Off-Road Forum OFFMOTO.COM Off-Road Forum OFFMOTO.COM

Rychlé hledání

ENDURO - CROSS

ČTYŘKOLKY

MOTOTURISTIKA

Cestování (126)
Srazy (72)
Výlety (114)

MOTOSPORT :: ZÁVODY

INZERCE : Motocykly

INZERCE : Ostatní

REKLAMA

1 nebo 2 pístní kroužky?

#1 07.11.2013 10:47:11

MichalEXC
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 809
Založená vlákna
Motorka: 2T
Věk: 37
3 2

1 nebo 2 pístní kroužky?


Ahoj všem, tak jsem se dneska při hledání ceny pístní sady na mojí Káťu zarazil, když jsem na univoku viděl, že nabízí pístní sadu na 2T dvácu, kde má píst buď 1 a nebo 2 pístní kroužky. Má s tím někdo nějakou zkušenost, a mohl by říct kdy volit 1 a kdy 2 pístní kroužky, jaká je v tom výhoda či nevýhoda, jaký to má efekt v motoru, má-li to vliv na výdrž pístu, zda je to třeba nějakým způsobem šetrnější k válci a nebo nějaké další postřehy ?


Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.

 offline 

 

#2 07.11.2013 10:54:09

ladik164
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 599
Založená vlákna
Místo: Tišnovsko
Motorka: KTM 530 EXC-R
Věk: 27
Tel: Galaxy S4
8 0

Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?


Když jsem to řešil na fechtla tak byl 1, 2 a tříkroužkovej píst. jakou to má výhodu nevím ale myslím že víc kroužků bude mít lepší stírací a těsnící efekt než jeden


Co je mi platná moje chytrost, když hloupost světem vládne....

 offline 

 

#3 07.11.2013 13:21:00

MichalEXC
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 809
Založená vlákna
Motorka: 2T
Věk: 37
3 2

Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?


No, selskej rozum mě říká, že čím lepší válec, tzn. přesnost mezi válcem a pístem, a samozřejmě čím kvalitnější povrch nikasil/vložky, tak tím méně kroužků. Ale to je pouze má domněnka.  roll Taky to má možná vliv na tření, a to by mohlo souviset s výkonem, nebo jiným průběhem motoru. A životností pístu.

Editoval MichalEXC (07.11.2013 13:25:20)


Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.

 offline 

 

#4 07.11.2013 13:40:04

cita29
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 192
Založená vlákna
Motorka: KTM EXC 300
Věk: 18
0 0

Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?


čím míň kroužků, tím menší tření a díky tomu i odpor motoru čili se to bude o něco líp vytáčet, ale na životnost to bude mít asi negativní vliv. Pokud nejezdíš závody tak bych to neřešil a dal co tam bylo smile


2 tempi prestazione cool

 offline 

 

#5 07.11.2013 13:54:10

MichalEXC
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 809
Založená vlákna
Motorka: 2T
Věk: 37
3 2

Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?


Byly tam právě dva. Ale to nevim proč. A zajímalo by mě kolik je originál. Tipnul bych to na jeden.


Zážitek nemusí být pozitivní, hlavně musí být silný.

 offline 

 

#6 07.11.2013 14:07:43

volodaj
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 898
Založená vlákna
Místo: Martin
Motorka: žiadna, ex YMH WR 250f, ex HSB FE 400
Věk: 32
5 1

Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?


1 sa zvykne dávať na SX, 2 bývajú na EXC. aspoň tak som to niekde čítal

Editoval volodaj (07.11.2013 14:09:05)

 offline 

 

#7 07.11.2013 14:37:09

Tristan
malý Velký BOJOVNÍK°°°°
Fotogalerie
Příspěvky: 3353
Založená vlákna
Místo: North Tristan Kingdom
Motorka: KTM EXC 250 06
Věk: 25.0
Tel: černý
17 0

Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?


volodaj napsal(a):

1 sa zvykne dávať na SX, 2 bývajú na EXC. aspoň tak som to niekde čítal

Ma pravdu když budeš dělat píst co 40 mth klidně dej s jedním kroužkem nebude se ten valec tak vydírat mín zahřívat vuli mezi pístem a valcem nechej 0.05 mm a bude to fungovat pokud chceš jezdít dele na píst dej si s 2 a vuli 0.06mm


Zavři hubu,otevři oči a vem za plyn...

 offline 

 

#8 07.11.2013 18:51:59

karol920
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 150
Založená vlákna
Motorka: kxf270
Věk: 52
Tel: +421905518769
Web
1 0

Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?


zhruba do 7000rpm sú výhodnejšie dva krúžky , lebo zabezpečia lepší tesniaci účinok , ale nad 7000rpm strata trením druhého krúžku prevyšuje prínos utesnenia , takže je vhodnejší jeden krúžok.
takže enduro 2 krúžky a kros 1 krúžok

 offline 

 

#9 07.11.2013 18:59:08

badyšot
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1375
Založená vlákna
Místo: Liberec
Motorka: 200 neposedných Kubíků
Věk: 45 už
7 6

Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?


karol920 napsal(a):

zhruba do 7000rpm sú výhodnejšie dva krúžky , lebo zabezpečia lepší tesniaci účinok , ale nad 7000rpm strata trením druhého krúžku prevyšuje prínos utesnenia , takže je vhodnejší jeden krúžok.
takže enduro 2 krúžky a kros 1 krúžok

hej, to zní jako teorie, která dává smyls ano 

 offline 

 

#10 07.11.2013 19:05:50

Krewos
Bahňák
Fotogalerie
Příspěvky: 299
Založená vlákna
Místo: Sekule
Motorka: už ich bolo vela... momentalne Kawasaki kx 500
Věk: 18
Tel: 0908366240
3 0

Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?


kamarad mal na pioniery 4 krúžky,  jedna drážka bola  dorábbana,   pionier  išiel jak drak big_smile  heh1 


"Môžeš mať všetko, za čo si ochotný bojovať."
PM moto

 offline 

 

#11 07.11.2013 19:06:34

badyšot
Bahnomil
Fotogalerie
Příspěvky: 1375
Založená vlákna
Místo: Liberec
Motorka: 200 neposedných Kubíků
Věk: 45 už
7 6

Re: 1 nebo 2 pístní kroužky?


karol920 napsal(a):

zhruba do 7000rpm sú výhodnejšie dva krúžky , lebo zabezpečia lepší tesniaci účinok , ale nad 7000rpm strata trením druhého krúžku prevyšuje prínos utesnenia , takže je vhodnejší jeden krúžok.
takže enduro 2 krúžky a kros 1 krúžok

hej, to zní jako teorie, která dává smyls ano 

 offline 

 

REKLAMA

Zápatí

Statistika

TOPlist

Copyright © 2007 - 2014 OFFMOTO.COM | Ochrana osobních údajů