INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
přepákování
- Jarynn
- Mazák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 4392
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: EXC 300
- Věk: 45
- 14 8
Re: přepákování
Richichichi napsal(a):Prďa1 napsal(a):Richichichi napsal(a):Používám černou grafitovou vazelínu od cinolu. Mám ji v dílně už řadu let, je to taková hodně hustá černá hmota, ani ne tak moc lepivá jako klasická vazelína ale je vhodná přesně pro toto užití do stížených podmínek.
Dávat grafit do ložisek je blbost! Funguje ti to tam jako abrazivo a ničí to čep i ložisko
No tak proč na obalu uvádějí že jde o vazelínu určenou na valivé a kluzné ložiska? Používám ji na všechno a nemám s tím žádný problém.
Treba proto ze co je sede nemusi byt nutne grafit,jestli cpes do valivych lozisek grafit tak hodne stesti,ale spis myslim ze si trochu pletes pojem a prujem
Re: přepákování
chce to mazat aspoň každej třetí měsíc aby to aspoň trochu vydrželo. U nový motorky jsem namontoval pětky mazničky a jednou za čas do nich naperu vazelínu. Nová vytlačí ty sračky a já to nemusím pořád rozebírat. Teď mám na motorce přes 400 mth a pořád mám originál přepákování. Mám tam sice už malinkou vůli ale ta je na tlumiči, přepákování je v pohodě. Že jsem to neudělal už dřív u předchozích WR.
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: přepákování
novej napsal(a):chce to mazat aspoň každej třetí měsíc aby to aspoň trochu vydrželo. U nový motorky jsem namontoval pětky mazničky a jednou za čas do nich naperu vazelínu. Nová vytlačí ty sračky a já to nemusím pořád rozebírat. Teď mám na motorce přes 400 mth a pořád mám originál přepákování. Mám tam sice už malinkou vůli ale ta je na tlumiči, přepákování je v pohodě. Že jsem to neudělal už dřív u předchozích WR.
Jo tohle je nejlepší řešení, na XT to taky mám ale stejně to chce jednou za dlouhou dobu rozebrat a komplet vyměnit vazelínu... Já požívám takovou černou vazelínu určenou přímo pro ložiska a je to super, voda to jen tak nevymyje a drží se to jak sviňa. . . . Jinak jen tak pro zajímavost třeba Honda CRF450 má v manuálu psaný že se má přepákování po každém mytí rozdělat a namazat (Proto majitelé CRF raději neumývají )
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
- Richichichi
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 515
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: Fantic Caballero 200
- Věk: 22
- 1 5
Re: přepákování
Jarynn napsal(a):Richichichi napsal(a):Prďa1 napsal(a): Dávat grafit do ložisek je blbost! Funguje ti to tam jako abrazivo a ničí to čep i ložisko
No tak proč na obalu uvádějí že jde o vazelínu určenou na valivé a kluzné ložiska? Používám ji na všechno a nemám s tím žádný problém.
Treba proto ze co je sede nemusi byt nutne grafit,jestli cpes do valivych lozisek grafit tak hodne stesti,ale spis myslim ze si trochu pletes pojem a prujem
Musím uznat celkem jste mě s tím dostali. Ta vazelína je černá, na obalu je přímo uvedeno na mazání kluzných a valivých ložisek. A také je tam uvedeno že je grafitová. Není spíše taková věc škodná u rychleběžných soukolí? Takové ložidka v přepáčku je pomaluběžné soukolí, tam to snad nemůže vůbec vadit.
Fantic Caballero 200 r.v. 2008
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: přepákování
Richichichi napsal(a):Jarynn napsal(a):Richichichi napsal(a): No tak proč na obalu uvádějí že jde o vazelínu určenou na valivé a kluzné ložiska? Používám ji na všechno a nemám s tím žádný problém.
Treba proto ze co je sede nemusi byt nutne grafit,jestli cpes do valivych lozisek grafit tak hodne stesti,ale spis myslim ze si trochu pletes pojem a prujem
Musím uznat celkem jste mě s tím dostali. Ta vazelína je černá, na obalu je přímo uvedeno na mazání kluzných a valivých ložisek. A také je tam uvedeno že je grafitová. Není spíše taková věc škodná u rychleběžných soukolí? Takové ložidka v přepáčku je pomaluběžné soukolí, tam to snad nemůže vůbec vadit.
Opis z obalu grafitové vazelíny: Plastické grafitové mazivo - určené pro valivá ložiska pracující při zvýšených tlacích, kluzná ložiska, ozubená soukolí. Teplotní rozsah použití - 25 až + 120
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
- volodaj
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 898
- Založená vlákna
- Místo: Martin
- Motorka: žiadna, ex YMH WR 250f, ex HSB FE 400
- Věk: 32
- 5 1
Re: přepákování
Podľa mňa im to moc nevadí. Veď tie ložiská sa otáčajú o pár stupňov.
Re: přepákování
volodaj:
přesně tak, důležitý je aby vazelina zabránila vlhkosti.
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: přepákování
volodaj napsal(a):Podľa mňa im to moc nevadí. Veď tie ložiská sa otáčajú o pár stupňov.
No to doufám, nerad bych znovu rozdělával a čistil přepáčko
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
- Richichichi
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 515
- Založená vlákna
- Místo: Ostrava
- Motorka: Fantic Caballero 200
- Věk: 22
- 1 5
Re: přepákování
Co vím tak se dělají i spreje na řetěz s grafitem, a patří k těm drahým tak to fakt nechápu jak to doopravdy je.
Fantic Caballero 200 r.v. 2008
Re: přepákování
novej: No a hsq umí mazničky už z výroby.
- peTTR
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 2844
- Založená vlákna
- Místo: MTŘ
- Motorka: XT 600 43f "89, HQ TE300 "17
- Věk: O 5 let mladší jak moje XT
- 21 6
Re: přepákování
Robinsson napsal(a):novej: No a hsq umí mazničky už z výroby.
Ale to i Yamaha (na některých modelech)
Yamaha XT600= svoboda pohybu HQ te300 - nechápu jak jsem do teď mohl žít tak po selsku
- foxdive
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3324
- Založená vlákna
- Místo: UH
- Motorka: exc 300
- Věk: 31
- 8 6
Re: přepákování
Prďa1 napsal(a):Richichichi napsal(a):Používám černou grafitovou vazelínu od cinolu. Mám ji v dílně už řadu let, je to taková hodně hustá černá hmota, ani ne tak moc lepivá jako klasická vazelína ale je vhodná přesně pro toto užití do stížených podmínek.
Dávat grafit do ložisek je blbost! Funguje ti to tam jako abrazivo a ničí to čep i ložisko
tak tak grafitka neni dobra
Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby
- viteka 32
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3345
- Založená vlákna
- Místo: Kocábov
- Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
- Věk: 54
- Tel: mám
- 18 3
Re: přepákování
peTTR: XT 350, TT350, určitě i XT 600 mají mazničky na celém přepákování, stačilo jen protlačit párkrát do roka dekalamitkou a jehličky stále ve vazelíně, nebylo potřeba ani rozebírat. Inu někteří výrobci umí i přemýšlet a trochu myslet na ubohého spotřebitele, ne jen z něho tahat zbytečně peníze.
- foxdive
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3324
- Založená vlákna
- Místo: UH
- Motorka: exc 300
- Věk: 31
- 8 6
Re: přepákování
viteka 32 napsal(a):peTTR: XT 350, TT350, určitě i XT 600 mají mazničky na celém přepákování, stačilo jen protlačit párkrát do roka dekalamitkou a jehličky stále ve vazelíně, nebylo potřeba ani rozebírat. Inu někteří výrobci umí i přemýšlet a trochu myslet na ubohého spotřebitele, ne jen z něho tahat zbytečně peníze.
ja myslim ze to neni jenom o vyrobci ale hlavne o dobe vzniku techto stroju
Radši ségra v bordelu než brácha na japonský motorce život je příliš krátký na to,abych čekal 4 doby
- Prďa1
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 416
- Založená vlákna
- Místo: Hodonín
- Motorka: TM300 EN (Daytona955i)
- Věk: 30+
- Tel: 777593176
- Web
- 1 0
Re: přepákování
viteka 32 napsal(a):peTTR: XT 350, TT350, určitě i XT 600 mají mazničky na celém přepákování, stačilo jen protlačit párkrát do roka dekalamitkou a jehličky stále ve vazelíně, nebylo potřeba ani rozebírat. Inu někteří výrobci umí i přemýšlet a trochu myslet na ubohého spotřebitele, ne jen z něho tahat zbytečně peníze.
Tady jde o váhu a o cenu. V katalogu je uvedena váha tak se šetří každý gram, o mazničkách v katalogu neni ani slovo. Další aspekt je cena- někdo by to tam musel namontovat taky maznička něco stojí atd...........
- Prďa1
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 416
- Založená vlákna
- Místo: Hodonín
- Motorka: TM300 EN (Daytona955i)
- Věk: 30+
- Tel: 777593176
- Web
- 1 0
Re: přepákování
Richichichi napsal(a):Jarynn napsal(a):Richichichi napsal(a): No tak proč na obalu uvádějí že jde o vazelínu určenou na valivé a kluzné ložiska? Používám ji na všechno a nemám s tím žádný problém.
Treba proto ze co je sede nemusi byt nutne grafit,jestli cpes do valivych lozisek grafit tak hodne stesti,ale spis myslim ze si trochu pletes pojem a prujem
Musím uznat celkem jste mě s tím dostali. Ta vazelína je černá, na obalu je přímo uvedeno na mazání kluzných a valivých ložisek. A také je tam uvedeno že je grafitová. Není spíše taková věc škodná u rychleběžných soukolí? Takové ložidka v přepáčku je pomaluběžné soukolí, tam to snad nemůže vůbec vadit.
Já nevím co to máš za vazelínu ale pro mě grafit do ložisek nikdy nepatřil ale asi se doba mění
- pretekardano
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 178
- Založená vlákna
- Místo: Hlohovec
- Motorka: YZ250F, RM250 enduro(carpimotor)
- Věk: 30
- 0 0
Re: přepákování
Chalka: vyčisti ten závit v hliniku a skontroluj v akom je stave. Bezpodmienečne by som použil locktite a dotiahol aspon raz momentovým klúčom aby si mal predstavu akou silou uťahovať. Ked to budeš zaťahovať moc, ten závit dlho nevydrží. Samozrejme pred každou jazdou kontrola... Nemáš náhodou na zadnej oske hliníkovú matku? ten istý problém, ale novšie ročníky mali už ocelové
A k tomu pds, na KTM SX 125 2009 odišlo klbové ložisko po 40-tich mth, cena nového 40e. Okrem toho sa aj po výmene tlmič nepekne drel o uloženie na kyvke
|