kolko to pojde s akým prevodom http://www.gearingcommander.com/ offline |