Nejste přihlášen(a)
Rychlé hledáníSERVIS :: TUNING
ENDURO - CROSS
TIPY A TRIKY
MOTOSPORT :: ZÁVODY
ARCHIVINFO - POKEC - AKCE
INZERCE : Motocykly
INZERCE : Příslušenství - ND
INZERCE : Ostatní
|
REKLAMA
Stránky: 1 1 nebo 2 pístní kroužky?#1 07.11.2013 10:47:11
1 nebo 2 pístní kroužky?Ahoj všem, tak jsem se dneska při hledání ceny pístní sady na mojí Káťu zarazil, když jsem na univoku viděl, že nabízí pístní sadu na 2T dvácu, kde má píst buď 1 a nebo 2 pístní kroužky. Má s tím někdo nějakou zkušenost, a mohl by říct kdy volit 1 a kdy 2 pístní kroužky, jaká je v tom výhoda či nevýhoda, jaký to má efekt v motoru, má-li to vliv na výdrž pístu, zda je to třeba nějakým způsobem šetrnější k válci a nebo nějaké další postřehy ? Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný. offline #2 07.11.2013 10:54:09
Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?Když jsem to řešil na fechtla tak byl 1, 2 a tříkroužkovej píst. jakou to má výhodu nevím ale myslím že víc kroužků bude mít lepší stírací a těsnící efekt než jeden Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne.... offline #3 07.11.2013 13:21:00
Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?No, selskej rozum mě říká, že čím lepší válec, tzn. přesnost mezi válcem a pístem, a samozřejmě čím kvalitnější povrch nikasil/vložky, tak tím méně kroužků. Ale to je pouze má domněnka. Taky to má možná vliv na tření, a to by mohlo souviset s výkonem, nebo jiným průběhem motoru. A životností pístu. Editoval MichalEXC (07.11.2013 13:25:20) Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný. offline #4 07.11.2013 13:40:04
Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?čím míň kroužků, tím menší tření a díky tomu i odpor motoru čili se to bude o něco líp vytáčet, ale na životnost to bude mít asi negativní vliv. Pokud nejezdíš závody tak bych to neřešil a dal co tam bylo 2 tempi prestazione offline #5 07.11.2013 13:54:10
Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?Byly tam právě dva. Ale to nevim proč. A zajímalo by mě kolik je originál. Tipnul bych to na jeden. Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný. offline #6 07.11.2013 14:07:43
Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?1 sa zvykne dávať na SX, 2 bývajú na EXC. aspoň tak som to niekde čítal Editoval volodaj (07.11.2013 14:09:05) offline #7 07.11.2013 14:37:09
Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?
Ma pravdu když budeš dělat píst co 40 mth klidně dej s jedním kroužkem nebude se ten valec tak vydírat mín zahřívat vuli mezi pístem a valcem nechej 0.05 mm a bude to fungovat pokud chceš jezdít dele na píst dej si s 2 a vuli 0.06mm Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn... offline #8 07.11.2013 18:51:59
Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?zhruba do 7000rpm sú výhodnejšie dva krúžky , lebo zabezpečia lepší tesniaci účinok , ale nad 7000rpm strata trením druhého krúžku prevyšuje prínos utesnenia , takže je vhodnejší jeden krúžok. offline #9 07.11.2013 18:59:08
Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?
hej, to zní jako teorie, která dává smyls offline #10 07.11.2013 19:05:50
Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?kamarad mal na pioniery 4 krúžky, jedna drážka bola dorábbana, pionier išiel jak drak "Môžeš mať všetko, za čo si ochotný bojovať." PM moto offline #11 07.11.2013 19:06:34
Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?
hej, to zní jako teorie, která dává smyls offline |