INZERCE : Příslušenství - ND
|
REKLAMA
Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Semis : "Nejhorší je ale fakt sehnat něco, co je opravdu v dobrým stavu a ne nějaká past...."
Přesně tak...
Janek : Chápu tě, a máš pravdu Upřímně řečeno ale bych chtěl něco, u čeho nemusím řešit, kde za rok seženu píst, kde seženu ve "své" barvě prasklý boční plast apod. Uznejme oba, že mašina to je spolehlivá, nenáročná, ale díly abys pohledal Utekla mi pojízdná KLX 650C černá z roku 1994 s nefunkčním dekompresorem, ale jinak pojízdná - za 10K. Tu bych asi i koupil jako zásobárnu na díly.
Kdyby na to šly koupit plasty, což nejdou (a teď bez prdele, ale je to tak..ani parts depot, Kawasaki ČR nereaguje na poptávku apod..) - tak to neřeším - fakt...Změna barvy je u mě teď dost důležitá, dal jsem na technický stav a jsem rád, ale ta barva se mi zajídá čím dál tím víc.
DR-Z co mám vybrané má : laďák, miniblinkry v LED, černou barvu,je mladší apod...
Motor je otázka - pokladnička to asi úplně nebude ale po odjetí první sezóny tam 10 zahučí to vím...
Mít tu KLX černou, s krosama i s motardama, s laďákem a kosmeticky jaksi uhlazenější, tak to neřeším. Ale dostat ji do tohohle stavu je cca 30 000Kč a tna to nemám sílu cpát do ročníku 1994 tyhle hrachy - měl jsem si to rozmyslet dříve, jsem vůl Ale tou krizí "počátku v neznalosti" si musí projít každý.
U digitálních zrcadlovek jsem procházel tímtéž, teď vím skoro vše a asi mě to čeká i u motorek - metoda pokusů a omylů...
Editoval jirka87 (12.09.2013 21:56:35)
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
jen tady trochu navážu na začátky tohoto vlákna s užitečnými odkazy ke stroji DRZ 400 , DRZ-E, DRZ-S, DRZ-SM a doufám, že si s tím už dá konečně někdo práci a alespoň si to zde dohledá.
- přestavba karbeců, tedy malej tunning na ostrou verzi, kterou tady někdo zvažoval
http://www.drzparts.com/2010/05/dr-z400 … b-install/
- zalepení šroubů zápalka - asi jediné slabé místo starších DRZ
http://www.drzparts.com/2010/05/dr-z400 … ctite-fix/
- komparace technických dat modelů - včetně značení jednotlivých ročníků ab Baujahr Y=2000 , K1=2001, K2=2002, usw
http://www.gashand.de/drz400/drz400_techdaten.htm
- zajímavá vychytávka z e shopu, ale dekóduje částečně VIN kód + další specifikace pro jednotlivé typy a roky výroby pod Modellübersicht
http://www.motomike.eu/gefu/
- instalace kicku i na model S
http://mr-cob.smugmug.com/gallery/13676 … 29&k=yDKix
- unning - díly, držáky - bohužel USA, ale spíš jen pro inspiraci co a jak vyrobit
http://www.procycle.us/bikepages/drz400.html
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Ataman : Já ti děkuji za osvěžení těch odkazů. Vlákno jsem ale četl celé a nic z tohoto nepotřebuji.
Já tady celou dobu řeším otázku jestli si nechat obstarožní, ale zaservisovanou motorku pro gaye (barva), nebo pořídit něco jiného.
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
jirka 87:
pro tebe nic, vlákno je všech , proto jsem psal, že aktuální směr vlákna trochu odkloním, ale celé se jmenuje Suzuki DRZ 400 E, S, SM a řešily se zde stokrát zodpovězené věci, takže jsem udělal takový ucelený sumářek info k těmto strojům a koho to skutečně zajímá, veškeré info v těchto odkazech najde.
To že to sklouzlo jinam, začalo se zde řešit i něco jiného, už neřeším. A třeba servisní intervaly zde najdeš také. Odpověď na to, zda si nechat KLX nebo pořídit DRZ či něco jiného si stejně musíš zodpovědět sám. Pokud jsi s ním spokojený, neměnil bych ho. Vše není až tak o typu motorky jako o jejím stavu a přístupu majitele. Pokud máš zjištěné ceny dílů a jsou na srovnatelné hladině, časové dotupnosti a nechceš se zatím posunout dál, tzn. že ti stroj má co nabídnout, dál to neřeš. 650 má krouťák, je to medvěd. Výkonově stejný asi bude DRZ E, ale řekl bych s lepším -mladším podvozkem.
Proč lidi prodávají DRZ s určitými KM? A proč je tomu u aut? Prostě to líp vypadá a spousta lidí jsou normální tupci, kteří prostě mrknou na KM a rok výroby a ani je nenapadne na to sednout, obhlídnout a vyzkušet skutečný stav, nebo na místě sjednat slevu. Já kupoval DRZ taky tuším kolem dvacky najetých KM. Na poznání směru kterým se chceš dále ubírat je to asi ideální motorka co relativně dost snese a papírově má malé náklady na údržbu, servis apod. Pokud chceš více do terénu, koupíš ostrou, pokud tě to v bahýnku omrzí, jdeš zpátky na silnici. Je to univerál, řekl bych uživatelsky příjemný stroj, který rozhoduje co dál, to je můj laický názor. Sám zvažuju, zda teď už nejít do ostré, či si mám ponechat výhody DRZ - solidní zpracování, životnost, dobrej motor (který mě zní úplně stejně jak na Honzovým videu - drobný plechový šustění - ne cinkání ani klepání je normální), solidní podvozek a možnost vyrazit na tom na poznávačku, zabahnit, na dovču (v jednom), nebo do práce. Taky jsem přes papírovou nenáročnost do stroje nasypal hodně peněz, protože mám rád vše v bezvadným stavu a raději jsem to nechal otevřít odborníka, který si to nechal zaplatit, než abych pak řešil, že od někud pojedu na kurtně, nebo to bude muset prodat, protože nebude na opravu. Takže řeším podobný dilema, na které odpověď stejně nedostaneš.
pokud zvažuješ SM, jel jsem na tom, je to strojek podvozkově i motorově v pohodě, na nějaký brutality asi výkonově slabší motor, což může být důvod změny. Podle mě to na běžný kravení stačí. Ale SM nemám, jen jsem se vozil a to doslovně. Semis by ti musel napsat víc. Fakt bych skutečnost, jak často nědko mění jakej typ moto, ale danej kus a to, jak se na tom jede mě a co od toho čekám. A jak často každý střídá ostrou? A drží se značky? Svého času byly nejkupovanější XR, pak TTR, DR, DRZ, WR, teď posledních 5 letech 100 obživla v devadesátých letech skomírající a nespolehlivá KTM, která drží špičku, Beta, HQv, Berg a další jako TM. Prostě časem vznikne masáž o dokonalosti a nezničitelnosti a už to jede. To jsem se rozepsal, fuj, končím
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Ataman : Objemný příspěvek :-)
Zítra má přijet kupec na KLX. Jestli se neozve, tak je to daný. Objednám laďák, koupím na to krámy k přelakování a přes zimu projde léčbou :-)
Bez hrachů není DR-Z a 2 motky v garáži nechci a ani neuživím.
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Pánové, tak jsem se byl podívat na další DR-Z 400SM. Krásný kousek, nedobitý, nastrojený doplňkama, ale stále mi nejde do hlavy zvuk toho motoru (a to už jsem slyšel i u té v Brně). Takové podivně "šouchání". Zní mi to, jakoby byla v bloku díra a vy by jste slyšeli každý pohyb pístu. Na to nejsem z KLX zvyklý, ale možná to bude třeba i tím, že má ten blok tenčí stěnu a tak toho jde prostě více slyšet.Nevím.
Každopádně tam je laďák a motor jde na volnoběh nepravidelně, nechcípne to, za studena startuje v klidu, ale prostě to není ono. (KLX rovněž nic..běží si stále ve stejných točkách bez zadrhnutí). Dost možná po nasazení laďáku nikdo nic nedělal s karburátorem ?
Sally, zítra jsem u tebe jak na koni, musím ten motor naposlouchat a jestli i třetí kus bude znít stejně, tak je to asi normální nebo co...
KLX prodáno a DR-Z nekoupeno = jsem bez motorky. Tedy dobrou noc a příjemný zimní spánek
Editoval jirka87 (16.09.2013 08:42:05)
- martak3
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 328
- Založená vlákna
- Místo: Písek
- Motorka: ČZ 125/516, Suzuki RM 250, PitsterPro X4R, Honda XR 400
- Věk: 23
- 0 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
lidi premyslim o Suzuki DRZ 400 E - jde mi jen o to zda se i tento motor bere na KM nebo na MTH? Dneska mi bylo receno ze verze S a SM jsou motory na KM jako je Honda XR a ze Suzuki DRZ-E je na MTH? je pravda ze ma vice koni nez ostatni typy tka by se to dalo i mozna predpokladat.. Takze kdo o tom opravdu neco vi nebo ten kdo ji ma, at poradi jak to teda je. Diky za odpoved. Prosim jen o pravdive odpovedi a zadne uvahy a podobne, diky.
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
- viteka 32
- Veterán
- Fotogalerie
- Příspěvky: 3345
- Založená vlákna
- Místo: Kocábov
- Motorka: Beta 525 RR, Suzuki VS 800 Intruder
- Věk: 54
- Tel: mám
- 18 3
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Sally06: Jak velký je to krok přikoupit k DRZ- S ještě DRZ-E. Co si od toho slibuješ?
- Tomast33
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 235
- Založená vlákna
- Místo: Neznašov
- Motorka: HUsqvarna 701 enduro
- Věk: 43
- 0 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Sally06:
Zdar, DR-Z 400 jsem měl a ventilátor tam nevejde, na čidlo díra v chladiči není. Měl jsem tam ventilátor ze zdroje PC a vypínač na riditkach. S tím servisním intervalech bych to viděl asi tak. Pokud jezdíš po silnici tak řeš olej podle km a podud jen terén tak podle mth. Já jezdil jen v terénu a olej + filtr jsem měnil jako u ostré tzn. 10-15 mth
"Znám zkratku, je to sice dál, ale zato horší cestou"
- Kubicheck
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 396
- Založená vlákna
- Místo: Praha
- Motorka: GS mastodont 1994
- Věk: ... cet
- 0 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Kluci u nás mají DRZ E, mění olej podle uživatelský příručky převádět to na mth mě přijde u této moto nepatřičný. Lej dobrej olej a je to. Já na S pokud jezdim fakt terén měnim po 3000 km místo uváděných 6000 km. Éčko není to ostrá s malým obsahem oleje, náplň je stejná jako u S.
To nemůžem jet po normální silnici...
- Tomast33
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 235
- Založená vlákna
- Místo: Neznašov
- Motorka: HUsqvarna 701 enduro
- Věk: 43
- 0 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
No nevím, 3000km je asi kolik mth. Když jsem vypustil po 15 mth černý olej co tam musí být potom. Je asi rozdíl terén a terén.
"Znám zkratku, je to sice dál, ale zato horší cestou"
- S4ne
- Bahňák
- Fotogalerie
- Příspěvky: 448
- Založená vlákna
- Motorka: KTM EXC 300, HBG FE 350
- Věk: 28
- 0 0
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Chcel by som sa opytat ako je to DRZ-E vs KTM 450 EXC hlavne co sa servisnych intervalov tyka...ale predpokladam ze to bude v prospech DR-Z.
- Prochal11
- Bahnomil
- Fotogalerie
- Příspěvky: 1461
- Založená vlákna
- Místo: Trhové Sviny
- Motorka: Husaberg FE 450 Husqvarna TE 300 KTM 950 SER
- Věk: 39
- Tel: 774154754
- 5 3
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Sally06: Muj nazor je ze by tohle mela akc.pumpička odatranit a proto tam v tom karburatoru je když jsem ji odpojil tak se kaburator chval jako oem keihin a u toho mi vadilo když jsem chtel moto přehoupnout přez stoku strom tak tam byla dira a bylo to o držku ono jde taky o chod akc. pumpy u karb. mikuni tm-42 jde stelovat kolik paliva smer vstřiku a načasování když jsem třeba nechal aby mi tam toho benzinu slo moc tak se to hltilo ted to mam naštelovany na kratky vstřik pri potočení plynu v 1/3 vstrik jsem našteloval tak kdyz se zvedne ploche soupe tak ho to jen tesně mine a benzin vstřikne stredem komory primo az do válce. A konecně jsem s moto spokojen a váham s prodejem a to jsem minulej vikend prubnul Ktm 530 a Hq Wr 250 a vypada to že si xr-ještě necham protože na to co jezdim mi xr-ko stači a nak mě nelimituje.
Kdo se bojí,nesmí do lesa :-)
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Zdravím, vrátil bych se k rozdílu S x E, váhový je +/- 15 až 19kg dle různých manuálů. Vím, že E nemá ventilátor a má ještě plast.nádrž, dál má jiný svod+tlumič. Ale to mi pořád nedává tak velkou váhovou úsporu. Neví někdo kde těch 15-19kg leží?
Re: Suzuki DRZ 400 E, S, SM
Sally06: ááá, konečně někdo, kdo píše o čem ví a měl to v ruce, ne o čem si chatoval na sociálu. Řeším právě co bych pořídil z těchto dvou strojů a nemůžu se rozhodnout. Nemám, bohužel, možnost je projet, takže musím jen dle teorie. Opravdu je znatelný rozdíl v podvozcích? Netahá E už za ruce (nejsem krosař)?
E líbí se mi váha, nelíbí absence blinkrů (musel bych dodělat) a hluk (předpokládám otevřenější výfuk i v originále, nechci prudit lidi na procházce řevem, taky to nemám rád) S je mínus ta váha, ale možná bude praktičtější Rozdíl v servisu by neměl být zásadní, tak to řešit nebudu
10kg není takový rozdíl, zvlášť pokud bych dodělal nějakou tu elektriku. V zásadě asi budu řešit nejdřív poměr stav-cena, pak až E-S
|